Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βέλτιστες διαστάσεις ζάντας - ελαστικού all terain για Pinin

Βέλτιστες διαστάσεις ζάντας - ελαστικού all terain για Pinin

Δημοσίευσηαπό pentraks » 02 Φεβ 2007, 16:55

Γεια χαρα φίλοι μου,

Μιας και με τα τεχνικά γύρω απο τους τροχους δε τα πάω και πολυ καλά θέλω την βοήθεια σας.

Κατ αρχην επειδή το pinin ειναι εργαλειο καθημερινής χρήσης σε ασφαλτόδρομο και δεν θέλω να χαλάσω το πολιτiσμένο χαρακτήρα του με την μαμα ζάντα και τα ασφάλτινα λάστιχα, λέω να προμηθευτώ μια τετράδα σιδερένιες ζάντες (που να μην με ενδιαφέρει η κακομεταχείριση τους) και λάστιχα all terrain (με περισσότερα χωμάτινα υπερ)

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η ζάντα διαστάσεις offset κτλ για να είμαι εντός προδιαγραφών (κατανάλωση κα) και το ελαστικό επίσης σε τι διάσταση ειναι καλλίτερο για τις εξορμήσεις στο βουνό?
Μπορουμε να πάρουμε κανέναν πόντο υψος;
Αλυσίδες θα μπορούνε να φορέσουμε?

Ψάχνω λοιπον την χρυσή τομή, υπάρχει?

thnx!!!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό pajino » 02 Φεβ 2007, 18:48

Λοιπόν σιδερένιες ζάντες που κάνουν για το PININ είναι από HYUNDAI coupe νομίζω και πρέπει να είναι 5-114 καρέ και offset 45 (μαμά) 16"x6". Βέβαια επειδή ψαχνώμουν πολύ καιρό με αυτά τα πράγματα είναι κομάτι δύσκολο να φορέσεις mud λάστιχο σε διάσταση 215-65/16 μόνο σε αναγόμωση ή GOODYEAR (πανάκριβο). Εγώ όπως ίσως έχεις δει σε άλλο ποστ φόρεσα ζάντες αλουμινίου 16"x7.5" και offset 30 και λάστιχα 225-70/16 εσύ μπορείς να βάλεις προσθήκες 2,5cm στις σιδερένιες που σου είπα για να αλλάξεις διάσταση θυσιάζοντας κατανάλωσηκ.α.
Πάντως ό,τι χρειαστείς στην διάθεσή σου 8)
Τελευταία επεξεργασία από pajino και 03 Φεβ 2007, 10:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Φεβ 2007, 19:22

Άγριο all terrain......? Πας μάλλον για BFGoodrich που απ' όσο ξέρω είναι το πιο άγριο στην κατηγορία του.
Ωστόσο αφού πας για 2σετ ζάντες-λάστιχα σκέψου και για mud terrain για να μη μασάς πουθενά 8)
Τώρα αν μείνεις σε 16αρα ζάντα με μαμά offset (+45mm) μπορείς να πάρεις σιδερένιες Pinin και να κάνεις τη δουλειά σου ( κοίτα και εδώ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2549.html ). Θα μπορείς να βάλεις 215/65/16 ή 215/70/16 (αλλά μάλλον δε θα χωράνε οι αλυσίδες μπροστά στο 2ο). All terrain βρίσκεις εύκολα και για τις 2 διαστάσεις, mud λίγο δύσκολο. Παίζει όμως σε mud (αναγόμωση) το 175/80/16 που είναι ίδια διάμετρο με το μαμά 215/65/16.
Τώρα αν θες μεγαλύτερο λάστιχο, πχ σαν του Ντίνου (pajino) τα 225/70/16, θες ζάντα με άλλο offset (πχ. +30). Σιδερένια με αυτό το offset.....!!? Καλό ψάξιμο...... :D
Παίζει και 15αρα ζάντα με λάστιχο πχ. 215/75/15 αλλά και εκεί θέλει ψάξιμο για τη ζάντα ώστε να μη βρίσκει εσωτερικά στη δαγκάνα του δισκοφρένου.
Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα :?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό extractor » 03 Φεβ 2007, 01:03

κατα την γνωμη μου ειναι λαθως να εχεις 8 λαστιχα και κανενα να μην προοριζεται εξ'ολοκληρου για τον χαρακτηρα και τον σκοπο αγορας ενος 4χ4!εγω θα εβαζα 225/70/16 σε ζαντες με τα ιδια χαρακτηριστηκα με τα μαμα (τα φοραγα σε pireli) για να μην ταλαιπωρεις και τα ρουλεμαν σου,και επειδη δεν εχεις επιλογες για 100% mud θα πηγαινα στα colway to c-trax το οποιο ειναι 70(οφ)-30(ον),ειναι αναγομωση (φτηνα) και θα σε καλυψουν παρα πολυ καλυτερα απο οποιοδηποτε α/τ.!! :wink: :wink:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 03 Φεβ 2007, 09:27

Φιλε extractor εισαι σιγουρος οτι θα χωρανε τα 225 70R16 χωρις αλλαγη του οφσετ της ζαντας ή χρησιμοποιηση προσθηκων?
Τα 225 70 16 ειναι παραπανω απο 1.5 ποντους μεγαλυτερα οσον αφορα την ακτινα τους.
Δεν θα βρισκουνε στο πιατελο μπροστα?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pajino » 03 Φεβ 2007, 09:59

Σίγουρα θα βρίσκουν!!! 215-70/16 ίσως θέλει να πει :roll:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Φεβ 2007, 11:23

Τα C-Trax MT βγαίνουν στη μαμά διάσταση 215-65/16. Σε 215-70/16 δεν βγαίνουν.
http://www.colway.gr/colway.html
Τα 225-70/16 δεν μπαίνουν χωρίς αποστάτες ή ζάντα με μικρότερο offset (ο pajino ξέρει πολύ καλύτερα από μένα).
Σε αναγόμωση παίζουν και άλλα mud λάστιχα στη μαμά διάσταση αλλά στην Ελλάδα δε βλέπω να κυκλοφορούν :evil:
Για παράδειγμα ένα πολύ καλό λάστιχο είναι αυτό:
http://www.lermagomme.it/Scheda.asp?cat=2&id=29
με το "κλασσικό" V πέλμα (τύπου Fedima Extreme) που βγαίνει και 215-65/16 και 215-70/16. Γνωρίζετε μήπως αν τα φέρνει κανένας στην Ελλάδα?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 03 Φεβ 2007, 17:03

Ποιος ειπε οτι δεν υπαρχουν στην Ελλαδα Μ/Τ σε 215 65 R16?
Οταν ειχα το Pinin ειχα ψαξει αρκετα.
Υπαρχουν λοιπον αρκετα M/T:
1)Ν.Μοναστηριου 25 θεσσαλονικη 2310708616
2)Lerma Gromme Λυκαονος 2 Κ.Τουμπα 2310932005
3)Μαριος Σκαρης 2106229700 εως 2
6932577322
Αν ημουνα στην θεση του pentraks θα επαιρνα Μ/Τ αναγομωση 215 65 16
ή 175 80 16 και θα χρησιμοποιουσα και τις ζαντες που εχω ακομα στην αποθηκη μου και ειναι ακομα προς πωληση.
Δεν το λεω για να τις ξεφορτωθω αλλα γιατι αυτη ειναι η μονη λυση χωρις να επιβαρυνω καθολου το αυτοκινητο με αποστατες,ψηλωματα κοκ.
Ειχα το αυτοκινητο αυτο και το λεω εκ πειρας.
Αλλωστε ο καταλληλοτερος να το πιστοποιησει αυτο ειναι και ο Τασοσ953 ,ο οποιος εχει 215 65 16 με ζαντες απο Outlander :wink:
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Φεβ 2007, 19:27

Εγώ με τα 225/70 16 έχω βολευτεί μια χαρα. Οι αποστάτες επίσεις είναι μια χαρα. Η γνώμη μου είναι να βάλεις ενα A/T το οποίο μπορει να σε πάει παντου με αξιοπρέπεια. Η διάσταση μπορει να είναι ή 215/70 16 ή 225/70 16.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 03 Φεβ 2007, 21:42

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εγώ με τα 225/70 16 έχω βολευτεί μια χαρα. Οι αποστάτες επίσεις είναι μια χαρα. Η γνώμη μου είναι να βάλεις ενα A/T το οποίο μπορει να σε πάει παντου με αξιοπρέπεια. Η διάσταση μπορει να είναι ή 215/70 16 ή 225/70 16.

Νικολα εσυ μιλας εκ του ασφαλους εχοντας βαλει αποστατες.
Ο pentraks ομως απο οτι καταλαβα θελει οσο το δυνατον λιγοτερες μετατροπες,αλλιως θα αλλαξει και η συμπεριφορα του αυτοκινητου.
Τα 215 70 χωρανε οριακα και μονο αυτα,τιποτα παραπανω.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό extractor » 03 Φεβ 2007, 21:50

οπως ειπα και ποιο πριν τα φοραγα σε pireli (225/70/16).τωρα φοραω 215/70/16 και το μετανιωσα που δεν εβαλα παλι τα ιδια,γιατι ουτε το αμαξι εκοβαν,ουτε εβρισκαν (ενταξει...οταν εστριβες τελειως το τιμονι λιγο στον θολο αλλα ουτε η μπογια δεν ειχε φυγει και σε ενα κοματι μεγεθους 1 τ.ε)και ολα ειναι μια χαρα.τωρα για τα ελαστικα λαθως μου που προτεινα γιατι ο καθενας εχει διαφορετικες απαιτησεις και ορια απο τον αλλο.σαν προσωπικη γνωμη λεω οτι ποτε δεν με ικανοποιησε κανενα α/τ λαστιχο και ηταν η τελευταια φορα που εβαλα!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Φεβ 2007, 22:06

Τα Goodrich σε 225/70 16 ίσως να πιάνουν περισσότερο γιατι μου φαίνονται πιο φαρδια απο τα υπολοιπα. Αλλα γενικά τα Α/Τ είναι ο τύπος ελαστικού που ταιριάζει σε αυτα τα οχήματα. Στο κάτω, κατω μετα τα 25-30 χιλιαδες χλμ χρησιμοποιεις λίγο παραπάνω την τετρακίνηση και είσαι οκ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 03 Φεβ 2007, 22:30

panayiotis έγραψε:Ποιος ειπε οτι δεν υπαρχουν στην Ελλαδα Μ/Τ σε 215 65 R16?
Οταν ειχα το Pinin ειχα ψαξει αρκετα.
Υπαρχουν λοιπον αρκετα M/T:
1)Ν.Μοναστηριου 25 θεσσαλονικη 2310708616
2)Lerma Gromme Λυκαονος 2 Κ.Τουμπα 2310932005
3)Μαριος Σκαρης 2106229700 εως 2
6932577322
Αν ημουνα στην θεση του pentraks θα επαιρνα Μ/Τ αναγομωση 215 65 16
ή 175 80 16 και θα χρησιμοποιουσα και τις ζαντες που εχω ακομα στην αποθηκη μου και ειναι ακομα προς πωληση.
Δεν το λεω για να τις ξεφορτωθω αλλα γιατι αυτη ειναι η μονη λυση χωρις να επιβαρυνω καθολου το αυτοκινητο με αποστατες,ψηλωματα κοκ.
Ειχα το αυτοκινητο αυτο και το λεω εκ πειρας.
Αλλωστε ο καταλληλοτερος να το πιστοποιησει αυτο ειναι και ο Τασοσ953 ,ο οποιος εχει 215 65 16 με ζαντες απο Outlander :wink:


Όντως και τα αναγομωμένα είναι της PNEUS ELITE σε πέλμα Μ/Τ YOKOHAMA GEOLANDER με το όνομα TRAKKER http://www.pneuselite.it/Italiano/Italiano.htm
Αυτό που με εντυπωσίασε είναι το πόσο καλά (ίσως λόγω μαλακής γόμας που όλα τα αναγομωμένα έχουν αναγκαστικά) πηγαίνουν και στην άσφαλτο, στεγνή και βρεγμένη, πολύ καλύτερα από τα Α/Τ 694 που συνήθως φοράω και έχουν 40000 χλμ και αρκετό πέλμα ακόμα. Ο μόνος λόγος που δεν τα φοράω συνέχεια (τα Μ/Τ) είναι ο απελπιστικός θόρυβος που κάνουν στο ταξίδι στην άσφαλτο και η ανασφάλεια που μου προκαλεί η γνώση πως επειδή είναι αναγομωμένα, μήπως μου ξεκολλήσει κανένα πέλμα άν υπερθερμανθούν ύστερα από συνεχές ταξείδι με ταχύτητες πάνω από 100 με 120 χλμ/ώρα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό extractor » 03 Φεβ 2007, 23:12

βγαζεις τοσα χιλιομετρα με λαστιχα;; :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: εγω βια να βγαλω 15000!! :oops: :oops: :oops:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 04 Φεβ 2007, 10:57

extractor έγραψε:βγαζεις τοσα χιλιομετρα με λαστιχα;; :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: εγω βια να βγαλω 15000!! :oops: :oops: :oops:

Και ύστερα παραπονιέσαι πως το Πινίν "καίει" πολύ βενζίνη!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Σίγουρα χρησιμοποιείς λάθος λάστιχα σε λάθος δρόμους......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες