Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό nignis » 28 Σεπ 2007, 15:19

kyr έγραψε:ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
:laughing9: :laughing7: :laughing6: :laughing5:


ΠΕΣ TA kyr, ΠΕΣ ΤΑ!!

ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ SITE!!
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 28 Σεπ 2007, 19:26

thank you...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 28 Σεπ 2007, 20:13

+1
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 28 Σεπ 2007, 20:49

Παντως οι αναγνωστες του συγκεκριμενου τοπικ πρεπει μεσα στις ζεστες του καλοκαιριου και μες τα κρυα που ερχονται να βρισκουν αποκουμπι σε αυτον εδω το τοπικ , απο τη στιγμη που κατεφτασε ο L200 , ε τοσα κλιματιστικα που φτιαχνει η MITSU ,κατι δροσισε , φτιαξτε κανα κλιματιστικο πρωτα ρε για φροντηστηρια Γαλλικων και πανιου -μπαλετου , και μετα ασχοληθειται με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΟΓΑ !!!!
:horseshit: :horseshit: :horseshit: :horseshit: :horseshit: :horseshit:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 29 Σεπ 2007, 08:35

Και στα κλιματιστικα ειμαστε πρωτοπορει.... Που ειναι τα δικα σας??
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό mararis » 29 Σεπ 2007, 08:58

nignis έγραψε:
kyr έγραψε:ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
:laughing9: :laughing7: :laughing6: :laughing5:


ΠΕΣ TA kyr, ΠΕΣ ΤΑ!!

ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ SITE!!


+1
mararis
Άβαταρ μέλους
mararis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 12:19
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 29 Σεπ 2007, 14:05

SHADOW200 έγραψε:Αφου στις 3500 στροφες με εκτη ο δεικτης κολαει και μενει εκει σταθερος και στο στροφομετρο και στο κοντερ , και εχω ακομα πανω απο το μισο γκαζι !!
Μηπως φταιει που επιταχυνω απο τα εκατο και πανω με εκτη ??
Δηλαδη εννοω μηπως πρεπει να παω πρωτα πληρως τεταρτη , μετα πληρως πεμπτη και μετα ολο το γκαζι στην εκτη ?? Εγω βαζω κατευθειαν εκτη και γενικα νωρις τις ταχυτητες για να μην ανεβαζω ποτε πανω απο 2500-3000 οταν κινουμαι , και εχω παρατηρησει μεγαλυτερη οικονομια , πιο ηρεμο ταξιδι χωρις θορυβους και μεγαλυτερο διαστημα αλλαγης λαδιων απο την χαμηλη θερμοκρασια που δουλευει το μοτερ !!!!!


Να σου πω εγω τι πρεπει να κανεις. Να μου το δωσεις μια ημερα να το οδηγησω, να του χτυπησω 170 με 3η και να σου πω μετα αν διακοσαριζει η οχι, να δεις τι θα τα κανω τα ψωραλογα!! Να ξυπνησουν, που μου τα εχεις και τα χαϊδευεις με εκτη και τα εχει πιασει υπνηλια!! :) :) :) ;)
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 29 Σεπ 2007, 14:16

συμφωνω. ξεκαπνισε το και λιγο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 29 Σεπ 2007, 15:43

TasosOffRoad έγραψε:
SHADOW200 έγραψε:Αφου στις 3500 στροφες με εκτη ο δεικτης κολαει και μενει εκει σταθερος και στο στροφομετρο και στο κοντερ , και εχω ακομα πανω απο το μισο γκαζι !!
Μηπως φταιει που επιταχυνω απο τα εκατο και πανω με εκτη ??
Δηλαδη εννοω μηπως πρεπει να παω πρωτα πληρως τεταρτη , μετα πληρως πεμπτη και μετα ολο το γκαζι στην εκτη ?? Εγω βαζω κατευθειαν εκτη και γενικα νωρις τις ταχυτητες για να μην ανεβαζω ποτε πανω απο 2500-3000 οταν κινουμαι , και εχω παρατηρησει μεγαλυτερη οικονομια , πιο ηρεμο ταξιδι χωρις θορυβους και μεγαλυτερο διαστημα αλλαγης λαδιων απο την χαμηλη θερμοκρασια που δουλευει το μοτερ !!!!!


Να σου πω εγω τι πρεπει να κανεις. Να μου το δωσεις μια ημερα να το οδηγησω, να του χτυπησω 170 με 3η και να σου πω μετα αν διακοσαριζει η οχι, να δεις τι θα τα κανω τα ψωραλογα!! Να ξυπνησουν, που μου τα εχεις και τα χαϊδευεις με εκτη και τα εχει πιασει υπνηλια!! :) :) :) ;)


Καλα απο κει που ξερεις να οδηγεισ εσυ ικανοσ εισαι να το κανεις αυτο.. ε ρε κατι ατομα εδω μεσα..!! ακου 3 και 170.. ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΗΤΕ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Σεπ 2007, 21:03

Ρε μαγκες το παραξυλωσατε το πραμα , ακου 3 με 170 , εαν και οι συνγωριανοι σου εκανα κατι τετοια , τοτε ενταξει δεν εχω καμια αμφιβολια για το αν πηραν τα διαφορικα στο χερι , εδω λεμε να οδηγεις κανεις μεσα στα πλαισια σωστης λειτουργιας , εγω παντως ετσι το οδηγω , και δεν εχω ουτε ενα τοσο δα προβληματακι ,ουτε καν μια υποψια υψηλοτερης θερμοκρασιας , τα λαδια σαν να μην καιγονται , κινουμαι μονιμως ρελαντισια και απο ροπη και ξεκινημα στα δυσκολα σαν βελουδο , ακουω καινουρια χτεσινα αμαξια που κανουν σαν ξεκουρδιστες κιθαρες , το δικο μου κανει σαν ορχηστρα , τελως πριν το σβησω το αφηνω να δουλεψει 1 λεπτο ρελαντι για να μην κοπει αποτομα η παροχη λαδιου στην τουπμπινα !! Exω δει τεραστια διαφορα , απο αλλα NAVARA απροσεκτων !!
Ε τι αλλο να κανω !!!
Παντως πολυ ειρωνικα τα περνετε ρε παιδια ολα να πουμε , εγω εκανα μια ερωτηση αλλα απαντηση δεν πηρα , το μονο που ακουσα ηταν εγωιστικες αποψεις , δεν πειραζει εχουν και αυτες την πλακα τους , αλλα καποια στιγμη γινονται κουραστικες !!
Ξαναρωταω λοιπον υπαρχει περιπτωση να πας παραπανω απο 170 , αν φοτωσεις πρωτα 4 ,5 και 6 , ή ετσι κι αλλιως αυτο θα σταματησει στα ιδια χιλιομετρα !! Αυτην την ερωτηση την κανω πιο πολυ εγκυκλοπεδικα , γιατι ετσι κι αλλιως εγω ειμαι ενας αμετανοητος που οδηγαει και σεβεται το οχημα του και του συνανθρωπους του ...................... ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ MITSU L200 !!!!!!!AXAXAXAXAXAXAXAXAXA
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 29 Σεπ 2007, 21:33

SHADOW200 έγραψε:Ρε μαγκες το παραξυλωσατε το πραμα , ακου 3 με 170 , εαν και οι συνγωριανοι σου εκανα κατι τετοια , τοτε ενταξει δεν εχω καμια αμφιβολια για το αν πηραν τα διαφορικα στο χερι .....

Παντως πολυ ειρωνικα τα περνετε ρε παιδια ολα να πουμε , εγω εκανα μια ερωτηση αλλα απαντηση δεν πηρα , το μονο που ακουσα ηταν εγωιστικες αποψεις , δεν πειραζει εχουν και αυτες την πλακα τους , αλλα καποια στιγμη γινονται κουραστικες !!
Ξαναρωταω λοιπον υπαρχει περιπτωση να πας παραπανω απο 170 , αν φοτωσεις πρωτα 4 ,5 και 6 , ή ετσι κι αλλιως αυτο θα σταματησει στα ιδια χιλιομετρα !! Αυτην την ερωτηση την κανω πιο πολυ εγκυκλοπεδικα , γιατι ετσι κι αλλιως εγω ειμαι ενας αμετανοητος που οδηγαει και σεβεται το οχημα του και του συνανθρωπους του ...................... ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ MITSU L200 !!!!!!!AXAXAXAXAXAXAXAXAXA
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Ας σοβαρευτουμε λοιπον. Στην ερωτηση σου φιλε μου, η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα χιλιομετρα που ειναι να πιασει το κουβαδακι σου θα τα πιασει ασχετα αν βαλεις πρωτα 4-5-6 ή 6 κατευθειαν! απλως πρεπει να εισαι σε μεγαλη ευθεια να προλαβει να φορτωσει η 6η αλλιως δεν θα εισαι σιγουρος. Αν εχει κοφτη φυσικα ξεχασε τα ολα αυτα. Εγω παντως με ολοκαινουργιο L200 πηγα 190 χωρις να με κοψει (αν θυμαμαι καλα καπου 3.500 στροφες). Αληθεια ποιο μοντελο Ναβαρα εχεις? εχει σημασια... αυτα για να λεμε και κατι σοβαρο... Ειναι παντως θαραλλεο να λες την αληθεια οτι πας 170 γιατι εχω διαβασει οτι καποιοι εχουν χτυπησει 210-220. Αμφιβαλλω για αυτες τις ταχυτητες... Δε θα χτυπαγα 170 με 3η, μη φοβασαι, εδω εδω δεν τα χτυπας με 6η αυτα! (για να αστειευτουμε και λιγακι). Να σου πω καλα κανεις που δεν το ζοριζεις, θα σου κρατησει μια ζωη, το ιδιο κανω και εγω, 130-140 παω το πολυ να εχω και λιγο οικονομια στο καυσιμο. Αληθεια ποσο καιει?
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Σεπ 2007, 14:14

Εχω το καινουριο NAVARA με τα 200 αλογα !
Τα 170 το δικο μου τα πιανει και νομιζεις οτι πας με 100 . Αλλα ενω to η εκτη εχει ακομα μισο φορτωμα σταματαει στις 3500 ! Αλλα εαν ειχα κοφτη δεν θα ανεβαινα ουτε στις αλλες σχεσεις πανω απο τις 3500 , αλλα τις εχω δει να πανε και 4000 ! Γι αυτο λεω μηπως το αυτοκινητο το κοβω με το οτι βαζω απο τα 80 την εκτη ?
Το αλλο ειναι οτι καποιος εδω μεσα ανεφερε οτι επιασε 210 , αλλα τα εχω δει και γω τα χιλιομετρα αυτα στις αρχες που δεν ημουν υποψιασμενος πολυ σε ενα αλλο NAVARA , και το ακομα πιο περιεργο ειναι οτι σε παρουσιαση του NAVARA στο περιοδιοκο car&truck το navara επιανε με ευκολια τα 200 και 220 , αφου ομως περιεγραφε οτι αφηνε τις ταχυτητες να φοτωνουν μια μια μεχρι τον κοφτη με το γκαζι στο πατωμα !!
Αλλα στην τελικη δεν με πολυνοιαζει κι ολας για τετοιες ταχυτητες , εγα παω ρελαντι πανω κατω , και ενω σε αλλους η μηχανη κανει 24 ωρες να κρυωσει μετα το παρκαρισμα και ψηνουν εκει αβγα και ομελετες , εμενα σε 6-8 ωρες ειναι οπως πριν το ξεκινημα !!
Με αυτο τον τροπο πετυχαινω πολυ καλες καταναλωσεις , ακομα και 8,0 -9,0 λιτρα τα 100 ,που ειναι πολυ καλα για 200 αλογα και για ενα αυτοκινητο τοσο βαρυ και νευρικο !!
Αλλα και μειωμενο θορυβο και ανεση !
Ετσι λοιπον πιστευω οτι με το κουβαδακι μου μπορω να φτιαχνω ωραιους πυργους , ενω καποιοι αλλοι με τα δικα τους να φτιαχνουν παραγκες !!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό ALOY » 30 Σεπ 2007, 20:02

καλα βαζεισ 6 σχεση απο 80 χλμ και περιμενεισ τι??? γιωργακη μου φαινετε οτι μαλλον αυτοματο επρεπε να εχεισ. πολυ οικονομικη ταχυτητα ειναι με 6 σχεση και 110-120 χλμ.που και ευκολα προσπαιρνασ ανεβαζοντασ στα 140-150 . εγω με 80 χλμ για να πω οτι εχω γκαζι ακομα και για προσπεραση βαζω 4-5 σχεση. τωρα αν πιστευεισ οτι με 6 και 80χλμ κανεισ καλο στον κινητηρα μαλλον μ@λ@κιεσ λεσ.οσο για το πηγαινω ρελαντι που ειπεσ και το αλλο που ειπωθηκε οτι ετσι θα το εχεισ για παντα αυτα ειναι πολυ γενικα.μπορεισ να οδηγεισ και με ανεση και νευρο δεν υπαρχει προβλημα για τον κινητηρα ..!!! εξαλλου εαν τα τουτου μασ χρησημοποιουν τοτε τι τα πηραμε??? εμεισ πρεπει να τα χρησημοποιουμε... και μην τα φοβαστε τα αγροτικα ακομα και προσεκτικοσ να μην εισαι αυτο τπτ δεν παθαινει|(μεσα σε λογικα πλαισια οδηγησησ)αυτα ειναι σχεδιασμενα για σκληρη χρηση για πραγματα που και 15 χρονια να τα εχεισ δεν προκειτε να τα κανεις!!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Σεπ 2007, 20:42

Δεν λεω ακριβως αυτο , προσεξε τι λεω οτι ανεβαζω γρηγορα τις ταχυτητες ανεξαρτητου χιλιομετρων μεχρι να παω στην εκτη , εκει οταν παω γυρω στα 70-80, και η εκτη αντεχει να κρατηθει χωρις να τρεμει , ανοιγω με την υπαρχουσα ταχυτητα μεχρι να μην παει αλλο , και το αμαξι πηγαινει και πολυ γρηγορα και αθορυβα , ξεκουραστα και σταθερα , και δεν εχω προβλημα επιταχυνσης , με τη ροπη που εχει το 200 αρι απο χαμηλα και το οτι ειναι 200 κιλα ελαφρυτερο απο το δικο σου δεν εχω κανενα προβλημα στο να επιταχυνει και να προσπερασει , δεν καταλαβαινω γιατι αν εχω να επιλεξω απο το να πηγαινω 150 με 4500 και το να πηγαινω 150 με 3000 , γιατι να μην επιλεξω τη δευτερη περιπτωση , αυτο δεν το κανω για οικονομια καυσιμου , αλλα γιατι προστατευει τον κινητηρα απο υπερθερμανση , στο κατω κατω αυτες οι μηχανες δεν εχουν δοκιμαστει και τιποτα 50 χρονια , OYTE εσενα κανεις σου διασφαλιζει οτι το καθετι ειναι τελειο επειδη απλα δινεις ενα σωρεο λεφτα για να παρεις ενα κουτι με ροδες επομενως φυλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα !!
Σ ' αυτο θα παραμεινω καθετος αγαπητε κυριε συναδελφε , καθετος βεβαιως , βεβαιως .....
Ξερω ατομο που εκαψε μηχανη TOYOTA και μετα ελεγε μα καλα πως καηκε αφου ειναι TOYOTA !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Σεπ 2007, 20:51

XAXAXAXAXAXAXAX, Mono aytomato δεν επρεπε να εχω , γιατι αυτο αλλαζει μονο του τις ταχυτητες και δεν μπορεις να κανεις κολπακια με την εκτη , δεν εχεις ακουσει που λενε οτι το αυτοματο ειναι πιο πολυεξοδο και φθειρεται και πιο ευκολα , ασε που δεν μπορουν και να το τσιπαρουν , γιατι ο μετατροπεας ροπης ειναι κλειδωμενος !
3 NAVARA να μου δινανε αυτοματα ,εγω θα προτιμουσα ενα σειριακο !!
Αληθεια εσυ πως και δεν τσιμπησες ενα αυτοματακι ????? axaxaxaxax
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες