Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βέλτιστες διαστάσεις ζάντας - ελαστικού all terain για Pinin

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 13 Σεπ 2007, 19:40

Και εγω νομιζω pajerinho οτι δεν θα εχεις προβλημα με την λασπη,ισα ισα αν το κενο ειναι μεγαλο μπαινουν μεγαλα χαλικια και τοτε ισως να υπαρξει προβλημα.

Pininokio πιο πανω λες οτι με τα 215/70/16 σου ανεβηκε η καταναλωση σχεδον 3λιτ/100χμ,ενω ο Nikolas L200 μας λεει οτι πεφτει,τι απο ολα γινετε τελικα?
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 13 Σεπ 2007, 20:07

ST-pinin έγραψε:Και εγω νομιζω pajerinho οτι δεν θα εχεις προβλημα με την λασπη,ισα ισα αν το κενο ειναι μεγαλο μπαινουν μεγαλα χαλικια και τοτε ισως να υπαρξει προβλημα.

Pininokio πιο πανω λες οτι με τα 215/70/16 σου ανεβηκε η καταναλωση σχεδον 3λιτ/100χμ,ενω ο Nikolas L200 μας λεει οτι πεφτει,τι απο ολα γινετε τελικα?


εγω μιλαω παντα για λαστιχο 50-50κ με αζωτο αντι για αερα που υποτιθεται μειωνει καταναλωση.τι να σοθ πω σου λεω οτι μου λεει ο υπολογιστης ταξιδιου.κ μιλαω με νορμαλ οδδηγηση συν οτι ο νικολας ειπε" μπορει "να πεσει η καταναλωση οχι σιγουρα.
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 13 Σεπ 2007, 20:28

Παντως η διαφορα ειναι μεγαλη,εγω στην εθνικη με 130-140km/h εχω 10,5λ/100χμ,σε ταξιδι αθηνα-θεσ/νικη εχω μεσω ορο 9,6λ/100χμ,ετσι οπως μου τα λες αν βαλω 215/70/16 θα φτασω τα 13 και βαλε.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 13 Σεπ 2007, 21:18

ST-pinin έγραψε:Παντως η διαφορα ειναι μεγαλη,εγω στην εθνικη με 130-140km/h εχω 10,5λ/100χμ,σε ταξιδι αθηνα-θεσ/νικη εχω μεσω ορο 9,6λ/100χμ,ετσι οπως μου τα λες αν βαλω 215/70/16 θα φτασω τα 13 και βαλε.

13 δεν ξερω αλλα κατω απο 11,κατι δε θα χαναπεσεις.γυρω στα 12 νομιζω θα ειασι με τετοιες ταχυτητες
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 13 Σεπ 2007, 22:48

Εγω με τα 225/70 16 σε μικτό κύκλο είμαι στα 11,7.
Να ξέρετε οτι με το μεγαλύτερο ελαστικό όλα τα δεδομένα(κατανάλωση,ταχύτητα) αλλάζουν και έρχονται πιο κοντά στα πραγματικά.
π.χ. Με τα 215/65 16 το κοντέρ είχε σφάλμα 5% ενω με τα 225/70 16 1%.
Με τα 215/70 16 θα έχεις τις ίδιες τριβές αλλα λιγότερες στροφές για τα ίδια,πραγματικά χιλιομετρα, με πριν.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 13 Σεπ 2007, 23:46

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εγω με τα 225/70 16 σε μικτό κύκλο είμαι στα 11,7.
Να ξέρετε οτι με το μεγαλύτερο ελαστικό όλα τα δεδομένα(κατανάλωση,ταχύτητα) αλλάζουν και έρχονται πιο κοντά στα πραγματικά.
π.χ. Με τα 215/65 16 το κοντέρ είχε σφάλμα 5% ενω με τα 225/70 16 1%.
Με τα 215/70 16 θα έχεις τις ίδιες τριβές αλλα λιγότερες στροφές για τα ίδια,πραγματικά χιλιομετρα, με πριν.

ARA ISXYEI AYTO POY LEo.DEN XERO AN OI TIMES POUedeixne prin itan lathos kata 5 tois ekato aalla xero ti egrafe o ypologistis e?:)
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Σεπ 2007, 00:15

Τα λάστιχα φορέθηκαν.
Υπενθυμίζω: Kumho KL71 σε διάσταση 215/75/15, φορεμένα σε Borbet 15άρα ζάντα.
Το πέλμα τους είναι πραγματικά πολύ όμορφο και πάρα πολύ σύγχρονο.

Εικόνα

Έχουν φορά σε σχέση με την διεύθυνση περιστροφής και επομένως μπαίνει μόνο με συγκεκριμένο τρόπο στη ζάντα και όχι όπως να είναι.
Έχει πλατιά τακούνια στο κέντρο που μάλλον βοηθούν στην κίνηση στην άσφαλτο, και στενόμακρα τακούνια στα άκρα, με βαθιά αυλάκια για να γαντζώνει στη λάσπη και να καθαρίζει γρήγορα χωρίς να στομώνει. Ενώ και τα πλαϊνά είναι αγριεμένα για να βοηθούν και αυτά στην παχιά λάσπη. Έχει επίσης και χαρακιές, που αν δεν κάνω λάθος βοηθούν στο χιόνι και τον πάγο.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ιδιαίτερα θετικές. Το αμάξι ομόρφυνε και αγρίεψε. Η ζάντα του πάει πολύ. Με την 1η ευκαιρία θα βγάλω photos να το δείτε.
Ο θόρυβος (που για μένα ήταν ένα απ΄ τα σημαντικά ζητούμενα) κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και την ταχύτητα κίνησης, είναι από ανεπαίσθητος ως λίγος. Το πήγα στην περιφεριακή μέχρι 130, όλα μια χαρά. Ο θόρυβος πολύ μικρός.
Δεν έχω εμπειρία από άλλα mud λάστιχα για να συγκρίνω, αλλά μου έκανε πραγματικά πολύ εντύπωση. Περίμενα πολύ περισσότερο θόρυβο.
Η αύξηση του προφίλ έχει οδηγήσει σε κάπως πιο bouncy ride σε σχέση με πριν. Αυτό έχει θετική επίδραση στην άνεση σε λακκούβες, σαμαράκια ανωμαλίες και λοιπές "καλλιτεχνίες" των ελληνικών δρόμων, αλλά οδηγεί και σε μία μικρή απώλεια της αμεσότητας στις κινήσεις του τιμονιού. Αυτό το τελευταίο δεν το θεωρώ σημαντικό, καθώς η διαφορά είναι μικρή, ενώ είτε έτσι είτε αλλιώς το Pinin είναι πάρα πολύ καλό σε αυτόν τον τομέα (καλύτερο από πολλά ΙΧ που έχω οδηγήσει).
Αυτά για την ώρα. Νομίζω ότι ήμουν αναλυτικός και περιγραφικός, δεν πιστεύω να έχετε παράπονο!!? :roll:
Παραμένει βέβαια να γίνει το τεστ στο βουνό για ολοκληρωμένη άποψη, που είναι και το ζητούμενο.
Αν και εμένα μετά τ' ασφάλτινα θα μου φανεί ανώτερο και από ερπύστριες :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό karka » 14 Σεπ 2007, 00:41

kala ρε πλακα μας κανεις αυτα ειναι 100%on.

Έχει πλατιά τακούνια στο κέντρο που μάλλον βοηθούν στην κίνηση στην άσφαλτο, και στενόμακρα τακούνια στα άκρα, με βαθιά αυλάκια για να γαντζώνει στη λάσπη και να καθαρίζει γρήγορα χωρίς να στομώνει. Ενώ και τα πλαϊνά είναι αγριεμένα για να βοηθούν και αυτά στην παχιά λάσπη. Έχει επίσης και χαρακιές, που αν δεν κάνω λάθος βοηθούν στο χιόνι και τον πάγο.

αν τα παραπανω δεν ειναι αντιγραφη απο το διαφημιστηκο της εταιριας... σε κλαιω.

διοδια-γεφυρα μαζι με τον νικολαου. ΑΥΣΤΗΡΑ![/i]
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Σεπ 2007, 00:55

karka έγραψε:kala ρε πλακα μας κανεις αυτα ειναι 100%on.

Έχει πλατιά τακούνια στο κέντρο που μάλλον βοηθούν στην κίνηση στην άσφαλτο, και στενόμακρα τακούνια στα άκρα, με βαθιά αυλάκια για να γαντζώνει στη λάσπη και να καθαρίζει γρήγορα χωρίς να στομώνει. Ενώ και τα πλαϊνά είναι αγριεμένα για να βοηθούν και αυτά στην παχιά λάσπη. Έχει επίσης και χαρακιές, που αν δεν κάνω λάθος βοηθούν στο χιόνι και τον πάγο.

αν τα παραπανω δεν ειναι αντιγραφη απο το διαφημιστηκο της εταιριας... σε κλαιω.

διοδια-γεφυρα μαζι με τον νικολαου. ΑΥΣΤΗΡΑ![/i]

Τα έγραψα μπας και τα δει κανένας από την Kumho και με προσλάβουν :lol: :lol:
Όσο για off θα τα δούμε. Κάνε λίγο υπομονή να ρίξει καμια βροχούλα.....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό karka » 14 Σεπ 2007, 09:32

τοτε ειναι που θα καλαις με μαυρο δακρυ.
απολαυσε τα τωρα που ειναι στεγνα γιατι με τις βροχες... θα μπλεξεις.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Σεπ 2007, 10:08

Έχω φίλους με Simex για να με ξεκολλάνε :lol: :lol:
(gmak πες τους να σου κάνουν δώρο κανένα γερό ημάντα με τα Simex :razz: )
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 14 Σεπ 2007, 10:25

Πάντως εμένα με 225/70 16 μου δείχνει - καιει χωρίς οικονομική οδήγηση και περισσότερο στην πόλη 12,7-13 σταθερά! Πολλά δεν είναι με αυτά που ακούω από εσάς;
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 14 Σεπ 2007, 10:31

Μεγειές Pajerinho, περιμένω να τα δω και από κοντά βέβαια!

Και μη μασάς :twisted:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Σεπ 2007, 10:51

Thnxs Ντίνο!
Τι να μασήσω? Από αυτά που λέει ο Κάρκα?
Και ερπύστριες να έβαζα πάλι θα έβρισκε κάτι να μου πει. Οτι δεν μπορώ να τις ξεφουσκώσω για να πάω στην άμμο πχ. :lol:
Για την κατανάλωση που λες δεν νομίζω ότι είναι πολλά.
Άμα κινείσαι όλο πόλη με συνεχή σταμάτα ξεκίνα, άναψε σβήσε κλπ. είναι λογική. Υπολόγισε ότι μετά την αλλαγή διάστασης σου δείχνει και 5% παραπάνω από πριν. Δηλαδή το 12.7 είναι 12.1. Και εγώ μέσα στην πόλη κάπου 12λτ/100χλμ παίρνω (μόνο πόλη).
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό gmak » 14 Σεπ 2007, 14:13

tasos953 έγραψε:
Pajerinho έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Βρε επιμονη...16 αρες σιδερενιες δεν σου κανουν? Αφου υπάρχουν 16αρια λαστιχα που ταιριάζουν.

Και τι να βάλω στην 16αρα ρε συ Νικόλα!!!? Σε πρωτόγεννες mud το μικρότερο είναι 205/80/16 που δεν μπαίνει χωρίς αλλαγές στην ανάρτηση.
Το goodyear σε 215/65/16 είπαμε ότι δεν είναι ούτε να το συζητάμε (1000+ euro!!!!!).
Οπότε ή βρίσκω μια 15αρα (αν είμαι τυχερός) ή πάω αναγκαστικά για all terrain.

Μιά απορία!!!!
Αφού τα MUD δεν τα θέλεις για ταξίδια (απ' ότι παρακάτω διάβασα) γιατί τόση πρεμούρα για πρωτογενές και όχι αναγομωμένο;
Εγώ έχω μιά τετράδα αναγομωμένα (PNEUS ELITE 215/65-16) τα φοράω μόνο άνοιξη και φθινόπωρο για τις λασπωμένες εκδρομές, έδωσα περίπου 65,00 € το λάστιχο και πάνε μιά χαρά σε ταχύτητες μέχρι και 140 που τα πήγα άν εξαιρέσεις τον θόρυβο. Πρωτογενή θα έβαζα μόνο άν τα φορούσα και καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες και για διαδρομές μεγάλες.
Πάντως περί ορέξεως, ουδείς λόγος, άν και με προβληματίζουν λιγάκι οι αλλαγές όφσετ, τα τροχίσματα, οι αποστάτες κλπ, κλπ ... :wink: :wink:




κατι μου θυμιζει αυτο αλλα σε 205/80/16...καρκα αρκουςςςς?

μην ανησυχεις Διονυση....50 50 ειναι οι πιθανοτητες.....καποιος απο τους δυο μας θα κλαιει με την επιλογη του σε λιγο...ποιος θα ειναι αυτος? θα δειξει..οψομεθα

οπως και να εχει ο ενας εκτος του θα παρηγορησει το αλλο, θα αναλαβει ακι το ξεκολλημα :lol: :lol:
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες