Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό priapos » 16 Μαρ 2007, 07:14

Παιδια ξεχνατε κάτι.Το ναβάρα είναι το μόνο αμερικανοθρεμένο (εχει το σασι απο τον μεγαλό αδερφό που κυκλοφορει στην αμερική).Εκει έχω και εγώ ένα chevy και δεν σας κρίβω ότι καμία σχέση με τα "ευρωπαικά", πλέει εκτός δρόμου, δεν έχει ρυθμό. Και αν κάποιος θέλει το ναβάρα για φορτία και εκτός δρόμου δεν έχει παρά να πάρει το αυτοματο που είναι το μόνο πενταρι της αγοράς.Πάντως, για ελλάδα εγώ θα προτιμούσα το L200. Στα 120-140 (ταχύτητα ταξιδίου) δεν έχουν μεγάλη διαφορά, είναι πιο μικρό, πιο ευέλικτο (μικρότερος κύκλος στροφής), πιο οικονομικό, εκτός καλύτερο, και έχει μόνιμή τετρακίνηση (σημαντικό στην ελλάδα όπου οι δρόμοι δεν συντηρούνται και έχει πολλές κατωφέρειες).Παρ'όλα αυτά ας μην ξεχνάμε ότι στην χώρα μας μεγάλο ρόλο παίζει αυτό που είπα και συμφωνησατε:"το μουράτο".Το αν η νισσαν έκανε καλή κίνηση μαρκετινγκ θα φανεί στους νέους κινητηρες των ανταγωνιστών (μάλλον έκανε).. Και για τα άλογα να θυμίσω ότι το mitsu παίζει και άλλη κατηγορία ρύπων (euro-4). Όσο για τεχνογνωσία πιστεύω ότι η isuzu τις έχει όλες. Και να θυμίσω ότι η fiat που εβγαλε το commonrail (την μεγαλύτερη καινοτομία στα ντιζελ τα τελευταία 15 χρόνια) δεν έχει κανένα μοτερ αντάξιο του ναβάρα..Με την λογική μερικών δεν έχει τεχνογνωσία...
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό navaraman » 16 Μαρ 2007, 11:32

Το NAVARA περναει εδω και μερικους μηνες και αυτο euro 4....
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό priapos » 23 Μαρ 2007, 06:21

Σωστός ναβαραμαν, δεν το είχα υπόψη μου.Εκείνο πάντως που μένει να δούμε είναι και το νέο Dmax.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 11 Απρ 2007, 16:31

Γνωριζει κανεις αν στο αυτοματο κιβωτιο New L200 η σχεση μεταδοσης της 1ης ταχυτητας στη θεση D αν ειναι ιδια με την 1η ταχυτητα στη θεση 1?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 11 Απρ 2007, 16:32

Επισης αν γνωριζει κανεις στα τετραπορτα επαγγελματικα, εκτος του Isuzu, ποια αλλα εχουν καδενα αντι για ιμαντα?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό saxovts » 18 Απρ 2007, 17:00

εγω παντως ξερω οτι ειναι με ιμαντα το ναβαρα.το αλλαζεις καθε 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό VaL » 19 Απρ 2007, 19:59

Ωράια πράγματα. Μέσα απο τις αντιδικείες σας κ απο αυτά που άκουσα απο φίλους γνώστες αλλα κ απο αυτά που ξέρω, εβγαλα τα συμπεράσματα μου.
Ημουν έτοιμος για Ναβάρα αλλα πλέων κοιτάω το L200 με τα 167 άλογα. Κ ο λόγος? Το θέλω να πηγαίνει κ στο χώμα. Κ δε θα μου λείψουν τόσο τα άλλα 33 άλογα. Καλά ειναι κ τα 167
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 22 Απρ 2007, 11:48

VaL έγραψε:Ωράια πράγματα. Μέσα απο τις αντιδικείες σας κ απο αυτά που άκουσα απο φίλους γνώστες αλλα κ απο αυτά που ξέρω, εβγαλα τα συμπεράσματα μου.
Ημουν έτοιμος για Ναβάρα αλλα πλέων κοιτάω το L200 με τα 167 άλογα. Κ ο λόγος? Το θέλω να πηγαίνει κ στο χώμα. Κ δε θα μου λείψουν τόσο τα άλλα 33 άλογα. Καλά ειναι κ τα 167


Δεν θα χασεις που κοιταζεις και προς το L200, αυτο ειναι σιγουρο. Εξαρταται για ποιο λογο αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο: για φιγουρα? για αγροτικες δουλειες? για ταξιδια? για ασφαλεια? οπως και να'χει το L200 δεν βλεπω να υστερει σε τιποτα απο τα παραπανω...
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό forester » 23 Απρ 2007, 01:10

Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....
Κι εσύ Τασο οφ ροαντ, (βαριέμαι να γυρνώ πληκτρολόγιο), έχεις δίκιο...
Ξεχάσατε το πιο σημαντικό όμως....
Το νέο Μίτσου, ο αγρότης με ότι καμπίνα θέτε......, είναι ο μόνος με 3 διαφορικά!!!!
Μπορείς να ίσαι 4κούνιτος και στην άσφαλτο!!!!
Κλειδώνει κιόλας το μεσαίο!!!!!!
Γίνεται και πισωκούνα!!!!!
Τι άλλο θέτε ωρε παλληκάρια???
200 άλογα??? Σε αγρότη??? για που , Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Μόναχο????
Εντάξει πάει αέρα το Ναβάρα και δεν είναι και λίγο εκτός δρόμου...
Γ@μ@το είναι.
Αλλά ο Μήτσος, με τόσες επιλογές και τέτοια εξέλιξη στην 4κίνηση, είναι κάπωςς... αλλού ρε φίλε!!
Περί ορέξεως ... κολοκυθόπιτα...
τη γνώμη μου είπα....
Φιλικά, Θοδωρής.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό bull » 23 Απρ 2007, 01:37

forester έγραψε:Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....


Ευχαριστώ φίλε, ευχαριστώ. Έφαγα πολύ κράξιμο χωρίς λόγο γι΄αυτά που είπα...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 23 Απρ 2007, 09:59

forester έγραψε:Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....
Κι εσύ Τασο οφ ροαντ, (βαριέμαι να γυρνώ πληκτρολόγιο), έχεις δίκιο...
Ξεχάσατε το πιο σημαντικό όμως....
Το νέο Μίτσου, ο αγρότης με ότι καμπίνα θέτε......, είναι ο μόνος με 3 διαφορικά!!!!
Μπορείς να ίσαι 4κούνιτος και στην άσφαλτο!!!!
Κλειδώνει κιόλας το μεσαίο!!!!!!
Γίνεται και πισωκούνα!!!!!
Τι άλλο θέτε ωρε παλληκάρια???
200 άλογα??? Σε αγρότη??? για που , Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Μόναχο????
Εντάξει πάει αέρα το Ναβάρα και δεν είναι και λίγο εκτός δρόμου...
Γ@μ@το είναι.
Αλλά ο Μήτσος, με τόσες επιλογές και τέτοια εξέλιξη στην 4κίνηση, είναι κάπωςς... αλλού ρε φίλε!!
Περί ορέξεως ... κολοκυθόπιτα...
τη γνώμη μου είπα....
Φιλικά, Θοδωρής.



Και εγω τη γνωμη μου λεω, και για να μη φανει οτι διαφημιζω καμια εταιρεια, την αποφαση μου την εχω παρει ετσι και αλλιως: τετραπορτος Μιτσος με αυτοματο σασμαν, σε κατι λιγοτερο απο 15 ημερες θα το εχω. Απλως κουβεντα να γινεται μιας και αυτο βοηθαει και τις εταιριες ανταγωνιστικα αλλα και εμας να κανουμε τη σωστοτερη επιλογη. Και παλι θα πω τη γνωμη μου χωρις να υπερβαλω και χωρις να θεωρηθει απο καποιους οτι παινευω αυτο που θελω να παρω: Το L200 ανηκει σε ξεχωριστη κατηγορια απο τα Ναβαρα - Τουοτα - Ισουζου και δεν μπορει να συγκριθει και αυτο φυσικα λογω της μοναδικης τετρακινησης που εχει.
...Χρονια πολλα σε ολους τους Γιωργηδες και Γεωργιες, ελπιζω να βοηθησα καπως.
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό sef » 23 Απρ 2007, 10:52

TasosOffRoad έγραψε:
forester έγραψε:Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....
Κι εσύ Τασο οφ ροαντ, (βαριέμαι να γυρνώ πληκτρολόγιο), έχεις δίκιο...
Ξεχάσατε το πιο σημαντικό όμως....
Το νέο Μίτσου, ο αγρότης με ότι καμπίνα θέτε......, είναι ο μόνος με 3 διαφορικά!!!!
Μπορείς να ίσαι 4κούνιτος και στην άσφαλτο!!!!
Κλειδώνει κιόλας το μεσαίο!!!!!!
Γίνεται και πισωκούνα!!!!!
Τι άλλο θέτε ωρε παλληκάρια???
200 άλογα??? Σε αγρότη??? για που , Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Μόναχο????
Εντάξει πάει αέρα το Ναβάρα και δεν είναι και λίγο εκτός δρόμου...
Γ@μ@το είναι.
Αλλά ο Μήτσος, με τόσες επιλογές και τέτοια εξέλιξη στην 4κίνηση, είναι κάπωςς... αλλού ρε φίλε!!
Περί ορέξεως ... κολοκυθόπιτα...
τη γνώμη μου είπα....
Φιλικά, Θοδωρής.



Και εγω τη γνωμη μου λεω, και για να μη φανει οτι διαφημιζω καμια εταιρεια, την αποφαση μου την εχω παρει ετσι και αλλιως: τετραπορτος Μιτσος με αυτοματο σασμαν, σε κατι λιγοτερο απο 15 ημερες θα το εχω. Απλως κουβεντα να γινεται μιας και αυτο βοηθαει και τις εταιριες ανταγωνιστικα αλλα και εμας να κανουμε τη σωστοτερη επιλογη. Και παλι θα πω τη γνωμη μου χωρις να υπερβαλω και χωρις να θεωρηθει απο καποιους οτι παινευω αυτο που θελω να παρω: Το L200 ανηκει σε ξεχωριστη κατηγορια απο τα Ναβαρα - Τουοτα - Ισουζου και δεν μπορει να συγκριθει και αυτο φυσικα λογω της μοναδικης τετρακινησης που εχει.
...Χρονια πολλα σε ολους τους Γιωργηδες και Γεωργιες, ελπιζω να βοηθησα καπως.


Eχει 2 συν την μονιμη τετρακινηση, αλλα και το Συστημα ελενχου ευσταθειας (στην καλη εκδοση).
Αλλα και ενα μειον οτι το τιμονι δεν σηκωνεται πιο ψηλα και ειναι λιγο δυσκολο να μπεις γιατι χτυπανε τα ποδια στο τιμονι (με υψος 1,81), αραγε συνηθιζεται ? εσεις το εχεται προσεξει αυτο?
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό saxovts » 23 Απρ 2007, 15:55

χαμηλο τιμονιιιιιιιιιιιιι????εμενα πρωσωπικα μου ειναι φοβερα σπαστικο το χαμηλο τιμονι.ειχα το σαξο,μου εσπαγε τα νευρα,και εκανα μια παντεντα κι ετσι το εφερα ακριβως στα μετρα μου το τιμονι.παντως το ναβαρα,δεν εχει τετοιο προβλημα με το τιμονι.παντως το 200 μιτσου,εχει καλυτερο συστημα τετρκινησης απο το ναβαρα για δρομο.αλλα σε λασπες χιονια κ.τ.λ δεν νομιζω να παει καλυτερα το 200 απο το ναβαρα.το ιδιο θα πηγαινουν μαζι.μιλαω να εχουν τα ιδια λαστιχα και να μπλοκαρουν τα διαφορικα και τα δυο οχηματα.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό Giannaras » 01 Μάιος 2007, 21:47

Να ρωτήσω ήθελα αν ξέρετε για τις τιμές. Βλέπω στο ιντερνετ τιμές απο την αντιπροσωπεία για το 2καμπινο L200 κοντά στις 30000 ευρώ.
Oι τιμές αυτές είναι για αγροτική άδεια ή για ΙΧ;

Εχω ένα εισοδημα αγροτικό πέρσυ και σκέφτομαι αν με συμφέρει...
Giannaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 15 Απρ 2007, 20:56

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 02 Μάιος 2007, 15:19

Giannaras έγραψε:Να ρωτήσω ήθελα αν ξέρετε για τις τιμές. Βλέπω στο ιντερνετ τιμές απο την αντιπροσωπεία για το 2καμπινο L200 κοντά στις 30000 ευρώ.
Oι τιμές αυτές είναι για αγροτική άδεια ή για ΙΧ;

Εχω ένα εισοδημα αγροτικό πέρσυ και σκέφτομαι αν με συμφέρει...


Οι τιμες δεν αλλαζουν απ'οτι ξερω, αλλαζει μονο ποσο θα πληρωσεις στο υπουργειο. Για τα επαγγελματικα ειναι 500 ευρω, για τα αγροτικα δεν ξερω, υποθετω λιγοτερα...
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες