Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εργατης σε toyota hilux

Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 04 Αύγ 2007, 18:44

Θελω να βαλω εργατη στο TOYOTA και θε λω να ακουσω τις αποψεις σας ως προς το που να μπει(μπρος-πισω)τι εργατη (μαρκα-δυναμη ελξης)και που μπορω να το βαλω και ποσο θα μου κοστισει αγορα και περασμα.Και αν μπορει να μου πει καποιος αν μπορει να γινει τοποθετηση χωρις να κοψω προφυλακτηρα η καποιο αλλο κοματι του αυτοκινητου.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό mato » 04 Αύγ 2007, 21:22

αφού λοιπόν είσαι και στο jimnyclub.com, πιστεύω θα διάβασες αυτό
http://www.jimnyclub.com/forum/index.ph ... 39.30.html (του mich500),
άρα κάνεις την αριθμητική σου και αποφασίζεις για την δύναμη έλξης.

Το μπρος - πίσω εξαρτάται απολύτως από τη χρήση, αν θες οπωσδήποτε να πας μπροστά (και να μην κάνεις πίσω εκεί που δεν περνάς) δεν έχεις άλλη επιλογή από το να τον βάλεις (φυσικά) μπροστά. Αν είναι πίσω, στο μόνο που θα χρησιμέψει (εκτός από το να τραβάς κι άλλους) είναι να σε ξεκολλήσει για να ξαναπροσπαθήσεις.
Επειδή είχα εργάτη μπροστά, που τον έβαλα μετά από άπειρους υπολογισμούς και σχεδιάζοντας τρεις βάσεις, αλλά τελικά τον έβγαλα σκεπτόμενος την νομιμότητα του οχήματος, και δεν έχω αποφασίσει αν και που θα τον ξαναβάλω, να σου πω πως το βλέπω εγώ:

Βάζοντάς τον μπροστά, έχεις σαφή πλεονεκτήματα στην χρήση (ευκολία, κατευθυντικότητα, μανούβρες) αλλά και μειονεκτήματα όπως:

Στήριξη
Βάρος μπροστά από τον άξονα
Αλλαγή γωνίας προσέγγισης
Εκτός προδιαγραφών Κ.Ο.Κ.

Λύσεις:
Στήριξη : όχι κολλήματα στο σασσί, αν χρειαστεί ανοίγεις διαμπερείς τρύπες και βιδώνεις βάσεις σε σχήμα «Π» πάνω στις οποίες κολλάς αν χρειάζεται (αφού στεγανώσεις τις τρύπες).
Το πιο σημαντικό είναι ο καλός σχεδιασμός βάσης (πάχος λαμαρίνας τουλάχιστον 8 χλστ. για την βάση αν είναι με νεύρα, αν είναι από ένα κομμάτι τουλάχιστον 10 χλστ). Αυτά στα λέω αφού έβαλα φίλο να μου υπολογίσει κανονικά με πρόγραμμα την αντοχή της βάσης που έχω εγώ.

Βάρος : ίσως χρειαστεί επέμβαση στην ανάρτηση, βάλε καμμιά 35αριά κιλά πάνω στον μπροστινό προφυλακτήρα όπως είσαι και δες τι γίνεται.

Γωνία προσέγγισης : βλέπω πού κόσμο να βάζει κάτι τερατώδη bull bar για να στηρίξει τον εργάτη. Αυτό εκτός του βάρους που προσθέτει (και άρα χαμηλώνει η μούρη, και άρα αλλάζει η γωνία), "βγάζει" και τον εργάτη αρκετά πιο έξω από τον πρόβολο του αυτοκινήτου. Ένας μέσος εργάτης (8000 lb) έχει πλάτος περίπου 16 εκ., χωρίς το ράουλο (άλλα 10 - 12 εκ.). Αν όλα αυτά κρεμαστούν χαμηλά μπροστά στην μούρη, δεν θα σου χρειάζεται εργάτης γιατί απλά δεν θα μπορείς να φτάσεις ως το εμπόδιο. Ένας καλός λόγος για «κρυφή» στήριξη, μέσα στο κέλυφος του αυτοκινήτου.

Κ.Ο.Κ. : η μόνη λύση, αν θες ο εργάτης να είναι μόνιμος, είναι να τον έχεις κρυφό και όσο πιο μέσα γίνεται. Αυτό γιατί πέραν του ότι χτυπάει στο μάτι στον δρόμο, σε περίπτωση ατυχήματος, και κρυφός να είναι, δεν αποφεύγεις την ευθύνη, αν διαπιστωθεί η ύπαρξη εργάτη και το κυνηγήσει ο αντίδικος (και υπάρχει και η ηθική πλευρά, όπου δεν χρειάζεσαι αντίδικο, έχεις την συνείδησή σου – γι αυτό τον έβγαλα εγώ).
Άρα δεν γλιτώνεις κόψε- ράψε στον προφυλακτήρα, ίσως είναι καλύτερα να φτιάξεις έναν νέο προφυλακτήρα με βάση για εργάτη, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται (αν έχεις κάποιον καλό σιδερά, εγώ δεν είχα).¨


Αν πάλι τον βάλεις πίσω, γλιτώνεις από σημαντικά προβλήματα, αλλά δεν έχεις τα πλεονεκτήματα που ανέφερα πριν. Έχω δει και εγκατάσταση εργάτη (στο internet) σε niva πίσω (μέσα στο πορτ μπαγκάζ) όπου όμως ο τύπος τραβάει συρματόσχοινο και μπροστά με δύο ράουλα πίσω από τους προφυλακτήρες, κάτω από την κοιλιά του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν δουλεύει, αλλά και δεν βλέπω τον λόγο γιατί όχι.
Όσον αφορά στη μάρκα, ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Στην τιμή ενός επώνυμου παίρνεις δύο κινέζικους, οπότε γλιτώνεις κι από τα διλήμματα (πίσω ή μπροστά – μην πάει ο νους σου στο κακό).
Η τιμή τοποθέτησης εξαρτάται από την βάση. Εγώ την βάση την σχεδίασα ο ίδιος, σε δυό κομμάτια : την πλάκα μου την έφτιαξε φίλος (με κοπή σε lazer) χωρίς αμοιβή (υπολογίζω σε σιδερά να έδινα γύρω στα 50€ αλλά με πολύ κατώτερη ποιότητα σε φινιρίσματα), η υπόλοιπη χοντροδουλειά του σιδερά μου κόστισε περί τα 25€. Βάση και εργάτη τα τοποθέτησα μόνος μου και πλήρωσα ηλεκτρολόγο για την σύνδεση (γιατί από ηλεκτρικά δεν ….), αλλά δεν θυμάμαι πόσο γιατί έκανε κι άλλες δουλειές.


Αυτά τα ολίγα.
Τελευταία επεξεργασία από mato και 05 Αύγ 2007, 08:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 04 Αύγ 2007, 22:25

πω πω κεφαλι εκανα.Μου εφυγε η διαθεση να βαλω εργατη.

Παντως σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό ALOY » 04 Αύγ 2007, 23:24

επειδη δεν απαντησε ο αλλοσ θα απαντησω εγω...

τι τουσ θεσ τουσ εργατεσ?? ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΝΑΒΑΡΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΜΕ 200 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΗΜΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧ



ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ..
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Re: Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό mato » 05 Αύγ 2007, 09:38

camelg4 έγραψε:πω πω κεφαλι εκανα.Μου εφυγε η διαθεση να βαλω εργατη.

Παντως σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.


όχι ρε να βοηθήσω ήθελα, όχι να σε αποτρέψω. Απλώς τα αντιμετώπισα και στα 'γραψα όλα μαζί.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 05 Αύγ 2007, 14:36

Αυτο λεω και εγω.Τ αντιμετωπισες εσυ γιατι να τα περασω και εγω.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 10 Αύγ 2007, 15:11

Βαλε καμια κλωστουλα απο αυτες που εχουν οι γιαγιαδες και πολη του ειναι ετσι κι αλλιως για τη δυναμη του HILUX δεν χρειαζεσαι κατι ανθεκτικοτερο !!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 11 Αύγ 2007, 08:42

Εγώ πιστεύω πώς με ένα ηλεκτρικό εργάτη που μεταφέρεται (ξέρεις, όχι τούς σταθερούς) και 2 καλά ράουλα για να υπερδιπλασιάσεις την ελκτική του ικανότητα, θα είσαι μία χαρά. Έχω δεί έναν τέτοιο να τραβάει κολλημένο sorento απο τα πλάγια, και δέν το πίστευα. Το τράβαγε βέβαια πολύ αργά, αλλά στο τέλος, λίγο ο εργάτης , λίγο το sorento, την καθάρισε. Το πλεονεκτημά του είναι ότι μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις παντού γύρω απο το αμάξι, με την προυπόθεση να έχεις καλά σημεία πρόσδεσης. Το μειονεκτημά του, ότι δέν βγαίνει για πολλά κιλά. Επίσης μια λύση ανάγκης είναι και τα high lift, τα οποία μπορούν και να χρησιμοποιηθούν και σάν εργάτες.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 12 Αύγ 2007, 09:35

το δικο μου ειναι περιπου στα 1900 κιλα αρα θελω εναν εργατη με δηναμη ελξης περιπου στα 6000 κιλα.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 09 Σεπ 2007, 12:18

Camel ηθελα να σε ρωτησω αν ειδες διαφορα στην οδηγικη συμπεριφορα του HILUX εντος και εκτος δρομου απο την στιγμη που εβαλες το μεγαλο καπακι ! Σε ρωταω γιατι θελω και γω καπως να κλεισω την καροτσα με ενα καπακι ,αλλα με προβληματιζει το υπερβολικο βαρος που φαινεται να εχουν τα HARD TOP ! Σκεφτομαι το ποιο πιθανο να βαλω ενα απλο επιπεδο ανοιγομενο πολυεστερικο . Κανεις δε θελει περιτο βαρος στο αυτοκινητο του , αλλωστε πως θα κανει τετοια κολπα σαν και αυτα :

http://www.youtube.com/watch?v=ihlCY8KhUMA
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 09 Σεπ 2007, 16:08

δεν εχει πολυ βαρος. παναλαφρο ειναι
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NISSAN

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Σεπ 2007, 20:45

Η αλήθεια είναι οτι αν βάλεις καπάκι δεν θα περνάει απο λάσπες!!
Α,και τι σε νοιάζουν τα κιλα με τόσα άλογα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 09 Σεπ 2007, 23:28

Τι παναλαφρο βρε , αυτο μες το νερο ζυγιζει μια εκατοστη κιλα !! Εχει δεν εχει αλογα ενα αμαξι παντα μπορει να τα μειωσεις , ειναι θεμα .............. ψυχασθενειας , ααααααααα και οτι το χαλας !!!!!!! Ασε καμια τεντα θα βαλω !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό bull » 10 Σεπ 2007, 07:44

camelg4 έγραψε:Αυτο λεω και εγω.Τ αντιμετωπισες εσυ γιατι να τα περασω και εγω.

:) Αν δεν περάσεις αυτά και συνηθίζεις να πηγαίνεις στο βουνό, αργά ή γρήγορα θα περάσεις άλλα, πολύ πιο δυσάρεστα... Ο εργάτης σε γυρίζει πίσω κι αυτή είναι η κατ' αρχήν χρησιμότητά του. Μετά όλα τ' άλλα.
Η γνώμη μου είναι να βάλεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Δεν είναι και τόσο τρομερο. Τόσος κόσμος έχει...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Re: Εργατης σε toyota hilux

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 10 Σεπ 2007, 08:02

το μελεταω το θεμα,ειναι στα αμεσα σχεδια μου.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες