Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

New Mazda CX-7

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Οκτ 2007, 14:49

Συμφωνα με τα τεχνικα του χαρακτηριστικα προκειται πραγματι για ενα αυτοκινητο που για τζιπ , βγαζει καπως τα λεφτα του απο τους τοσους φορους που ειναι επιβαρυμενο στην τιμη του , και πολλα αλογα και ροπη και εξοπλισμο και γκαζια , εχω μια μικρη ενστανση ως προς την εμφανιση του κυριως γιατι προτιμω τα τετραγωνα παλιομοδιτικα αυτοκινητα , αν και εχει μοντερνο σχεδιασμο και μου φαινεται πως φερνει και λιγο απο CAyanne , αλλα δεν ξερω οπτικα ποση αποσταση απο το εδαφος φαινεται τουλαχιστον να εχει , κατι που κανει καθε αυτοκινητο να ξεχωριζει απο ενα καθαροαιμι τζιπ με ενα πολυμορφικο υπερηψωμενο αυτοκινητο !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 16 Οκτ 2007, 17:21

Εγώ δε θα ήμουν τόσο απόλυτος ως προς το αν υπάρχει κάτι ανταγωνιστικό ή όχι σ' αυτά τα χρήματα. Βασικά εξαρτάται για τι το θέλεις. Όπως αναφέρθηκε και πριν, αν το θες για άσφαλτο, κάνα χωματόδρομο κι ελαφρό χιονάκι (δηλαδή κατηγορία RAV4 - CRV) τότε μάλλον είναι η καλύτερη πρόταση. Και λέω μάλλον γιατί κάποιος μπορεί να κολλάει στην αγορά του λόγω υψηλότερου κυβισμού απ' τον ανταγωνισμό και λόγω κατανάλωσης (που και πάλι δεν ξέρω πόση διαφορά έχει αλλά φαντάζομαι θα έχει). Αν το κριτήριο είναι αυστηρά το κόστος απόκτησης, δε βλέπω πού μπορούν να το "χτυπήσουν" οι ανταγωνιστές του.

Τώρα αν το θες για off-roading μάλλον κοιτάς λάθος αυτοκίνητο. Νομίζω υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις στα χρήματα που ζητάει.
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Οκτ 2007, 20:40

Ναι συμφωνω με τα ιδια λεφτα μπορεις να παρεις ενα wrangler , που εχει μια αλλη αυρα !!
Αλλα αν εισαι φανατικος για οff-road μηπως και to wrangler σου κανει ? Οχι θα ελεγα , τι καλυτερο λοιπον απο το να παρεις το mazda για βολτες σε βουνο με την οικογενεια , και αν θες πραγματικο off-road παρε κανενα τετρατροχο ATV !! Μονο αυτα πανε πραγματικα off-road !!!
Xαιρετισμους !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 18 Οκτ 2007, 10:40

Συγχαρητήρια για τη αγορά και καλορίζικο.
Αν και ευτυχισμένος κάτοχος ενός Santa Fe με 25000 χλμ. Σε 15 μήνες, ομολογώ πώς σε χαρακτηριστικά και επιδόσεις το CX7 δε παίζεται.
Σημαντική επιφύλαξη που έχω είναι η κατανάλωση. Σε τεστ περιοδικών αναφέρθηκαν σε 17 λίτρα στα 100 χλμ.
Αν είναι πράγματι τόσα, είναι ένας σημαντικός παράγοντας αποθάρρυνσης για πολλούς.
Όσο για απόσταση από έδαφος γράφουν για 20 εκ. που είναι παραπάνω από αρκετή για SUV.
Όσο για τα λεφτά είναι μια ΟΚ τιμή σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας και τις επιδόσεις που προσφέρει.

Όταν με το καλό το παραλάβεις, θέλουμε περισσότερες λεπτομέρειες και εκτιμήσεις.
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό thankin » 22 Οκτ 2007, 19:51

Λοιπόν επανέρχομαι με τις πρώτες γνώμες για το cx-7. Το αμάξι είναι απίστευτο. Από που να ξεκινήσω? Το αυτοκίνητο έχει απίστευτο περπάτημα, τρομερή ευθυβολία, σταθερότητα, ελάχιστες κλίσεις, καταπίνει πανέυκολα τα χλμ, καταπληκτική κλιμάκωση στο κιβώτιο. Από κατανάλωση 12 στα 100 με πολλά 140 με 150 στις 3000 στρ με 6η. Τώρα για το πως τραβά τα βλέματα και το πως το υπολογίζουν στο δρόμο ούτε λόγος να γίνεται. Ημουνα αριστερό ρεύμα και ουτε μια στιγμή δεν χρειάστηκε να παξω φώτα για να κάνουν άκρη. Σε μετρούσαν και έκαναν δεξιά. Κούμπωνες το cruise control και ακόμα και σε ανηφόρες με αρκετή κλίση πήγαινε τρένο. Το φοβερό? Αυξομειώνει το cruise χωρίς να το ξεκουμπώνεις παίζοντας με τον μοχλό στο τιμόνι σαν να παίζεις playstation. Tώρα αυτά που ειπώθηκαν περί σχεδιασμού ότι δεν έχει σαφή προσανατολισμό τι να πώ. Ο έλληνας πάντα βρίσκει να τα λέει όπως θέλει ή (με λένε ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω). Πως γίνεται όλα τα ελληνικά περιοδικά και τα κορυφαία ξένα sites auto να χαρακτηρίζουν το σχεδιασμό του κορυφαίο και ασύγκριτο καταφέρνοντας να συνδιάζει τόσο σπορ προφίλ και επιδόσεις σε επερηψωμένο όχημα 4ακινητο και ο φίλος αυτό να το βρίσκει ελάττωμα τι νά πω!
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 22 Οκτ 2007, 20:20

Eipame ειναι ωραιο το MAZDA και οι καμπυλες που εχει πραγματι θυμιζουν σπορ αυτοκινητο , απλα πολυ οπαδοι των τετρακινητων οχηματων προτημουν παλιομοδιτικες κλασσικες τετραγωνες γραμμες , αυτες προτιμω και γω , χωρις να σημαινει οτι το MAZDA δεν ειναι ωραιο !!
Τωρα αυτο περι σεβασμου που ανεφερες στο δρομο , σε πιστευω , και ισως να φταιει που δεν συναντησες στο δρομο σου Καποιο αγριεμενο NAVARA , axaxaxaaxaaaxaxaaxa :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό thankin » 18 Νοέμ 2007, 22:49

Για να επανερθω στις καταναλωσεις μετα απο ενα μηνα στο mazda cx-7 εχουμε 16 λιτρα/100 εντος πολης και 12 εκτος. Τα εντος ειναι λιγο τσιμπημενα οντως, αλλα παιδια στην εθνικη το αμαξι δεν παιζετε. Απιστευτη ευθυβολια, μηδενικες κλισεις, φρενα, κρατηματα, ανεση, χαμηλοι θορυβοι και τα 11 με 12 που καιει πιστεψτε με ειναι πολυ καλά.
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό Evolander » 19 Νοέμ 2007, 00:23

thankin έγραψε:εχουμε 16 λιτρα/100 εντος πολης και 12 εκτος.

Γίνε λίγο πιό σαφής περί καταναλώσεων δλδ:
Όταν λες μέσα στην πόλη 16 λίτρα, που κάνεις τι αλλαγές? Επίσης που ανοίγει το turbo?
Εκτός πόλης με 6η στο κιβώτιο πόσες στροφές έχεις για 12 λίτρα?

Το Outy μου μέσα στην Αθήνα με αλλαγές στις 2,500 -που δεν ανοίγει το turbo- είναι στα 11.5 με 12 λίτρα.
Στην εθνική ταξίδι με ~ 2,700 στροφές με 5η είναι στα 8.5 λίτρα
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό thankin » 19 Νοέμ 2007, 21:42

Κοιτα εντος οι αλλαγές γινονται στις 2000 με 2200. Το turbo ρε φιλε ακόμα δεν εχω καταλάβει σε ποιες στροφές ανοιγει (το εχω λιγοτερο απο μηνα και ειναι και πολυ αθορυβος ο κινητηρας). Με εκτη στην εθνική στις 2200 (εχω 135 χλμ περιπου) δεν εχω 12 εκει εχω καπου 10,5. Τα 11,5 με 12 προκυπτουν ως μ.ο.
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό CX » 16 Δεκ 2007, 17:18

Φίλε thankin έχω παραγγείλει το αυτοκίνητο και το περιμένω τον επόμενο μήνα. Πες μου, αν θες, περισσότερες εντυπώσεις από τους δύο μήνες που το έχεις. Τι δώρο σου έδωσε η αντιπροσωπεία ?

ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
CX
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Δεκ 2007, 17:12

Δημοσίευσηαπό CX » 21 Δεκ 2007, 16:56

Φαίνεται οτι ο thankin παραείναι απασχολημένος με το νέο του CX-7. Δικαιολογημένα ....
:?
Άβαταρ μέλους
CX
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Δεκ 2007, 17:12

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 22 Ιαν 2008, 18:54

Μια ερώτηση κι από εμένα: σε εκτός δρόμου συνθήκες το έχει δοκιμάσει κανείς; Φυσικά δεν περιμένω θαύματα, απλά αν τα πάει καλά σε light off-roading. Επίσης απ' όσο ξέρω η εμπλοκή τετρακίνησης είναι αυτόματη, ανάλογα με τις συνθήκες που θα βρεθεί το όχημα. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν υπάρχει καμιά ένδειξη όταν όντως κινείται με τετρακίνηση. Α και κάτι άλλο: από χώρους πώς τα πάει;
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 22 Ιαν 2008, 19:16

Αλήθεια, η κίνηση κανονικά είναι νομίζω στους μπροστά τροχούς; Και σε περίπτωση τετρακίνησης εμπλέκει και τους πίσω;
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό aggelosmz » 25 Ιαν 2008, 18:53

Καλησπέρα, είμαι καινούργιος στο forum και σκέφτομαι να προβώ άμεσα στην αγορά ενος SUV, επειδή λόγω δουλειάς βάζω πολλά χιλιόμετρα καθημερινά σε καλοτράχαλους δρόμους. Έχω δεί στο δρομο το CX-7, πραγματικά κουκλί. Η τετρακίνηση του είναι μόνιμη? κλειδώνει το διαφορικό? υπάρχει επιλογέας υποπολλαπλασιασμού? Εχώ δει τα Subaru Forester 2.0 και Mitsubishi Outlander 2.4 Intense+, σε σχέση με αυτά τα δυο κάποιο σχόλιο?
Άβαταρ μέλους
aggelosmz
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 18:20
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Ιαν 2008, 21:37

ΤΡΙΧΕΣ !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες