Παιδια , εχω μια απορια , ενταξει το TOYOTA HILUX ειναι πραγματι κατα γενικη ομολογια το πιο σκληροτραχηλο και αξιοπιστο φορτηγακι , και σιγουρα εχει ασυναγωνιστη ροπη στις χαμηλες στροφες σαν τρακτερ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΟΤΕΡΑΡΑ ΤΩΝ 3000cc , αλλα εξηγηστε μου πως ειναι δυνατον να εχει ελκτικο φορτιο 2250 κιλα, σχεδων ενα τονο λιγοτερο απο τον ανταγωνισμο που ειναι στους 3 τονους , και μαλιστα με μικροτερης χωριτικοτητας κινητηρες 2,5 λιτρων και λιγοτερα αλογα , βλεπε FORD , MAZDA , MITSUBISHI ή ISUZU !!!
Μηπως τελικα τα φορτια που αναγραφουν οι εταιρειες εχουν να κανουν περισσοτερο με τιμες τις οποιες ...συμφερουν τις αντιπροσωπειες για την ευκολοτερη εισαγωγη και πωληση τετοιων οχηματων σε απλους καθημερινους ανθρωπους ?
Αληθεια τι πιστευεται για αυτες τις τιμες , ειναι οι πραγματικες ή απλα ενδεικτικες .. για παραδειγμα στην Ελλαδα το NAVARA διαφημιζεται με 800 κιλα φορτιο και στο γερμανικο site ειναι με 1150 !! Ποσο ειναι πραγματικα ομως το βαρος που μπορουν να σηκωσουν και να ελξουν τα φορτηγα μας σε σχεση με τις ενδεικτικες τιμες ??