Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Επιλογή μεταξύ νέου Pajero 3.8 και Land Cruiser Limited

Re: NAVARA

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 23 Σεπ 2008, 19:53

Δεν αναφερομαι στο φυσιολογικο κροταλισμα του κρυου.
Οι Αυστραλοι μιλανε για θορυβο σαν να παει να σπασει η μηχανη.Η Τoyota εχει αλλαξει σε μερικους μπεκ και τους εχει κανει και αναβαθμιση ECU.
Eσυ δεν ειχες προφανως τετοια προβληματα?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: NAVARA

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 23 Σεπ 2008, 20:16

μεχρι σημερα φιλε παναγιωτη δεν ειχα κανενα προβλημα ,ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και εντος αλλα και εκτος δρομου ιδιως εκτος ειναι αστα ολα τα λεφτα , μονο η ανεση που εχεις σε σχεση με οτιδηποτε αλλο αυτοκινητο δεν το συζηταω.
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Re: NAVARA

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 25 Σεπ 2008, 08:18

θα προτείνω και εγώ το lc αλλά μονό diesel
πίστεψε με δεν θες να μάθεις πόσο καίει σε βενζίνα άμα το ζορίσεις
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό bull » 25 Σεπ 2008, 09:16

Πίστεψε με, και τα Pajero καίνε τον περίδρομο... :)
Να πω κι εγώ την γνώμη μου. Νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά κι έχουν σχέση με την χρήση που θα του κάνεις. Η λέξη "καλύτερο" είναι σχετική.

Α) Αν σ΄αρέσει να κινείσαι κυρίως στην άσφαλτο σχετικά ήπια και λίγο στους χωματόδρομους τότε δεν βλέπω διαφορές -και τα δυο αυτοκίνητα θα το κάνουν αυτό εξ' ίσου καλά. Οπότε παίρνεις αυτό που σ' αρέσει περισσότερο σ' εμφάνιση.
B) Αν θέλεις τo A) αλλά συνηθίζεις να ταξιδεύεις "τέζα", να στρίβεις κλπ στην άσφαλτο, τότε λόγω τύπου ανάρτησης κλπ η επιλογή είναι μία: Pajero.

Γ) Αν θέλεις το Α) αλλά "χώνεις" το αυτοκίνητο περισσότερο στα εκτός δρόμου και υπάρχει περίπτωση μεθαύριο να θελήσεις βελτιώσεις (αναρτήσεις κλπ) η επιλογή είναι μία: ΤΟΥΟΤΑ

Υ.Γ. Δεν ξέρω πιο από τα δύο δίνει locker (100% μπλοκέ) πίσω σαν στάνταρ εξοπλισμό αλλά αν δίνεται πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ' όψιν (αλλά κι αυτό μόνο στην περίπτωση που θα ζορίσεις εκτός δρόμου το αυτοκίνητο)
Ελπίζω να βοήθησα. Βάλε κάτω τα δεδομένα του κάθε κατασκευαστή σε σχέση με την χρήση που θα κάνεις και λάβε υπ' όψιν σου τις προσωπικές εντυπώσεις του καθενός ΜΟΝΟ στα θέματα αντιπροσωπείας, σέρβις κλπ. Τα άλλα άστα, δεν ζητάμε τα ίδια πράγματα όλοι απο τ' αυτοκίνητά μας.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό petrman » 01 Οκτ 2008, 17:09

Το Pajero, σε νορμάλ χρήση, θα σου κάψει λιγότερα λόγω επιλογής μόνο πισω κίνησης. Αν είσαι σωστός με τη περιοδική του συντήρηση, δεν θα σου βγάλει ζημιά. Το δικό μου (μοντ. 2000) το πούλησα το 2006 με 145000 χλμ. και το μόνο πρόβλημα που μου παρουσίασε ήταν δύο (2) καμμένες λάμπες στόπ.
Στην άσφαλτο το LC είναι καλύτερο ενώ στο χώμα καλύτερο είναι το Pajero. Οι διαφορές τους όμως είναι από πολύ μικρές έως ανύπαρκτες. Για το θέμα όμως του "δεσίματος" εγώ ψηφίζω Mitsu: βάλε (αν μπορείς) τα δύο αυτοκίνητα να περάσουν γρήγορα έναν καρόδρομο ή καλύτερα έναν μη-δρόμο, και μετά πήγαινέτα για ευθυγράμμιση και να δεις διαφορές. Εγώ τουλάχιστον το έκανα και στην ευθυγράμμηση ο ΤΟΥΟΤΑίος κοίταζε σαν ηλήθιος. Το Pajero δεν έβγαλε κακό όνομα γιατί είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά γιατί έχει κακό αντιπρόσωπο, αν και στη δική μου περίπτωση δεν επαληθεύτικε γιατί απλά στα έξι χρόνια που το είχα δεν χρειάστηκα ούτε βίδα ...
Παρ' όλα αυτά, αφού δίνεις αυτό το ποσο γιατί δεν κοιτάς το βασιλιά: NISSAN PATROL!!! Το οτι το έχουν οι δυνάμεις του ΟΗΕ παντού στον κόσμο, δενείναι λόγω γνωριμίας τους με τον ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ.
petrman
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Σεπ 2007, 22:38
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα

Re: NAVARA

Δημοσίευσηαπό ANTADAN » 18 Ιαν 2009, 22:22

pajerov6 έγραψε:Και τα δυο ειναι πολυ καλα οι διαφορες ειναι οτι το pajero ειναι νεο μοντελο εχει το super select II,εχει μπλοκε πισω, γινεται πισωκινητο(λιγοτερες φθορες),και 7 χρονια εγγυηση,τα υπολοιπα ειναι λιγο πολυ οπως γραψανε και παραπανω,το αυτοκινητο το εχουμε ειναι μια γενια μπροστα απο το LC, το οποιο το εχει φιλος και συνοδηγος στο raid και το εχω οδηγησει πολλες φορες,ισως συγκρινοντας το με το προηγουμενο μοντελο να διαλεγα το LC,τωρα αναμεσα στα δυο το PAJERO ειναι για μενα μονοδρομος.

PS.Φιλε Bull ετσι ειναι που τα λες εξαλλου ο φιλος μας SHADOW την μονη εμπειρια απο 4χ4 την εχει απο το φορουμ,το you tube, και τα περιοδικα,το μονο που τον νοιαζει ειναι το πετρελαιο,οι ιπποι και η ροπη!!!!!!!!!!και οχι το συνολο φαινεται οτι οταν αγοραζει παιρνει μονο τον κινητηρα!!!!!


Φιλε μου
το απλο LC 120 εχει και πισω μπλοκε και κλειδωμα κεντρικου διαφορικου...και μακρα αξιοπιστια....αλλωστε δεν χρειζαται 7 χρονια εγγυηση για να πουληση....??????
Άβαταρ μέλους
ANTADAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 21:16
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: NAVARA

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 21 Ιαν 2009, 22:56

ANTADAN έγραψε:
pajerov6 έγραψε:Και τα δυο ειναι πολυ καλα οι διαφορες ειναι οτι το pajero ειναι νεο μοντελο εχει το super select II,εχει μπλοκε πισω, γινεται πισωκινητο(λιγοτερες φθορες),και 7 χρονια εγγυηση,τα υπολοιπα ειναι λιγο πολυ οπως γραψανε και παραπανω,το αυτοκινητο το εχουμε ειναι μια γενια μπροστα απο το LC, το οποιο το εχει φιλος και συνοδηγος στο raid και το εχω οδηγησει πολλες φορες,ισως συγκρινοντας το με το προηγουμενο μοντελο να διαλεγα το LC,τωρα αναμεσα στα δυο το PAJERO ειναι για μενα μονοδρομος.

PS.Φιλε Bull ετσι ειναι που τα λες εξαλλου ο φιλος μας SHADOW την μονη εμπειρια απο 4χ4 την εχει απο το φορουμ,το you tube, και τα περιοδικα,το μονο που τον νοιαζει ειναι το πετρελαιο,οι ιπποι και η ροπη!!!!!!!!!!και οχι το συνολο φαινεται οτι οταν αγοραζει παιρνει μονο τον κινητηρα!!!!!


Φιλε μου
το απλο LC 120 εχει και πισω μπλοκε και κλειδωμα κεντρικου διαφορικου...και μακρα αξιοπιστια....αλλωστε δεν χρειζαται 7 χρονια εγγυηση για να πουληση....??????




+100000000000
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 13 Φεβ 2009, 01:06

Φιλε μου και τι ειναι το κλειδωμα κεντρικου παγκοσμια πρωτια του λαντ?Ολα σχεδον τα μονιμα 4χ4 το εχουν και αυτα κατα επιλογη κλειδωμενα ειναι μολις βαζουν τετρακινηση!
Και ναι μπλοκε εχει το απλο, ποιος αγοραζει το απλο δεν μας ειπες????
Τεσπα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα οποιο και να παρει καλοταξιδο!!!
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 13 Φεβ 2009, 11:52

Εσυ δες την πλατη του TOUAREG και σωπα ... :razz: :razz: :razz:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Η ΑΓΟΡΑ ΕΓΙΝΕ

Δημοσίευσηαπό alexchania » 25 Φεβ 2009, 23:46

Ενα χρόνο μετά το αρχικό μου ερώτημα η πλάστιγγα έγειρε οριστικα προς το pajero 3.8 5d. Ο λόγος ήταν η προσφορά των -7500€. Στα 51500€ το αυτοκίνητο δεν συγκρίνεται με κάνενα άλλο της κατηγορίας του αφού πλέον η διαφορά με το αντίστοιχου εξοπλισμού land cruiser φτάνει τις 13500€.
Το αυτοκίνητο το έχω περίπου ένα μήνα και μόλις γύρισα από παρνασσό.
Η τετρακίνηση δούλεψε υποδειγματικά χωρίς να γλυστρίσει πουθενά ή να χρειαστει αλυσίδες.Εντυπώσεις γενικά αρκετά καλό, κορυφαίο ηχοσύστημα, πολύ καλή ανάρτηση, καλό αυτόματο κιβώτιο και ιδιαίτερα χρήσιμο το +_,πολύ καλά τα xenon,βολικότατη η πίσω κάμερα, πάνωαπ'όλα όμως οι επιλογές της κίνησης που σου δίνουν ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα της επιλογής.
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με βοήθησαν με τη γνώμη τους. Περιμένω οποιαδήποτε ερώτηση έχετε για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

p.s. Αν το sorento είχε λίγο καλύτερη τετρακίνηση θα ήταν μακράν το καλύτερο και πιο τίμιο 4χ4 στην αγορά και αυτό το λέω μετά την εμπειρία μου με το pajero
Άβαταρ μέλους
alexchania
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 21:06

Re: ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Η ΑΓΟΡΑ ΕΓΙΝΕ

Δημοσίευσηαπό bull » 27 Φεβ 2009, 13:44

alexchania έγραψε:p.s. Αν το sorento είχε λίγο καλύτερη τετρακίνηση θα ήταν μακράν το καλύτερο και πιο τίμιο 4χ4 στην αγορά και αυτό το λέω μετά την εμπειρία μου με το pajero


Αντε, καλοτάξιδο και να το χαρεις! Οσο για το Sorento δεν έχεις καθόλου άδικο. Δυστυχώς ειναι KIA και αυτό παίζει ρόλο στην τιμή μεταπώλησης.
Αλήθεια, εντελώς απο περιέργεια, πως ταξιδεύει το αμάξι στα "πολλά"??? (150+) Δεν ρωτάω τι καιει γιατί ξέρω :D
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό alefantos » 27 Απρ 2009, 19:23

Τελικά σε χρήση εκτός πόλης και ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο σε 2Τ, πόσο καίει? Το παρηγγειλα και εγώ με την νέα τιμή κάτω από 45Κ ( Full extra), αλλά βλέπω κάτι 20Lt, και πονάω... Μήπως αφορούν μικτή χρήση?
Άβαταρ μέλους
alefantos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2006, 15:32

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες