Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό ALOY » 09 Μαρ 2007, 00:18

ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΡΙΑΠΟΣ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΓΚΑΖΙΑΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΟΥΡΑΤΟ..ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ ΕΡΧΕΤΕ Η ΩΡΕΞΗ..
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 10 Μαρ 2007, 13:09

Βρε καλως και το χωριατη στη συζητηση σας!! Δωσε αλογα στο χωριατη να σ'ανεβει στο τιμονι!!! Η Renault κερδισε επανειλημενος τη ferari στη formula 1 , τι σημαινει αυτο? οτι to renault clio ειναι καλυτερο απο μια Μαρανελο?
Aν αμφιβαλει κανεις για τις δυνατοτητες της nissan να κατασκευαζει δυνατους , ανθεκτικους και αξιοπιστους κινητηρες ε τοτε ας κοιταξει τα infinity και τα θρυλικα NISSAN SKYLINE για να παρει λιγη μυρωδια απο νευρο αλογα και βενζινα!!! NISSAN SKYLINE 1200 HP ΣΕ μηχανη 2.7 λιτρων .... ειπατε τιποτα??????
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 10 Μαρ 2007, 15:29

EAGLE2 έγραψε:Βρε καλως και το χωριατη στη συζητηση σας!! Δωσε αλογα στο χωριατη να σ'ανεβει στο τιμονι!!! Η Renault κερδισε επανειλημενος τη ferari στη formula 1 , τι σημαινει αυτο? οτι to renault clio ειναι καλυτερο απο μια Μαρανελο?
Aν αμφιβαλει κανεις για τις δυνατοτητες της nissan να κατασκευαζει δυνατους , ανθεκτικους και αξιοπιστους κινητηρες ε τοτε ας κοιταξει τα infinity και τα θρυλικα NISSAN SKYLINE για να παρει λιγη μυρωδια απο νευρο αλογα και βενζινα!!! NISSAN SKYLINE 1200 HP ΣΕ μηχανη 2.7 λιτρων .... ειπατε τιποτα??????

ΚΑΛΑ ΛΙΓΟ ΦΕΥΓΑΤΗ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΤΙΖΕΛ ΜΙΛΑΜΕ.. ΑΛΛΑ ΤΕΣΠΑ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΣΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑ ΚΑΛΑ ΛΕΤΕ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 4Χ4 ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Η ΔΥΟ ΑΧΡΗΣΤΟ? ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΛΕΤΕ???
ΔΕΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΛΕΤΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ?? ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΙΡΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΥΟΜΙΣΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΑΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ Ε?? :twisted:
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Μαρ 2007, 00:53

ALOY έγραψε:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΣΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑ ΚΑΛΑ ΛΕΤΕ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 4Χ4 ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Η ΔΥΟ ΑΧΡΗΣΤΟ? ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΛΕΤΕ???
ΔΕΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΛΕΤΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ?? ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΙΡΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΥΟΜΙΣΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΑΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ Ε?? :twisted:


Οχι φίλε ALOY, σίγουρα η NISSAN δεν έχει κάνει επιπόλαιες κινήσεις. Όσοι δουλεύουν σε πολυεθνικές εταιρείες (όπως εγώ) ξέρουν ότι το marketing παίζει τον κυριότερο λόγο στην λήψη μιας απόφασης "πως θα είναι το Χ νέο μοντέλλο μας". Έβγαλαν το Ναβάρα στοχεύοντας σε κάποιο συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό -αυτό στο οποίο οι επιδόσεις on road έχουν την μεγαλύτερη σημασία (γκάζια δηλαδη -πράγμα ωραίο, ας μην κρυβόμαστε...). Οι άλλοι στόχευσαν σε κάποιους άλλους πχ. η Τοyota το έκανε πιο εκτός δρόμου - μεγάλο ύψος κλπ, και πάει λέγοντας. Το να πιστεύει κανείς ότι μια εταιρεία εχει πολύ μεγαλύτερο επιπεδο τεχνογνωσίας από τις άλλες γιατί έβγαλε απο 2.5 λιτρα 200 άλογα είναι τουλάχιστον αφελές. Δεν ειναι δα και τόσο τρομερό. Απλώς ήταν η επιλογή της να κάνει το Ναβάρα πιο "κουρσάτο" και τελικά οι πωλήσεις φαινεται να την δικαιώνουν.
Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα που ακούγεται ότι εχουν το πράγμα δεν είναι τοσο απλό. Εξηγούμαι:
1. Το παίρνει το Ναβάρα ο Μήτσουλας με το ταγάρι κι αρχιζει και το σκίζει ανελέητα επειδη την βρίσκει με το γκάζι. Πως είπατε ? Λάδια κλπ? Τι ειν' τουτ'? Καταλαβαινετε ότι στην περίπτωση ινδιάνου ιδιοκτήτη η Νισσαν δεν φταίει...
2. Για να πει κανείς ότι το τάδε μοντέλο έχει πρόβλημα δεν αρκεί η προσωπική του εμπειρία ή των φίλων του. Υπάρχει το περίφημο στατιστικό δειγμα που ειναι μάλλον μεγάλο... Από την άλλη
3. Η τεχνογνωσία κλπ δεν σημαινει ότι δεν μπορει να βγει ένα αμαξι στην αγορα χωρις πρόβλημα. Παράδειγμα η Οπελ που στον πρωτο 1.4 Ecotec είχε βάλει -αγνωστο γιατί- έναν πλαστικό τεντωτήρα στον ιμάντα του εκκεντοφόρου με αποτέλεσμα μετα απο κάποιες χιλιάδες χλμ. και απο την ζέστη κλπ να σπάει και να γίνεται του κουτρούλη ο γάμος. Δεν ξέραν να φτιάχνουν αυτοκίνητα? οχι βέβαια...
Θέλω να πω - για καταλάβουν μερικοί που το έχουν δεί οπαδικά το πράγμα- ότι το Ναβάρα μπορει να είναι μια χαρά απο προβλήματα κι απλώς επειδη ακούσαμε φήμες απο κανα δυο γνωστούς εμείς το γενικευσαμε. Όπως επίσης ότι μπορεί όντως να υπάρχει μιά κατασκευαστική αβλεψία και το αμάξι να βγάζει προβλήματα ή να φταίνε οι ινδιάνοι οδηγοί.
:D Τελικά τι γίνεται? Όλα καλά είναι. Ας κοιτάξει κανείς τι του αρέσει οπτικά και για πια χρήση το αγοραζει (φορτία, off roading, άσφαλτο) κι ας βάλει το χέρι στη τσέπη :P
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 12 Μαρ 2007, 00:27

ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΜΑ ΛΕΜΕ.
ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΧ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΣΕ ΚΟΥΡΣΑΤΟ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.Η ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΒΗΜΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 12 Μαρ 2007, 10:47

ALOY έγραψε:ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΧ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΣΕ ΚΟΥΡΣΑΤΟ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.Η ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΒΗΜΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

Φίλε ALOY δεν είπα σκετο "κουρσάτο", είπα "πιο κουρσατο" εννοώντας ότι τον προσανατολισμό που του έδωσε η μαμα Νισσαν σε σχέση με τα άλλα. Π.χ εχω την εντύπωση οτι είναι λιγο χαμηλότερο απο τα υπόλοιπα και αυτό είναι μάλλον σωστό με βάση τα χιλιόμετρα που μαζεύει το αμάξι. Αυτό δεν είναι κακό. Ετσι ΠΡΕΠΕΙ να είναι. Το Ναβάρα εντός δρόμου είνια απίθανο δεν υπάρχει αμφιβολία. Εκτός όμως, όχι. Ζω κι εγώ στην επαρχία (μετανάστης απο Αθήνα :D :D :D ) κι όπως καταλαβαίνεις τα αγροτικά εδω βρίθουν. Λοιπόν, όσοι πηραν Ναβάρα για την δουλειά τους , βόλτες (εντός δρόμου) και ήπια πράγματα στο χώμα, λένε οτι έχουν το καλύτερο αμάξι. Όσοι το πήραν για κάτι παραπάνω στο χώμα - και μεταξύ αυτών και φίλοι- είναι λίγο απογοητευμένοι. Το αμάξι "βρίσκει" παντού λόγω μήκους και σχετικά μικρού ύψους και το turbo lag που έχει είναι απαράδεκτο για πιο σοβαρή χρήση στο χώμα. Αυτά που γράφω τα γράφω από προσωπική πείρα αλλά κι απο ανθρώπους που είχαν άλλα αγροτικά με τα οποία έπαιζαν στο χώμα στο μέτρο του δυνατού. Όταν πήραν το Ναβάρα ΟΛΟΙ είδαν σοβαρή διαφορα: "Γκαζια? Ατελείωτα! (έλεγε ενας φίλος & μηχανικός & πρώην αγωνιζόμενος) αλλά για να ξεκινήσεις γλυκα σε μια ανηφόρα είναι δύσκολο... Πρέπει να συμπλεξάρεις... Καμμία σχέση με το παλιό μου ****ταδε που άφηνες απλως το αμπραγιάζ και ξεκινούσε" (σ.σ. ναι, αλλα εκείνο σερνότανε στην άσφαλτο σε σχέση με το Ναβάρα που έχει τώρα!)

Αυτά. Φυσικά, δεν έχω την πρόθεση να υποβιβάσω κανένα αυτοκίνητο ούτε και να προβιβάσω - γι' αυτό άλλωστε και δεν ανέφερα την μάρκα πιο πάνω. Είναι όλα εξαιρετικά, απλώς έχουν μικρές αποκλίσεις στον προσανατολισμό τους.
Φιλικά :) :D :D :D
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 13 Μαρ 2007, 19:14

Εγω φιλαρακια θα πω τα παρακατω και τιποτα αλλο!!!

HUMMER H2 50KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ 4000ΣΤΡΟΦΕΣ!!! ΒΑΡΟΣ 3000ΚΙΛΑ!
ΝΙΣΣΑΝ ΝΑVARA 50KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ!! ΒΑΡΟΣ 2,200 ΚΙΛΑ!!


ΗUMMER H3 : ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 21 ΕΚΑΤΟΣΤΑ!!
NISSAN NAVARA : ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ 265/70R16 ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 25-26 ΕΚΑΤΟΣΤΑ!!!

ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΚΟΠΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΕΤΟΥΝ!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 13 Μαρ 2007, 20:44

navara
Δυνατότητες 4Χ4
Γωνία προσέγγιση (degrees) 28 29 29 29
Γωνία φυγής (degrees) 22 22 22 22
Γωνία ράμπας (degrees) 17 18 18 18
Μέγιστη πλευρική κλίση (degrees) 49.8 49.8 49.8 49.8
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (mm) 223 234 234 234
Μέγιστο βάθος βύθισης (mm) 450 450 450 450
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 13 Μαρ 2007, 21:15

ΑΑΑ!! ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΓΩΝΙΑ ΑΝΑΡΙΧΗΣΗΣ 50 ΜΟΙΡΕΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 15 Μαρ 2007, 00:54

PATHFINDER

Δυνατότητες 4Χ4
Γωνία προσέγγισης (degrees) 33
Γωνία φυγής (degrees) 26
Γωνία ράμπας (degrees) 24
Μέγιστη αναρριχητική ικανότητα (degrees) 39
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος between axles (mm) 254
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό bull » 15 Μαρ 2007, 10:30

EAGLE2 έγραψε:Εγω φιλαρακια θα πω τα παρακατω και τιποτα αλλο!!!

HUMMER H2 50KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ 4000ΣΤΡΟΦΕΣ!!! ΒΑΡΟΣ 3000ΚΙΛΑ!
ΝΙΣΣΑΝ ΝΑVARA 50KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ!! ΒΑΡΟΣ 2,200 ΚΙΛΑ!!


ΗUMMER H3 : ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 21 ΕΚΑΤΟΣΤΑ!!
NISSAN NAVARA : ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ 265/70R16 ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 25-26 ΕΚΑΤΟΣΤΑ!!!

ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΚΟΠΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΕΤΟΥΝ!!!!!


Εντάξει, εντάξει ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ!!! Φαίνεται τελικά ότι όσοι εχουν αγοράσει Ναβάρα (εγώ δεν εχω καν αγροτικό) κι επειδη το αμάξι τους έχει πιο πολλά άλογα δεν θέλουν να πιστέψουν οτι μπορεί αυτο σε κάποιο τομέα να υστερεί...Ας το πιστέυουν. Εγώ το αμάξι το οδήγησα, κι είδα με την μικρή μου πείρα ότι η συμπεριφορά του στις πολύ χαμηλές στροφές δεν είναι εντάξει για εκτος δρόμου όχημα (θυμίzω ότι συζητάμε σε forum που λεγεται OFF-ROAD.GR). To τεστ είναι απλό: βάζεις ένα Ναβάρα σε επικλινές έδαφος με κλίση πανω απο 30 μοιρες (τις 50 τις ξεχνας) και προσπαθείς να ξεκινήσεις. Μετά βάζεις ένα οποιοδήποτε άλλο (απο αυτά τα κακόμοιρα Isuzu, Toyota, Mitsubishi που οι καημένες εταιρείες τους δεν ξέρουν να τα φτιάξουν κι αναγκάζονται να τα κάνουν 3λιτρα για να βγάλουν 170 ψωράλογα - ααα ρε Νισσάν το κανες πάλι το θαύμα σου...). Κάνεις εκκινηση πάλι και παρατηρείς την διαφορά. Τι θα δεις??? Οτι το Νισσάν πρέπει να συμπλεξάρεις κάργα ενώ στα άλλα απλώς αφήνεις το συμπλέκτη και η ροπη - η οποία δεν είναι 50 κιλά στις 2000 αλλά είναι όση χρειάζεται ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ κάνει τα υπόλοιπα... Αυτό είναι βασικό χαρακτηριστικό για ένα αμάξι που θέλει να λέει ότι είναι εκτός δρόμου (οι βόλτες σε flat χωματόδρομους κλπ δεν κάνουν ένα αμάξι off roader)
Αυτό είναι και το τίμημα που πλήρώνεις όταν απο 2.5 λιτρα βγάζεις 200 άλογα και όσοι ξέρουν βασικά πράγματα πάνω στους κινητήρες και την βελτίωση τους ξέρουν τι λέω... Θαύματα δεν γίνονται. Κάπου κερδίζεις κάτι ενώ χάνεις αλλού. Αν το κριτήριο είναι μόνο τα γκάζια στην άσφαλτο φοβούμαι ότι δεν συννενοούμαστε...
Φιλικά
Τάκης
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό ALOY » 15 Μαρ 2007, 18:59

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΟ ΠΧ ΙΣΟΥΖΟΥ Η ΜΙΤΣΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 16 Μαρ 2007, 00:00

Βρε φιλαρακι bull τα καταλαβαινω αυτα που λες και πιστευω οτι το navara γενικα εχει πιο ευαισθητο συμπλεκτη απο αλλα "ροπατα" αλλα τα μαθηματικα ειναι μαθηματικα!!! αν βγαζεις 50 kg στις 2000 και ο αλλος βγαζει 30 στις 2000, ε τι να κανουμε δεν θα υπερεχεις δηλαδη στις 1000 στροφες?? Το μονο που μπορει να πουμε γιατι δεν ξεκιναει με συμπλεκτη στην ανηφορα ειναι γιατι εχει και υπερβολικο βαρος αλλα να σου πω την αληθεια το navara οπως και τα αλλα διπλοκαμπινα εχουν αλλα σημαντικοτερα προβληματα οπως το πιο κλασσικο: τα ΜΑΠΑ ζαντολαστιχα που φορανε απο ΜΑΜΑ!!!!! Εσεις ρε παιδια τι λαστιχα προτεινεται??
Tα GENERAL GRABBER AT2 ειναι καλα?? Τα BFGOODRICH ALL TERRAIN???
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό bull » 16 Μαρ 2007, 00:26

EAGLE2 έγραψε:πιστευω οτι το navara γενικα εχει πιο ευαισθητο συμπλεκτη απο αλλα "ροπατα" αλλα τα μαθηματικα ειναι μαθηματικα!!! αν βγαζεις 50 kg στις 2000 και ο αλλος βγαζει 30 στις 2000, ε τι να κανουμε δεν θα υπερεχεις δηλαδη στις 1000 στροφες??


Oχι! οχι! οχι! :) Τουλάχιστον, όχι απαραίτητα. Είναι υπεραπλουστευμένο να το βλέπει κανείς έτσι. Εχω ξαναγράψει και θα βαρεθώ να το λέω ότι σε αυτές τις πολυ χαμηλες στροφές αυτό που έχει σημασία είναι η ατμοσφαιρικη συμπεριφορα του αυτοκινητου και εκει, όπως και να το κάνουμε, 500 κ.ε παραπάνω παίζουν μεγάλο ρόλο. Η καμπύλη ροπής αλλάζει δραματικά όταν μπαινει στο παιχνίδι η τουρμπινα. Εκει το Νισσαν κάνει μεγάλη διαφορα γι'αυτό και στις 2000 καταλήγει με τόσα κιλά ροπής. θέλω να πω οτι σε τουρμπο αυτοκίνητα δεν υπάρχει ομαλότητα στην κατανομη της ροπης. Αυτό που λές είναι σωστό και σε γενικές γραμμες ισχύει για ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το Νισσαν αλλά υπολογίζω κατα 95% ότι έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα και φυσικά έχει αλλαχθεί το προγραμμα για να δίνει το καυσιμο που χρειάζεται η παραπάνω παροχή αέρα. Αλλαγες στην κεφαλή κλπ δεν κάνουν τόσο τρομερές διαφορές.
Οφείλω να επαναλάβω κάτι: Δεν έχω τίποτα με τα Νισσάν, έτσι? Τα γκάζια που έχουν τα γουστάρω very much, τι να λέμε τώρα. Απλώς συζήτηση να γίνεται. Όλοι μαθαίνουμε κάτι απ' όλα αυτά...
Λαστιχα ειπες? Μμμμ... Ακούω πολύ καλά λόγια για τα Cooper...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Μαρ 2007, 01:27

bull έγραψε:
EAGLE2 έγραψε:πιστευω οτι το navara γενικα εχει πιο ευαισθητο συμπλεκτη απο αλλα "ροπατα" αλλα τα μαθηματικα ειναι μαθηματικα!!! αν βγαζεις 50 kg στις 2000 και ο αλλος βγαζει 30 στις 2000, ε τι να κανουμε δεν θα υπερεχεις δηλαδη στις 1000 στροφες??


Oχι! οχι! οχι! :) Τουλάχιστον, όχι απαραίτητα. Είναι υπεραπλουστευμένο να το βλέπει κανείς έτσι. Εχω ξαναγράψει και θα βαρεθώ να το λέω ότι σε αυτές τις πολυ χαμηλες στροφές αυτό που έχει σημασία είναι η ατμοσφαιρικη συμπεριφορα του αυτοκινητου και εκει, όπως και να το κάνουμε, 500 κ.ε παραπάνω παίζουν μεγάλο ρόλο. Η καμπύλη ροπής αλλάζει δραματικά όταν μπαινει στο παιχνίδι η τουρμπινα. Εκει το Νισσαν κάνει μεγάλη διαφορα γι'αυτό και στις 2000 καταλήγει με τόσα κιλά ροπής. θέλω να πω οτι σε τουρμπο αυτοκίνητα δεν υπάρχει ομαλότητα στην κατανομη της ροπης. Αυτό που λές είναι σωστό και σε γενικές γραμμες ισχύει για ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το Νισσαν αλλά υπολογίζω κατα 95% ότι έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα και φυσικά έχει αλλαχθεί το προγραμμα για να δίνει το καυσιμο που χρειάζεται η παραπάνω παροχή αέρα. Αλλαγες στην κεφαλή κλπ δεν κάνουν τόσο τρομερές διαφορές.
Οφείλω να επαναλάβω κάτι: Δεν έχω τίποτα με τα Νισσάν, έτσι? Τα γκάζια που έχουν τα γουστάρω very much, τι να λέμε τώρα. Απλώς συζήτηση να γίνεται. Όλοι μαθαίνουμε κάτι απ' όλα αυτά...
Λαστιχα ειπες? Μμμμ... Ακούω πολύ καλά λόγια για τα Cooper...


εχεισ δικιο αλλα και με τη συγκεκριμενη ροπη που βγαζει και ασ συμπλεκταρουμε και λιγο ε δεν ειναι και δραματικα τα πραματα.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες