Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Mitsubishi Outlander - Δισκόπλακες και εγγύηση

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 28 Σεπ 2007, 17:50

Eλα Αλεκο τα κουσες τα νεα ?
O σαρακακης δινει 7 χροννια εγγυηση !!
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
:dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :elephant: :clubbed:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό panmal » 03 Οκτ 2007, 14:50

Evolander έγραψε:Επίλογος:

Η Mitsubishi Motors Europe με ανακοίνωσή της μέσω προσωπικής επιστολής (η οποία κοινοποιήθηκε και στον Σαρακάκη), μου γνωστοποίησε πως θα καλύψει μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης το κόστος της αλλαγής σε δισκόπλακες και τακάκια.


Θα σε παρακαλούσα, αν δεν σου κάνει κόπο, να μου στείλεις αντίγραφά των επίμαχων επιστολών (απάντηση Σαρακάκη και Mitsubishi Motors Europe) μπας και καταφέρω κάτι.
Εγώ άκουσα το εξής κουφό από το συνεργείο του Σαρακάκη: "Έχει αφαιρεθεί ο αμίαντος από τα τακάκια και γι' αυτό στραβώνουν οι δισκόπλακες" :shock:
Δηλαδή - ρωτάω εγώ - αν βάλω καινούργιες θα ξαναστραβώσουν;
Η απάντηση ήταν ... "ναι" :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 03 Οκτ 2007, 17:25

panmal έγραψε:
Evolander έγραψε:Επίλογος:

Η Mitsubishi Motors Europe με ανακοίνωσή της μέσω προσωπικής επιστολής (η οποία κοινοποιήθηκε και στον Σαρακάκη), μου γνωστοποίησε πως θα καλύψει μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης το κόστος της αλλαγής σε δισκόπλακες και τακάκια.


Εγώ δυστυχώς για το CR-V μου (ίδιο πρόβλημα – στραβοί δίσκοι) δεν είχα την ίδια τύχη με τη Honda Europe :( :( :(
Αρνήθηκαν να πάρουν οποιαδήποτε θέση και με παρέπεμψαν στη Honda Greece (δηλ Σαρακάκη) και στο βιβλίο εγγύησης του αυτοκινήτου. Χ€σ€ ψηλά κι αγνάντευε δηλαδή. :( :( :(


Αλλο Honda, και αλλο Mitsubishi...
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Οκτ 2007, 18:59

Τι τα θες τι τα ρωτας το ιδιο ειναι mitsubishi kai honda τα ιδια ...πραματα και τα δυο χανουν τις δισκοπλακες σαν τα δοντια μιας γριουλας ....
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=nwOlHMND ... ed&search=
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Evolander » 03 Οκτ 2007, 22:09

panmal έγραψε:
Evolander έγραψε:Επίλογος:

Η Mitsubishi Motors Europe με ανακοίνωσή της μέσω προσωπικής επιστολής (η οποία κοινοποιήθηκε και στον Σαρακάκη), μου γνωστοποίησε πως θα καλύψει μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης το κόστος της αλλαγής σε δισκόπλακες και τακάκια.


Θα σε παρακαλούσα, αν δεν σου κάνει κόπο, να μου στείλεις αντίγραφά των επίμαχων επιστολών (απάντηση Σαρακάκη και Mitsubishi Motors Europe) μπας και καταφέρω κάτι.
Εγώ άκουσα το εξής κουφό από το συνεργείο του Σαρακάκη: "Έχει αφαιρεθεί ο αμίαντος από τα τακάκια και γι' αυτό στραβώνουν οι δισκόπλακες" :shock:
Δηλαδή - ρωτάω εγώ - αν βάλω καινούργιες θα ξαναστραβώσουν;
Η απάντηση ήταν ... "ναι" :shock: :shock: :shock:

Έχεις pm
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό panmal » 04 Οκτ 2007, 13:02

Evolander έγραψε:
panmal έγραψε:Θα σε παρακαλούσα, αν δεν σου κάνει κόπο, να μου στείλεις αντίγραφά των επίμαχων επιστολών (απάντηση Σαρακάκη και Mitsubishi Motors Europe) μπας και καταφέρω κάτι.
Εγώ άκουσα το εξής κουφό από το συνεργείο του Σαρακάκη: "Έχει αφαιρεθεί ο αμίαντος από τα τακάκια και γι' αυτό στραβώνουν οι δισκόπλακες" :shock:
Δηλαδή - ρωτάω εγώ - αν βάλω καινούργιες θα ξαναστραβώσουν;
Η απάντηση ήταν ... "ναι" :shock: :shock: :shock:

Έχεις pm


Μόλις το είδα και απάντησα στο pm σου.
Αναμένω.
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό panmal » 26 Οκτ 2007, 10:07

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το φίλο Evolander που μου άνοιξε τα μάτια και κατάφερα και εβγαλα κι εγώ άκρη. :)
Δέχθηκαν τελικά στο Σαρακάκη να αλλαχθούν οι δισκόπλακες στην εγγύηση. Δυστυχώς δεν ήμουν το ίδιο τυχερός με τα τακάκια, γιατί όπως ανέφερα και εδώ http://www.off-road.gr/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=135183#135183 εν αντιθέσει με τη Mitsubishi Europe η Honda Europe είναι απλά διεκπεραιωτικό γραφείο και όλες οι ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες λειτουργούν ανεξάρτητα.
Οπότε όσον αφορά τη Honda ο Σαρακάκης δεν έχει, δυστυχώς για μας, κανέναν πάνω απ' το κεφάλι του :( :( :(
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό georgy » 27 Οκτ 2007, 12:43

Κατά την γνώμη μου όλες οι Ελληνικές αντιπροσωπείες (ΟΛΕΣ) κοιτάνε πώς να κλέψουν τον πελάτη τους και όχι πώς να τον βοηθήσουν να λύσει το πρόβλημα του. Εμπειρία από δύο διαφορετικές μάρκες:
1. CITROEN. Αυτοκίνητο XANTIA 1,8 ’93. Ξαφνικά το 1996, και αφού έχει παρέλθει η εγγύηση, ανάβει και μένει αναμμένο το λαμπάκι του ABS. Επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου μετά από έλεγχο μου ανακοινώνεται ότι ο εγκέφαλος του ABS χάλασε. Σε ερώτησή μου «τώρα τι γίνεται?» με πληροφορούν ότι ο εγκέφαλος κοστίζει 350.000 δρχ. (περίπου 1.000Euro). Τρελάθηκα!! Τότε με πληροφόρησαν επίσης ότι θα μπορούσαμε να βρούμε κάποιο μεταχειρισμένο με τα μισά λεφτά. Έφυγα και σκέφτηκα ότι, επειδή τα μεταχειρισμένα αντ/κά που φέρνουν από έξω, τα αγοράζουν με το κιλό και τα πουλάν με το κομμάτι, γιατί να μην πάρω τηλ. τον ξάδελφό μου στο Παρίσι να μου βρεί ένα μετ/νο να μου έρθει και πολύ φτηνότερα. Αφού έψαξε και ρώτησε (έφτασε μέχρι τα κεντρικά της CITROEN) με πληροφόρησε ότι ο εγκέφαλος του ABS είναι της BOSCH και η εγγύησή του είναι επ'άπειρο. Ξανατρελάθηκα!! Μετά τα σχετικά (αποστολή αρ.Πλαισίου στην Γαλλία για εξακρίβωση) μου τηλεφωνούν από το Συγγελίδη και με πληροφορούν να πάω στο εξ/νο συνεργείο για να αλλάξω τον εγκέφαλο δωρεάν!! Όταν πήγα όλοι με ρωτούσαν πως τα κατάφερα. Που θα πηγαίνανε οι 350.000δρχ? Στην CITROEN ή στην τσέπη του Συγγελιδη και του συνεργείου?

2. OPEL Αυτοκίνητο CORSA Combo 1994. Το 1997, εκτός εγγύησης χλμ ελάχιστα (<10.000/έτος), θόρυβος από το υδρ/κό τιμόνι. Επίσκεψη στο συνεργείο της αντιπροσωπείας από όπου είχε αγοραστεί το αυτοκίνητο. Διάγνωση: Φθαρμένο ρουλεμάν της κρεμαγιέρας. Εντάξει ρε παιδιά, να το αλλάξουμε. Αμ δε!! Το ρουλεμάν είναι φιξ με την κρεμαγιέρα και πρέπει να αλλαχτεί όλο μαζί!! Κόστος? 480,000 δρχ!( το αυτοκίνητο κόστιζε 3.500.000δρχ. αξία ανταλλακτικού 1/7 του αυτ/του). Μετά από τα μπινελίκια που ακούσανε και έχοντας την προηγούμενη εμπειρία, τους πληροφόρησα ότι δεν πρόκειται να δουν φράγκο από μένα γιατί το αυτοκίνητο ήταν σχετικά καινούριο. Όλα τα service είχαν γίνει σε αυτούς, και δεν είχε κανένα ατύχημα ή άλλη αιτία που να δικαιολογεί την φθορά του ρουλεμάν. Συμφωνήσανε ότι ναι μεν η φθορά ήταν αδικαιολόγητη, αλλά μου είπανε ότι ο Γερμανός δύσκολα θα δεχόταν την αλλαγή με εγγύηση. Τελικά και αφού του ξαναμπινελίκωσα τους πληροφόρησα ότι αφήνω το αυτοκίνητο εδώ και αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα θα επικοινωνούσα με OPEL στην Γερμανία. Αποτέλεσμα: μετά από τρείς μέρες με πληροφόρησαν ότι αλλάχθηκε η κρεμαγιέρα και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο εργαζόμενος στο συνεργείο με πληροφόρησε (εμπιστευτικά) ότι οι ίδιοι είχαν ζητήσει οδηγίες από Γερμανία και το εργοστάσιο έδωσε το Ο.Κ. για την αλλαγή.

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Άβαταρ μέλους
georgy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 27 Οκτ 2007, 12:39

Δημοσίευσηαπό Evolander » 27 Οκτ 2007, 19:30

panmal χάρηκα για την θετική έκβαση της υπόθεσής σου.

------
Mitsubishi Outlander Turbo Forum

http://carcrazy.gr/carforum/index.php
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 29 Οκτ 2007, 19:55

Eγω θελω να σας κανω μια ερωτηση ασχετη με εγγυησεις κτλ αλλα που αφορα το ξαδερφακι του outlander το pinin, μιας και ειστε κάτοχοι ,επειδή εχω παρατηρήσει καποιες ομοιότητες στα δυο αυτοκινητα θελω να μαθω την διαμετρο του ελατηριου που φοράει το outlander στο μπροστινο γονατο.
Αν μπορει καποιος να με διαφωτησει θα το εκτιμουσα.
Την ψαχνω την δουλεια στο outlander γιατι σε ένα καταλογο ελατηριων της dobinson δινουν για ψιλωμα 3cm(μπροστα) στο outlander το στανταρ διαστασεων μανισιο ελατηριο του pinin,αν όντως φορανε ιδιας διαμετρου ελατήρια για να ταιριάζουν στα πιατέλα τοτε σωθήκαμε!!
Για ριξτε ενα ματι σε κανενα manual μπας και μαθουμε.

Ευχαριστω!!!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Evolander » 30 Οκτ 2007, 16:29

ST-pinin έγραψε:Eγω θελω να σας κανω μια ερωτηση ασχετη με εγγυησεις κτλ αλλα που αφορα το ξαδερφακι του outlander το pinin, μιας και ειστε κάτοχοι ,επειδή εχω παρατηρήσει καποιες ομοιότητες στα δυο αυτοκινητα θελω να μαθω την διαμετρο του ελατηριου που φοράει το outlander στο μπροστινο γονατο.
Αν μπορει καποιος να με διαφωτησει θα το εκτιμουσα.
Την ψαχνω την δουλεια στο outlander γιατι σε ένα καταλογο ελατηριων της dobinson δινουν για ψιλωμα 3cm(μπροστα) στο outlander το στανταρ διαστασεων μανισιο ελατηριο του pinin,αν όντως φορανε ιδιας διαμετρου ελατήρια για να ταιριάζουν στα πιατέλα τοτε σωθήκαμε!!
Για ριξτε ενα ματι σε κανενα manual μπας και μαθουμε.

Ευχαριστω!!!

Φίλε αυτό που ζητάς μόνο με ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο θα το μάθεις.
Αν το θυμηθώ αύριο που πάω για service θα ρωτήσω.
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 30 Οκτ 2007, 23:53

[/quote]
Φίλε αυτό που ζητάς μόνο με ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο θα το μάθεις.
Αν το θυμηθώ αύριο που πάω για service θα ρωτήσω.[/quote]

Για κανε μια ερωτηση μπας και δουμε φως. :)
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Evolander » 09 Νοέμ 2007, 17:42

Λοιπόν αυτό που εκμαίευσα είναι ότι ακόμη και αν ταιριάζουν, δεν θα έχουν τις ίδιες λίβρες λόγω διαφορετικού βάρους.
Το μαμά Outlander έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 195 χιλ ενώ το turbo 170 χιλ, το Pinin πόσο έχει?
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 09 Νοέμ 2007, 21:08

200
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 11 Νοέμ 2007, 21:35

Evolander έγραψε:Λοιπόν αυτό που εκμαίευσα είναι ότι ακόμη και αν ταιριάζουν, δεν θα έχουν τις ίδιες λίβρες λόγω διαφορετικού βάρους.
Το μαμά Outlander έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 195 χιλ ενώ το turbo 170 χιλ, το Pinin πόσο έχει?


Το ελατηριο εχει ιδια διαμετρο και στα δυο το βρηκα τελικα απο manual,αυτο που μας ενδιαφερει τωρα ειναι η αποσταση του πιατελου απο το κατω ακρο του αμορτισερ του outlander,αν η αποσταση ειναι μεγαλυτερη απο αυτην του πινιν τοτε μας κανει.
Κανε αυτην την μετρηση και τοτε θα καταληξουμε τελικα τι θα πραξουμε. :wink:
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες