Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ενα πινιν με χωματινες βλεψεις

Ενα πινιν με χωματινες βλεψεις

Δημοσίευσηαπό themis » 17 Ιαν 2008, 23:14

Πινινοφιλοι γεια σας
Γράφω για πρώτη φορά στην ιστοσελίδα και σας παραθέτω τις δικές μου εμπειρίες σχετικά με τις βελτιώσεις για εκτός δρόμου που μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μια και τα πράγματα που υπάρχουν στην αγορά είναι ελάχιστα. Η συγκεκριμένη αναφορά μου σχετίζεται για ανταλλαγή εμπειριών και ιδεών για τα δικά σας ΡΙΝΙΝ.


Ανάρτηση 3,5 ίντσες
Εργάτη 6000 λίμπρες
Ποδιά Αλουμινίου
Ελαστικά 225/75/16 BF G MAD
Αποστάτες 2cmλ
ΑRB Πίσω
Σχάρα Οροφής
Προβολείς Σχάρας
Προβολείς Προφυλακτήρας
Προφυλακτήρας Πίσω Εμπρός μεταλλικοί
Σε λιγες μερες θα μπορω να σας μιλησω σχεση βοηθιτικου 1,75.1 εως και για 1,9.1
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Ενα πινιν με χωματινες βλεψεις

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 18 Ιαν 2008, 00:05

Καλως ήρθες στην παρέα μας. Εχουμε πολλα να πούμε..προσωπικα θα φτάσω το Pinin όσο πιο ψηλά μπορώ. Μέχρι να σπάσει!!
Βάλε καμια φωτο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 18 Ιαν 2008, 00:43

Γειά σου φίλε themis. Καλωσήρθες στο offroad.gr (που ήσουν τόσο καιρό... :) ). Ποιο Pinin έχεις? 3πορτο ή 5πορτο?
3,5 ίντσες ανάρτηση!!!!!!???? Πρέπει να είσαι ο μόνος στην Ελλάδα!!
Τί του έχεις κάνει? Έχεις κατεβάσει τη γέφυρα? Τί ελατήρια, τι αμορτισέρ? Πέστα όλα :P
Βάλε photos να δούμε το εργαλείο....

(btw μήπως είσαι εσύ που θα έστελνες στην Πάτρα το βοηθητικό για κόντιμα?)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 18 Ιαν 2008, 20:20

pajerinho nikola πως το βλεπετε για την εκδρομη??
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 18 Ιαν 2008, 20:30

Αστα να πάνε..εγω πραγματικά το ήθελα πολύ και ετοιμαζόμουν να σας πω αλλα γράφω μάθημα στις 29 του μηνός. Τώρα φαίνεται η ζημιά που έπαθα το Σεπτέμβρη(σκωληκοειδίτη μέσα στην εξεταστική). Ετοιμάζω και το αμάξι..μεγάλωσα τις προσθήκες πίσω αλλα τώρα πάω και για αλλαγή ελατηρίων, βελτίωσα την πατέντα εμπρός, έφτιαξα νεα ποδιά κεντρικού με καλύτερο σημείο στίρηξης, ετοιμάζομαι για τα 215/85 16 και μελετάω το κατέβασμα της γέφυρας για κανα δυο επιλέον πόντους.
Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα βρεθούμε για μιλήσουμε για τα Pajero μας και να αλλάξουμε απόψης στο πεδίο μάχης..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό themis » 19 Ιαν 2008, 19:13

Η αναρτηση εμπρος εχει ως εξης .Το μαμα γονατο εχει κοπει κατω απο το πιατελο και εχει φτειαχτει προσθηκη 4 εκατ. [ ποτηρι] .Τα αμορτησερ koni και μπηκε αποστατης 4 εκατ.στο κατω μερος.Τα ελατηρια ειναι king sring για χρηση εργατη .Με αυτο το τροπο ανεβαζουμαι το πιατελο κατα 4εκατ. ενω δεν χανεται η διαδρομη του αμαρτησερ Το θεμα που σαφως προκειπτει ειναι οτι τα ιμιαξονια και ιδιος το δεξι εχουν αρκετη κληση. Απο προσωπικη εμπειρια δεν υπαρχει τρομερο προβλημα μου εχει τυχη παντος σε πολυ σκληρη χρηση να σπασει ο μπιλιοφορος που σημαινει αλλαγη ιμιαξονιου. Δεν το μετανειωσα ομως μια και το αυτοκηνιτο με εχει βγαλει παληκαρι 4 χρονια.Ακουω παντος οτι τα vitara με τετοιες κλησεις τα κοβουν σαν αγκουρια. Το τιμημα και η επιλογη δικη σας. Η πισω αναρτηση περιλαμβανει αμορτησερ 10 εκατ. μεγαλυτερα , και ελατηρια king sring με προσθηκες 4 εκατ. απο τεφλον στο επανω μερος .Για να δουλευει η αντιστρεπτικη μεγαλωνουμαι τα μπρατσα 4 εκατ.
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Ιαν 2008, 19:38

Χα..μπροστά έχουμε κάνει το ίδιο πράγμα! πίσω τι αμορτισέρ έβαλες. γιατι ψάχνομαι και γω για αλλαγή. Βρήκα κάποια απο Navara που ίσως να ταιριάζουν αλλα φοβάμαι να μην είναι σκληρά.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό themis » 19 Ιαν 2008, 19:48

Τα αμορτισέρ είναι oldman emu 10cm πιο μακριά μπορώ αν θέλεις να δώ το κψδικό και να στον στείλω.
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 19 Ιαν 2008, 21:10

το δικό μου μπροστά λόγο coilover δουλεύει 6 χρόνια απο 5cm min έως 9 cm max χωρίς πρόβλημα.
Πίσω ταιριάζουν από το παλιό pajero, (οτι μάρκα θέλετε) δεν θυμάμαι πόσο μακρύτερα είναι, μπορώ να τα μετρήσω αν θέλετε.
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Ιαν 2008, 21:24

Εγω θέλω πληροφορίες για το θέμα για πείτε..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 19 Ιαν 2008, 22:22

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εγω θέλω πληροφορίες για το θέμα για πείτε..


Για πιο θέμα ?
Ελα στην εκδρομή να τα πούμε απο κοντά, και να το δείς
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

Re: themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 20 Ιαν 2008, 01:05

Χμμμ... πολύ ενδιαφέροντα όσα λέγονται.
Themi αν κατάλαβα καλά είσαι στο +4.5cm απ' τα kingspring και άλλα 4 ακόμα απ' την μετατόπιση του πιατέλου μπροστά και απ' τα τεφλόν πίσω.
Μπροστά μάλιστα με τον αποστάτη που έχεις βάλει στα koni δεν είσαι μόνο 8,5cm πιο ψηλός αλλά παίρνεις αντίστοιχα και 8,5cm (πάνω κάτω) κρέμασμα σε σχέση με την μαμά ανάρτηση.
Αυτό όπως μας λες οδηγεί τα ημιαξόνια σε πολύ έντονες γωνίες όταν κρεμάει ο τροχός (ειδικά το δεξιά, γιατί το διαφορικό είναι στην μεριά του).
Έχεις σπάσει μόνο μια φορά μπιλιοφόρο ή ημιαξόνιο? Πόσο καιρό το έχεις με αυτήν την ανάρτηση? Πάντως άμα κατέβει 2-3 πόντους η δοκός που στηρίζει μπροστά διαφορικό, ψαλίδια κλπ θα ξενοιάσεις μάλλον και από αυτό το άγχος.
Ο alpininstis αντίθετα (αν έχω καταλάβει καλά) μπορεί και αυξομειώνει το ύψος στο coil over αλλά όταν πάει στο +9 τότε έχει σχεδόν εξαντλήσει τη διαδρομή του αμορτισέρ. Δηλαδή όταν κρεμάει ο τροχός (ανεξάρτητα απ' το που έχει ρυθμιστεί το ύψος στο coil over) δεν είναι σε καμία περίπτωση στο +8,5cm του themi αλλά κάπου στο +4, +5 σε σχέση με το κρέμασμα του μαμά. Μικρότερες γωνίες δηλαδή που εξηγεί γιατί δεν έχει σπάσει ημιαξόνιο ποτέ στα 6χρόνια.
Themi πίσω τί λέει από κρέμασμα? Δίνουν μεγάλες διαδρομές τα oldman emu? Η αντιστρεπτική σε περιορίζει?

PS. Άκου εκεί δεν φτιάχνονται τα Pinin!!! Μεράκι και διάθεση να έχεις.....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: themis λεπτομεριες για την αναρτηση του pinin

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιαν 2008, 01:44

Alpininsti...με τον πόνο μου παίζεις!! Πραγματικά γουστάρω πολυ να βρεθούμε αλλα τι να κάνω? Το Σεπτέμβρη έλεγα "τι να κανουμε, η υγεία πανω απ'ολα" αλλα τώρα καταλαβαίνω τη ζημιά.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Αναρτηση pinin συνεχεια

Δημοσίευσηαπό themis » 20 Ιαν 2008, 17:12

Σχετικα με την ερωτηση ειχε σπασει ο μπιλιοφορος ,και οχι το ιμιαξονιο το οποιο το δινουν ολοκληρο περι τα 600ε .Για τα αμορτησερ που με ρωτας ειναι OME τα οποια ειναι πολυ καλα και οχι σκληρα, το μονο που πρεπει να γινει ειναι να κοπει το καλυμμα για να μην βρεισκει στο σασι και να μπουν φουσκες απο μοτο.Στη προσθηκη του τεφλον επεισης πρεπει να στηριχθει και το bab stop με τον αναλογο τροπο.Για θεμα κρεμασματος τροχου θεωρω οτι ειναι απιστευτο.Για τετοιου ειδους αναρτηση χρειαζεται και αλλαγη στα σωληνακια με μεγαλυτερα υψηλης πιεσης.Κακα τα ψεματα αλλα αν δεν ασχολεισαι προσωπικα ,δεν ψαχνεις ,ρωτας ,δεν ενημερωνεσαι,και δεν πιανουν τα χερια σου φαινονται ολα αυτα βουνο.????Σε επομενη εποικοινωνια θα αναφερθω για τα γραναζια του βοηθητικου που εχω στα χερια μου.
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Αναρτηση pinin συνεχεια

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιαν 2008, 20:30

Και γω έχω βρεί αμορτισέρ ΟΜΕ τα οποία είναι 56,5 εκατοστα ανοιχτα και 34,5 μαζεμένα. Τα μαμα είναι 52 με 32. Περιμένω να βάλω τα νέα ελατήρια να φέρω και τις προσθήκες στα νέα μετρα για να δω αν 34,5 έρχεται μακρυ. Λέτε να ψάξω και για πιο μακρυά αμορτισέρ φοβάμε να μην έχω πρόβλημα με τόσο κρέμασμα. Μελετάω και το "γύρισμα" του διαφορικού ωστε να κοιτάει προς το κεντρικο για να δουλεύει καλύτερα στις μεγάλες γωνίες ο κεντρικός άξονας.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες