Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Mitsubishi διάφορα

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 26 Ιουν 2007, 09:00

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εγώ δεν ξέρω..Η αλήθεια είναι οτι λίγο πολυ οι περισσότεροι παρακολουθούμε μόνο μερικές ενότητες. Αν φύγουμε απο την "μεγάλη" αυτη ενότητα είναι πολυ πιθανό να χαθούμε με τους συμβίους μας. Άλλωστε αν χωρίσουμε πως θα αποδειχθεί οτι η Mitsubishi είναι καλύτερη απο τη Nissan!!!!
Καμιά φορά η συνήθεια είναι πιο εργονομική απο οτιδήποτε αλλο.


Συμφωνω και εγω, αλλωστε το θεμα δεν ειναι μονο να αποδειχθει η Μιτσουμπισι καλυτερη απο τη Νισαν αλλα και επιπλεον πραγματα που συναντα κανεις στα Μιτσου αυτοκινητα, οπως παραδειγμα το Σουπερ Σελεκτ, η προχωρημενη σχεδιαση (αναφερομαι στο Νεο L200) και αλλα πολλα... Προσωπικα θα μου αρεσε μια ενοτητα ξεχωριστη θελω να παρακολουθω ομως και τους γειτονους τι λενε... και επειδη ο χρονος παντα λιγοστος ας προσπαθησουμς οτι μπορουμε... Τελικα θελω να ρωτησω τους κατοχους του Πινιν.... τελος στα φτηνα τζιπ με σουπερ σελεκτ?? γιατι αν ειναι ετσι πρεπει να γραφτει στην ιστορια σαν μαυρη μερα καθοτι σουπερ σελεκτ = πρυτανης της τετρακινησης...
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 27 Ιουν 2007, 09:28

Παντως, μιας και τεθηκε θεμα για Μιτσου και Νισσαν, την περασμενη εβδομαδα ανεβαινα τον περιφερειακο προς Θηβα. Με ακολουθουσε ενα Ναβαρα σε αποσταση περιπου 50-100 μετρων και ταχυτητα και οι δυο 100-120 περιπου. Καταλαβαινα οτι τρωγοταν να με περασει (πως θα αποδεικνυε αλλωστε τα παραπανισια αλογα?). Αφου δεν τολμουσε να το κανει σε ευθειες και στροφες, και πηγαιναμε ετσι γαι περιπου 15 χλμ, σε μια κατηφορα με στροφη που τον εχασα ειχε πατησει τερμα το γκαζι περιπου 150-160 χλμ και με περασε σαν σφαιρα χωρις φυσικα να θελω να κανω κατι , ετσι και αλλιως δεν θα επιθυμουσα να αποδειξω με τετοιο τροπο την υπεροχη του αυτοκινητου μου.... Με λιγα λογια θα χαιρομουν να ακουσω απο κατοχο Ναβαρα οτι το σουπερ σελεκτ ειναι μεγαλυτερης και πρακτικοτερης αξιας απο τα παραπανισισα αλογα που δινει, αλλα οσο το ακουσατε εσεις το ακουσα και εγω... Το ξερετε οτι το L200 ειναι το μονο αγροτικου τυπου φορτηγακι με κεντρικο διαφορικο σε ολο τον κοσμο?? Εγω προσφατα το εμαθα! Πως να μην αισθανεται καποιος που το εχει χαρα αφου ειναι ξεχωριστο απο ολα τα υπολοιπα?!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 28 Ιουν 2007, 04:31

Μια πoυ λέμε για τα σημεία των καιρών , ψάξτε λίγο και SUT της Honda .......

Σε λίγο καιρό ούτε επαγγελματικά δε θα υπάρχουν όπως πάμε ..... :alright: :alright:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 03 Ιούλ 2007, 09:19

Εχει δικιο ο Νικολας, το θεμα δεν ειναι να αποδειξουμε οτι τα mitsubishi ειναι καλυτερα αυτοκινητα απο τα αλλα, αλλα τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα που εχουν σε σχεση με τα ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα. Λοιπον, για το new L200: στην ασφαλτο ειναι το καλυτερο εναντι ολων των ομοιων του γιατι: α) εχεις δυνατοτητα ελευθερης τετρακινησης κατι που σε βοηθα πολυ σε αποτομες κλισεις και ολισθηροτητα του δρομου, ψιλοβροχο κ.λ.π. β) το τιμονι κοβει πολυ, κατι που βοηθα επισης πολυ στην πολη. Στο χωμα: πισωκινητα ολα πηδανε σαν κατσικια, βαζεις και εδω ελευθερη τετρακινηση και εξαλειφεις τα χοροπηδηματα και τα πισωπεταγματα, κατι πολυ χρησιμο, οσοι εχουν τετοια αυτοκινητα το ξερουν αλλωστε. Γιατι δεν θα ηθελα να ειχα το L200? μαλλον για κανενα λογο, θα προτιμουσα μονο να ειχε 1 ταχυτητα παραπανω και οι αργες σχεσεις να ειναι στο 2,45 και οχι στο 1,9. Γιατι θελω να εχω το L200? α) ευελικτο στην πολη λογω μηκους β) κοβει το τιμονι γ) μπλοκε πισω διαφορικο, ηλεκτρονικα ελεγχομενο που το θεωρω καλυτερο απο το μηχανικο δ) ελευθερη τετρακινηση ή Super Select, ο αρχοντας της τετρακινησης, ε) καλυτερη και αεροδυναμικη σχεδιαση στ) πισω παραθυρο καροτσας ανοιγομενο, κατι σαν καμπριο δηλαδη! ζ) μεγαλυτερη καμπινα ολων στα τετραπορτα, το εχω μετρησει με τη μεζουρα, η) καλυτερο εσωτερικο και ταμπλο με πολλα χρησιμα οργανα. ουφ κουραστηκα... ας γραψει και κανενας αλλος... (υποψην, εγραψα μονο αυτα που δεν εχουν τα αλλα της κατηγοριας του, φανταστειτε να γραψω και αυτα που εχουν και τα αλλα!)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 25 Ιούλ 2007, 15:46

Ακουστηκε οτι το νεο L200 που θα παιξει η Μιτσου θα ειναι με 4ης γενιας Σουπερ Σελεκτ, 3λιτρο, 200-220 αλογα και αμαξωμα σαν το παρακατω

http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/ ... ?loc=en-us

θα δειξει...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Ιούλ 2007, 17:10

Ακουστηκε οτι το καινουριο τριλιτρο της NISSAN θα ειναι 230 -260 μαμα ,και θα μοιαζει καπως ετσι ....


http://www.nissanusa.com/titan/index.html

θα δειξει .......... και θα αποδειξει ..........
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 25 Ιούλ 2007, 17:31

Καπως καλυτερο απο το ηδη υπαρχον. Ξερεις αν θα το βγαζει και με κεντρικο?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό bull » 25 Ιούλ 2007, 17:33

Εσένα τελικά μόνο τα άλογα σε νοιάζουν, το super select το κάνεις γαργάρα...
Στα εκτός δρόμου οχήματα (άντε πάλι) δεν παίζουν μόνο τα άλογα ρόλο, κατάλαβε το αυτό επιτέλους. Ενα τεράστιο μοτέρ βάζει ο καθένας, να εξελίξεις όμως κάτι τέτοιο δεν είναι τόσο απλό. Πρέπει να κάνεις ολόκληρες επενδύσεις για να αποκτήσεις την τεχνογνωσία. Εγώ επειδή πάω στα βουνά συχνά θεωρώ σημαντικό κάτι τέτοιο να το έχει το αμάξι μου (που δεν το έχει).
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 25 Ιούλ 2007, 17:37

Συμφωνω και επαυξανω τη δυναμη του σουπερ σελεκτ, ευτυχως ομως που το δικο μου το εχει! :-) Για να ειμαι ειλικρινης μεχρι και 50 αλογα θυσια θα εκανα σε 2 ιδια αυτοκινητα για το σουπερ σελεκτ!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Ιούλ 2007, 00:55

Ρε μαγκες το super select δεν βοηθαει στο βουνο , τα μουλαρακια ομως και η ροπουλα βοηθαει στα ζορικα !!!!
Το super select ειναι για το δρομο ,για καλυτερη παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια , οταν ομως τα δυσκολα ξεκινησουν ξεχωριζουν τα ζορικα αυτοκινητα ............ απο τα κυριλε ...... !!!
Τι να το κανει το κεντρικο διαφορικο το ΤΙΤΑΝ , ολα τα τσιμεντα ΤΙΤΑΝ να του φωρτοσεις στην καροτσα θα τα παει , τα κεντρικα διαφορικα τα βαζουν οι εταιριες για να λενε οτι εχουν 3 διαφορικα κατι τυποι στα forum που εχουν μιτσου και βλεπoυν τη φαρμα τους καθε χρονο να αδειαζει απο αλογα.......
που πανε ολα βιαστικα ?? τρεχουν να πανε στη nissa-n !!!

δειτε και αυτο ......

http://www.youtube.com/watch?v=YtKWNY7lbjk
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Ιούλ 2007, 09:57

Το super select δεν βοηθάει στο βουνό??? Γαύρε μου, είσαι τελείως λάθος.
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Ιούλ 2007, 12:03

Ασε τα τελειως λαθος και δωσε αποδεικτικα στοιχεια και σχολια....... ,εισαι bull και εισαι και γαυρος ,μηπως να μετονομαστεις σε REDBULL ?? DE CAFEINNE ομως αν εχεις το SUPER SELECT ,χαχαχαχαχαχααχαχχα!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 27 Ιούλ 2007, 15:05

bull έγραψε:Το super select δεν βοηθάει στο βουνό??? Γαύρε μου, είσαι τελείως λάθος.


Πως να το ξερει αν βοηθαει, αφου δεν εχει οδηγησει οχημα με κεντρικο! Ασε που δεν ξερει που βρισκεται, νομιζει οτι ειναι στο κεντρο πανω απο την καροτσα! Κατι σαν τα μυαλα πανω απο το κεφαλι! Μην τον τσιγκλωνεις ομως και πολυ και κανει κανενα τεστ ντραιβ με κανενα τετοιο οχημα και μας ζαλισει μετα!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Ιούλ 2007, 18:58

Θα παω να κανω τεστ ντραιβ και αμα μηνω ικανοποιημενος θα παρω ενα για να το φορτωνω στο NAVARA και να πηγαινω βολτες !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 26 Αύγ 2007, 10:46

Ξερει κανεις αν επιτρεπεται ο εργατης που δεν εξεχει απο απο σασι του αυτοκινητου? Χρειαζεται να βγαλει κανεις αδεια? Αν απαγορευεται, καμια συμβουλη για φορητο εργατη?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες