Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βέλτιστες διαστάσεις ζάντας - ελαστικού all terain για Pinin

Δημοσίευσηαπό extractor » 04 Φεβ 2007, 12:50

[Και ύστερα παραπονιέσαι πως το Πινίν "καίει" πολύ βενζίνη!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Σίγουρα χρησιμοποιείς λάθος λάστιχα σε λάθος δρόμους......[/quote]

αν λες για μενα ποτε δεν παραπονεθηκα οτι καιει πολυ βενζινη,το αντιθετο ισως! :? :? ειναι το 2ο ποιο οικονομικο αυτοκινητο που ειχα!τωρα οσον αφορα τα λαστιχα σιγουρα ειναι λαθος γιατι φοραω τα bridgestone a/t 694 για εκτος δρομου! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Φεβ 2007, 13:44

Όσον αφορά την επιλογή mud ή all terrain, νομίζω ότι τα πράγματα έχουν ως εξής.
Αν έχεις τη δυνατότητα να έχεις 2σετ ζάντες - λάστιχα και την όρεξη να τ' αλλάζεις πριν και μετά από κάθε βόλτα, τότε ασφάλτινα για κάθε μέρα (ή all terrain με περισσότερο ασφάλτινο προσδιορισμό) και mud αναγόμωση σε σιδερένια ζάντα για εκτός. Αν θες να βολευτείς με 1 σετ, τότε ένα καλό all terrain και θα ξέρεις ότι είσαι σχετικά καλός παντού αλλά πουθενά ιδιαίτερα καλός.
Στο 1ο ενδεχόμενο θα πρέπει να σε προβληματίσει λίγο η περίπτωση που κάνεις μεγάλα ταξίδια στην άσφαλτο πριν πατήσεις χώμα. Τότε τα αναγομωμένα mud θα είναι λίγο "άβολα", αλλά μπρος στα κάλλη......
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 04 Φεβ 2007, 20:38

Καταρχή ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που απάντησαν.

Στο θέμα μου τώρα για να δώ αν τα έπιασα όλα οκ.
Η ζάντα που θέλω πρέπει να έχει offset +45. Πρωτιμώ τις σιδερένιες αλλα Παναγιώτη στείλε μου pm να καταλάβω τι ακριβώς δίνεις, ποτέ δεν ξέρεις.

Οσο αφορά τα λάστιχα σκέφτομαι a/t επειδή κάθε εξόρμηση έχει πολλααα χιλιόμετρα ασφάλτόδρομου. Ενα mud πιστευω οτι ειναι κουραστικό/αντιοικονομικό και δεδομένου οτι δεν κάνω ¨"σκληρά" πράγματα ακόμα η επιλογή μου θα ήταν στα bf goodrich.

Διάσταση ελαστικών τώρα 215/65/16 ή 225/65/16? το προφίλ 70 το φοβάμαι λόγω μειωμένου χώρου για αλυσίδες εμπρός

Τα mud δεν τα αποκλείω χμμ άραγε υπάρχει κάποιο ποιο ασφαλτοphile?
Πόσο ασφαλή είναι τα αναγομωμένα και για τι διαφορά σε τιμή εχουν πάνω κάτω απο ενα καινούριο?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Φεβ 2007, 04:37

To offset +45 δεν ξέρω αν είναι αυτο που ψάχνεις αλλα ξέρω οτι είναι το μαμίσιο. Λίγο μικρότερο offset ή κάποιος αποστάτης θα σου έλυναν...τις ρόδες(!!) χωρίς πολλά προβλήματα. Η διάσταση 225/70 16 αντίθετα απο οτι περίμενα δεν άλλαξαν την τελική αλλα δεν ξέρω για την κατανάλωση. Απο λάστιχα κάποτε είχα διαβάσει ενα τεστ το οποίο σύγκρινε ελαστικά (πιρελι νομίζω) ασφάλτινα, Α/Τ και Μ/Τ. Τα δύο πρώτα είχαν μικρες διαφορές σε στεγνη ασφαλτό ενω στη βρεγμένη καμία.
Τελικά του χρόνου θα αγοράσω μια τετράδα Μ/Τ για να δω τι είναι κι αυτα! Αλλα με τι τιμή δεν ξερω..σε διάσταση 225/75 16 που είχα ρωτήσει τα αναγόμωσης κόστιζαν 300 ευρα ενω τα ΓουγντΓιαρ 800!! Αλλα τα δεύτερα δεν παύουν να είναι καταλληλότερα για ταξίδια. Θα σου πω του χρόνου που θα καταλήξω..αντε βάλε για να μας πεις!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajino » 05 Φεβ 2007, 11:34

Φίλε pentraks πρώτα πρέπει να δεις τη χρειάζεσαι από το ελαστικό σαν χρήση και μετά τι είσαι διατεθημένος να θυσιάσεις! Γιατί πρέπει να θυσιάσεις κάτι!!!

Το πρόβλημα με τη διάσταση των ελαστικών στο pinin σε σχέση με την διάσταση και χρήση (H/P,A/T,M/T) είναι δεδομένο. Δηλαδή θα βρεις σε 225/65-16 λάστιχο και για τις 3 περιπτώσεις; :roll:

Όσο αφορά τα αναγόμωσης έχουν την μισή τιμή περίπου και λιγότερο. Από θέμα ασφάλειας κάποια τα δίνουν μέχρι 160χλμ ταχύτητα :!: γνώμη μου είναι ότι είναι καλά πλέον με την ανάλογη προσοχή στη χρήση για την άσφαλτο 8)
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 05 Φεβ 2007, 11:50

xmmm όσο το ψάχνω δε με βλέπω για MT γενικότερα ακόμα.
Οι προτάσεις σας παραμένουν εδω σαν databank για future reference.

Ενα αξιοπρεπές ΑΤ με περισσότερες χωμάτινες βλέψεις σε συνδιασμό και με αλυσίδες στα πολυυύ σκούρα μου είναι αρκετό πιστεύω.

Σε διάσταση 215/65/16 καλά παίζουν τα 694 και τα bf με τα δεύτερα να είναι ποιο κοντά σε αυτό που ζητώ.
Καμμία άλλη πρόταση?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό pajino » 05 Φεβ 2007, 12:43

Τα 694 φόραγα, πολύ καλό λάστιχο, ήμουν ευχαριστημένος.

Τα bf δεν βγαίνουν σε 215/65-16 νομίζω :oops:

Μπορείς να δεις για τα PIRELLI SCORPION ATR σε αυτή την διάσταση αν τα βρεις (εγώ δεν είχα βρει άκρη θα τα έβαζα αν θες την γνώμη μου) :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Σεπ 2007, 15:05

Επαναφέρω το θέμα καθώς είμαι σε αναζήτηση ελαστικών.
Προετοιμάζομαι για το χειμώνα και ψάχνω για 4άδα (ζάντα και λάστιχα) που θα μένει πάνω στο αμάξι όλο το χειμώνα. Το καλοκαίρι θα ξαναβάζω την μαμά 4άδα. Άντε να κάνω και καμία αλλαγή ενδιάμεσα στο χειμώνα αν έχω κανένα μεγάλο ταξίδι.
Τα λάστιχα που ψάχνω θα πρέπει να είναι λοιπόν καλά στο off road (με ενδιαφέρει κυρίως η λάσπη και το χώμα), αλλά και να κάνουν όσο το δυνατόν ήσυχο ταξίδι, με υψηλές ταχύτητες (140-150). Το να γλιστράνε λίγο στο βρεγμένο δεν με πειράζει ιδιαίτερα, θα βάζω 4κίνηση το πολύ πολύ.
Χρειάζομαι δηλαδή ή ένα all terrain με off προσανατολισμό ή ένα κάπως "ασφάλτινο" mud.
Από μία σύντομη έρευνα αγοράς που έκανα, έχω βρει το BFGoodrich A/T (ακριβό), το Cooper ST (φθηνό) και το Kumho KL71 (φθηνό), με το 1ο να είναι πιο all terrain και τα άλλα 2 πιο mud. Γνωρίζετε κανένα άλλο σε αυτήν την κατηγορία?
Το άλλο θέμα είναι η διάσταση.
Πάω μάλλον για 15άρα ζάντα με offset γύρω στο 15 (κάτι έχω βρει). Ο τροχός θα βγει δηλ. 3cm πιο έξω. Τί ελαστικό προτείνετε?
α) 215/75/15: είναι 2.5% μεγαλύτερο από το μαμά, χωράει σίγουρα και βγαίνει σε BFGoodrich A/T και Kumho KL71.
β) 235/75/15: είναι 7% μεγαλύτερο και βγάζουν όλες οι εταιρίες. Σαφώς και κερδίζω πολύ σε ύψος (2,5cm), αλλά θα χωράει? Μήπως μακρύνουν πολύ οι σχέσεις και μετά "σέρνομαι" σε εθνική και off road?
Παιδιά βοηθάτε. Πρέπει ν' αποφασίσω για να με βρουν έτοιμο οι βροχές :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 04 Σεπ 2007, 16:03

Hi και απο εμένα, αν και εχω να γράψω πολυ καιρό, παρακολουθω τις συζητήσεις που γίνονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Pajerinho, και εγώ σιγά σιγά αρχίζω να μπαίνω ξανα στο τριπάκι για ζάντες & λάστιχα οπότε η κουβέντα θα ειναι αρκετά ενδιαφέρουσα.

Ερώτηση: Μιλάς για ζάντα με offset διαφορετικό απο της μαμάς. Αυτο έχει κάποια επίπτωση όμως? ααα επίσης για σιδερένια μιλάς η alu?

Επίσης αν έχεις τιμές για τα λάστιχα που αναφέρεις γράψε ώστε να υπάρχει κάποιο reference.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Σεπ 2007, 16:21

Γεια σου φίλε Pentraks.
Ότι πληροφορίες και εξελίξεις έχουμε να τις γράφουμε εδώ για να βοηθηθούμε λοιπόν.
Μιλάω για ζάντα 15" με διαφορετικό offset που θα βγάλει τον τροχό κανά 3αρι πόντους πιο έξω. Για επιπτώσεις δεν ξέρω. Ας μας πουν οι παλαιότεροι αν γνωρίζουν.
Πάντως πολλοί βγάζουν τους τροχούς πιο έξω είτε με ζάντα διαφορετικού offset είτε με αποστάτες (προτιμώ το 1ο).
Κατά βάση ψάχνω για σιδερένια για πιο φθηνά, αλλά άμα δεν βρω θα πάω σε αλουμινίου. Μου έχουν δείξει κανά δύο, αλλά άμα δεν τις δοκιμάσω δεν μπορώ να πω ότι μας κάνουν.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Σεπ 2007, 20:13

Pajerinho έγραψε:Από μία σύντομη έρευνα αγοράς που έκανα, έχω βρει το BFGoodrich A/T (ακριβό), το Cooper ST (φθηνό) και το Kumho KL71 (φθηνό).....


Να και photos από τα πέλματα....

BFG A/T
Εικόνα

Kumho KL71
Εικόνα

Cooper S/T
Εικόνα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 04 Σεπ 2007, 20:22

κοιτα κ αυτο κ αυτο....¨)¨)¨)καινουριο κοσκινακι ...σ ολους θα τη δειξω
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Σεπ 2007, 20:35

Ναι το είδα. Βγαίνει και στις διαστάσεις που ψάχνω, αλλά κοιτάζω για κάπως πιο "ασφάλτινο" λάστιχο. Θα κάνουν αρκετά ταξίδια βλέπεις
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 05 Σεπ 2007, 00:23

Pajerinho έγραψε:Ναι το είδα. Βγαίνει και στις διαστάσεις που ψάχνω, αλλά κοιτάζω για κάπως πιο "ασφάλτινο" λάστιχο. Θα κάνουν αρκετά ταξίδια βλέπεις

πολυ καλα ειναι κ τα goodyear wrangler.Μ/Τ.αν κ φαινονται εκτος κ ειναι δεν κανουν καθολου θορυβο κ απο τι ξερω εχουν κ πολυ καλες επιδοσεις.το μονο κακο οτι ειναι ακριβα
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 05 Σεπ 2007, 15:29

pininokio έγραψε:πολυ καλα ειναι κ τα goodyear wrangler.Μ/Τ.αν κ φαινονται εκτος κ ειναι δεν κανουν καθολου θορυβο κ απο τι ξερω εχουν κ πολυ καλες επιδοσεις.το μονο κακο οτι ειναι ακριβα

Καλό φαίνεται.
Εικόνα

Όταν είχα ρωτήσει παλαιότερα για το 215/65/16 (είναι το μόνο πρωτογενές mud που βγαίνει σε αυτή τη διάσταση) μου είχαν πει 800euro :?
Για τις διαστάσεις που ψάχνω τώρα θα είναι μάλλον φθηνότερο, αλλά και πάλι....
Σκέψου ότι τα Kumho KL71 και τα Cooper S/T παίζουν κάπου στα 400-450 και τα BFG A/T στα 500 και κάτι. Μιλάω πάντα για 4άδα.
Thnxs για τη βοήθεια.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες