Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καινούργιο Dmax

Καινούργιο Dmax

Δημοσίευσηαπό priapos » 24 Φεβ 2007, 02:28

Καμιά άποψη για το καινούργιο D-Max? :oops:
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Καινούργιο Dmax

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 25 Φεβ 2007, 23:16

Τι τιμη εχει το τετραπορτο με φουλ αξεσουαρ?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: Καινούργιο Dmax

Δημοσίευσηαπό ALOY » 26 Φεβ 2007, 19:54

TasosOffRoad έγραψε:Τι τιμη εχει το τετραπορτο με φουλ αξεσουαρ?

ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ......
ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕ ΛΕΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΠΟΣΗ...
ΚΡΙΜΑ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό priapos » 27 Φεβ 2007, 03:38

Κάτι που είδα και έχει καλό το DMAX είναι ότι έχει πολύ ωραίο πίνακα οργάνων, όπως του καινουργιου rav4. Όσο για τους κινητήρες μπήκα στο γαλλκό site και αυτοί που έρχονται ελλάδα είναι μπουσταρισμένοι κατά 20 άλογα (ο τριλιτρος εκεί έχει 163 άλογα).Τι κακό με εμας που θέλουμε άλογα και δεν καταλαβαίνουμε ότι έτσι μειώνεται η αξιοπιστία και η οικονομία του κινητήρα. Παρ'όλα αυτά δεν νομίζω να έχει τέτοια προβλήματα καθώς η isuzu είναι μακραν η καλύτερη εταιρία παραγωγής ντιζελ κινητήρων στην ιαπωνία.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Re: Καινούργιο Dmax

Δημοσίευσηαπό saxovts » 27 Φεβ 2007, 16:10

ALOY έγραψε:
TasosOffRoad έγραψε:Τι τιμη εχει το τετραπορτο με φουλ αξεσουαρ?

ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ......
ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕ ΛΕΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΠΟΣΗ...
ΚΡΙΜΑ
ετσι ειναι τα κολπα της διαφημησης.θα σου πω τι λεει η διαφημηση,τα 10,1 sec ειναι για το τριλιτρο.τα 8,5 λιτρα ειναι για το 2,5λιτρο!!!!!αλλα σιγα μην κανει 10 sec το 3λιτρο..........
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό navaraman » 07 Μαρ 2007, 02:16

priapos έγραψε:Κάτι που είδα και έχει καλό το DMAX είναι ότι έχει πολύ ωραίο πίνακα οργάνων, όπως του καινουργιου rav4. Όσο για τους κινητήρες μπήκα στο γαλλκό site και αυτοί που έρχονται ελλάδα είναι μπουσταρισμένοι κατά 20 άλογα (ο τριλιτρος εκεί έχει 163 άλογα).Τι κακό με εμας που θέλουμε άλογα και δεν καταλαβαίνουμε ότι έτσι μειώνεται η αξιοπιστία και η οικονομία του κινητήρα. Παρ'όλα αυτά δεν νομίζω να έχει τέτοια προβλήματα καθώς η isuzu είναι μακραν η καλύτερη εταιρία παραγωγής ντιζελ κινητήρων στην ιαπωνία.


το γαλλικο site εχει τους παλιους κινητηρες.
ειναι πολυ καλο παντως το νεο D-max
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 07 Μαρ 2007, 22:30

Όντως είναι πολυ καλό. Έκανα τεστ ντραιβ πριν 5 ημερες το τριλιτρο, αυτόματο κιβώτιο, και δεν παιζεται, το δε μπλοκε πισω διαφορικο ακουει καλά. Έχει πολυ καλο ταμπλό, δεν εχει πολυ χωρο στα πισω καθισματα, ειναι οπως το παλιο. Εχει 30.600 το αυτοματο για οσους ενδιαφερονται. Προσωπικα θα ήθελα να αγορασω το Hilux 3.0 D, Tornado με Super Select και ταμπλο του νέου L200.
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ALOY » 09 Μαρ 2007, 00:13

TasosOffRoad έγραψε:Όντως είναι πολυ καλό. Έκανα τεστ ντραιβ πριν 5 ημερες το τριλιτρο, αυτόματο κιβώτιο, και δεν παιζεται, το δε μπλοκε πισω διαφορικο ακουει καλά. Έχει πολυ καλο ταμπλό, δεν εχει πολυ χωρο στα πισω καθισματα, ειναι οπως το παλιο. Εχει 30.600 το αυτοματο για οσους ενδιαφερονται. Προσωπικα θα ήθελα να αγορασω το Hilux 3.0 D, Tornado με Super Select και ταμπλο του νέου L200.

ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ.. ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Καινούριο Dmax

Δημοσίευσηαπό D-MAXmaniac » 13 Μαρ 2007, 18:43

Πάντως και εγω το δοκίμασα το καινούριο τρίλιτρο με μηχανικό κιβώτιο και πάει σφαίρα!Είμαι κάτοχος ενός D-MAX 2004 3.0lt και έχω 140000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
D-MAXmaniac
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Φεβ 2007, 15:50
Τοποθεσία: Κ.ΣΧΟΛΑΡΙ ΜΙΚΡΑΣ

Δημοσίευσηαπό priapos » 20 Μαρ 2007, 08:23

Από εγγύηση πόσο δίνει?Η αντιπροσωπεία τι λέει?Γενικά δεν τους έχω σε μεγάλη υπόληψη γιατί εχουν σχεδόν ένα μήνα χωρίς ιστοσελίδα.Και από ανταλλακτικά κόστος?
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό priapos » 23 Μαρ 2007, 06:31

Λοιπό, μερικά νέα για το dmax.Από εκτός δρόμου οι γωνίες είναι 34/21/21.Καλύτερες από ναβάρα και κοντα στα δεδομένα του L200.Όμως έχει καλύτερη απόσταση από το έδαφος από το L200, 22,5 cm έναντι 20,5.Επίσης, την λέει στο ναβάρα και το οφέλιμο φορτίο.Ένας τόνος παρακαλώ για την τετράπορτη, έναντι περίπου 840 kg του ναβάρα.Όσο για οικονομία περίπου 1-2 λίτρα πιο οικονομικό έναντ του ναβάρα και περίπου στα ίδια με το L200. Βέβαια , ας μην βιαστούν κάποιοι γιατί ακούγεται ότι το ναβάρα πάει για face lift και όλο κάτι θα προσθέσουν!
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 23 Μαρ 2007, 10:10

Φιλε μου τι εννοεις οτι το navara παει για face lift και οτι ολο και κατι θα προσθεσουν????? Πες οτι φημες γνωριζεις!!!!!!!!!1
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό priapos » 26 Μαρ 2007, 03:31

Το "διακοσάρι" ΄απότελεί μεταβατικό στάδιο (ρεκτιφιέ του παλιού μοτερ) για να διατηρηθεί το πιο δυνατό στην αγορά, μέχρι να βγάλει το καινούργιο μοτερ, που θα είναι είναι πιο "μαμα" (να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας, πιο ροπάτο χαμηλά κ.λ.π.).Ερώτηση: λές να πετάξουν πάνω το καινούργιο μοτερ και να μην κάνουν έστω ένα face lift?

Υ.Γ. Φημολογείται ότι το πλαίσιο θα μείνει το ίδιο, αλλά το μοτέρ θα είναι πια πεντακίλυνδρο, στο δρόμο που έχουν χαράξει τα συγχρονα 2.5lt ντίζελ (π.χ. η daimler-crysler, η ford (π.χ. στα land-rover)).Μην περιμένεις τρελή διαφορά στα άλογα (+20 max), αλλά από μαμά όχι από τον θεοχαράκη και πιο γραμμική απόδοση φυσικά, συν ότι θα αναίβει η ελκτική στα 3500kg..Είδομεν
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό D-MAXmaniac » 27 Μαρ 2007, 21:04

Τα ανταλλακτικά είναι στο μέσο όρο απ'ότι θυμάμαι, δεν ξέρω αν ανέβηκαν οι τιμές. Πρόβλημα διάθεσής τους δεν νομίζω να υπάρχει πλέον, αφού το δίκτυο οργανώθηκε αρκετά καλά. Στην αρχή ήταν ό,τι να΄ναι, ακόμη και οι πωλητές ήταν άσχετοι!
Άβαταρ μέλους
D-MAXmaniac
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Φεβ 2007, 15:50
Τοποθεσία: Κ.ΣΧΟΛΑΡΙ ΜΙΚΡΑΣ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 27 Μαρ 2007, 23:02

φιλε priapos αν μπορεις πες μου απο που ακουσες οτι θα βγαλουν καινουργιο ναβαρα?απο το ιντερνετ η καπου αλλου?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες