karanti έγραψε:SUVord γεια χαρα, δεν ξερω αν με θυμασαι, μιλησαμε την πρηγουμενη εβδομαδα στον Πειραια για αναρτησεις.
Αν μπορεις να με βοηθησεις, ειμαι στο service των 40.000 km σε ενα Mav του 2006.
Αν καταλαβα καλα, δεν υπαρχει ιμαντας εκκεντροφορου για αλλαγη.
Τι θα πρεπε κατα τη γνωμη σου να προσεξω;
Να αλλαξω βαλβολινες στα διαφορικα που δεν εχουν αλλαχθει ποτε;
To 2.3 για χρονισμό χρησιμοποιεί καδένα και εκτός απροόπτου δεν χρειάζεται αλλαγή πριν,τουλάχιστον, τα 120000.
χιλιόμετρα.
Οι βαλβολίνες δεν θέλουν αλλαγή με βάση τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει.Με το καλό να φτάσεις τα 100000 χλμ. και βλέπεις.
Επειδή το αυτοκίνητο είναι του 2006 και στο σέρβις περα απο τα τυπικά, λάδια φίλτρα κλπ, αποφεύγουν οι περισσότεροι να κάνουν αλλαγή του αντιψυκτικού υγρού, όπως και αλλαγή των υγρών φρένων, αν θέλω να γίνει η δουλειά σωστή θα τους ζητούσα τις δύο αυτές αλλαγές ως πρόσθετες εργασίες.
Καλά χιλιόμετρα.