Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Επιλογή Terios - Ζανφορ πίσω ή όχι;

Επιλογή Terios - Ζανφορ πίσω ή όχι;

Δημοσίευσηαπό michalis » 24 Μάιος 2008, 17:21

Κύριοι, καλησπέρα.

Το Feroza ζει πλέον ευτυχισμένο στην επαρχία, στα χέρια μερακλή κυνηγού.

Ως αντικαταστάστη επέλεξα το Terios 1.5.

Πόλη δεν θα κυκλοφορεί.
Ταξίδια θα κάνω με 140, για την ώρα χωρίς πολλά μπαγκάζια.
Χώμα θα κάνει αρκετό, αλλά όχι εξτρέμ πράματα, μόνο αν πρέπει και στα πλαίσια του να φτάσω κάπου, όχι σαν το Φερόζα που έκανε οπλασκήσεις "άνευ λόγου".

Η ερώτηση είναι η εξής:
Θα μου φανεί χρήσιμη η αντιστρεπτική πίσω, με τις σκληρότερες αναρτήσεις που δίνουν στο ακριβό μοντέλο, δεδομένου ότι στο ίδιο δεν υπάρχει LSD πίσω, αλλά μόνο VSC και TRC?

τι λέτε;
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Επιλογή Terios - Ζανφορ πίσω ή όχι;

Δημοσίευσηαπό michalis » 26 Μάιος 2008, 16:08

δεν το πιστέυω ότι έβαλα τόσο δύσκολα....

κανείς;;;
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Επιλογή Terios - Ζανφορ πίσω ή όχι;

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 27 Μάιος 2008, 12:49

καλημέρα μάλλον δεν έθεσες σωστά την ερώτηση το θέμα δεν είναι η ζαμφορ αλλά εάν θα πάρεις την ακριβότερη έκδοση με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και πόσο αυτά είναι χρήσιμα

εάν κατάλαβα καλά λοιπόν
εγώ θα έπαιρνα την ακριβή έκδοση γιατί τα ηλεκτρονικά τελικά βοηθάνε πραγματικά
εάν όχι 100% σίγουρα 80% και στο δρόμο.
Tο lsd σε ολισθηρά εδάφη με κλίση θα σου δημιούργησει πρόβλημα παρά θα σε βοηθήσει
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό michalis » 27 Μάιος 2008, 13:12

καλημέρα και σε ευχαριστώ.

καλά το πας, το ζανφόρ έρχεται δέυτερο καθώς έχει να κάνει μόνο με κλίσεις (άρα και πρόσφυση στην άσφαλτο)

σε ότι αφορά στο χώμα τώρα, ακούω ότι αν σπινιάρουν οι τροχοί, το VSC θα κόψει το γκάζι με αποτέλεσμα να κολλάς, ενώ το LSD (με το οποίο δεν είχα ποτέ το πρόβλημα που λές στο Φερόζα) θα βοηθήσει να φύγεις.

Από την άλλη βέβαια, τα ηλεκτρονικά υπάρχει πιθανότητα να σώσουν ζωή, ενώ το LSD άντε να σε γλυτώσει από κάνα κόλλημα.....
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 27 Μάιος 2008, 13:37

το ίδιο θα κάνει το TRC να υποθέσω ότι είναι traction control
και λογικά το VSC θα πρέπει να απενεργοποιείτε με κάποιο τρόπο
πχ στο δικό μου γίνεται μόλις κλειδώσω το κεντρικό διαφορικό
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό michalis » 29 Μάιος 2008, 11:19

Καταγράφω τι έμαθα μιλώντας και με τα κεντρικά, έτσι για ιστορικούς λόγους.

Το τέριος έχει κουμπί απενεργοποίησης TRC.
Οταν κλειδώνεις κεντρικό, απενεργοποιείται και το TRC και το VSC οπότε μη έχοντας LSD πίσω μένεις ανοιχτός μπρος - πίσω.

Το TRC υποστηρίζουν ότι βοηθάει πολύ εκτός δρόμου (λασπόχιονα) ειδικά άμα είσαι κουλός και δεν ξέρεις να το πας.

αυτά.
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 29 Μάιος 2008, 11:42

Με ενεργοποιημένο traction control βάζεις μέσα την γιαγιά σου να κρατάει το τιμόνι, βάζεις ένα τούβλο να πατάει τέρμα το γκάζι και περνάς από δύσκολα σημεία χωρίς να κάνεις τίποτε...

Από την άλλη σου στερεί κάθε διάθεση για παιχνίδι, κόβει το γκάζι, ενεργοποιεί τα φρένα σε κάθε προσπάθεια τροχού για σπινάρισμα...

Σε δύσκολη μεγάλη ανηφορική διαδρομή με μειωμένη πρόσφυση (λάσπη-χιόνι), θα ανέβεις όσο πάει αλλά μετά κινδυνεύεις να μείνεις από φρένα (ν' ανάψουν, να στιγκλίζουν κλπ, κλπ)

Ο συνδυασμός κεντρικού κλειδώματος και πίσω LSD θεωρώ ότι σε πάει μακρύτερα στα δύσκολα και το διασκεδάζεις κιόλας (κανένα πρόβλημα σε κλίσεις με τα LSD - δεν είναι μπλοκέ).

Από την άλλη επειδή το αυτοκίνητο έχει μόνιμη τετρακίνηση, έχει ήδη ένα πλεονέκτημα στο δρόμο, πατάει καλύτερα, έχει μικρότερη ανάγκη από ESP κλπ βοηθήματα για την ασφαλή του οδήγηση.

Ασε που γλυτώνεις από εχτρα ηλεκτρονικά (ECU-sensors) τα οποία όταν κάποια στιγμή αρχίσουν τα κόλπα είναι συνήθως και ακριβά...

Εσύ διαλέγεις...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό michalis » 29 Μάιος 2008, 12:57

ekarpod έγραψε:Aπό την άλλη σου στερεί κάθε διάθεση για παιχνίδι, κόβει το γκάζι, ενεργοποιεί τα φρένα σε κάθε προσπάθεια τροχού για σπινάρισμα...

Από την άλλη επειδή το αυτοκίνητο έχει μόνιμη τετρακίνηση, έχει ήδη ένα πλεονέκτημα στο δρόμο, πατάει καλύτερα, έχει μικρότερη ανάγκη από ESP κλπ βοηθήματα για την ασφαλή του οδήγηση.


Ωραίος!

θα παίζω - φαντάζομαι - απενεργοποιώντας το TRC... όχι;

το δεύτερο το σκεφτόμουν, ότι ήδη δηλαδή υπερέχει, αλλά στην τελική ότι έχει κανείς καλό είναι... οπότε θα το θυσίασω το LSD ασχέτως το πόσο το χάρηκα στο Feroza.

Ευχαριστώ και πάλι όλους.
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 29 Μάιος 2008, 14:25

με την προϋπόθεση ότι στα έχουν πεί σωστά, γιατί οι πωλητές συνήθως λένε ότι θέλουν...

το καλύτερο είναι test drive, βρίσκεις και μία χωμάτινη ανηφορίτσα και βλέπεις αν είναι όπως τα λένε...

ΥΓ: θα μπορούσες επίσης να ρωτήσεις αν μπορείς να παραγγείλεις το full electronics αφου θές με LSD πίσω (το LSD δεν επηρρεάζει σε τίποτε το traction control, αντίθετα το βοηθάει κάνοντας να δουλεύει λιγότερο) ώστε να τα έχεις όλα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό michalis » 29 Μάιος 2008, 14:55

ekarpod έγραψε:με την προϋπόθεση ότι στα έχουν πεί σωστά, γιατί οι πωλητές συνήθως λένε ότι θέλουν...

το καλύτερο είναι test drive, βρίσκεις και μία χωμάτινη ανηφορίτσα και βλέπεις αν είναι όπως τα λένε...

ΥΓ: θα μπορούσες επίσης να ρωτήσεις αν μπορείς να παραγγείλεις το full electronics αφου θές με LSD πίσω (το LSD δεν επηρρεάζει σε τίποτε το traction control, αντίθετα το βοηθάει κάνοντας να δουλεύει λιγότερο) ώστε να τα έχεις όλα...


γι αυτό μίλησα με μηχανικό των κεντρικών -για να είμαι σίγουρος.

Οσο για το δεύτερο, δεν συμβαδίζει LSD+ηλεκτρονικά..
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 29 Μάιος 2008, 15:21

michalis έγραψε:
γι αυτό μίλησα με μηχανικό των κεντρικών -για να είμαι σίγουρος.

Οσο για το δεύτερο, δεν συμβαδίζει LSD+ηλεκτρονικά..


ποτέ μην είσαι σίγουρος (δεν σημαίνει ότι είναι όλοι άχρηστοι, αλλά κάτι τα νέα μοντέλα που αλλάζουν συνέχεια, κάτι η ζέστη, εγώ αν δεν δοκίμαζα ή αν δεν το άκουγα από χρήστη που εμπιστεύομαι δεν θα το πίστευα)

ποιός το λέει αυτό ?, ίσα - ίσα που θα ήταν και καλύτερο, απλά για λόγους κόστους αντικαθιστούν τα ακριβά μηχανικά συστήματα - με όποια πλεονεκτήματα και αδυναμίες έχουν - με φθηνά ηλεκτρονικά που τα κάνουν όλα (πχ με το σύστημα AΒS που έτσι και αλλιώς θα υπάρχει, φτιάχνουν με άλλο ένα ή περισσότερα ECU και το traction control και το ESP)

Δεν υπάρχει καμμία ασυμβατότητα του LSD ακόμη και του κεντρικού κλειδώματος με ένα σύστημα ESP ή Τraction control. Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν όλα και να μπορείς ν' απενεργοποιήσεις κατά βούληση (και όχι αυτόματα όταν εμπλέκεις το κεντρικό διαφορικό) τα ηλεκτρονικά.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron