Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tετρακίνηση L200

Tετρακίνηση L200

Δημοσίευσηαπό civil » 21 Απρ 2008, 13:17

Eίμαι κάτοχος ενός καινούργιου L200 safari όμως προς μεγάλη μου απογοήτευση διάβασα μια δοκιμή τετρακίνισης 20 αυτικινήτων από το περιοδικό τετρακίνηση. Παραθέτω και εδώ το link:http://www.tetrakinisimag.gr/tetrakinisi.htm
To L200 βγήκε σχεδόν τελευτέο με πολύ κακές ικανότητες τετρακίνισης και χειρότερο και από το outlander . Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά το άρθρο, είναι κατά πόσο μπορεί στην πράξη να είναι τόσο κακό.Αν κάποιος το έχει οδηγήσει σε κακές συνθήκες πρόσφησης και τι εμπειρίες έχει αποκομίσει στην πράξη.Εγώ ακόμη δεν το έχω οδηγήση παρά σε απλούς χωματόδρομους που πάει και κοινό ix. Επίσης πόσο ρόλο μπορεί να παίξει και η ανάρτηση και συνολικά η κατασκευή του αυτοκινήτου. Γενικά θα ήθελα κάποιο σχόλιο για το άρθρο και αν τελικά είναι έτσι όπως τα γράφουν πρακτικά που θα είναι το πρόβλημα? Σε κόλλημα σε λάσπη η χιόνι κατά την εκκίνηση? Γενικότερα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες? Οι εμπειρίες σας στην τετρακίνηση θα δώσει πιστεύω καλές απαντήσεις
Άβαταρ μέλους
civil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Ιαν 2008, 19:49

Tετρακίνηση L200

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Απρ 2008, 14:16

Κατι μου λεει οτι το SUPER SELECT ειναι μια απατη και μιση !!!
Εγω πιστευω οτι τα συστηματα αυτα εχουν να κανουν περισσοτερο με δρομο και ανεση , παρα με χωμα !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Tετρακίνηση L200

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Απρ 2008, 15:16

Να είσαι σίγουρος οτι θα χάσει πρόσφηση πολυ αργότερα απο οτι τα υπόλοιπα μοντελα που είδες εκει. Μην ξεχνας τη σημασία των διαδρομών της ανάρτησης. Αυτα που διάβασες ισχύουν αλλα ολα υτα τα τουτου που μπλοκάρουν τους τροχούς με τα φρένα κληθούν να το κάνουν για αρκετη(οχι πολυ) ωρα θα αναβουν εναλαξ λαμπακια και φρενα και μετα απο λιγο αντε γεια. Απλα δεν τα εφτιαξαν για τετοια πραγματα.
Αν θες περισσοτερο off road παιρνεις την εκδοση με πισω μπλοκε 100% ή βαζεις μετα. Στα εκτος δεν υπαρχει κανενα ηλεκτρονικο που να ειναι καλυτερο απο ενα μηχανικο μπλοκε.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

...

Δημοσίευσηαπό mobile » 21 Απρ 2008, 17:06

Συμφωνω με το Νικολα.Δε πιστευω οτι ολα αυτα τα τετρακινητα θα πανε μακρυτερα απο το μητσο!Ουτε για πλακα.
mobile
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Οκτ 2006, 08:40
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό civil » 21 Απρ 2008, 17:43

Οι απαντήσεις σας με ανακούφησαν κάπως.Δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια όσο το λένε ένα τέτοιο αυτοκίνητο! Πριν το αγοράσω διάβασα πολλές δοκιμές.Ο λόγος που το πήρα είναι για το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης αλλά και για το ωραίο σχεδιό του μέσα και έξω(κατά την γνώμη μου πάντα).Δεν με ενδιαφέρει να τρέχω με 200 στην Εθνική.Συνήθως κοινούμαι με 120-140χιλ/ώρα.Ομως με ενδιαφέρει σε ένα δύσκολο χωματόδρομο μην κιοτέψει.Φυσικά το δύσκολο είναι σχετικό εννοώ εκεί που τα υπόλοιπα τερακίνητα τζιπ θα προχωράνε
Άβαταρ μέλους
civil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Ιαν 2008, 19:49

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 21 Απρ 2008, 19:30

Οι προλαλίσαντες έχουν δίκιο.

Η δοκιμή μας αφορά τη τετρακίνηση και τη αποδοτικότητά τους και όχι συνολικά την απόδοση ενός αυτοκινήτου. Το L200 με 10 εκατοστά διαδρομής εμπρός και 28,5 πίσω, θα χάσει πιό δύσκολα πρόσφυση από ένα SUV, στο οποίο οι διαδρομές δεν ξεπερνούν τα 10-15 εκατοστά. Οπότε η συνολική του απόδοση είναι καλύτερη.

Απο εκεί και πέρα η έκδοση με το locker πίσω έχει σίγουρα καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Βέβαια για σκληρή εκτός δρόμου χρήση μπορείς να πάρεις το μοντέλο χωρίς τη Super Select, που είναι και πιό φθηνό.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 23 Απρ 2008, 10:04

Μια απορια αγαπητε tetrakinisimag, το L200 της δοκιμης ηταν με το αντισπιν πισω ή χωρις? Με μπερδευει λιγο αυτο με τα χιαστη μπρος-πισω, καθοτι η εκδοση με το αντισπιν δεν θα επρεπε να εχει 0% αποτελεσμα..
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό civil » 23 Απρ 2008, 17:45

Εγώ θέλω να ευχαριστησω την tetrakinisimag για τις διευκρινήσεις και να συγχαρώ για την προτωφανή δουλειά όσον αφορά το τεστ για την τετρακίνηση.
Άβαταρ μέλους
civil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Ιαν 2008, 19:49

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Απρ 2008, 20:41

Και γω και γω , συνγxαιρω το περιοδικο tetrakinisimag για το καταπληκτικο αρθρο του , γιατι δε δοκιμαζεται ομως βρε παιδια και το NAVARA ετσι για δειτε τα πραγματα πιο σφαιρικα ? :roll:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

n

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Απρ 2008, 20:49

Να στα πω εγω χωρις τεστ. Με σηκωμένους τους πισω ή τους μπροστα θα είναι κοντα στο 100%, με τους διαγωνιους στον αερα μηδεν.
Αλήθεια στο L200 υπήρχε διαφορα οταν ήταν οι μπροστινοι στον αερα με αργα και γρήγορα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: n

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 23 Απρ 2008, 21:12

NIKOLAS_L200 έγραψε:Να στα πω εγω χωρις τεστ. Με σηκωμένους τους πισω ή τους μπροστα θα είναι κοντα στο 100%, με τους διαγωνιους στον αερα μηδεν.
Αλήθεια στο L200 υπήρχε διαφορα οταν ήταν οι μπροστινοι στον αερα με αργα και γρήγορα?

το ναβαρα εχει και μπλοκε 100% με τους διαγωνιους στον αερα θα παει καλυτερα
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 23 Απρ 2008, 21:23

Γιατι επελεξαν το Λ200 ομως αντι καποιου αλλου φορτηγου?? Κατα τυχη ή μηπως οι ανθρωποι ειναι γνωστες και ξερουν τι κανουν?????!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Απρ 2008, 21:26

Αν το μπλοκαρεις σιγουρα θα παει καλυτερα. Αυτο όμως είναι θεμα επιλογης. Και το L200 αν θες το παίρνεις με μπλοκε.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 23 Απρ 2008, 21:27

το ναβαρα το εχει στανταρ
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Απρ 2008, 21:34

Στο l200 επιλέγεις τι απο τα δυο θελεις. Δεν ξερω ομως τι παιζει με τις εκδόσεις εξοπλισμου.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες