από thankin » 13 Οκτ 2007, 02:40
Καταρχάς έχει πουλήσει και 26 κομμάτια το Αύγουστο, προπωλημένα , πριν έρθει επίσημα.
Λοιπόν το αμάξι το παρήγγειλα εδώ και ένα μήνα και το παραλαμβάνω την άλλη βδομάδα. Φυσικά το έκανα test drive. Εντυπώσεις : απίστευτος κινητήρας, τρομερή κλιμάκωση κιβωτίου, κοντές ταχύτητες, καταπληκτικά κρατήματα, οι αναρτήσεις τα φρένα και το πλαίσιο σου δίνουν την εντύπωση ότι θα μπορούσε να έχει και δυνατότερο κινητήρα. Το κιβώτιο έχει την έκτη με φοβερό οβερ ντράιβ, 130 χλμ και ρίχνει το κινητήρα στις 2000 στροφές.
Από εξωτερικό ντιζάιν δεν συζητάμε κορυφαίο. Με διαφορά το ομορφότερο suv και όχι μόνο. Εσωτερικό ομοίως πολύ όμορφο αν και με σκληρά πλαστικά, μικρό σπορ τιμόνι μεγάλης ακριβείας, καταπληκτική δερμάτινη επένδυση. Η κατανάλωση μάλλον στα 13λιτ/100χλμ
Μεινοκτήματα: δεν έχει πολλά βοηθητικά ντουλαπάκια, δεν βγαίνει ντίζελ, όχι αυτόματο κιβώτιο, όχι στανταρ πλοήγηση.
Συμπέρασμα με 41800 παίρνεις τεχνολογία, δύναμη, ντιζάιν, άνεση, εξοπλισμό που για να τα βρείς σε άλλο suv πρέπει να δώσεις τουλάχιστον 15000 επιπλέον.
Η μαζντα παίζει το μεγάλο στοίχημα που είναι το εξής: αν καταφέρει να πείσει αυτούς που δίνουν 30000 για suv να δώσουν άλλα 7 χιλιάρικα (για να αποκτήσει την βασική έκδοση) και να αποκτήσει αμάξι 2 κλάσεις ανώτερο από τον "ανταγωνισμό", το μοντέλο θα σαρώσει. Σχετικά με το ανταγωνισμό θα ήθελα να την γνώμη σας έχει κάποιο πραγματικά ανταγωνιστή? Τα rav ή crv μήπως με 19 κιλά ροπής έναντι των 38 του cx-7 και τον πολύ κατώτερο σχεδιασμό? Το x-trail μήπως? το vitara? to σαντα φε? Για μένα το κοντράρει μόνο το 3λιτρο το bmw x-3 & το subaru tribeca. Το πρώτο όμως έχει 15 χιλ. παράπάνω και με 55 χιλ. ανεβάζεις τα παράθυρα με χερούλια, και το τριμπέκα έχει +18χιλ και σαφώς χειρότερο ντιζάιν και κινητήρα. Ακού γνώμες