Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

honda crv 2007 navigation

Re: crv- προς Thankin

Δημοσίευσηαπό thankin » 17 Νοέμ 2007, 18:11

giorgoskoup έγραψε:Αγαπητε Thankin,

1)Ειναι το λιγοτερο αγενεια να προτεινεις σε καποιον που μολις αγορασε νεο αυτοκινητο, ενα αλλο μοντελο , που συμπτωματικα το εχεις ο ιδιος( Ω!! μα τι εξυπνος εισαι εσυ βρε!!)
2)Εφ'οσον τα δυο μοντελα δεν ειναι ανταγωνιστικα,με ποια λογικη τα συγκρινεις εσυ ο ιδιος?
3)Πως κρινεις ενα αυτοκινητο με μιση ωρα(max) test drive? Μα τι χαρισμα εχεις εσυ βρε?
Φιλε giorgoskoup,
1)καταρχήν και εγω στο αρχικο μου μηνυμα είπα οτι δεν ειναι καλο να σχολιαζουμε μια νεα επιλογη κάποιου.
2) το αρχικο μου σχολιο ηταν εντελως καλοπροαιρετο χωρις διαθεση να την πω σε κανενα.
3)Ποιο πολυ αντεδρασα στο δικο σου μηνυμα που σχολιασες μονο το ηχοσυστημα απο τα υπερ του μαζντα που προεβαλα
4) Μιση ωρα φτανει για να κρινεις ενα αμαξι , οπως και πολλες ωρες πλοηγηση σε σαιτ αυτοκινητου σχετικα με κριτικες και τεστ αμαξιων
5) Το μαζντα cx-7 το εχεις δει ,εχεις διαβασει κατι σχετικο το εχεις κανει εσρω ενα ανοητο μισαωρο τεστ οπως εχω εγω ασχοληθει με το χοντα ή απλως ξερουμε μονο το αμαξακι μας και κριτηκαρουμε όποιον διαφωνει με την επιλογη μας?
6) Και συνοψιζοντας η γνωμη μου ειναι οτι το crv ειναι ενα υπερεκτιμημενο μοντελο το οποιο δινεις 45 χιλιαρικα και απο πλευρας υποδυναμης (υπο συνθηκες) συμπεριφεται σαν 1400αρικακι των 13 χιλιαρικων
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό thankin » 17 Νοέμ 2007, 18:30

Α και ξεχασα φιλος,
αγοραζοντας ενα χοντα γινεσαι μελος του Σαρακακη κλαμπ, με την τοσο αμεση και οικονομικη εξυπηρετηση και μην μου πεις που το ξερω κι αυτο, γιατι το ξερω απο πρωτο χερι, στην εταιρεια που δουλευω έχουμε καμια 20αρια μιτσουμπισι L200 και οτι αυτοκινητο παει στον σαρακακη για οτιδηποτε ανταλλακτικο πλην προγραμματισμενο σερβις το παιρνουμε πισω απο 40 μερες ως 2 μηνες και φυσικα σε πολυ οικονομικες τιμες.
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό giorgoskoup » 18 Νοέμ 2007, 11:42

Αγαπητε Thankin

1)Δεν μου ειπες αν ειναι τελικα ανταγωνιστικα ή οχι μοντελα.
2)Για τον Σαρακακη μαλλον εχεις δικιο, αλλα πονταρεις στην αξιοπιστια της HONDA για λιγες επισκεψεις και στα 7 χρονια της εγγυησης.
3)το CRV που εχω ειναι το ES plus και η τιμη του ειναι 36.500 Ευ. Αρα να συγκρινουμε παρομοια πραγματα και οχι τα πορτοκαλια με τα μηλα.
4)το Mazda δεν το γνωριζω-ισως να αξιζει απλα ανηκει σε αλλη κατηγορια απο αυτη του CRV-φορολογικα,κοστος συντηρησης,καταναααλωση
5)τα 150 αλογακια του honda αρκουν για τις αναγκες του ελληνα που το αποκτα
Άβαταρ μέλους
giorgoskoup
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 18:31
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό thankin » 18 Νοέμ 2007, 18:15

giorgoskoup έγραψε:Αγαπητε Thankin

1)Δεν μου ειπες αν ειναι τελικα ανταγωνιστικα ή οχι μοντελα.
2)Για τον Σαρακακη μαλλον εχεις δικιο, αλλα πονταρεις στην αξιοπιστια της HONDA για λιγες επισκεψεις και στα 7 χρονια της εγγυησης.
3)το CRV που εχω ειναι το ES plus και η τιμη του ειναι 36.500 Ευ. Αρα να συγκρινουμε παρομοια πραγματα και οχι τα πορτοκαλια με τα μηλα.
4)το Mazda δεν το γνωριζω-ισως να αξιζει απλα ανηκει σε αλλη κατηγορια απο αυτη του CRV-φορολογικα,κοστος συντηρησης,καταναααλωση
5)τα 150 αλογακια του honda αρκουν για τις αναγκες του ελληνα που το αποκτα

Koίταξε για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους. Το cx-7 με crv θα έπερεπε να ήταν ανταγωνιστκά μοντέλα γιατί και τα δύο έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό, δεν έχουν και τα δυό μπλοκέ διαφορικά αλλά μόνιμη ηλεκτρονική υποβοήθηση και τα δυο κατατάσονται στην κατηγορία suv, έχουν παρομοιες διαστασεις, και γιατί και η έκδοση ES plus και το touring mazda κάνουν το ίδιο 36.500.
Όμως λέω "θα έπρεπε " να ηταν ανταγωνιστές γιατι στην πραξη με τα ιδια λεφτα παίρνεις 90 παραπανω ιππους απτην μαζντα, περισσότερο εξοπλισμο, ασυγκριτα καλυτερο ντιζαιν μεσα-εξω (αν και εδω τα πραγματα ειναι λιγο υποκοιμενικα), καλύτερο στήσιμο αμαξώματος σε συνδυασμό με φρένα, αναρτησεις, κλίσεις στις στροφες, γονάτισμα στα φρεναρισματα, δυνατοτητα να κινείσαι σε πραγματικά γρηγορους ρυθμούς όπου το crv δεν μπορει να ακολουθήσει και όχι μόνο εξαιτιας της μικροτερης ιπποδυναμης, αλλα και ολων όσων παραπανω ανεφερα. Οσο για αλλα κριτηρια που εβαλες πραγματι ανηκουν φορολογικα σε αλλη κατηγορια (2.0 με 2.3), για το κοστος συντηρησης ας μιλησουμε σε κανα χρονο γιατι ακομα μαλλον δεν εχουμε εικονα, αν και σιγουρα η μαζντα δεν μπορει να εχει χειροτερη πολιτικη απο την χοντα, όσο για κατανάλωση σιγουρα το χοντα υπερτερει (αν θελεις πες μου τι καταναλωσεις εχεις εντος-εκτος). Το μαζντα εχει 15 με 16 εντος και 11 με 12 εκτος. Βεβαια εδω ειναι που συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια γιατι το ενα εχει 2-λιτρο με 150 ιππους και το αλλο 2.3 με 260, και χαοτικες διαφορες σε ροπες (19(!) κιλα με 39) , αν και το μαζντα ζυγισει μολις 150 κιλα παραπανω, και ρεμπριζ (80-110 σε 16 το χοντα, σε 6 το μαζντα).
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό thankin » 18 Νοέμ 2007, 18:20

Α και οσο για το αν αρκουν τα 150 αλογακια, για ενα αμαξωμα 1550 κιλων, ξαναπεστω μου οταν θα ανεβει καλοκαιρακι καμια ανηφορα με το χοντα φορτωμενος μπαγκαζια (εχει και πολλους χώρους το ατιμο το Crv!) με την οικογενεια, με αναμενο το κλιματιστικο. Δεν νομιζω να επιασα καμια ακραια περιπτωση, ετσι?
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό giorgoskoup » 19 Νοέμ 2007, 16:47

Αγαπητε Thankin

1)η καταναλωση του CRV ειναι η καλυτερη στα 2000cc. Εντος -9,8 και εκτος 8,3 lt/100 km , με απλη αμολυβδη(95 οκτ.)
2) επειδη εχω ταξιδεψει αρκετα με το Honda(6 μηνες το εχω) σου λεω ειλικρινα και χωρις καμια διαθεση υπερβολης, οτι το CRVaki πηγαινει μια χαρα στο δρομο(ανηφορες,κατηφορες ,με clima,φορτωμενο κλπ)-το καλοκαιρι περασε με πολλα χιλιομετρα δρομου.Εκτος αν εσυ με την οικογενεια σου μεσα στο Mazda, πηγαινεις μαλια κουβαρια...Ισως εισαι απο αυτους που οπως λες ο ιδιος "σε μετρανε οι μπροστινοι οδηγοι και κανουν δεξια..." Δεν ανηκω ευτυχως στην κατηγορια αυτων που θελουν να 'ψαρώνει ' ο μπροστινος τους και να σανιδωνω το γκαζι με την οικογενεια μου στο αμαξι.
Σου ευχομαι ασφαλη ταξιδια και να εισαι σιγουρος οτι αν δω ενα CX-7 να ερχεται απο πισω μου γκαζωμενο,με αναμενους προβολεις, θα κανω δεξια αμεσως...και θα πω στον γιο μου" κοιτα εναν Ελλήναρα παιδι μου.μην γινεις ποτε ετσι.."
Άβαταρ μέλους
giorgoskoup
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 18:31
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό thankin » 19 Νοέμ 2007, 21:18

Καλά ρε φιλε δεν ειμαι το καγκουρι που περιγραφεις απλως θελω να προσπερνω γρηγορα και με ασφαλεια, και να μην φαινεται σαν κουβας το αμαξι απο πίσω οταν το φορτωνω. Αλήθεια, σε βλεπω λιγο αρπαγμενο, το κατανοω, και ισως το ιδιο να ημουν κι εγω αν μπορουσα με τα ιδια λεφτα (για τις εκδοσεις es plus me touring , & με 5 (!) χιλιαρικα λιγοτερα στις φουλ εκδοσεις να παρω 300 κυβ. εκατ. επιπλεον, 90 ιππους παραπανω, 20 κιλα επιπλεον ροπη, καμια 10αρια δευτερα γρηγοροτερη ρεμπριζ, κλασεις καλυτερο ντιζαιν μεσα-εξω, καλυτερο σερβις, φρενα, κρατηματα, αναρτησεις, εξοπλισμο, τεχνολογια, και παρολα αυτα επελεγα το ΧΟΝΤΑ!!
ΝΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ ΤΟΥ cRV ΕΧΕΙ 5 ΧΙΛ. ΠΑΡΑΠΑΝΩ (45 ΜΕ 40,5) ΑΠΤΟ SUV GT ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ TO BEST VALUE FOR MONEY ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΝΤΑ. ΚΟΤΣΟ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΑΣΕΣ. Και να σε φιλαει ο θεος μην χρειαστεις ανταλλακτικο απτον Σαρακά!!!
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 20 Νοέμ 2007, 09:33

Παιδιά δεν χρειάζονται αντιπαραθέσεις. Ο καθένας αγοράζει αυτοκίνητο με τα δικά του κριτήρια προτεραιότητας (χρήμα, κυβικά, ντιζαιν, εξτρα κλπ).
Τα δύο αυτοκίνητα δεν μπορούν να συγκριθούν παρα μόνο ως προς την τιμή τους που είναι σχετικά κοντινή.
Το ποιο έχει καλύτερο σχεδιασμό ειναι υποκειμενικό θέμα. Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά το cx7 έχει καλύτερες επιδόσεις. Απο εξτρα κλπ δεν γνωρίζω τι έχει το καθένα αλλά νομίζω πως όλα πανω κάτω τα ίδια έχουν. Το crv πχ. προσφέρει το σύστημα με τον αισθητήρα μπρος πίσω που για κάποιον μπορει να είναι σημαντικό κριτήριο (ασφάλειας)
Το cx7 έχοντας μεγαλύτερο κινητήρα πάει σε άλλη φορολογική κλίμακα άρα απευθείνεται σε άλλο αγοραστικό κοινό.
Για το αν ο Σαρα έχει καλή ή όχι αντιμετώπιση δεν το γνωρίζω αλλά ποιος μας λέει οτι η Μαζντα έχει καλύτερο (επίσης δεν γνωρίζω)??
Καλό είναι να αντιπαραθέτε τα τεχνικά και άλλα στοιχεία χωρίς κρίσεις για το αυτοκίνητο ή τις επιλογές του άλλου
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Evolander » 20 Νοέμ 2007, 12:05

Το θέμα είναι τι ζητά ο καθένας από το κάρο του...
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό jimpao » 14 Σεπ 2008, 20:28

Βρήκε κανένας χάρτη ή καμιά πατέντα να του κάνουμε....???
Άβαταρ μέλους
jimpao
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2008, 14:10
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό looking4_4x4 » 21 Δεκ 2008, 15:45

Eλπιζω ο Φιλος Thankin να εχει καταλαβει το λαθος του εστω και μετα απο τοσο καιρο.
Αν νομιζει οτι ειναι γρηγορος εγω που τον βλεπω σαν σαλιγκαρο με αυτο που εχω τι πρεπει να του πω??
Οπως και εμενα οσα αμαξια με περνανε με βλεπουν αργο. Τες πα.. Τα λεω αυτα γιατι διαβαζονατς τα γραφομενα του ΤΟΤΕ που μπορει να ηταν και ενθερμω και τον δικαιολογω ισως λιγο, συγχιστηκα.

Ευχομαι μονο να εχει αλλαξει τροπο σκεψης. Οι λεξεις, ΣΩΣΤΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΟ, κ.λ.π δεν υπαρχουν στην αυτοκινηση και μην παρασυρεστε απο τα περιοδικα. Το μονο που υπαρχει ειναι αυτο που καλυπτει τον καθε εναν απο εμας περισσοτερο. Αυτο για καποιον μεταφραζεται σε CR-V για αλλον σε outlander κ.λ.π

Ο λογος που μπηκα σε αυτο το σαιτ ειναι να συλλεξω πληροφοριες και να δω τι ταιριαζει περισσοτερο αυτη την περιοδο σε εμενα.Ολα τα αμαξια καπου ειναι πιο κατω απο αλλα, ειτε σε γκαζι οπως ειδαμε το πιο πανω παραδειγμα, ειτε σε χωρους, σε κυβικα, σε καταναλωση, σε τιμη, εγγυηση, σε ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ σε εξοπλισμο, Ολα αυτα παιζουν και ειτε συνδιαζονται μεταξυ τους ειτε δεν συνδιαζονται σε ενα μοντελο.

Το θεμα ειναι τι αμαξι θελει να εχει καθε ενας. Εγω προσωπικα δεν ενδιαφερομαι για κατι σβελτο οπως του φιλου πιο πανω,(γιατι μην νομιζει οτι ειναι γρηγορος, τα Καγιεν τον κανουν μια χαψια :P και γελανε μαζι του που νομιζει οτι ειναι γρηγορος, ενω με τον αλλο τον ανθρωπο που κοιταζει την ασφαλεια και την υσηχια του στον δρομο χωρις μπελαδες δεν γελαει κανεις και ολοι τον επιβραβευουν που οδηγει συννετα) Εγω δεν θα επερνα ποτε κατι σβελτο η γρηγορο σε Τζιπακι! BECAUSE>> IT IS NOT THE REAL THING!! Αν θελεις κατι γρηγορο, αφηνεις τα τζιποειδη και παιρνεις ενα σπορ αμαξι που εχει και σωστο τιμονι, αναρτηση, καταλληλα λαστιχα και κρατημα και εκει καταλαβαινεις την διαφορα, και μαλλον δεν εχεις οδηγησει η τρεξει ποτε με κατι τετοιο που να μπορεις να το κουμανταρεις οπως θες, να το διπλωσεις στη στροφη, να το γλυστρισεις γλυκα και απαλα για να καταλαβεις. Ακομα και ενα καγιεν δεν μπορει να σου δωσει αυτα που εχει εστω και ενα απλο GTI απλα, σου δινει μια σπορ συμπεριφορα στο περιπου (με τετοιο βαρος, υψος και λαστιχο μην περιμενετε!! και τα αλογα δεν κανουν τον παπα. Οτι διαβαζεται απο θεμα κρητικης σε περιοδικα το επιβραβευουν για τον σπορ χαρακτηρα του σαν Suv, που ειναι μεν καλος, αλλα και παλι δεν μπορει να φτασει πανω απο καποιο επιπεδο..Τεσ πα.. Τι σας λεω μετα απο ενα χρονο θα μου πειτε εε.?? :P
Άβαταρ μέλους
looking4_4x4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Δεκ 2008, 14:44

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες