Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

βΟΉΘΕΙΑ: ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...Pathfinder/ Pajero

βΟΉΘΕΙΑ: ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...Pathfinder/ Pajero

Δημοσίευσηαπό teakboy » 28 Μάιος 2008, 08:19

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι νέος στο forum , αλλά οδηγώ 4Χ4 εδώ και μία δεκαετία. Ξεκίνησα με LADA NIVA , μετά Mitsubishi Pinin , Toyota RAV και τέλος Honda CRV.

Έχοντας μετακομίσει έξω από την Αθήνα σε περιοχή που μπορώ να αγοράσω όχημα με πετρέλαιο , έχω καταλήξει ότι χρειάζομαι ένα όχημα που θα κάνει 35-40.000 km / έτος , πηγαίνω κυνήγι τακτικότατα και ψάρεμα με βάρκα που την ρίχνω και από απλές παραλίες που δεν έχουν γλύστρα . Περίπου 40 εξορμήσεις τον χρόνο .

Από το Honda και το RAV δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος, παρόλο που είναι ικανότατα οχήματα .

Έχω καταλήξει στο Nissan Pathfinder μετά από ερευνά αγοράς στον χώρο service/ανταλλακτικών , έχοντας απορρίψει την πρώτη μου επιλογή το Mitsubishi Pajero diesel .

Η απορία που έχω, και την οποία δεν μπορώ να ικανοποιήσω με Test drive δυστυχώς, είναι ποιά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο : αεροδυναμικούς θορύβους, ποιότητα κύλισης, αναρτήσεις κλπ .

Για καταστάσεις εκτός δρόμου έχω διαβάσει ένα άρθρο σας.

Φιλικά

Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
teakboy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Μάιος 2008, 07:07
Τοποθεσία: Λεγραινά , Αττικής

Δημοσίευσηαπό xtrail » 28 Μάιος 2008, 09:47

Καλώς ήρθες πρώτα από όλα!!
Να φανταστώ πως απερριψες το Pajero λόγω κόστους απόκτησης? Η λόγω αντιπροσωπείας?
Για το Path και σε σχέση με ταξίδι που ζητάς να μάθεις:
α) αεροδυναμικούς θορύβους δεν θα ακούσεις κάτι παραπάνω από αυτά που άκουγες και στα άλλα
β) Ισως ο κινητήρας να σου ακούγεται στην αρχή λίγο παραπάνω, αλλά όχι εκνευριστικά
γ) Ποτέ δεν ενιωσα να υστερει κάπου. Εντάξει είναι βαρύ αμάξι, αλλά και στις προσπεράσεις πάει πολύ καλά, και στις στροφές κρατάει και λόγω ροπής κάνεις πιο χαλαρό ταξίδι. Σε σχέση μάλιστα με το xtrail που είχα πρέπει να πω πως σε ανέμους και ταχύτητες 120+ πατάει πολύ καλύτερα. Σε λακούβες, ανωμαλίες κλπ δεν έχει καμιά σχέση με την κατηγορία των SUV που ανέφερες...δεν καταλαβαίνει τίποτα!!!!
δ) Ισως αν έχεις συνηθίσει να τρέχεις με μεγάλες ταχύτητες το path να σου φανεί πως δεν το σηκώνει το τρεξιμο, αλλά σκέψου πως είναι διαφορετικής φιλοσοφίας
ε) Επειδή αναφέρεις κυνήγι και παραλίες ίσως λόγω βάρους και μεγέθους να σε δυσκολεψει λιγάκι
Αυτά...ελπίζω να βοήθησα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό paliadim » 28 Μάιος 2008, 11:38

Μετά από ενα niva και ενα freelander εχω το path 5 μηνες τώρα και εχω κανει 14000 χλμ.
Οι παρατηρησεις μου. Στην άσφαλτο. Είναι βαρύ αυτοκίνητο και το δειχνει . Πατάει καλά στο δρόμο μπαινει, καλά στις στροφές. Η μηχανή δεν ακουγεται παρ ολο που ειναι πετρελαιο. Πολλοι που μπαινουν μεσα δεν καταλαβαινουν καν οτι ειναι πετρελαιο. Αεροδυναμικους θορυβους δεν ακους μεχρι τα 140-150. Μετα απο εκει ακουγεται ενα βουητο τετοιο που υπαρχει σε ολα τα τζιπ αλλα δεν ενοχλει. Με το ραδιο στη μεση της εντασης δεν ακους τιποτα. Κανεις ανετο ταξειδι και προσπερνα ευκολα και γρηγορα. (μιλαμε παντα για τζιπ οχι για alfa romeo)
πιοτητα κατασκευής στο εσωτερικο. Θα μπορουσε να ειναι και καλυτερο
Εκτος ασφαλτου. Εχει πολλες δυνατοτητες περα απο καθε suv. Η αυτοματη τετρακινιση και το 4χ4 Hi με κλειδωμενο το transfer case περνα μεσα απο το συνεκτικο συμπλεκτη. Οπως στο rav και το Honda. Στο 4χ4low παρακαμπτεται ο συνεκτικος και κλειδωνει μηχανικά. Οπως στο pajero.
Εκτος δρομου συμπεριφερεται αρκετα καλα. Ισως βεβαι χριαζεται να απνεργοπειεις το esp γιατι επεμβαινει σε κλειστες ανηφορικες φουρκετες. Παρ ολο τον ογκο του κινειται ευκολα εκτος και σε συγκριση με αλλα της κατηγοριας του. Το βαρος ειναι βαρος αλλα ισως με καλη τεχνικη να μπορεις να το αντιμετωπισεις σε βαθιες λασπες ή αμμο. Το ιδιο βαρος βεβαια εχει και το pajero.
Προβληματα. Ενα τριξιμο μικρο αλλα εκνευριστικο ο οποιος προερχεται απο το καπο. Το σφιξαν το γρασσαραν τωρα δεν ακουγεται.
Τελος σημαντικο προβλημα ειναι η ελλειψη χωρου.
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό teakboy » 28 Μάιος 2008, 12:18

Ευχαριστώ για τις σημειώσεις σας από εμπειρίες σας. Θα προχωρήσω στο Pathfinder .

Έχω απορρίψει το Mitsubishi λόγω αντιπροσωπείας και μεταχειρισμένων ανταλλακτικών . Έχω άσχημη άποψη για πολλές εταιρείες λόγω επαγγέλματος (διασκευαστής ειδικών οχημάτων ) . Δεν μπορώ φυσικά να τις αναφέρω δημοσίως σε φόρουμ .
Άβαταρ μέλους
teakboy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Μάιος 2008, 07:07
Τοποθεσία: Λεγραινά , Αττικής

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 28 Μάιος 2008, 13:21

Καλησπερα !!
Συμφωνω με τους προλαλησαντες !!
Θα ηθελα να σημειωσω αν εχεις σκεφτει τη λυση του NAVARA κυριως γιατι φαινεται να πηγαινει περισσοτερο με τις δραστηριοτητες σου !!!
Ειδικα οχηματα τι ενοεις ?? Κατι σαν αυτο ...... ???
http://www.argoatv.gr/
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό teakboy » 30 Μάιος 2008, 10:19

Δοκίμασε αυτό το site :

www.mantos.gr


Ασθενοφόρα
Κινητά Νοσοκομείο
Στρατιωτικά οχήματα
Οχήματα διάσωσης
Συντονισμού καταστροφών
Άβαταρ μέλους
teakboy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Μάιος 2008, 07:07
Τοποθεσία: Λεγραινά , Αττικής

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Μάιος 2008, 12:31

WOW !!!!!!!
Εσυ μονο βανακια της CIA KAI FBI δε φτιαχνεις !!!
:D :D
Βλεπω και δορυφορικο πιατο να βαζεις στην οροφη του PATHFINDER !! :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες