Αξιότιμοι Κύριοι,
Σας αποστέλλω την παρούσα επιστολή σχετική με το χρονικό της ταλαιπωρίας μου, και σας παρακαλώ να την δημοσιεύσετε προς ενημέρωση των αναγνωστών σας και οχι μόνο.
Τον Ιανουάριο του 2005 αγόρασα ένα FORD MAVERICK αξίας 33.400€. Το πρώτο service του αυτοκινήτου ήταν προγραμματισμένο στα 20.000 kmh.
Μετά το πέρας αυτού, και μετά απο 5.000Kmh (στα 25.000kmh) περίπου καθώς οδηγούσα είδα το λαμπάκι του λαδιού αναμμένο. Όπως καταλαβαίνετε η έκπληξη μου ήταν τεράστια και πολύ δυσάρεστη.
Επί τόπου ελέγχοντας τα λάδια, είδα οτι δεν υπήρχαν. Πηγαίνοντας αμέσως στον έναν απο τους δύο διανομείς της FORD στη Θεσσαλονίκη, απ' όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο, ακούστε τι μου είπαν: " Επειδή το αυτοκίνητο είναι καινούργιο είναι φυσιολογικό να καίει κάποια λάδια??? "
Όπως μπορεί να καταλάβει ο καθένας το "κάποια" με το καθόλου έχει τεράστια διαφορά και δη για ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Μου συμπλήρωσαν λοιπόν τα χαμένα λάδια και συμφωνήσαμε να επανέλθω μετά απο 2.000kmh να επανελενχθεί. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η οδύσσεια μου.
Αυτό το πήγαινε - έλα για τα χαμένα λάδια, με συνεχείς επισκέψεις στο συνεργείο, διήρκεσε περίπου άλλα 10.000kmh, με ατελείωτους καβγάδες στο συνεργείο, εκνευρισμό και κοροιδία (αισίως είχα αγγίξει τα 35.000kmh!).
Κατ' αυτό το διάστημα το μόνο που κάνανε ήτανε να μου συμπληρώνουν λάδι σε ένα αυτοκίνητο που τα έκαιγε!?!. Κάπου τότε (Σεπτέμβριος του 2006) αποφάσισαν πως πρέπει να μου αλλάξουν ολόκληρη την μηχανή και να μου βάλουν μια καινούργια. Όπως και έγινε, αλλά δυστυχώς τα βάσανα μου δεν είχαν τελειώσει.
Καταρχάς στο βιβλίο των service δεν γράψανε οτι η μηχανή αλλάχτηκε κ επιπλέον αρνούνταν να μου δώσουν οιοδήποτε χαρτί ως αποδεικτικό της αλλαγής της μηχανής, ισχυριζόμενοι οτι η καινούργια μηχανή φέρει τον ίδιο αριθμό πλαισίου (το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι ένα τιμολόγιο).
Και εγείρεται το ερώτημα, κατα πόσο είναι νομότυπο αυτό και κατα πόσο τελικά αλλάχτηκε η μηχανή. Επιπλέον για άλλα 5.000kmh μπρός - πίσω να μου ελέγχουν την μηχανή και να ξανασυμπληρώνουν λάδι. Φεύγοντας για ένα ταξίδι στο εξωτερικό (περίπου στα 45.000kmh ή 10.000kmh με την καινούργια μηχανή) σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο για βενζίνη και για έλεγχο λαδιών.
Ο υπάλληλος αναρωτήθηκε αν το αυτοκίνητο είχε ποτέ λάδι αφού το κάρτερ ήταν πάλι άδειο!!!??(υπάρχει και μάρτυρας στο περιστατικό).
Πλήρωσα 100€ για καινούργια λάδια στο βενζινάδικο. Στα 50.000Kmh ή 15.000 της καινούργιας μηχανής, σπάει το ελατήριο επαναφοράς του συμπλέκτη.
Επι τόπου πηγαίνω πάλι στον επίσημο αντιπρόσωπο, οπού με ενημερώνουν οτι το ανταλλακτικό δεν υπάρχει ούτε Θεσσαλονίκη ούτε Αθήνα και θα πρέπει να παραγγελθεί απο Γερμανία. Μετά απο 2 μήνες περίπου μου τηλεφωνούν οτι το ελατήριο έχει φτάσει και χωρίς ραντεβού και χρέωση να πάω για την αλλαγή.
Ενημερώνω οτι σε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα έχω το μεγάλο service των 60.000kmh οπότε για να μην χάνω και άλλες επιπλέον ώρες απο τη δουλεία μου (γιατί ήδη είχα χάσει παμπολλές εξαιτίας της FORD) θα έρθω μια και καλή για να τακτοποιήσουμε και τα δύο. Πηγαίνοντας εκεί με ενημερώνει ο υπεύθυνος του συνεργείου οτι δεν έχω κάνει το service των 40.000 kmh.
"Μα τι service να κάνω?" του απαντώ σε μία καινούργια μηχανή? Μου απαντά "για να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε λίγους μήνες να ξαναπάω για ένα μικρό service για να μπεί η σφραγίδα που έλειπε στο βιβλίο". Αφήνω το αυτοκίνητο και φεύγω.
Μετά απο κάποιες ώρες δέχομαι τηλέφωνο απο το συνεργείο οτι το ελατήριο που υποτίθεται οτι θα ήταν δωρεάν θα μου κοστίσει 180€ γιατί ήμουν πλέον εκτός εγγύησης!
Καταλαβαίνετε λοιπόν την αντίδραση μου. Βγήκα εκτός εαυτού. Όταν ρώτησα γιατί τό παραμύθι της εγγύησης δεν μου το είπατε απο την πρώτη αρχή όταν άφησα το αυτοκίνητο και περιμένατε να κάνετε το service, ψευδώς μου απάντησαν οτι με είχαν ενημερώσει. Δηλαδή αυτοί οι κύριοι της FORD σε οδηγούν να συμπεριφερθείς ψυχωτικά και σε κάθε συνομιλία να τους ηχογραφείς και να ζητάς γραπτές αποδείξεις για να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι οτι οι κύριοι βρήκαν την τέλεια δικαιολογία να βγάλουν εκτός εγγύησης ένα ελλατωματικό αυτοκίνητο για να μην αιμορραγεί η μαμα εταιρία FORD. Σημειώνω οτι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει συνεργάτης μου με το ίδιο αυτοκίνητο.
Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιος ευθύνεται, δηλαδή ο επίσημος αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης ή η μητρική εταιρία FORD MOTOR HELLAS ή και οι δύο. Αυτό που μπορώ να πώ μετα βεβαιότητος είναι οτι εκατέρωθεν ( γιατί πολλές φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά στην Αθήνα και ακόμα με παίρνουν ) συνάντησα απαράδεκτη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Κάθε μεγάλη εταιρία φροντίζει να είναι κάθε πελάτης μοναδικός και ευχαριστημένος και απο την αγορά και απο το after sales service. Λοιπόν σας πληροφορώ οτι πολύ απέχω απο αυτή την συναισθηματική κατάσταση.
Αισθάνομαι εξαπατημένος, οργισμένος και εκτεθειμένος, για ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα ακριβά και ακόμα πληρώνω με πολλούς τρόπους.
Το σίγουρο είναι οτι αυτό δεν θα μείνει εδώ, και δεν πρέπει, γιατί ο υποψήφιος αγοραστής της FORD πρέπει να ξέρει. Για τους παραπάνω ισχυρισμούς μου έχω και αποδεικτικά στοιχεία.
Ζητώ λοιπόν να δημοσιευτεί η καταγγελία μου και αφ' εταίρου οποιοσδήποτε με παρόμοια εμπειρία με την ίδια εταιρία ή αντιπρόσωπο να επικοινωνήσει μαζί μου στο kostas@skoutelisdimitrios.gr.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση και τον χρόνο σας.
Μετα τιμής,
Σκουτέλης Κων/νος