|
|
|
TasosOffRoad έγραψε:Τι τιμη εχει το τετραπορτο με φουλ αξεσουαρ?
ετσι ειναι τα κολπα της διαφημησης.θα σου πω τι λεει η διαφημηση,τα 10,1 sec ειναι για το τριλιτρο.τα 8,5 λιτρα ειναι για το 2,5λιτρο!!!!!αλλα σιγα μην κανει 10 sec το 3λιτρο..........ALOY έγραψε:TasosOffRoad έγραψε:Τι τιμη εχει το τετραπορτο με φουλ αξεσουαρ?
ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ......
ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕ ΛΕΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΠΟΣΗ...
ΚΡΙΜΑ
priapos έγραψε:Κάτι που είδα και έχει καλό το DMAX είναι ότι έχει πολύ ωραίο πίνακα οργάνων, όπως του καινουργιου rav4. Όσο για τους κινητήρες μπήκα στο γαλλκό site και αυτοί που έρχονται ελλάδα είναι μπουσταρισμένοι κατά 20 άλογα (ο τριλιτρος εκεί έχει 163 άλογα).Τι κακό με εμας που θέλουμε άλογα και δεν καταλαβαίνουμε ότι έτσι μειώνεται η αξιοπιστία και η οικονομία του κινητήρα. Παρ'όλα αυτά δεν νομίζω να έχει τέτοια προβλήματα καθώς η isuzu είναι μακραν η καλύτερη εταιρία παραγωγής ντιζελ κινητήρων στην ιαπωνία.
TasosOffRoad έγραψε:Όντως είναι πολυ καλό. Έκανα τεστ ντραιβ πριν 5 ημερες το τριλιτρο, αυτόματο κιβώτιο, και δεν παιζεται, το δε μπλοκε πισω διαφορικο ακουει καλά. Έχει πολυ καλο ταμπλό, δεν εχει πολυ χωρο στα πισω καθισματα, ειναι οπως το παλιο. Εχει 30.600 το αυτοματο για οσους ενδιαφερονται. Προσωπικα θα ήθελα να αγορασω το Hilux 3.0 D, Tornado με Super Select και ταμπλο του νέου L200.
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες