Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SHELL V-POWER DIESEL

SHELL V-POWER DIESEL

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Απρ 2008, 12:09

Eκανα ενα πειραμα τον μηνα Απριλιο , ξεκινησα να βαζω το "ξακουστο" πια V-POWER DIESEL για να τεσταρω αν πραγματικα κανει αυτα τα οποια υποσχεται η SHELL η AUDI καθως και το οτι το συγκεκριμενο καυσιμο τη βοηθησε να θριαμβευσει στους 24αρους αγωνες αντοχης στο LE MANS !! :D :D :D
Δεν μπορω να πω , στην αρχη εβαλα τα γελια με την ιδεα οτι καποιο πετρελαιο μπορει πια να εχει διαφορα απο εταιρεια σε εταιρεια , ωστοσο επειδη τουλαχιστον μου αρεσε η ιδεα οτι το συγκεκριμενο πετρελαιο διαφημιζεται ως καθαρο και ανοθευτο , το δοκιμασα !!
Για να ειμαι σιγουρος οτι το οποιο αποτελεσμα υπαρξει θα γινει αντιληπτο απο τις ΕΞΙ αισθησεις μου , εκανα μπολικα γεμισματα με V-POWER DIESEL ωστε και η παλια δεξαμενη να αδειασει αλλα και οποιες τυχον επικαθισεις σε σωληνακια ή τα μπεκ να σουρωσουν κι αυτες !
Λοιπον παμε τωρα στην ταμπακιερα , οι εντυπωσεις μου ειναι οτι με τη χρηση V-POWER DIESEL ειδα τον κινητηρα μου να δουλευει συνεχως και ομαλα χωρις ουτε καν υποψια μικροδιακοπης , δηλαδη το αμαξι πηγαινε λες και ειχε κιροζινη μεσα αερατα , με λιγοτερους θορυβους και ομαλοτερη καυση , επισης παρατηρησα αρκετα πιο αμεση ανταποκριση στο γκαζι γυρω στο 5-7 % θα ελεγα σε καθε σχεση , ενδεικτικο να αναφερω οτι σε εθνικη οδο κινουμενος με εκτη και κατω απο τις 2000 στροφες αλλες φορες για να προσπερασω γρηγορα και με ασφαλεια κατεβαινα σε Πεμπτη , τωρα με τον ιδιο ρυθμο επιταχυνω με εκτη χωρις κατεβασμα !!!
Η καταναλωση μεχρι τωρα ειναι η ιδια !!
Εχει κανεις δοκιμασει το συγκεκριμενο καυσιμο ? ειδε διαφορες , τι γνωμες εχετε ?
Και τελος παρολο που εχω δει αρκετα αποτελεσματα απο τη χρηση του , μαλλον θα σταματησω την καταναλωση του πρωτον γιατι η τιμη του εχει παει πια στο 1.40 εδω στην Κρητη , και δευτερον δεν θελω να θεσω σε κινδυνο τα διαστημικα λεωφορεια της NASA !! :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 30 Απρ 2008, 13:10

Μονο αυτο βαζω εδω και 10 μηνες περιπου. Δεν μπορω να πω οτι ειδα διαφορα καθως βαζω σχεδον απο οταν το πρωτοπηρα, αλλα εχω το κεφαλι μου ησυχο. Εχω προσθεσει και εξτρα νεροπαγιδα ακριβη και βγαινω απο τη σκεψη οτι μπορει να παθει κατι η αντλια λογω κακης ποιοτητας καυσιμου. Αλλωστε η Μιτσουμπισι λεει για 57 κετανια καυσιμο να χρησιμοποιουμε και το απλο ειναι 54 (αν ειναι και τοσα). Τωρα οσον αφορα τη διαφορα τιμης που εχουν ειναι τοσο μικρη που λεω οτι εβαλα ενα ρολλ μπαρ παραπανω στην καροτσα και σταματαω να το σκεφτομαι.... Τωρα εσυ αν βαλεις και V-Power τοτε ποιος σε πιανει... Ουτε το L200 δεν θα σε προλαβαινει... :-) :-)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 30 Απρ 2008, 14:04

προσωπικά εβαλα v-power και το αυτοκινητο κατω απο τις 1700 στροφες δεν σταματουσε να βαραει πιρακια,
μεχρι και η γυναικα μου το καταλαβε.προσπαθω να βαζω πετρελαιο απο συγκεκριμένο πρατηριο,το αφήνω παντα να αδειαζει,και κόβω τιμολογιο,απο οπου και να βαλω.κόβοντας τιμολογιο οτι και να παθεις μπορεις να κυνηγήσεις το πρατηριο.
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

V -POWER DIESEL !!!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Απρ 2008, 15:24

Τι εννοεις με το ROLL BAR στην καροτσα ? :oops:
Kαι συ pitbullako τι εννοεις οτι εκαιγε πιρακια ? Ηταν ακαθαρτο ? Εβαλες απο καπου V-POWER και ηταν μαπα ?
Ενημερωστε με γιατι αντιλαμβανομαι μια διαφορετικη μυρωδια στην εξατμιση οταν το βαζω μπροστα , απο οταν εβαζα το κλασσικο πετρελαιο , η μυρωδια αυτη μοιαζει περισσοτερο λεια απο την παλιοτερη αλλα δεν ειμαι και σιγουρος !!!!
Καλα στο SCANIA βαζουμε , ετσι κι αλλιως φωτιστικο επομενως δεν καταλαβαινω διαφορες !!! :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

V -POWER DIESEL !!!

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 30 Απρ 2008, 15:31

οχι εκαιγε <<βαρουσε>>πιρακια.ειναι προαναφλεξη συνηθως απο κακη ποιοτητα καυσιμου
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

V -POWER DIESEL !!!

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 30 Απρ 2008, 15:42

Το V-Power θεωρειται πολυ καθαροτερο, αυτο δε σημαινει οτι σε ενα αμφιβολο πρατηριο δεν μπορει να νοθευτει και αυτο....
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: V -POWER DIESEL !!!

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 30 Απρ 2008, 15:44

TasosOffRoad έγραψε:Το V-Power θεωρειται πολυ καθαροτερο, αυτο δε σημαινει οτι σε ενα αμφιβολο πρατηριο δεν μπορει να νοθευτει και αυτο....

+1
γι αυτο στους ελευθερους επαγγελματιες ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Απρ 2008, 16:25

Και καλα πως θα καταλαβουμε εμεις τα καλα και τιμια παληκαρια ποτε ειναι νοθευμενο ? Με τη μυρωδια και την αποδοση ειδατε διαφορες ?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό xtrail » 02 Μάιος 2008, 10:51

Οπως ήδη αναφέρθηκε το Vpower diesel έχει διαφορετική σύνθεση (γνωστός μου μου ανέφερε πως δεν χρειάζεται και αντιπαγωτικό τον χειμώνα). Μυρίζει διαφορετικά, βγάζει λιγότερη μαυρίλα, εγώ βάζω πάντα τέτοια, η διαφορά είναι 10 λεπτά. Γνωστός μου που έβαζε απλό diesel και είχε κόλλημα με τον ήχο του κινητήρα, βάζοντας την V είδε διαφορά σε ήχο αλλά και απόδοση.
Δεν νομίζω να δίνει τρομερή διαφορά στην κατανάλωση.
Για νοθεία αν θέλει κάποιος και το νερό νοθεύει!!! :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες