Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Οκτ 2007, 08:54

Μια και αναφέρετε για το τι ταχύτητα πρέπει να έχει κανείς στο κιβώτιο, νομίζω πως έχει δικιο ο shadow για την 6η σε σχέση με τις στροφές όχι όμως και με την ταχύτητα. Πάνω από 100 ναι βάλε 6η και πήγαινε. Και τράβηγμα έχεις και οικονομία και ησυχία και φυσικά λιγότερες τριβές-φθορές.
Για την τελική χωρίς να ξέρω τι πιάνουν τα 200 άλογα, στο path με μετρημα με το κοντερ και το gps έδινε 180 στο πρώτο και 175 στο δευτερο, πάνω από 3500 κοντά στις 4000 δεν έδειχνε να κόβει, αλλά δεν είχα περιθώρια να δώσω παραπάνω. Και αυτό το έκανα μόνο για δοκιμή. Δεν νομίζω να πέρνει κάποιος τετρακίνητο και μάλιστα όχι σουβλακοειδές και να περιμένει τελικές, επιταχυνσεις και κρατήματα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Οκτ 2007, 17:34

Στο περιπου εκει κοντα τη βαζω και γω την εκτη , αλλα και το οριο 100 δεν το θεωρω πανακεια , αληθεια για ποιο λογο καποιος μπορει να βαλει ενα αυθερετο οριο 100 χιλιομετρων , εγω πιστευω οτι το οριο πρεπει να μπαινει αναλογως τις δυνατοτητες του αυτοκινητου στο τραβηγμα χαμηλα , ενταξει δεν μπορω να τη βαλω στα 60 και να τραβαω , γιατι θα χω πεσει κατω απο 1000 στροφες , μπορω ομως ανετοτατα στα 70-80 χωριςν κανενα προβλημα λοξιγκα , εχω ομως και το νου μου να μην πεσει το στροφομετρο κατω απο 1000 και τριξει ,γιατι αυτο μπορει να κανει την οδηγηση επικινδυνη , αν χρειαστει αστραπιαια κατεβαζω και συνεχιζω μεχρι να ξαναβρω την ευκαιρια να ξανανεβασω !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 01 Οκτ 2007, 18:31

για μενα σε ολα τα diesel το καλυτερο οριο για να αλλαζεις και για οικονομια και για τραβηγμα ειναι οι 3000rpm.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

NISSANΕ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Οκτ 2007, 19:38

Εγω αλλαζω απο τις 1800 και δεν εχω προβληματα τραβηγματος !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSANΕ

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 01 Οκτ 2007, 19:42

αν συνεχισεις ομως ετσι καποια στιγμη θα δεις απο πισω σου πολυ μαυρο απο την εξατμιση. μη νομιζεις οτι κανεις καλο ετσι??
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Οκτ 2007, 22:37

Ma τι εννοεις ακριβως ? Θα ζοριζεται το συστημα και θα μου το βγαζει το καυσιμο ακαυτο ? Αυτο νομιζω οτι συμβαινει οταν το αμαξι δουλευει σε πολλες στροφες και δεν προλαβαινει να καει ολο το καυσιμο , για καντο πιο λιανα !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Οκτ 2007, 22:39

Ενταξει εδω που τα λεμε το επι το πληστον αλλαγες που κανω τις κανω απο 2000-2400 στροφες .... σπανια καμια φορα πιο χαμηλα !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 02 Οκτ 2007, 04:00

να σου πω. Στο παλιο L200 που εχω και κινουνταν σε επαρχιακο δικτυο δηλαδη αλλαγες 2500-3000 στροφες τα καυσαερια οταν πηγαινα για καρτα ηταν στο οριο. 2.34/2.35. Μετα οταν πηγαινα για επαγγελματικους λογους καθε μερα Λαρισσα και πηγα και τα ξαναμετρησα μετα απο ενα 6μηνο ειχαν πεσει στο μισο. Τα diesel δυστυχως ετσι ειναι θελουν και ξεκαπνισμα που και που. Και μου ειπανε απο το συνεργειο να μη το πηγαινω με χαμηλες στροφες αλλα λιγο ψηλοτερα. Προς θεου οχι κοκκινα!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 02 Οκτ 2007, 11:58

Φιλοι μου ταξιτζηδες, που ξερουν πολλα γυρω απο τα πετρελαια λενε οτι οι καλυτερες στροφες για το πετρελαιο ειναι 2200 - 2300. Τωρα στο ποσο πρεπει να αλλαζεις ταχυτητα βγαλτε συμπερασμα μονοι σας. Πιστευω γυρω στις 2500 ειναι καλα αν οδηγεις ομαλα. Εγω το εχω ξεπερασει αυτο γιατι τις αλλαζει μονο του! Ειναι σαν να οδηγεις αυτοκινητακι σε λουνα παρκ! Και οσο για τις φθορες, τα αυτοματα εχουν λιγοτερες απ'οτι ξερω φτανει να τηρεις καποιους κανονες. Τωρα πως καταφερνει ο SHADOW200 να καιει 8-9 λιτρα μονο με 200 Ναβαρα, περιεργο μου φαινεται. Μοτερακι ποτισματος ειναι??!! Επαναλαμβανω, βρε μηπως τελικα ειναι οντως Μαϊμου και το κρυβεις!??
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ALOY » 02 Οκτ 2007, 12:16

ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ρε μηπως εχεισ καμια συγγενεια με τον αλλο Γιωργακη το γνωστο????|(οχι ρωταω γιατι κατι τετοια κουλα λεει και αυτοσ) αυτα με τα ακαφτα καυσιμα επρεπε να τα ξεχασεισ απο την εποχη που μπηκαν οι εγκεφαλοι και τα EFI πανω στουσ κινητηρες!!! να σας πω τη γνωμη μου εγω αν ειμαι σε ανοικτο δρομο προτιμω τισ 3000 για αλλαγη αλλιως 2500 η και λιγο χαμηλωτερα αλλα!!!! υπαρχει διαστημα που μενω εντοσ πολεωσ και δεν το ανοιγω πανω απο 70χλμ. με την πρωτη ευκαιρια που βγαινω στον εθνικο και κραταω για 20 χλμ αποσταση μια σταθερη πορεια 110-140 χλμ/ω και καθως ξαναμπαινω στην πολη το αυτο κινητο εχει τεραστια διαφορα (και νευρο και ομαλοτερη λειτουργεια και χαμηλωτερη καταναλωση... πως εξηγητε???(ας το πουμε ξεκαπνισμα αν και ειναι ατοπο με τα ιντζεκτσιον στην εποχη μας..)ΟΣΟ για τα 8-9 λιτρα του ναβαρα κανε τα 9.7 και εισαι μεσα! εμενα το τριπ μου γραφει απο 9.4-9.6 μικτο εντοσ δρομου παντα(174 αλογα). οποτε το ναβαρα σου καπου εκει παιζει ειναι και ποιο ελαφρυ αλλα 200αρι μη ξεχναμε
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 02 Οκτ 2007, 15:07

Ρε μαγκες τι να πω , πως καταλαβατε οτι εγω δεν το ξεκαπνιζω το αυτοκινητο , μια χαρα το ξεμπουκωνω , εγω τοση ωρα μιλαω για τον μεσο ορο οδηγησης που πρεπει να γινεται , δεν ειπα οτι υπαρχει ποντικοπαγιδα στο γκαζι μου ...... Οποιος νομιζει οτι ειναι ποτιστικο μοτερακι , δεν μενει παρα να τα στησουμε και να καταλαβει τις διαφορες , τωρα δεν θα απαντησω για την καταναλωση καυσιμου σε "παιδια και μπομπιρες " που εχουν αυτοματα γιατι αυτα απλα εχουν πολυ περισσοτερ καταναλωση , ε και πως να το κανουμε ειναι αυτοκινητα τυπου παλιας ξυπνητηρολογας.. .......
Τωρα καποιοι που πιστευουν οτι οι εγκεφαλοι και τα ψηφιακα συστηματα μπορουν και κανουν μια μηχανη να φτανει την τελεια καυση πλανονται οικτρα , καθως δεν υπαρχει μηχανη που να πλησιαζει ουτε το 20% των δυνατοτητων της τελειας καυσης , οι τυποι αυτοι απλα θα βλεπουν στα παρμπριζ των τζιπ τους , την καροτσα να τους καπνιζει μαυρο ,οταν θα τους προσπερναει σαν σταματημενους !!!!!!! axaxaxaxaxaxaxaxaxax
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Pοιο Γιωργακη εννοεις , το Νταλαρα _?????
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 02 Οκτ 2007, 16:23

Εχεις οδηγησει ποτε με αυτοματο κιβωτιο?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ALOY » 02 Οκτ 2007, 17:31

εγκεφαλε οχι δεν εννοω τον νταλαρα το θειο σου τον πολιτικο εννοω!!!! και ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΣΩ ΤΗΝ ΤΕΡΑΤΟΣΙΔΕΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗ ΞΕΡΙΖΩΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΛΑΙΣ!!!
ποιοσ μιλησε για την τελεια καυση??? η τελεια καυση δεν ειναι και απολυτα εφικτη!!! καλα δεν ξερω για το ποσοστο τησ καυσησ αλλα εγω ειπα για τα ακαυτα καυσιμα.... ειναι πολυ απιθανο να το σηναντησεισ με τα ιντζεξιον και τον εγκεφαλο μιασ και δεν τραβασ ενα γκαζοσυρμα και οποιον παρει ο χαροσ ολα ειναι ελεγχομενα και υπολογισμενα με το τσιπακι... καταλαβεσ τι εννοω?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 02 Οκτ 2007, 18:50

Re μαγκα τι λες να πουμε τα χεις κοπανησει ? Ποιος θειος μου ο πολιτικος , Ο γιωργακης με τη φαλακρα θειος μου ? Εγω εχω μαλλι ρε , εχω μαλλι ικανο να κανει το pathfinder να κολλησει!! Δεν την παλευεις καθολου , εξευτελισες τη συζητηση , γι αυτο και γω θα σε ξεμπροστιασω μπροστα σε ολους !!
Ο ALOY επιτηδες καθε μερα μου λεει , να κανουμε εναν δηθεν τσακωμο εδω στο φορουμ για να βρισκει ευκαιρια να σας τη λεει ωμα , να σας εξαπατουμε γιατι θελει να σας εκδικηθει που δεν προσκυνησατε το path , ανεκαθεν η πολιτικη μου ηταν να λεω τα πραγματα οπως τα γνωριζω κι χωρις να εξαπατω τους συναδελφους μου ,Αλλα ως εκει αδερφια ,δε θα του περασει ,μην προσκυνατε , ολοι μαζι να βγαλουμε το path οτι ειναι σκαραβαιος , μαλιστα ειχαμε κανει εναν τσακωμο δηθεν τις προαλλες που σκαρωσε ο ιδιος για να σας μπερδεψει και καλα για ξεκαρφωμα , δικη του ιδεα ηταν !!!! :dude:
Και τωρα ερχεται ετσι ξαφνικα τσουπ και λεει ανακριβιες , ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ !!!
ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΝ !!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Αυτοματο δεν εχω οδηγησει , αν και πιστεψε με δεν θα ειχα προβλημα να εχω ενα αυτοματο αυτοκινητο , μετα απο αρκετες ωρες ειναι σιγουρο οτι θα ειναι πιο ξεκουραστο !! Τωρα ομως για τραβηγμα απο χαμηλα δεν νομιζω να εχει περισσοτερο απο το σειριακο !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό ALOY » 02 Οκτ 2007, 19:27

οπωσ τα λεει το παιδι ειναι!!!!

απομωνοστε με!!!!!!!!!!!!!!!!!!! γιατι ο Γιωργακης να απομωνωνει δεν ξερει σιγουρα (το αυτοματο κιβωτιο που λεγαμε)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron