Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ PININ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 10 Φεβ 2008, 11:21

Πρίν προβείτε σε οποιαδήποτε αλλαγή στα κορωνοπήνια του διαφορικού να σκεφτήτε πως το 2,0 έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (HELICAL LSD) ενώ το 1,8 όχι.
Προσωπικά πάντως θεωρώ πως η αλλαγή σχέσης προς το κοντύτερο τόσο στο διαφορικό όσο και στο κιβώτιο των αργών, είναι απαραίτητη μόνο σ' αυτούς που έχουν εξαντλήσει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου επανειλλημένα και όχι απλά γιατί το έχει κάνει κάποιος και γιατί είναι γενικά "must" !!
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Φεβ 2008, 23:47

Η δική μου γνώμη είναι ότι το κόντιμα χρειάζεται μόνο όταν πας σε μεγαλύτερα λάστιχα και πρέπει ν' αφορά και τα μακρυά και τα κοντά.
Ο στόχος είναι να έρθει το αμάξι στα κανονικά του, όπως πριν αλλάξουν τα λάστιχα.
Τα κοντά του Pinin μπορεί να μην είναι πολύ κοντά αλλά δεν έχει κολλώσει ποτέ ν' ανέβει (ή να κατέβει) κάπου. Οπότε γιατί να τα πειράξει κάποιος?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό themis » 11 Φεβ 2008, 21:03

Γιωργο οπως σου ειπα και απο το τηλεφωνο σχετικα μετα γραναζια του βοηθητικου τα εχω ηδη επανω εδω και δυο εβδομαδες .Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος,και το λεω επιφυλακτικα γιατι οπως εχω πει φοραω 30 ιντσες λαστιχα.Το μεγαλο προβλημα το ειχα στο ξεκινημα σε δυσκολα ανηφορικα κομματια που εκει ζοριζοταν ο δισκος και στο τελος μυριζε.Επειδη οπως μου ειπες και εσυ εχεις το ιδιο προβλημα θα μπορουσες να το διαπειστωσεις μονος σου,αν κατεβεις να παμε βολτα.Για το πως μπορει να γινει που με ρωτησες,σου λεω οτι πρεπει να του δωσουμε μια προκαταβολη, και σε μια εβδομαδα περιπου γιατι τα στελνει για βαψημο (σκλυρινση),του δεινουμε τα υπολοιπα.Το οτι ακουσες για καποια ποιο φτηνα σου λεω οτι ειναι αληθεια ,και το εχω ψαξει και εγω,και τα εχουν δοκιμασει απο αξιοποιστια και καποιοι στη πατρα το μοναδικο προβλημα ειναι οτι εχουν ισια δοντια και βγαζουν αρκετο θοριβο.Παρε με τηλεφωνο γιατι το διεγραψα κατα λαθος.
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό JATH » 28 Μαρ 2008, 13:32

επειδη βλεπω πιο πανω οτι το σασμαν του διλιτρου gdi μπαινει στο πινιν 1800 mpi εχει κανεις να προτεινει μαστορα στην Αττικη για την αλλαγη
γιατι στο εξουσιοδοτημενο που το παω μου λενε να το ξεχασω με δικαιολογια οτι το διλιτρο εχει αλλο εγκεφαλο απο το 1800 αν και δεν καταλαβαινω που κολλαει αυτο με το σασμαν.

ευχαριστω
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 28 Μαρ 2008, 21:51

Προφανώς επειδή στο καντραν του GDI βλέπεις πάντα που έχεις επιλέξει τη μετάδοση θεωρώ οτι όλο και κάποια σύνδεση και έλεγχος από τον εγκέφαλο πρέπει να υπάρχει.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 31 Μαρ 2008, 17:07

Δεν πρέπει να έχει σύνδεση με το ECU. Τα ενδεικτικά στο ταμπλώ δουλεύουν από τρείς "φούσκες", διακοπτάκια δηλαδή που βρίσκονται πάνω στο κιβώτιο και ενεργοποιούνται από την μετακίνηση του δεύτερου λεβιέ.
Άρα τουλάχιστον εκτός του σασμάν/βοηθητικού θα χρειαστεί και πίνακα οργάνων από το GDI που το βλέπω λίγο δύσκολο να βρεθεί + την σχετική πλεξούδα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 31 Μαρ 2008, 19:35

E ας το χεις χωρις λαμπακια αν τουλαχιστον λειτουργει σωστα η μετατροπη αυτη θα εισαι μια χαρα
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Μαρ 2008, 21:39

Δυο τρια λαμπάκια μπορεις να τα βάλεις και αλλου. Αλλα και καθόλου να μην τα έχεις δεν τρέχει τιποτα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Freelander » 01 Απρ 2008, 09:59

Πράγματι αν το θέμα είναι μόνο οτι σε πιθανή μετατροπή δεν θα δουλεύουν τα λαμπιόνια δεν τρέχει και τίποτα (για μένα)
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JATH » 01 Απρ 2008, 10:52

Πολυ σωστα τα λετε. ας παει καλα η μετατροπη και δεν με απασχολουν τα λαμπακια.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 01 Απρ 2008, 20:33

Μα για τα λαμπάκια δεν γίνεται η δουλειά;
Για τί άλλο χρειάζεται ο δεύτερος λεβιές;;;;;;;;
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :?: :?: :?:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες