Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων

Δημοσίευσηαπό XChris » 16 Απρ 2008, 18:57

Δυστυχώς δεν είμαι ακόμα ο κάτοχος του ονειρεμενου μου μωρου. Συγνώμη με την καθυστέρηση αλλά υπηρετάμε και την μαμά πατρίδα (21 ΚΣ!!). Σήμερα το πήγα σε δικό μου μάστορα για έλεγχο. Δυστυχώς μου είπε για πολύ σκουριά απο κάτω (την είδα και εγώ), Βαμένο ξανά το κιβώτιο από κάτω, βαλμένο σε καλύμπρα και δυστυχώς κινητήρα που "ρετάρει" (πιθανή αλλαγή αντλίας βενζίνης που με ενημέρωσε και για την λίγο αλμυρή τιμή της). Επίσης είχε ήδη πισσαριστεί μια φορά.

Το μωρό το βρήκα σε προσφορά 13000 €, 5Θ, 2001 μοντέλο, Ελληνικό, 2000cc φουλ φουλ εξτρα (κοτσαδόρο, ηλιοροφή, πλήρη ηλεκτρικό πακέτο).

Δεν το βλέπω να το παίρνω όμως... :( :( :(

ΑΑΑ ρε τυχερέ Crid. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΦΙΛΕ!

Επόμενος σταθμός, 1.8 MPI, 5Θ του 2004 με 14.500€ Είδωμεν... Ενημέρωση από βδομάδα...Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά. Περιμένω γνώμες για την απόφασή μου...
Pinin 1.8 MPI, 2003...
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Crid » 16 Απρ 2008, 20:30

Ελπιζω να ειμαι τυχερος...μεταχειρισμενο πηρα ...δεν μπορεις να εισαι ποτε σιγουρος 100%
του εκανα ελεγχο...καθαρο απο κατω, γενικα εικονα συμφωνη με τα χλμ , χωρις διαροες,...αν και σαν παλιος Landroverας ανησυχισα... αν δεν τρεχει, δεν εχει λαδι (παλιο αξιωμα για Landies)...
Τελοσπαντων, το πρωτο μου ιαπωνικο ειναι, αν με βασανισει με ζημιες...ημαρτον!!!! μονο κακο
που βλεπω εναι οτι οι Ιαπωνες δεν υποστηριζουν πολυ τα παλια τους μοντελα, αντ/κα κλπ
ενω στα Land Rover, με λιγο ψαξιμο εβρισκες τα παντα σε καλες τιμες.
Σου ευχομαι καλη τυχη, το 1,8 εχει και τα καλα του λιγοτερα τελη, ασφαλεια, και απο οτι εχω διαβασει
στο forum δεν ειδα καποιον δυσαρεστημενο,απο επιδοσεις , συμπεριφορα,
εκτος απο το οτι δεν εχει super select.
Άβαταρ μέλους
Crid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 19:46
Τοποθεσία: Αθηνα, Πεντελη

Δημοσίευσηαπό XChris » 16 Απρ 2008, 20:50

Ελπίζω να είσαι και εσύ τυχερός. Δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο να ψάξω για το 1.8, αν και θα το κάνω κάποια στιγμή. Όσο κοίταξα πάντως, καλά λόγια έλεγαν... Άλλωστε τα αργά θα τα χρειαστώ (λογικά) πολύ λίγες φορές.. Με πειράζει μόνο που έχει την ίδια κατανάλωση με το 2.0... Αλλά μου είπαν από την Mitsu ότι έχει και λιγότερα προβλήματα από τον GDI.

Και πάλι καλοτάξιδο και απροβληματιστό σου εύχομαι Crid.
Pinin 1.8 MPI, 2003...
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Απρ 2008, 21:51

Kιεγώ μεταχειρισμένο το πήρα με 60χιλ καθαρά χλμ και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Αν καταφέρω να φτιάξω και ανάρτηση με λογικό κόστος (και όχι με αυτά που ζητάνε) θα είμαι ευτυχής!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 16 Απρ 2008, 21:59

Αν μπορεις παρε το διλιτρο. Καλο το 1.8 αλλα αλλο πραγμα το SS.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JATH » 17 Απρ 2008, 09:19

XChris εγραψε
------
Αλλά μου είπαν από την Mitsu ότι έχει και λιγότερα προβλήματα από τον GDI

----
και μενα τα ιδια ειπανε και ενω ειχα βρει ενα διλιτρο gdi τελευταια στιγμη αλλαξα γνωμη και πηρα ενα 1800 mpi 5d. με 38000 χιλ τελος 2004.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος τραβαει καλα και ειναι αρκετα οικονομικο μεχρι τα 120 χιλ. τωρα ειμαι στη διαδικασια να βαλω σασμαν απο το διλιτρο με τη super select. μιλησα με ενα παιδι απο πατρα που εχει κανει το ιδιο και παει καλα. το μονο προβλημα ειναι οτι πρεπει να σταματησει για να βαλει τις διαφορες λειτουργεις της super select πραγμα που δεν με πειραζει.
ξερει κανεις που μπορω να βρω μεταχειρισμενο σασμαν απο το διλιτρο ???[/quote]
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό XChris » 17 Απρ 2008, 15:05

Ωραίος JATH! Δεν νομίζω πάντως εγώ να προχωρούσα σε μια τέτοια μετατροπή (δεν το σηκώνει ούτε η τσέπη μου ούτε η καρδιά μου). Δεν θα έλεγα όχι και για ένα 1.8 με SS (Μοντέλα 2001 αν δεν κάνω λάθος, GDI κινητήρας όμως). Είχα βρεί κάποια στιγμή ένα αλλά δεν μπορούσα να το πάρω τότε. Τώτε δεν υπάρχει πια...

Πιστεύω οτι πρέπει να "θυσιάσω" στπν βωμό του SS τα όποια πιθανά προβλήματα του GDI...

Αν και οικονομικά φτάνω τα 2.0 μόνο σε προσφορά (όπως αυτό που είχα βρει το... σκουριασμένο)

Δευτέρα πάντως θα πάρω άδεια και θα ξεκινήσει το pinino-hunting!!!!
Pinin 1.8 MPI, 2003...
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Crid » 17 Απρ 2008, 19:14

Μαλλον σαν πιο παλιοι στο Pinin, θα γνωριζετε κατι...ειπα να αλλαξω δυα καμμενα
λαμπακια στο ταμπλο, πηγα αντ/πεια ( θρασος που το εχω...). και μου ειπανε
3ε το λαμπακι. 150ε η εργασια, γατι λεει οτι ο πινακας οργανων δεν ανοιγει,
αλλα πρεπει να αφαιρεθει ολο το ταμπλο..ΩΩΩχχχχ
Ετσι ειναι??
Ξανα Ωχχχ...θα μεινουν καμμενα μεχρι δευτερα παρουσια :stupid:
Άβαταρ μέλους
Crid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 19:46
Τοποθεσία: Αθηνα, Πεντελη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 17 Απρ 2008, 20:15

Crid έγραψε:Μαλλον σαν πιο παλιοι στο Pinin, θα γνωριζετε κατι...ειπα να αλλαξω δυα καμμενα
λαμπακια στο ταμπλο, πηγα αντ/πεια ( θρασος που το εχω...). και μου ειπανε
3ε το λαμπακι. 150ε η εργασια, γατι λεει οτι ο πινακας οργανων δεν ανοιγει,
αλλα πρεπει να αφαιρεθει ολο το ταμπλο..ΩΩΩχχχχ
Ετσι ειναι??
Ξανα Ωχχχ...θα μεινουν καμμενα μεχρι δευτερα παρουσια :stupid:

Παραμύθια σου είπαν. Το γείσο του πίνακα ξεκουμπώνει εύκολα από το ταμπλώ τραβώντας το σταθερά και αποφασιστικά και μετά με αφαίρεση 3 βιδών (με σταυρωτό κατσαβίδι) παίρνεις τον πίνακα στο χέρι και τον περιποιείσαι δεόντως. Τα λαμπάκια πρέπει να κάνουν 30 λεπτά όχι 3 €!!!!
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 17 Απρ 2008, 20:38

Ειναι πανευκολο να τον βγάλεις. Μη μασας σε βλακειες. καποτε ειχα βγαλει το κατραν και απο ενα ibizaki στο πινιν τ πραγματα ειναι πιο χοντροκομενα και επομένως ευκολα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Freelander » 17 Απρ 2008, 22:02

XChris έγραψε:Πιστεύω οτι πρέπει να "θυσιάσω" στπν βωμό του SS τα όποια πιθανά προβλήματα του GDI...

Ποιά είναι τα πιθανά προβλήματα του GDI ;
Νομίζω οτι δεν αξίζει να θυσιάσεις την SS επειδή ακούστηκε κάτι, κάπου για τα δίλιτρα. Πιστέυω οτι είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα και η SS είναι απολαυστική.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Crid » 17 Απρ 2008, 23:01

tasos953 έγραψε:Παραμύθια σου είπαν. Το γείσο του πίνακα ξεκουμπώνει εύκολα από το ταμπλώ τραβώντας το σταθερά και αποφασιστικά και μετά με αφαίρεση 3 βιδών (με σταυρωτό κατσαβίδι) παίρνεις τον πίνακα στο χέρι και τον περιποιείσαι δεόντως. Τα λαμπάκια πρέπει να κάνουν 30 λεπτά όχι 3 €!!!!


Εαν ειναι ετσι, ειναι χοντρο το δουλεμα.
Θα μαζεψω θαρρος, και θα ακολουθησω τις οδηγιες σου..
και αν τα καταφερω, ...θα ειναι πολυ Πινιν..λακες οι ανθρωποι.
Προς ενημερωση, στο Mitsu/Volvo service του Γερακα πηγα.

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
Crid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 19:46
Τοποθεσία: Αθηνα, Πεντελη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 17 Απρ 2008, 23:22

Θα χρειαστεις ενα σταυροκατσαβιδο μονο και χοντρο μαλιστα. Μην βαρεθεις να βγαλεις κανα δυο βιδες παραπανω για να δουλεψεις πιο ανετα,δεν ειναι τιποτα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό XChris » 18 Απρ 2008, 18:30

Freelander έγραψε:
XChris έγραψε:Πιστεύω οτι πρέπει να "θυσιάσω" στπν βωμό του SS τα όποια πιθανά προβλήματα του GDI...

Ποιά είναι τα πιθανά προβλήματα του GDI ;
Νομίζω οτι δεν αξίζει να θυσιάσεις την SS επειδή ακούστηκε κάτι, κάπου για τα δίλιτρα. Πιστέυω οτι είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα και η SS είναι απολαυστική.


Και εγώ πιστεύω ότι το 2.0 απλά είναι άλλη φάση με το SS. Αυτός που μου το είπε ήταν αρχιμηχανικός της Mitsu, και πήγα εκεί με γνωστό του. Αμέσως μετά όταν τον ρώτησα αν έχουν κανένα Pinin για να αγοράσω, δεν μου συζήτησε παραπάνω για τα 2.0 GDI (μου είπε απλά οτι είχαν 2). Για αυτό και το έλαβα σοβαρά.

Μου μίλησε περισσότερο για συχνό καθαρισμό των μπεκ και πεταλούδας λόγω "μούργας". Δεν μιλάμε τι έπαθα όταν μου είπε για αντλίας βενζίνης στα 100.000 χλμ (1.000 ζεστα ευρώπουλα).
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Crid » 20 Απρ 2008, 10:23

Πιστευω οτι το 2.0 GDI με την SS ειναι η σωστη επιλογη.
Τωρα για το τι λενε οι αρχιμηχανικοι
απο οτι καταλαβα απο την πρωτη μου εμπειρια (καμμενα λαμπακια καντραν), αν δεν το ψαξεις , ...καηκες.
Αν ειναι αληθεια (...αν) οτι χρειαζεται αντλια βενζινης στα 100.000χλμ, ...υπαρχει το internet για αγορα αντ/κου, και ελπιζω να εχω βρει μεχρι τοτε πως να την αλλαξω μονος μου.

Θελω να ευχαριστησω tasos953 και Nikolas L 200, για τις οδηγιες, και το κουραγιο που μου εδωσαν
καθοτι ασχετος κατσαβιδας, ...να λυσω το καντραν και να αλλαξω τα λαμπακια.
Άβαταρ μέλους
Crid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 19:46
Τοποθεσία: Αθηνα, Πεντελη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες

cron