Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Land Cruiser 90 diesel ή βενζίνη;

Land Cruiser 90 diesel ή βενζίνη;

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 07 Οκτ 2007, 11:31

Φίλος έχει το παραπάνω δίλημμα (εδώ που τα λέμε σε θεωρητικό επίπεδο κι εγώ το έχω). Έχουμε μπει και οδηγήσει το βενζινοκίνητο οπότε κάποιες εμπειρίες υπάρχουν από εκεί. Με το diesel δεν ξέρω τι γίνεται. Φαίνεται ν' αξίζει πολύ για τη ροπή και μόνο, άσε που παίζει πολύ καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου! Λίγο μας τα χαλάει στους ίππους, επιταχύνσεις (αν και στα specs βλέπουμε 0-100 και όχι ρεπρίζ) και τελική (αν κι εκεί ok μόνο 5 km/h είναι κάτω απ' το βενζινοκίνητο). Θα μου πείτε γνωστό αυτό για τα πετρελαιοκίνητα, αλλά εδώ που τα λέμε τελευταία οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί (σε άλλους κινητήρες εννοώ). Χάθηκε κι αυτή η Toyota να έβγαζε τον πετρελαιοκινητήρα στα 4000 cc;

Τέσπα, επειδή από προδιαγραφές δε βγάζεις άκρη, ένας αριθμός δε σημαίνει κάτι ντε και καλά άμα δε δεις πώς κολλάει ο κινητήρας με το αυτοκίνητο, ήθελα να ρωτήσω τη δική σας γνώμη, ειδικά αν υπάρχει και κάποιος κάτοχος. Αξίζει ο πετρελαιοκινητήρας; Έχετε αισθανθεί κάποια στιγμή ότι θα θέλατε περισσότερη ισχύ (π.χ. σε κάποια ρυμούλκηση) ή έστω επιτάχυνση; Προφανώς μιλάω για δεδομένα ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Το φίλο τον ενδιαφέρει πολύ η off road οδήγηση, αλλά το χρειάζεται και για κίνηση σε νορμάλ δρόμους (θα το χρησιμοποιεί δηλαδή και σε άσφαλτο συχνά).

Thanks!
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό ALOY » 07 Οκτ 2007, 13:31

τι να το κανεις 4000 ντισελ???? νταλικα θεσ??? 2500 το δικο μου με 174 αλογα "(με τη μετατροπη 200 αλογα) τετοια γκαζια και τετοια δυναμη δεν εχω ξαναδει. αλλο νευρο η βενζινη αλλα παρτο και απο την αλλη 2500 ντισελ 2500 βενζινη ! το ενα θελει 9.5 λιτρα μικτο κυκλο (πετρελεο) και το αλλο τα 19 δεν το φτανουν!! ωστοσο μιλαμε για τετοια ροπη που βλεπω με 6 σχεση και καθωσ επιταχυνω το πισινο (απ το τζαμι) του αυτοκινητου να κατεβαινει 4 ποντουσ και αφηνωντας το γκαζι να ξαναερχετε στα ισα του.προσπερασεις ανετα και καθως ανοιγει το αμαξι και κοματιαζει τοτε ειναι ισαξιο και με την βενζινη! εχει πρωχωρησει η τεχνολογια!!!!!!!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 07 Οκτ 2007, 13:34

M-Class Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τύπος κινητήρα 6-κύλινδρος
Διάταξη κυλίνδρων V
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Κυβισμός (cc) 2987
Διάμετρος / Διαδρομή εμβόλου (mm) 83,00 mm x 92,00 mm
Σχέση συμπίεσης (:1) 18
Απόδοση (hp/rpm) 190 / 4.000
Μέγιστη ροπή (Nm/rpm) 440 / 1400 - 2800
Σχέση μετάδοσης διαφορικού 3.45
Είδος καυσίμου Diesel



Επιδόσεις

Επιτάχυνση (0-100 χλμ/ώρα) 9.8
Αεροδυναμικός συντελεστής (Cd) 0.34
Μέγιστη κατανάλωση σε αστικό - υπεραστικό κύκλο (lt/100km) 12,9 - 8,0
Τελευταία επεξεργασία από ALOY και 07 Οκτ 2007, 13:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 07 Οκτ 2007, 13:37

οριστε τ μελλον!!!!!!!!!! τι να πουν οι βενζινεσ??? εχει περασει τετοιο απο διπλα σασ???? καλυτερα απο το πορσε ακουγετε ::))
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 07 Οκτ 2007, 17:18

Hθελα να ξερα ρε μαγκα αν μπηκες εδω μεσα για να κανεις πλακα !!
Τωρα εσυ συγκρινεις πετρελαιο με βενζινη ??
Ρε μαγκα και 5000 χιλιαδες κυβικα πετρελαιο να ειχες αμα το αμαξι δεν ειχε αλογα δεν θα προσπερνουσες ουτε JIMNY ! Βεβαια αμα αποφασιζες να βγεις εκτος δρομου θα ελιωνες και τις πετρες !!! Καταλαβες ???
Ο φιλος σου τωρα θελει ενα αμαξι που να ναι τελειο στα γκαζια αλλα και τελειο εκτος δρομου !! Ε ρε μαγκα αυτο δεν γινεται !!
Πρωτα απο ολα αν το αμαξι θα εχει νευρο αυτο δεν εξαρταται απο αλογα ,βενζινες και DIESEL , αυτο εξαρταται απο τη ροπη που εχει , τα βενζινοκινητα δεν εχουν το ιδιο νευρο με τα diesel και ας πηγαινουν γρηγοροτερα , oτι εχει περισσοτερη ροπη εχει απλα μεγαλυτερο νευρο !!!
Το οτι τα βενζινοκινητα εχουν καλυτερο 0-100 οφειλετε σε μεγαλο βαθμο οτι ειναι ελαφρυτερα απο τα αντοιστιχα μοντελα τους σε diesel , ομως τι κανει εναν πετρελαιοκινητηρα να εχει ροπη ??
Ο πετρελαιοκινητηρας λειτουργει με εκρηξεις μεσα στους κιλυνδρους , το καυσιμο αυταναφλεγεται κατω απο την υπερβολικη πιεση και θερμοκρασια που επικρατει στα εσωτερικα των κυλινδρων μιας πετρελαιομηχανης , αυτο το γκαπ απελευθερωνει λοιπον πολυ ροπη , ομως πως μπορουμε να αυξησουμε την ροπη των πετρελαιοκινητηρων ? Αυξανοντας πρωτα απο ολα τον κυβισμο τους , οσο πιο μεγαλες ειναι οι διαδρομες των κυλινδρων τοσο πιο μεγαλες δυναμεις μεταφερνουν οι μπιελες στον στροφαλο και τελικα στον στροφαλοφορο αξονα , γιατι η ροπη ειναι ενα διανυσματικο μεγεθος που εξαρταται απο την αποσταση απο τον αξονα περιστροφης , ετσι οσο πιο μεγαλο το μοτερ τοσο πιο πολυ ροπη ! Τωρα σε εναν κυνητηρα 4000 κυβικων με 200 αλογα αν ανεβασουμε την ιπποδυναμη παλι θα εχουμε αυξηση της ροπης !! Ομως χαρις στις παραπανω ιδιοτητες των μηχανων diesel καθε ιππος πετρελαιου παραπανω αποδιδει πολυ περισσοτερη ροπη απο εναν ιππο βενζινης, ετσι λοιπον ο φιλος σου ειναι καλυτερα να παρει το DIESEL γιατι θα ειναι καλυτερος σε ολα τα εκτος δρομου κομματια , αλλα και πιο ασφαλης και ανετος στο δρομο , απλα λογω μεγαλυτερου βαρους θα εχει μικροτερη τελικη ταχυτητα και ελαφρα χειροτερο 0-100 !!
Αλλα τι τα θες τι τα ρωτας πες του να παρει ενα NAVARA 200 ari να το κλεισει και με καπακι στην καροτσα που μες στο νερο το αμαξι θα πηγαινει σαν να ειναι 210 αλογα , και θα βρει κι αυτος και συ την υγεια σου!!!
Ελπιζω να βοηθησα !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 08 Οκτ 2007, 10:15

Καταρχήν δεν ετέθη θέμα σύγκρισης diesel - βενζινοκινητήρα. Είναι γνωστές οι διαφορές και οι υπεροχές του ενός και του άλλου. Αν και τελευταία οι υπεροχές του βενζινοκινητήρα τείνουν να εκλείπουν.

Εννοείται ο φίλος κοιτάζει το diesel με πολύ καλό μάτι. Απλά "προβληματίζεται" (κι εγώ το ίδιο) γιατί ενώ σε άλλες εταιρίες οι diesel φαίνεται να μην υστερούν πλέον σε τίποτα σε σχέση με το βενζινοκινητήρα (π.χ. στην M-class που έθεσε και ο ALOU), στο LC μια διαφορά φαίνεται να υπάρχει ακόμα. Όπως και να το κάνουμε άλλο 170 ίπποι άλλο 250. Το καταλαβαίνω ότι σε νεύρο και σε εκτός δρόμου οδήγηση η ροπή είναι όλα τα λεφτά και εκεί το πετρέλαιο δεν παίζεται. Το θέμα είναι πού υστερεί στην πράξη ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας λόγω της μικρότερης ιπποδύναμης. Σε τελική; Σε ικανότητα έλξης; Πού θα φανούν "λίγοι" οι 170 ίπποι (αν φανούν κάπου δηλαδή) δεδομένου και του βάρους του Land Cruiser; Αυτό ρωτάω... Τώρα αν μου πείτε θα φανούν λίγοι π.χ. στο 0-100 μπορεί και να μην τον νοιάξει (και δε θα τον νοιάξει εδώ που τα λέμε). Αν όμως φαίνονται λίγοι στο ότι δεν μπορεί να ρυμουλκήσει ένα σκάφος που θα μπορούσε ο βενζινοκινητήρας, ε εκεί μπορεί και να τον νοιάξει.

Τέσπα, να ξεκαθαρίσω ότι προφανώς δεν ψάχνουμε για αυτοκίνητο τέλειο στα γκάζια! Αν ήταν έτσι θα κοιτάγαμε καμιά... 3άρα coupe BMW και με λιγότερα λεφτά. Αυτό που κοιτάμε είναι πολύ καλό εκτός δρόμου και ικανοποιητικό σε γκάζια, δηλαδή όταν το τρέχεις στην άσφαλτο να μη νιώθεις ότι κάτι λείπει. Εντάξει, μπορεί να είναι για χρήση 70% off road, αλλά και στο 30% που θα κάνει τα ταξίδια του να μην του φαίνεται "λίγο". Το πιο πιθανό είναι ότι ανησυχεί χωρίς λόγο, αλλά γι' αυτό ακριβώς ρωτάω για να ξέρω τι μπορεί να περιμένει και τι όχι (στο βαθμό που μπορεί κάποιος ν' απαντήσει).

Anyway, έτσι κι αλλιώς η απάντηση του Shadow ήταν ξεκάθαρη (και ευχαριστώ για τις πληροφορίες)... από ροπές super και λίγη υστέρηση σε 0-100 και τελική. Μ' αυτά τα δεδομένα diesel χωρίς δεύτερη σκέψη (αν και η ποιότητα καυσίμου είναι ένα άλλο θέμα, αλλά εκεί τι να κάνεις...).
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Οκτ 2007, 10:43

Για να μασ πει ο φιλοσ μασ ο γιωργακης για τισ ελκτικεσ ικανοτητεσ του ναβαρα...
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Οκτ 2007, 11:02

MA εισαι αδιορθωτος , ρε παιδια τι λεμε τοσο καιρο , εκατσα και εγραψα μια ολοκληρη σελιδα για diesel και βενζινες ,ειπα για ροπες για ιπποδυναμεις για το ενα για το αλλο , και ξαφνικα ενω μου δινεις την εντυπωση οτι εχεις καταλαβει τι λεμε , τσουπ μου ξεφουρνιζεις και μου λες οτι αφου υπαρχει διαφορα μεταξυ 250 και 170 αλογα , τοτε αυτη η διαφορα καπου πρεπει να βγει , συμφωνεις οτι τα 170 diesel εχουν πιο πολυ ροπη αλλα ξαφνικα μου ξεπετας την μπαρολα , μηπως τα 250 βενζινοκινητα αλογακια τραβανε καλυτερα τα βαρκακια ??? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Ρε μαγκα τα 250 αλογακια εχουν καλυτερη τελικη και καλυτερο 0-100 !!!
ΑΑΑΑ και μεγαλυτερη καταναλωση !!!!!
Τα 170 αλογακια εχουν περισσοτερη ροπη ,περισσοτερα κιλα εννοω , συν οτι τη βγαζουν και στις μισες στροφες !!! Για την ακριβεια θα σου πω οτι το diesel bgazei 41 κιλα στις 1600 στροφες και η βενζινα 38 κιλα στις 3400 !!
Το diesel εκτος αυτου ειναι βαρυτερο καμμια 200αρια κιλα απο τη βενζινα !!
Οταν θες να ρυμουλκησεις μια βαρκουλα ,ενα σκαφος ,ενα τροχοσπιτο , ενα κουκλοσπιτο , ενα χρηματοκιβωτιο , χρειαζεσαι 2 πραγματα απο το οχημα σου , πολυ ροπη επι το πλειστον σε χαμηλες στροφες , και δευτερον το οχημα σου να ειναι βαρυ !!
Θα σου δωσω ενα παραδειγμα , εχεις δει στη διαφημιση του TOUAREG που ειναι 5 λιτρα πετρελαιο που σερνει ενα γιγαντιο JUMBO ??
Τ ο αμαξι αυτο δεν ειναι οπως το γεννησε η μαμα του εκτος απο αρκετες μετατροπες στην τελικη σχεση στο κιβωτιο , το εχουν φορτωσει με 5 τονους τσουβαλια αμμο !!!! Κατι που μπορεις να δεις και στο YOUTUBE !
Αν βαλεις μια FERRARI που εχει μεγαλη ροπη να ρυμουλκησει μια βαρκα , θα ειναι πιο ανγχωδεις η ελξη αυτη απο το ιδιο αμαξι φορττωμενο με 500 κιλα αμμο !!
Στην ελξη χρειαζεσαι ροπη και βαρος !!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ??
Tωρα εγω πιστευω οτι εσυ και ο φιλος σου θελετε κατα βαθος να παρετε τη βενζινα για να γκαζωνετε , και οχι για off-road , ετσι για να ριχνετε ανυποψιαστα κοριτσακια εδω και εκει , αλλα να εισαι ετοιμος να υποστεις και τις συνεπεις ....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Οκτ 2007, 11:07

υποκλεινωμε!!!!!!!! βαζε υπογραφη απο κατω γιατι αυτα που γραφεισ ειναι σοφιεσ!!!!!!!!! τα δικαιωματα τα δικαιωματα!@!! (ενα χρηματοκιβωτιο..... κορυφη )
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Οκτ 2007, 12:44

Mιλαω με το πνευμα της εποχης , τωρα πια ή περνεις βενζινοκινητα τζιπακια για να πουλας μουρη στα κοριτσακια , ή περνεις πετρελαιακια για να ξυλωνεις ΚΟΥΤΑΚΙΑ , με χρημα !! :wink: :wink: :wink: :wink:
Ε τωρα μη θελει κανεις και τα δυο, και κοριτσακια και δολλαριακια !!! ΕΙΠΑΜΕ!!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 08 Οκτ 2007, 13:43

Φίλε μου χαίρομαι που έχεις ήδη βγάλει τα συμπεράσματά σου για το τι θέλει ο φίλος μου κι εγώ και καλύτερα μάλιστα από εμάς. Εγώ βέβαια παραπάνω το σκεπτικό της ερώτησης πήγα να εξηγήσω (δηλ. γιατί επέμενα στους ίππους καθώς ήταν η μόνη αξιόλογη διαφορά υπέρ του βενζινοκίνητου που έβλεπα) και αν πρόσεξες κατέληξα στο τέλος ότι με κάλυψες αλλά εσύ... το χαβά σου. Ρε μπας και έχεις κανένα κρυφό πόθο για πολλά άλογα και βενζινοκινητήρες; :)

By the way, αν ήθελε το αυτοκίνητο για ταχύτητα και κοριτσάκια θα πήγαινε σε μια 325 όπως έγραψα πιο πριν ή κάτι τέτοιο τέλοσπάντων και θα πούλαγε και περισσότερη μούρη. Σιγά μην τα έσκαγε για LC (άσε που ούτε το βενζινοκίνητο δεν είναι τόσο γκαζάτο πια). Θα χτύπαγε κι ένα Jimny να κάνει τις βολτίτσες του εκτός δρόμου και τα ρέστα σε καμιά αναβάθμιση...
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Οκτ 2007, 14:50

Δεν με ενδιαφερουν τα αλογα , η ροπη ειναι ο κρυφος μου ποθος , αν εχω καποιο ποθο στη μηχανολογια των αυτοκινητων !!
http://www.youtube.com/watch?v=iKFH1qey4QA
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Οκτ 2007, 15:17

Α και κατι αλλο , τα 250 αλογα που εχει το βενζινοκινητο , τα εχει για να μπορει ο κινητηρας να παραγει καποια ροπη για να κινειται το βαρυ αμαξωμα του ΘΡΥΛΟΥ LAND CRUISER , αν ηταν μονο 170 το αμαξι απλα δεν θα τραβαγε και δεν θα πηγαινε καλα , στο πετρελαιο περνεις ροπη με λιγα αλογα και ετσι δεν εχεις αναγκη να το ανεβασεις πολυ ψηλα , γιατι μπαινει ο παραγων καταναλωση στη μεση !
Παντως πιο λιανα δεν μπορω να το κανω !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 08 Οκτ 2007, 15:57

Νομίζω το έκανες όσο λιανά έπαιρνε :-) Καμία αμφιβολία για diesel πλέον (εκτός είπαμε, απ' τα βενζινάδικα, αλλά εκεί τι να κάνεις...).
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 08 Οκτ 2007, 15:59

Αλήθεια, με το πετρέλαιο τι κάνετε; Το καύσιμο εννοώ... Βάζετε από "δικό σας" βενζινάδικο ή από συγκεκριμένη εταιρία π.χ.; Δεν παίζει πιο εύκολα (σε σχέση με βενζίνη εννοώ) να σου μείνει η μηχανή από κακή ποιότητα καυσίμου;
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες