|
|
|
VaL έγραψε:Ωράια πράγματα. Μέσα απο τις αντιδικείες σας κ απο αυτά που άκουσα απο φίλους γνώστες αλλα κ απο αυτά που ξέρω, εβγαλα τα συμπεράσματα μου.
Ημουν έτοιμος για Ναβάρα αλλα πλέων κοιτάω το L200 με τα 167 άλογα. Κ ο λόγος? Το θέλω να πηγαίνει κ στο χώμα. Κ δε θα μου λείψουν τόσο τα άλλα 33 άλογα. Καλά ειναι κ τα 167
forester έγραψε:Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....
forester έγραψε:Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....
Κι εσύ Τασο οφ ροαντ, (βαριέμαι να γυρνώ πληκτρολόγιο), έχεις δίκιο...
Ξεχάσατε το πιο σημαντικό όμως....
Το νέο Μίτσου, ο αγρότης με ότι καμπίνα θέτε......, είναι ο μόνος με 3 διαφορικά!!!!
Μπορείς να ίσαι 4κούνιτος και στην άσφαλτο!!!!
Κλειδώνει κιόλας το μεσαίο!!!!!!
Γίνεται και πισωκούνα!!!!!
Τι άλλο θέτε ωρε παλληκάρια???
200 άλογα??? Σε αγρότη??? για που , Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Μόναχο????
Εντάξει πάει αέρα το Ναβάρα και δεν είναι και λίγο εκτός δρόμου...
Γ@μ@το είναι.
Αλλά ο Μήτσος, με τόσες επιλογές και τέτοια εξέλιξη στην 4κίνηση, είναι κάπωςς... αλλού ρε φίλε!!
Περί ορέξεως ... κολοκυθόπιτα...
τη γνώμη μου είπα....
Φιλικά, Θοδωρής.
TasosOffRoad έγραψε:forester έγραψε:Λοιπόν, bull ύσκολα θα πείσεις αυτούς που κοιτάνε μόνο νούμερ, δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα ροπής και δεν προσπάθησαν να ξεκινησουν φορτωμένοι σε κλίση.......
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε....
Κι εσύ Τασο οφ ροαντ, (βαριέμαι να γυρνώ πληκτρολόγιο), έχεις δίκιο...
Ξεχάσατε το πιο σημαντικό όμως....
Το νέο Μίτσου, ο αγρότης με ότι καμπίνα θέτε......, είναι ο μόνος με 3 διαφορικά!!!!
Μπορείς να ίσαι 4κούνιτος και στην άσφαλτο!!!!
Κλειδώνει κιόλας το μεσαίο!!!!!!
Γίνεται και πισωκούνα!!!!!
Τι άλλο θέτε ωρε παλληκάρια???
200 άλογα??? Σε αγρότη??? για που , Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Μόναχο????
Εντάξει πάει αέρα το Ναβάρα και δεν είναι και λίγο εκτός δρόμου...
Γ@μ@το είναι.
Αλλά ο Μήτσος, με τόσες επιλογές και τέτοια εξέλιξη στην 4κίνηση, είναι κάπωςς... αλλού ρε φίλε!!
Περί ορέξεως ... κολοκυθόπιτα...
τη γνώμη μου είπα....
Φιλικά, Θοδωρής.
Και εγω τη γνωμη μου λεω, και για να μη φανει οτι διαφημιζω καμια εταιρεια, την αποφαση μου την εχω παρει ετσι και αλλιως: τετραπορτος Μιτσος με αυτοματο σασμαν, σε κατι λιγοτερο απο 15 ημερες θα το εχω. Απλως κουβεντα να γινεται μιας και αυτο βοηθαει και τις εταιριες ανταγωνιστικα αλλα και εμας να κανουμε τη σωστοτερη επιλογη. Και παλι θα πω τη γνωμη μου χωρις να υπερβαλω και χωρις να θεωρηθει απο καποιους οτι παινευω αυτο που θελω να παρω: Το L200 ανηκει σε ξεχωριστη κατηγορια απο τα Ναβαρα - Τουοτα - Ισουζου και δεν μπορει να συγκριθει και αυτο φυσικα λογω της μοναδικης τετρακινησης που εχει.
...Χρονια πολλα σε ολους τους Γιωργηδες και Γεωργιες, ελπιζω να βοηθησα καπως.
Giannaras έγραψε:Να ρωτήσω ήθελα αν ξέρετε για τις τιμές. Βλέπω στο ιντερνετ τιμές απο την αντιπροσωπεία για το 2καμπινο L200 κοντά στις 30000 ευρώ.
Oι τιμές αυτές είναι για αγροτική άδεια ή για ΙΧ;
Εχω ένα εισοδημα αγροτικό πέρσυ και σκέφτομαι αν με συμφέρει...
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες