Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό karalisd » 20 Σεπ 2008, 19:30

Γεια χαρα!

Ψαχνω να αγορασω ενα forester και το προβλημα που προκυπτει ειναι ποια εκδοση?
forester 2 2.0 turbo η forester 3 2.0 ατμοσφαιρικο?
Θα 'ηθελα λίγο τα φώτα σας...

1) το τουρμπο αντικαθιστα τις κοντες σχεσεις με την μεγαλυτερη ροπη ή θα πάρεις δίσκο στο χέρι?
2) Υπαρχει 2.0 turbo facelifted? Γιατι βλέπω μερικές αγγελίες που εχουν μάσκα forester 3 και λενε 2.0 turbo...
3) σε τι κατανάλωση παιζει το τουρμπο?
4) Έχουν τα ίδια διαφορικά?
5) Πόση διαφορά έχουν τελικά στο ύψος (με μαμα διαστασεις ελαστικων)?
6) και το αιώνιο προβλημα του μεταχειρισμένου: υπάρχου σημεία κλειδιά στο forester που να προδίδουν τρακαρισμα?
7) Το καινούργιο αξίζει να το κοιτάξω, γιατι θεωρητικά μου φαίνεται σαν μηχανολογικό πισωγύρισμα....

Μέχρι πρότινος είχα ενα xtrail 2.0 του 2003 (ολικη καταστροφή απο ατυχημα) το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ για την άνεση με την οποία κατέπινε χωματόδρομους χωρίς να κοπανάει... Στα ταξίδια όμως έκανε θόρυβο μετά τα 140 (τελική 180 με το ζόρι) και είχε αρκετα μεγάλη κατανάλωση σχετικά με τις επιδόσεις του που ήταν μέτριες... Νομίζω πως το φορεστερ είναι η σωστή αναβαθμιση...

Η πιο σημαντική ερώτηση είναι η 2η μιας και αυτό θα ήταν το ιδανικό για μένα...

Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
karalisd
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 10 Δεκ 2006, 23:41

foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό meco » 21 Σεπ 2008, 12:59

Τo f/l έβγαινε μόνο 2,5 turbo. Υπάρχουν όμως αυτοκίνητα δίλιτρα turbo προ f/l που είχαν το τιμόνι του f/l και ανανεωμένο εσωτερικό.
Το forester 3 είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Κάποιοι ξενερώνουν με το σχήμα του γιατί το προτιμήσουν s/w όπως και εγώ άλλωστε όμως το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό.
Από την άλλη και το 2.0 forester turbo είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Όμως η κατανάλωσή του σε σχέση με το καινούριο ατμοσφαιρικό θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Επίσης υστερεί στους χώρους και στην ηχομόνωση. Βάλε προτεραιότητες και αποφάσισε. Προσωπικά για το καινούριο θα πήγαινα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με ένα μτχ.

Υ.Γ. Για μένα τώρα ο λάτρης των forester, αν θέλει καινούριο subaru επιλέγει outback diesel.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 21 Σεπ 2008, 14:06

Ωραιο το diesel αλλα χαθηκε ο κοσμος να το εχουνε επιλογη και σε αυτοματο?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό violin » 21 Σεπ 2008, 17:23

Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό violin » 21 Σεπ 2008, 17:24

Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

Re: foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 21 Σεπ 2008, 18:29

violin έγραψε:http://www.autoexpress.co.uk/search/?make=197&model_store=199&model=199&words=&searchby=website

Εχω την εντυπωση οτι αυτο ειναι βενζινα και οτι με το πετρελαιο δεν υπαρχει αυτοματο σασμαν
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: foretser 2 turbo vs forester 3 ατμοσφαιρικό

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 24 Σεπ 2008, 07:38

karalisd έγραψε:το τουρμπο αντικαθιστα τις κοντες σχεσεις με την μεγαλυτερη ροπη ή θα πάρεις δίσκο στο χέρι?


Μάλλον θα πάρεις το δίσκο στο χέρι αν το ζορίσεις λίγο παραπάνω εκτός δρόμου όταν θέλεις τη μέγιστη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές όπου το τούρμπο δεν σε καλύπτει, π.χ. όταν θέλεις να περάσεις από ένα νεροφάγωμα ή όταν θέλεις να ξεκινήσεις στη μέση μιας απότομης ανηφόρας με πλήρες φορτίο. Αν οι κοντές ήταν περριτές γιατί τις έχουν όλα τα καθαρόαιμα ακόμα κι αν έχουν θηριώδη κινητήρες.
Αν θέλεις τη γνώμη μου να πάρεις το ατμοσφαιρικό είτε το Φόρεστερ 2 ή το 3, θα έχεις και σημαντικά μικρότερη κατανάλωση γύρω στα 11λτ/100χλμ. μικτή χρήση, 5 με 6 λτ λιγότερο απ΄το τούρμπο, το οποίο όσο περισσότερο το ζορίζεις τόσο περισσότερο καίει και μπορεί άνετα να φθάσει τα 20λτ/100χλμ. Από αξιοπιστία θα σου πώ ότι στα 100.000 δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα.
Αν θέλεις ντίζελ, ο Μπόξερ ντίζελ με εφάμμιλη ισχύ και πολύ μεγαλύτερη ροπή είναι έτοιμος να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό Evolander » 25 Σεπ 2008, 13:08

Αν η χρήση που θα κάνεις είναι περισσότερο off road, θα σε προέτρεπα κι εγώ στο ατμοσφαιρικό γιατί πολύ απλά το turbo δεν είναι για τέτοια χρήση.
Όπως προείπε ο φίλος παραπάνω, οι κοντές σχέσεις είναι must για off road.
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες