Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Daihatsu Terios 1.3 Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

Daihatsu Terios 1.3 Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

Δημοσίευσηαπό gordons » 07 Φεβ 2007, 20:45

Γειά σας.... αυτό ειναι το πρωτο μου ποστ εδώ γιατί μέχρι τώρα δεν είχα 4χ4, και τώρα ήρθε και εμένα η ώρα μου να αποκτήσω ενα.
Έχουμε και λέμε για όσους δεν βαριούνται το πολύ μπλα-μπλα...
DAIHATSU TERIOS 1.300cc . 17.980 euro
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
1.Μικρή κατανάλωση 7,9/100κμ --- μικτή 8,5/100κμ
2.Τετρακίνηση ,
3.Τύπος αμαξώματος -τζίπ-λιγότερες φθορές στο αμάξωμα απο τους χάλια δρόμους.
4.Εταιρία κατασκευής-Daihatsu-Τόπος κατασκευής-Ιαπωνία
5.Χωρητικότητα σε άτομα 5
6.Μικρός κύκλος στροφής-για άνετη οδήγηση σε στενά και για μανούβρες.
7.Τέλη κυκλοφορίας 92,00 ευρο (περίπου) κατηγορία χαμηλή
8.Η καλύτερη επιλογή για τους δρόμους της Κρήτης .4χ4=Κρήτη

ΜΕΙΟΝΕΚΤΉΜΑΤΆ:
1. Επιπλέον 400,00 για μεταλλικό χρώμα
2. Μόνιμη τετρακίνηση
3. Βενζινοκινητήρας αντί πετρελαιοκινητήρα (λιγότερα χρόνια ζωής)
4. Σε προτρέπουν να πάρεις το 1500cc αντί του 1300 με πολλούς πονηρούς και πλάγιους τρόπους- δεν το καταλαβαίνω
5. Επιπλέον 400,00 ευρώ για μεταλλικό χρώμα και αναμονή 1 μήνα εως 3ών για την παραλαβή.
6. Air-condition .. το 1300 δεν θα τραβάει καθόλου και επίσης σου το χρεώνουν και 1000 ευρώ επιπλέον στην αρχική του τιμή.
7.Τι ειναι το μπλοκέ πίσω διαφορικό το οποίο δεν έχει η έκδοση του 1,3?


Αυτά μέχρι τώρα...
Απο βδομάδα πάω για TestDrive.
Περιμένω την γνώμη σας.
Άβαταρ μέλους
gordons
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Φεβ 2007, 17:47
Τοποθεσία: KRHTH

Daihatsu Terios 1.3 Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

Δημοσίευσηαπό abatzis_pro » 08 Φεβ 2007, 08:42

Καλημέρα σύντεκνε.
Είμαι κάτοχος του παλαιού Terrios έχω όμως τσεκάρει το καινούργιο.
Θα σου έλεγα και εγώ να πάρεις το 1.5 γι’ αυτό άλλωστε το αμάξωμα και βάρος έχει κατασκευαστεί το συγκεκριμένο μοντέλο ο 1.3 μπήκε σχεδόν “τσόντα” , θα έλεγα να το τσεκάρεις με ήδη κάτοχο σε αυτά τα κυβικά . Με την μικρή μου εμπειρία θα σου έλεγα ότι μάλλον θα ψιλοζορήγετε στα δύσκολα ειδικά αν είναι σε λειτουργία το a/c, είναι και ο λόγος που δεν αλλάζω και εγώ το δικό μου. Κατά τα άλλα με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνα όσο αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την κατανάλωση κοινός ένα 1.3 το κρύβεις παντού.

Θέμης, Χανιά.
Transalp 650 silver 2001 edition
Terrios 1.3 blue 1999 edition
Άβαταρ μέλους
abatzis_pro
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Φεβ 2005, 09:03
Τοποθεσία: Γαλατάς, Χανιά

Re: Daihatsu Terios 1.3 Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

Δημοσίευσηαπό gordons » 08 Φεβ 2007, 20:16

Πως να το τσεκάρω τωρα εγω αυτο?
Εγω ειμαι ασχετος...
μα τι ειναι το μπλοκε πισω διαφορικο που δεν εχει το 1,3?
Άβαταρ μέλους
gordons
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Φεβ 2007, 17:47
Τοποθεσία: KRHTH

Re: Daihatsu Terios 1.3 Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

Δημοσίευσηαπό abatzis_pro » 09 Φεβ 2007, 08:43

Καλημέρα και πάλι σύντεκνε.
Να θυμάσαι ότι εσύ επιλέγεις αυτοί θέλουν να πουλήσουν αλλά εσύ τελικά αγοράζεις, αν και συμφωνώ με τα κριτήρια της επιλογής σου συνεπώς πρώτα δοκιμή του νέου Terrios και στους δύο κυβισμούς. Είναι γνωστό ότι ο γενικός αντιπρόσωπος είναι τύπου χαμηλού κόστους και συνήθως στον τοπικό αντιπρόσωπο εναπόκιτε η παροχή δοκιμής και των δύο κυβισμών.
Τώρα όσο αφορά το μπλοκέ διαφορικό στους πίσω τροχούς, έχω να σου πω ότι ελάχιστα το χρησιμοποίησα (άμμο, λάσπη & χιόνι) σε χώμα δεν μου χρειάστηκε σχεδόν ποτέ, (εγώ και έκανα το γύρω της Κρήτης πρόπερση και πήγα όλη την νότια πλευρά κινούμενος στο χώμα σε ποσοστό 75%), άλλωστε μπορεί να ενεργοποιηθεί και εν κινήσει αλλά πάντα μέχρι 45 χιλιόμετρα την ώρα περίπου, τώρα αν μεταβάλετε η κατανομή της δύναμης με αρχική σχέση κίνησης από 60 εμπρός 40 πίσω σε 50 εμπρός 50 πίσω και ¨κλείδωμα¨ σε αυτή τη θέση, εσύ όντως ως άπειρος δεν θα το καταλάβης. Είναι μια επιπλέον δυνατότα σε κάθε τετρακίνητο που έχει προσανατολισμό να κινηθεί με αξιοπρέπεια εκτός δρόμου και πάντα σε δύσβατα μέρη που απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί και εκεί μετρά περισσότερο η εμπειρία του οδηγού.
Αν τώρα δεν διατήθετε στο 1.3 είναι σίγουρα μείον, αυτό όμως ούτε και εγώ το ήξερα δες ακόμα αν διαθέτει μεταλλική ποδιά κάτω από τον κινητήρα έτσι από περιέργεια.
Καλό Σαββατοκύριακο και καλές εξορμήσεις σε όλους μας.
Θέμης, Χανιά.
Transalp 650 silver 2001 edition
Terrios 1.3 blue 1999 edition
Άβαταρ μέλους
abatzis_pro
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Φεβ 2005, 09:03
Τοποθεσία: Γαλατάς, Χανιά

Δημοσίευσηαπό meco » 12 Φεβ 2007, 15:58

To παλιό και το καινούριο Terios δεν έχουν μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Έχουν (όχι όλες οι εκδόσεις) ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης LSD το οποίο καταχρηστικά βαφτίζεται μπλοκέ.
Το κουμπάκι που υπάρχει στο ταμπλό απλά μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό μοιράζοντας την ισχύ του κινητήρα σταθερά στο 50%-50% ανάμεσα στον μπροστινό και το πίσω διαφορικό. Στο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δεν συμβαίνει τίποτα με το πάτημα του εν λόγω κουμπιού.

Φίλε gordons ανάμεσα στα 1300 και στα 1500 του terios χαλαρά και χωρίς να το σκεφτείς καθόλου επέλεξε την έκδοση 1500. Το LSD πίσω διαφορικό είναι ένας από τους πολλούς λόγους. Επιπλέον υπολόγισε την παραπάνω δύναμη του 1500 και την μεγαλύτερη άνεση να κινηθεί εκτός και εντός δρόμου.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό teroulas » 13 Φεβ 2007, 09:16

Συμφωνω με το meco σε ολα
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 00:47

Συνάδελφοι τετρακίνητοι,

μία ερώτηση.

Το Terios (το καινούργιο) πώς τα πάει από πλευράς ηχομόνωσης?
Θα ήθελε κάτι περισσότερο?

Εχω ακούσει ότι έχει αρκετό θόρυβο μέσα. Αληθεύει?
Κρίνεται σκόπιμο να υπάρξει βελτίωση σε αυτόν τον τομέα?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 10:28

Το 1500cc με κλειστά ματια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό cmvrgr » 02 Ιαν 2008, 22:46

Από τα λίγα με πραγματική μόνιμη τετρακίνητη. Ξεφεύγει από τις τυπικές δυνατότητες των φλωρικων SUV.

Το έχει ένας φίλος μου. Είναι καλό για αυτό που είναι δηλαδή καλό στο offroad αλλά νομίζω ότι του λείπουν καμιά 20αρια αλογάκια στην εθνική γιατί για να διατηρήσεις τα 130 + είναι ζόρικο.

Το μικρό βάρος το κλείδωμα του κεντρικού και το LSD στον πίσω άξονα κάνουν πραγματικά καλή δουλειά και κάνουν κάποια πολύ ακριβότερα να αισθάνονται κουρσακια μετά τον βατό χωματόδρομο όταν αρχίζουν να δυσκολεύουν τα πράγματα.

Πάντα όμως εξαρτάτε από το τι θέλεις στο εκτός. Δεν είναι και Hummer !!!

Το περπάτημα στο δρόμο νομίζεις ότι οδηγας μεγαλύτερη κατηγορία και κρατάει καλά για αυτό που είναι. Το αυτόματο με τον κινητήρα των 105 ίππων μάλλον θα σέρνεται. Το χειροκίνητο πάντως πάει καλά.

Στον δρομο με 130-140 η καταναλωση ειναι γυρω στα 10.4 λιτρα/100 χλμ

Δες και το παρακάτω link για τα συστήματα τετρακίνητης. Θα σε βοηθήσει να καταλάβεις αρκετά για το σύστημα μετάδοσης.

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8395.html
Ενδιαφέρον Site: http://4x4offroadlist.atwebpages.com/
Άβαταρ μέλους
cmvrgr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Ιαν 2008, 20:58
Τοποθεσία: Β. Ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 03 Ιαν 2008, 09:25

pantg έγραψε:Συνάδελφοι τετρακίνητοι,

μία ερώτηση.

Το Terios (το καινούργιο) πώς τα πάει από πλευράς ηχομόνωσης?
Θα ήθελε κάτι περισσότερο?

Εχω ακούσει ότι έχει αρκετό θόρυβο μέσα. Αληθεύει?
Κρίνεται σκόπιμο να υπάρξει βελτίωση σε αυτόν τον τομέα?

Χαιρετώ


Φίλε pantg (έστω και πολύ αργά ! ) όντως το Terios των 1500 cc που χρησιμοποιώ στη δουλειά έχει αρκετό θόρυβο , και για μένα είναι το μόνο , άς πουμε "σοβαρό" μειονέκτημα του αυτοκινήτου , με δεδομένο τον χαρακτήρα του .
Πάντως το μόνο που του λείπει κατα τη γνώμη μου για να θεωρηθεί ένα πλήρως "σκληροτράχηλο" εκτός δρόμου , είναι οι αργές σχέσεις . Εντάξει ίσως και ένας μπροστινός άκαμπτος άξονας (αλά Jimny ! ) , αλλά τότε θα έμπαινε σε κατηγορία που είναι ....υπό εξαφάνιση !
Χώροι , πρόβολοι , πραγμ. μόνιμη τετρακίνηση , σασσί , άκαμπτος πίσω , σταθερότητα , τα μεγάλα του πλεονεκτήματα , μαζί με την αξιοπιστία .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες