Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

nissan navara vs mitsubishi l200

Δημοσίευσηαπό KREATOVERGA » 07 Μάιος 2007, 00:15

FOY-FOY TEST
Άβαταρ μέλους
KREATOVERGA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 16 Ιαν 2007, 19:53
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ--ΑΤΤΙΚΗ

NISSAN SPORT TEAM 200PS

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 14 Μάιος 2007, 19:17

Παρε το NAVARA και θα με θυμηθεις πως θα χασκουν αυτοι που θα σε βλεπουν!!! Τι να τα κανεις αυτα τα super select και μονιμες τετρακινητες παπαριες, αυτα ειναι καλα στο δρομο ,εκτος δρομου το παν ειναι να κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο 50-50 ,και απο αυτο δεν υπαρχει κατι ανωτερο εκτος αν μιλησουμε και ταυτοχρονα για κλειδωμα κεντρικου και πισω διαφορικου ,κατι που γινεται και στο navara , κατα τ' αλλα τα 200 αλογα και τα πενηντα κιλα ροπης ειναι ασυγκριτα!! Μπορει να βλεπεις το mitsubishi στην τηλεοραση να το οδηγα ο Σωμερ και να κανει κωλιδια με γκομενες αθηναιες και να το παιζει μαυροπουκαμισας κρητικαρος , ομως θα σου πω οτι αυτος δεν ειναι κρητικος και ερχεται μια φορα το χρονο στις trendy διακοπες του αυγουστου!!
Ακου τωρα εναν κρητικο που ζει γεννηθηκε και μεγαλωσε στην κρητη, στα χανια απο που ειμαι οπως μπορει να ξερεις υπαρχει μια μεγαλη αμερικανικη βαση ,οπου αν κινηθεις προς τα κει βλεπεις πολλα τετρακινητα τερατα βενζινικινητα επι το πλειστον , κινωμουνα λοιπον στους δρομους του ακρωτηριου κοντα στο χανιωτικο αεροδρομιο και πισω μου τι να δω ενα θηριωδες DODGE DURANGO να με ακολουθει ,κοιταζω τον οδηγο και μου φαινεται νεουλης ,λεω κατσε να δω ...,ανοιγω απο κοντα και το αμερικανακι τσιμπησε λεω μπηκε στο νοημα...μεσημερακι τωρα με ελαχιστη κινηση ....ειχα τεταρτη στο κιβωτιο με πλησιαζει και παει δηθεν να περασει φουριοζος.....τοτε το σανιδωνω ....χανεται πισω μου ....το κοβω να ψιλοσαστιζει αλλα αμερικανος φιγουρατζης που ειναι λεω αν χαμηλωσω θα ξανακολησει .....ερχεται κατηφορα βαζω 5η τον αφηνω να ρθει το ξανασανιδωνω ομως τωρα το χε παρει το μαθημα του και δεν ξεκολουσε ευκολα ....στην πρωτη στροφη του κοτσαρω και την εκτη και επιτοπου το σανιδωνω παλι.... ο αμερικανος να χει κολλησει βδελλα πισω μου...μετα απο 1-2 δευτερολεπτα ...αυτο ηταν ξεκινησε να φορτωνει η εκτη μου και γεια σας το παληκαρι με χασε... εγινε μια κοκκινη κουκιδα πισω μου!!
Πιο κατω κοβω περναει αργα διπλα μου και σταματαει πιο κατω, μου λεει οτι στην πατριδα του εχει δυο φορτηγα πετρελαια και του αρεσουν παρα πολυ τα φορτηγα , και γνωριζει παρα πολυ καλα τα πλεονεκτηματα του diesel..... με ρωταει για το δικο μου και εντυπωση του κανουν τα πολλα αλογα για τοσα λιγα κυβικα ...ιαπωνας του λεω....., το δικο μου, μου λεει το DURANGO φοραει 5.7 HEMI 335 HP αλλα το εφερα ετσι για πλακα απο την αμερικη μια και εκει κανει 15000 δολλαρια ελαφρως μεταχειρισμενο!!
Του εκανε επισης εντυπωση το γκαζωμα μια και μου λεει οτι ειναι βαρυ αμαξι μιας και ειναι ολοιδιο το nissan frontier νομιζε λεει οτι ηταν το μοτερ της βενζινης με τα 270 αλογα V6 που φοραει στην αμερικη το nissan!! Του εξηγησα για το εξαρι κυβωτιο ,και μου λεει οτι τι δικο του εχει ενα τεσσαρι αυτοματο και πνιγεται πολυ ο κινητηρας HEMI και δεν βγαζει τη ροπη εκει που πρεπει
Καταλαβες αγαπητε τασσο , γιατι σου λεω για το navara? Που θα ηταν ο κυριος σωμερ αν εβαζε κοντριτσα εκεινο το μεσημερι με HEMI 335 HP μαλλον θα ετρωγε τη σκονη.......,μπ........τσα του φανταρου......
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Re: NISSAN SPORT TEAM 200PS

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 17 Μάιος 2007, 19:43

EAGLE2 έγραψε:Παρε το NAVARA και θα με θυμηθεις πως θα χασκουν αυτοι που θα σε βλεπουν!!! Τι να τα κανεις αυτα τα super select και μονιμες τετρακινητες παπαριες, αυτα ειναι καλα στο δρομο ,εκτος δρομου το παν ειναι να κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο 50-50 ,και απο αυτο δεν υπαρχει κατι ανωτερο εκτος αν μιλησουμε και ταυτοχρονα για κλειδωμα κεντρικου και πισω διαφορικου ,κατι που γινεται και στο navara , κατα τ' αλλα τα 200 αλογα και τα πενηντα κιλα ροπης ειναι ασυγκριτα!! Μπορει να βλεπεις το mitsubishi στην τηλεοραση να το οδηγα ο Σωμερ και να κανει κωλιδια με γκομενες αθηναιες και να το παιζει μαυροπουκαμισας κρητικαρος , ομως θα σου πω οτι αυτος δεν ειναι κρητικος και ερχεται μια φορα το χρονο στις trendy διακοπες του αυγουστου!!
Ακου τωρα εναν κρητικο που ζει γεννηθηκε και μεγαλωσε στην κρητη, στα χανια απο που ειμαι οπως μπορει να ξερεις υπαρχει μια μεγαλη αμερικανικη βαση ,οπου αν κινηθεις προς τα κει βλεπεις πολλα τετρακινητα τερατα βενζινικινητα επι το πλειστον , κινωμουνα λοιπον στους δρομους του ακρωτηριου κοντα στο χανιωτικο αεροδρομιο και πισω μου τι να δω ενα θηριωδες DODGE DURANGO να με ακολουθει ,κοιταζω τον οδηγο και μου φαινεται νεουλης ,λεω κατσε να δω ...,ανοιγω απο κοντα και το αμερικανακι τσιμπησε λεω μπηκε στο νοημα...μεσημερακι τωρα με ελαχιστη κινηση ....ειχα τεταρτη στο κιβωτιο με πλησιαζει και παει δηθεν να περασει φουριοζος.....τοτε το σανιδωνω ....χανεται πισω μου ....το κοβω να ψιλοσαστιζει αλλα αμερικανος φιγουρατζης που ειναι λεω αν χαμηλωσω θα ξανακολησει .....ερχεται κατηφορα βαζω 5η τον αφηνω να ρθει το ξανασανιδωνω ομως τωρα το χε παρει το μαθημα του και δεν ξεκολουσε ευκολα ....στην πρωτη στροφη του κοτσαρω και την εκτη και επιτοπου το σανιδωνω παλι.... ο αμερικανος να χει κολλησει βδελλα πισω μου...μετα απο 1-2 δευτερολεπτα ...αυτο ηταν ξεκινησε να φορτωνει η εκτη μου και γεια σας το παληκαρι με χασε... εγινε μια κοκκινη κουκιδα πισω μου!!
Πιο κατω κοβω περναει αργα διπλα μου και σταματαει πιο κατω, μου λεει οτι στην πατριδα του εχει δυο φορτηγα πετρελαια και του αρεσουν παρα πολυ τα φορτηγα , και γνωριζει παρα πολυ καλα τα πλεονεκτηματα του diesel..... με ρωταει για το δικο μου και εντυπωση του κανουν τα πολλα αλογα για τοσα λιγα κυβικα ...ιαπωνας του λεω....., το δικο μου, μου λεει το DURANGO φοραει 5.7 HEMI 335 HP αλλα το εφερα ετσι για πλακα απο την αμερικη μια και εκει κανει 15000 δολλαρια ελαφρως μεταχειρισμενο!!
Του εκανε επισης εντυπωση το γκαζωμα μια και μου λεει οτι ειναι βαρυ αμαξι μιας και ειναι ολοιδιο το nissan frontier νομιζε λεει οτι ηταν το μοτερ της βενζινης με τα 270 αλογα V6 που φοραει στην αμερικη το nissan!! Του εξηγησα για το εξαρι κυβωτιο ,και μου λεει οτι τι δικο του εχει ενα τεσσαρι αυτοματο και πνιγεται πολυ ο κινητηρας HEMI και δεν βγαζει τη ροπη εκει που πρεπει
Καταλαβες αγαπητε τασσο , γιατι σου λεω για το navara? Που θα ηταν ο κυριος σωμερ αν εβαζε κοντριτσα εκεινο το μεσημερι με HEMI 335 HP μαλλον θα ετρωγε τη σκονη.......,μπ........τσα του φανταρου......
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!



Συμφωνω σε ορισμενα που λες για το ναβαρα, οχι ομως σε ολα. Προσωπικα δεν θα επαιρνα αυτοκινητο για να με βλεπουν περισοτερο οι αλλοι απο το να κανω λιγοτερο τη δουλεια μου. Πρακτικα ομως μεχρι στιγμης, αν και λιγος ο χρονος που το εχω, περισσοτερο πρακτικο βρηκα το σουπερ σελεκτ και το συστημα ευσταθειας της Μιτσου αφου χρειαστηκε να τα χρησιμοποιησω σε βρεγμενο δρομο με κλειστες στροφες, παρα τα 167 αλογα (ακομα και αν ειχα 2000) που ετσι και αλλιως χρειαζονται και περιπου 4000 στροφες. Τωρα για το αν κοιταζουν η οχι, σε πληροφορω οτι ολοι με χαζευουν δεν ξερω ομως αν κοιταζουν επειδη τους αρεσει η επειδη εχει εωγηινο σχημα (εμενα προσωπικα μου αρεσει). Θα μου αρεσε το Ναβαρα αν ειχε καλυτερα πισω καθισματα και σουπερ σελεκτ. Φυσικα και παλι εκτος πολης γιατι μεσα στην πολη μονο το Μιτσου τιμονι κοβει οσο πρεπει.
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 17 Μάιος 2007, 20:23

H αληθεια ειναι αυτη οτι το τιμονι του navara αν και καλο ,στιβαρο και ωραιο σε αισθηση ...δεν κοβει ,και σε συνδιασμο με το τεραστιο μεταξονιο ,θελει 15 μετρα για να στριψει ,αντε βρες τα τωρα μες στους ελληνικους δρομους!!!
Θελω να μαθω κατι για το MITSUBISHI , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΕΒΓΑΖΑΝ ΜΕ 265/70R16 ενω το καινουριο με 245??
Το δικο μου εχει 255, αλλα εχει στην πινακιδα των ελαστικων και μια ακομα εναλλακτικη διασταση τη 265 , μου ειπαν ομως οτι δεν ειναι σοφρων να την βαλω γιατι τοτε το αμαξι γραναζωνει δηλαδη μακραινει λογω της μεγαλυτερης διαμετρου, και που σημαινει οτι σε μια ανηφορα που τωρα τη βγαζω με τεταρτη μετα θα αναγκαζομαι να βαζω τριτη! Μου ειπαν να βαλω την ιδια διασταση αλλα με γομα χωματινη 50-50 που ετσι κι αλλιως εχει φαρδυτερο πατημα χωρις να αυξανει το υψος ! Ποια ειναι η γνωμη σας για το θεμα?? Θα ηταν σωστο να βαλω και φαρδυτερες ζαντες για να αυξησω το πατημα?? Το δικο μου εχει 16x7 ,αν βαλω 16χ8 τι πρεπει να προσεξω στο λεγομενο και off-set των τροχων???
Σκεφτομαι να βαλω τα PIRELLI SCORPION ATR που τα εχει και πρωτα στο tiretack!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Μάιος 2007, 10:10

Επειδή κατάλαβα τι σας αρέσει, για ρίξτε μια ματιά σε αυτό:

http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/Cars/Nissan/photos/a-99320481/p-27665873.htm

Έχω και 1-2 site που πουλάνε κιτ χαμηλώματος, όποιος ενδιαφέρεται να του τα δώσω. :twisted:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 18 Μάιος 2007, 12:31

Φιλαρακι μπες καλυτερα στην ενοτητα NAVARA FOR EVER και μετα τα ξανακουβεντιαζουμε, ετσι επειδη καταλαβα οτι σου αρεσουν τα site!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Μάιος 2007, 13:47

Θα παρακαλούσα όσο είναι αυτό δυνατό, στις κατάλληλες ενότητες να γράφονται σχετικά ποστ. To "VS" της συγκεκριμένης ενότητας δεν σημαίνει αλληλοσκοτωμός αλλά αντιπαράθεση τεχνικών στοιχείων και πραγματικές εμπειρίες ΧΡΗΣΤΩΝ.
Παρακαλώ σεβαστείτε αυτούς που πραγματικά θέλουν να μάθουν κάτι από χρήσιμα ποστ

Υ.Γ. Κάποια από τα ποστ χρηστών που κρίθηκαν ότι δεν ανήκουν στην παρούσα ενότητα μεταφέρθηκαν σε νέα και το διευκρινίζω για να μην υπάρχει παρεξήγηση.
ΓΕΝΙΚΑ τα ποστ που είναι άσχετα με τις ενότητες που γράφονται μεταφέρονται είτε σε άλλες νέες ή σε παλιότερες σχετικές και ποτέ δεν σβήνονται. Αυτός είναι ένας κανόνας του φόρουμ για την σωστή λειτουργία του.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 06:43

Εγω λεω να το πουλησεις και να παρεις ENA NAVARA ME TO KIT TOY MAZI ! Και ασε τις πολλες πολλες ερωτησεις !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 16 Ιούλ 2007, 07:07

Να κρατησεις ομως το κεντρικο διαφορικο.
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

PATH

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Ιούλ 2007, 11:08

Και στη μια ροδα παει , τι να το κανει το κεντρικο ???
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

PATH

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 12 Σεπ 2007, 02:17

Ασε φιλος τα navara δυο συγχωριανων μου πηραν τα διαφορικα στο χερι μεσα σε 4 μηνες. Βεβαια τους καλυψε η εγγυηση αλλα η ψυχολογια τους επεσε τελειως.. Και τα στην εκδοση με 174 αλογα. Αληθεια γιατι ολα τα navara πασχουν εκει??
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό L200forumUP » 12 Σεπ 2007, 02:30

Εγω δε θα πω πολλα. Να συγκρινουμε το navara 171ps & L200 167ps που ειναι ισαξια. Το L200 κερδιζει γιατι πρωτον ειναι 200 κιλα ελαφρυτερο δευτερον τετρακινηση που αν δε το εχεις οδηγησει δε ξερεις. Εγω τα εχω οδηγησει και τα δυο. Το L200 ειναι καλυτερο οχι με μεγαλη διαφορα αλλα ειναι αισθητη απο εμφανιση μεχρι οδηγικη αισθηση και απο κινητηρα μεχρι εκτος δρομου δυνατοτητες!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
L200forumUP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 01:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 12 Σεπ 2007, 13:58

Ωραια , θα τα πουμε τοτε στο forum σου !!!!!

Σε καλοσοριζω λοιπον και στο αφιερωνω με αγαπη και συμπαθεια !!!!

http://www.youtube.com/watch?v=x11QZJH-B5g
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 12 Σεπ 2007, 14:08

Και μενα ενος συνγωριανου μου o κινητηρας του mitsou πηρε φωτια και παραλιγο να καει ζωντανος , ελπιζω να χεις καταλαβει οτι το μοτερ της "καροτσaς" δεν ειναι το ιδιο με του PAJERO EVO που τρεχει DAKAR , για να κρατας μια πισινη,ετσι για να μπορουμε να κανουμε πολιτισμενη συζητηση , γιατι μου φαινεσαι πολυ φουριοζος για τα 115 που κρατας και τα 265 ΛΑΣΤΙΧΑ

Ριξε ενα βλεφαρο εδω, αν καταδεχεσαι βεβαια !!!
http://www.youtube.com/watch?v=uBAaEqsmygA
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 12 Σεπ 2007, 14:13

Δεν την παλευεις βλεπω !!!!!!!!
Να συγκρινουμε δηλαδη το ενα μαμισιο (174 ηταν το δικο μου μαμισιο) ,με τσιπαρισμενο 31 αλογα mitsou , χαχαχαχαα εσυ θα μας κουφανεις!!!!!!
Εγω λεω να συγκρινουμε τα 167 του mitsou me τα 200 του μπαζαδικου actross , ετσι κι αλλιως κοντα ειναι , αλλα το mitsu ειναι πολυ καλυτερο γιατι ειναι πολυ ελαφρυτερο !!!! οοο yeah !!!!
Δες παλικαρε μου ευθεια αντιπαραθεση των εργοστασιακων και πιασε τιποτα !!!!

http://www.youtube.com/watch?v=uBAaEqsmygA
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron