Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tετρακίνηση L200

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 24 Απρ 2008, 10:18

Tα ηλεκτρονικά συστήματα σε άλλα αυτοκίνητα δουλεύουν (Skoda, Honda και RAV4 MKII) και σε άλλα όχι.

Το Navara όταν μας το διαθέσει η αντιπροσωπία. Δεν έχει όμως μόνιμη τετρακίνηση, οπότε οι μετρήσεις του πρέπει να είναι καλύτερες από του L200.

H δοκιμή γίνεται μόνο με γρήγορα ή καλύτερα με την πιό "απλή" επιλογή στην οποία έχουμε ανοιχτή και κλειδωμένη τετρακίνηση.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Απρ 2008, 12:19

Δεν είχατε την περιέργια να βάλετε και αργα? Απ'οτι διαβασα με τα γρήγορα το κλείδωμα δεν ηταν 100% αλλα μαλλον κατι σε 90+. Αν βάζοντας τα αργα αυτο πλησίαζε κι αλλο ή γινόταν 100% θα ηταν πολυ θετικο καθως θα είχαμε μια καλη αναλογια σε απαιτήσεις και απόδοση κατα περίσταση.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 24 Απρ 2008, 14:17

Δεν ξερω τι λετε εσεις παιδια , παντως το εγκυροτερο περιοδικο παγκοσμιως για 4χ4 το tetrakinisimag ειπε οτι το NAVARA σχεδων σιγουρα θα εχει καλυτερες μετρησεις απο το ΘΡΥΛΙΚΟ L200 !!!!!!

L200 ,TΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ
ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΩΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ (NAVARA) !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 24 Απρ 2008, 14:35

δεν είχατε καποιον γνωστο με ναβαρα;παντος το δικό μου ειναι διαθεσιμο για τετοιου ειδους δοκιμασιες
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

DODGE

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 24 Απρ 2008, 16:53

Θα βοηθουσε αν για τις δοκιμες αναφεροταν ποιες εκδοσεις αυτοκινητων ελαβαν μερος, ετσι θα ηταν ποιο πραγματικο και για τον κοσμο που παρακολουθει. Για παραδειγμα το Λ200 με ή χωρις σουπερ σελεκτ σιγουρα θα ειχαν διαφορετικες μετρησεις, οπως και η απλη εκδοση σουπερ σελεκτ με την εκδοση καρο πισω ή αντισπιν πισω. Ετσι απλως μια εικονα εχουμε η οποια για πολλους θα χρησημοποιηθει να παρουν καποια μυαλα αερα!! :-) :-) :-) :-)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

DODGE RAM DIESEL !!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 24 Απρ 2008, 18:36

Επιτελους ενα περιοδικο που να μιλαει αντικειμενικα και σεβεται το αναγνωστικο κοινο !!!!
Μονο εγω, θα παρω τον αλλο μηνα 100 τευχη για να ενισχυσω το μεγαλο και πρωτοφανη για τα ελληνικα δεδομενα αγωνα του !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: DODGE RAM DIESEL !!

Δημοσίευσηαπό bull » 24 Απρ 2008, 20:36

SHADOW200 έγραψε:Επιτελους ενα περιοδικο που να μιλαει αντικειμενικα και σεβεται το αναγνωστικο κοινο !!!!
Μονο εγω, θα παρω τον αλλο μηνα 100 τευχη για να ενισχυσω το μεγαλο και πρωτοφανη για τα ελληνικα δεδομενα αγωνα του !!!


Χαχαχαχαααααχ!!! έχεις σαλτάρει τελείως... :lol: :lol: :lol: Και στο 'λεγα: κόψε λίγο τις ρακές... :lol: :lol:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 25 Απρ 2008, 16:00

Η μέτρηση είναι χρονοβόρα και αρκετά δύσκολη. Γι' αυτό και μπήκε ο περιορισμός "με τον πιό απλό τρόπο".

Στο άμεσο μέλλον προβλέπεται μία μέτρηση πιό καθαρόαιμων 4Χ4, όπου θα υπολογιστεί και αυτός ο παράγοντας.
tetrakinisimag
 

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Απρ 2008, 19:35

Bull τι εγινε θα κατεβεις το πασχα Κρητη ?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 09 Σεπ 2008, 19:12

tetrakinisimag έγραψε:Tα ηλεκτρονικά συστήματα σε άλλα αυτοκίνητα δουλεύουν (Skoda, Honda και RAV4 MKII) και σε άλλα όχι.

Το Navara όταν μας το διαθέσει η αντιπροσωπία. Δεν έχει όμως μόνιμη τετρακίνηση, οπότε οι μετρήσεις του πρέπει να είναι καλύτερες από του L200.

H δοκιμή γίνεται μόνο με γρήγορα ή καλύτερα με την πιό "απλή" επιλογή στην οποία έχουμε ανοιχτή και κλειδωμένη τετρακίνηση.

Δεν ειμαι βρυκολακας,αλλα αφησα τοσους μηνες να παρελθουν περιμενοντας εστω μια απαντηση στο ερωτημα του Tasosoffroad.
Τελικα η εκδοση του L200 ειχε συστημα ελεγχου προσφυσης ή οχι?δεν μπορω να πιστεψω οτι το εν λογω αυτοκινητο ειχε MASTC και οι τροχοι του σπινιαραν με τρελους ρυθμους.Δεν εξεταζω το γεγονος αν τα ηλεκτρονικα του βοηθησαν στο να κινηθει το αυτοκινητο,αλλα αν τουλαχιστον υπηρξε καποια προσπαθεια απο μερια τους να βοηθησουν ,πραγμα το οποιο τουλαχιστον θα φαινοταν.Ετσι ομως οπως το γραφετε εννοειτε οτι δεν υπηρχε καν υποψια υπαρξης τους τη στιγμη που σε καποια αλλα αυτοκινητα αναφερετε οτι αντιστοιχα συστηματα κανανε προσπαθεια τουλαχιστον εμφανη ,αλλα δεν τα καταφεραν στο να διατηρησουν κινηση.
Απο οτι βλεπω απο τις φωτο ειναι η εκδοση safari,η οποια εχει 2 υποεκδοσεις αυτην με κλειδωμα 100% πισω διαφορικου και αυτη με τα ηλεκτρονικα με ελευθερο ομως πισω διαφορικο,οπου εκει το αντισπιν παιζει το ρολο ηλεκτρονικου μπλοκε.
Εχω το ερωτημα,αν ειχατε την δευτερη εκδοση απενεργοποιησατε το MASTC,και αν ειχατε την πρωτη γιατι δεν ενεργοποιησατε το πισω μπλοκε?
Αναφερεστε οτι τα ηλεκτρονικα σε αλλα αυτοκινητα δουλεψαν και σε αλλα οχι.Σε ποια δεν δουλεψαν για παραδειγμα?
Μηπως στο sorento?(γιατι αναφερετε χαρακτηριστικα οτι οι τροχοι στο εν λογω αυτοκινητο σπινιαρουν στον αερα,πραγμα που δειχνει πως τα ηλεκτρονικα δεν επεμβαινουν σημαντικα στον τομεα)
Που να επεμβουν βρε παιδια?Αφου το Sorento δεν εχει ηλεκτρονικα,γυμνο το φερνει η αντιπροσωπεια,μονο ABS εχει.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 10 Σεπ 2008, 17:53

Αποκλειεται να ηταν το Σαφαρι με το αντισπιν, εχω αυτη την εκδοση L200 και ειμαι σιγουρος γι'αυτο.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό WARRIOR. » 16 Σεπ 2008, 23:20

ΤΟ L200 ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ MASTC. Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ MASTC ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΖΑΝΤΕΣ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΕΝΩ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ L200 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΟ L200 ΜΕ ΤΟ MASTC ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΡΟΔΑ ΝΑ ΠΑΤΟΥΣΕ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟ L200 ΘΑ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΤΟ TERRANO ΓΙΑ ΟΣΟ ΗΘΕΛΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ. Η ΔΟΚΙΜΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ L200 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ MITSUBISHI ΑΛΛΑ ΤΟ FOUL EXTRA ΚΑΙ ΤΡΑΒΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ TERRANO ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ NAVARA MAZI. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΑ 4Χ4.
Άβαταρ μέλους
WARRIOR.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 16 Σεπ 2008, 22:59

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 16 Σεπ 2008, 23:56

φιλε μου ακομη δεν ηρθες και θες να τα κουσεις.πρωτον οτι και να κανει το l200 το terrano η το navara δεν τα τραβαει με τιποτα μονο το τραβαν και δευτερον το περιοδικο πιστευω πως σκοπιμα δεν εβαλε την full extra εκδοση του l200 στην δοκιμη γιατι ηξερε οτι θα αποτυχει και ειπε να σας δωσει μια δικαιολογια να εχετε και εσεις καημενα.οτι αποριες εχεις απευθυνσου στον φιλο μου shadow200 :D :D :D
Τελευταία επεξεργασία από navara.zisis και 16 Σεπ 2008, 23:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 16 Σεπ 2008, 23:58

WARRIOR. έγραψε:ΤΟ L200 ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ MASTC. Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ MASTC ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΖΑΝΤΕΣ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΕΝΩ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ L200 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΟ L200 ΜΕ ΤΟ MASTC ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΡΟΔΑ ΝΑ ΠΑΤΟΥΣΕ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟ L200 ΘΑ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΤΟ TERRANO ΓΙΑ ΟΣΟ ΗΘΕΛΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ. Η ΔΟΚΙΜΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ L200 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ MITSUBISHI ΑΛΛΑ ΤΟ FOUL EXTRA ΚΑΙ ΤΡΑΒΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ TERRANO ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ NAVARA MAZI. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΑ 4Χ4.

Warrior καλησπερα.
δεν ειχανε βαλει Terrano,Patrol ητανε.Τελος παντων.
επειδη εισαι κατοχος του αυτοκινητου πεσε μας αν εχεις κανει δοκιμη με κρεμασμενο τροχο να μας πεις αν το συστημα προσφυσης δουλευει καλα σαν ηλεκτρονικο μπλοκε.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό WARRIOR. » 17 Σεπ 2008, 00:21

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΞΟΝΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ!!! ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΧΙΑΣΤΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΤΑΙ, ΕΝΩ ΤΟ L200 ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΕ ΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΚΙΝΗΣΗ!!!!!! ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ NAVARA ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ Η MITSUBISHI ΜΠΛΟΚΕ Η NISSAN ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΙΣ.
Άβαταρ μέλους
WARRIOR.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 16 Σεπ 2008, 22:59

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες