kalhspera thelw na kanw mia erwthsh gia opoiwn gnwrizei an mporeis na foreseis sto pinin 2,0l to moter toy evo kai th metatropes xriazete sta diaforika kai sthn pleksouda?An meta litourgoun ola ta hlektronika sisthmata opws air/tion,esp, ktp.
Αυτό να δω και τί στον κόσμο.....
Πάντως έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας του Εvo είναι εγκάρσια ενώ του Pinin στο διαμήκη άξονα, οπότε θα είναι δύσκολα τα πράγματα.
Αφού ψάχνεσαι όμως για γκάζια κοίτα και ένα Pinin με 200 ίππους.
Μόνο που δε μας λένε οι Ιταλοί πως τους έβγαλαν....
http://www.rteam.it/html/auto/5-Pininlarini1.htm Κράτα μας ενήμερους αν το επιχειρήσεις τελικά.
Τί να τον κάνεις τον EVO
Εγώ σκέφτομαι σοβαρά τον νέο ντήζελ 2 λίτρων που θα έχει το καινούριο OUTLANDER με τους 150 ίππους και την μυθική ροπή........... και που σίγουρα θα κάθεται κουτί...
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Μπαίνει κινητήρας που είναι εγκάρσια τοποθετημένος, σε αμάξι που τον έχει στο διαμήκη άξονα?
Εγώ γιατί νομίζω ότι είναι δύσκολο?
Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, δεν είμαι και πολύ σχετικός με αυτά
Πάντως σε παλιό Pajero τους έχουν βάλει, ένα τρέχει και σε rally. Ο Αττάρτ έχει ασχοληθεί με το θέμα. Επίσης είχε βρει ένα 2λιτρο turbo πέρισυ, από κάποιο σπορ μοντέλο της Mitsubishi. Μου είχε πει πως έβγαζε πάνω από 240 άλογα και μάλλον έμπαινε κατ' ευθείαν στο σασμάν του Pinin.