tetrakinisimag έγραψε:Tα ηλεκτρονικά συστήματα σε άλλα αυτοκίνητα δουλεύουν (Skoda, Honda και RAV4 MKII) και σε άλλα όχι.
Το Navara όταν μας το διαθέσει η αντιπροσωπία. Δεν έχει όμως μόνιμη τετρακίνηση, οπότε οι μετρήσεις του πρέπει να είναι καλύτερες από του L200.
H δοκιμή γίνεται μόνο με γρήγορα ή καλύτερα με την πιό "απλή" επιλογή στην οποία έχουμε ανοιχτή και κλειδωμένη τετρακίνηση.
Δεν ειμαι βρυκολακας,αλλα αφησα τοσους μηνες να παρελθουν περιμενοντας εστω μια απαντηση στο ερωτημα του Tasosoffroad.
Τελικα η εκδοση του L200 ειχε συστημα ελεγχου προσφυσης ή οχι?δεν μπορω να πιστεψω οτι το εν λογω αυτοκινητο ειχε MASTC και οι τροχοι του σπινιαραν με τρελους ρυθμους.Δεν εξεταζω το γεγονος αν τα ηλεκτρονικα του βοηθησαν στο να κινηθει το αυτοκινητο,αλλα αν τουλαχιστον υπηρξε καποια προσπαθεια απο μερια τους να βοηθησουν ,πραγμα το οποιο τουλαχιστον θα φαινοταν.Ετσι ομως οπως το γραφετε εννοειτε οτι δεν υπηρχε καν υποψια υπαρξης τους τη στιγμη που σε καποια αλλα αυτοκινητα αναφερετε οτι αντιστοιχα συστηματα κανανε προσπαθεια τουλαχιστον εμφανη ,αλλα δεν τα καταφεραν στο να διατηρησουν κινηση.
Απο οτι βλεπω απο τις φωτο ειναι η εκδοση safari,η οποια εχει 2 υποεκδοσεις αυτην με κλειδωμα 100% πισω διαφορικου και αυτη με τα ηλεκτρονικα με ελευθερο ομως πισω διαφορικο,οπου εκει το αντισπιν παιζει το ρολο ηλεκτρονικου μπλοκε.
Εχω το ερωτημα,αν ειχατε την δευτερη εκδοση απενεργοποιησατε το MASTC,και αν ειχατε την πρωτη γιατι δεν ενεργοποιησατε το πισω μπλοκε?
Αναφερεστε οτι τα ηλεκτρονικα σε αλλα αυτοκινητα δουλεψαν και σε αλλα οχι.Σε ποια δεν δουλεψαν για παραδειγμα?
Μηπως στο sorento?(γιατι αναφερετε χαρακτηριστικα οτι οι τροχοι στο εν λογω αυτοκινητο σπινιαρουν στον αερα,πραγμα που δειχνει πως τα ηλεκτρονικα δεν επεμβαινουν σημαντικα στον τομεα)
Που να επεμβουν βρε παιδια?Αφου το Sorento δεν εχει ηλεκτρονικα,γυμνο το φερνει η αντιπροσωπεια,μονο ABS εχει.