Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ιστορικό βλαβών

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό helias » 21 Νοέμ 2007, 15:29

photographer έγραψε:Παιδια γεια σας και απο εμενα.Νεος στο φορουμ, αλλα το διαβαζω αρκετο καιρο. Στο θεμα μας τωρα, εχω το 2.3L αγορα 12ος 2005 27500km αρκετα
απ΄αυτα offroad, χιονια, λασπες, πετρες κλπ.Ολα αυτα με τα λαστιχα της μανας του.Προβλημα κανενα,αψογο!! :D :D :D


Και αυτό λογικό! :wink:


Καλώς ήλθες φίλε photographer!!!!!!!! :P
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό photographer » 22 Νοέμ 2007, 13:54

helias έγραψε:
photographer έγραψε:Παιδια γεια σας και απο εμενα.Νεος στο φορουμ, αλλα το διαβαζω αρκετο καιρο. Στο θεμα μας τωρα, εχω το 2.3L αγορα 12ος 2005 27500km αρκετα
απ΄αυτα offroad, χιονια, λασπες, πετρες κλπ.Ολα αυτα με τα λαστιχα της μανας του.Προβλημα κανενα,αψογο!! :D :D :D


Και αυτό λογικό! :wink:


Καλώς ήλθες φίλε photographer!!!!!!!! :P

Ευχαριστώ!!! :P :P
Άβαταρ μέλους
photographer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 17:21
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό Kathigitis » 23 Νοέμ 2007, 12:25

Αγαπητοί φίλοι,
έχω ένα Mav 2000 ΜΥ 2004. Πρόσφατα στα 35000 άλλαξα δίσκο πλατώ και μου κόστισε ανταλλακτικά και δουλειά 750 ευρώ!. Το αυτοκίνητο δεν έχει ταλαιπωρηθεί καθόλου με εκτός διαδορμές δυστυχώς.....και φυσικά δεν είμαι πρωτάρης οδηγός. Θεωρώ ότι δεν έπρεπε και μάλιστα σε ένα suv να χαλάει ο δίσκος τόσο γρήγορα. Είμαι έμπειρος οδηγός και είχα και πολλά άλλα αυτοκίνητα, π.χ. suzuki swift gt και επειδή ήμουν και πιο νέος το είχα ρημάξει στα γκάζια. Έφτασε στα 120,000 χλμ και δίσκο δεν είχα αλλάξει. Τώρα όσον αφορά την αξιοπιστία των αυτοκινήτων μας....έχουμε όλοι να πούμε πολλά. Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω και το εξής πρόβλημα....σε διάφορα σημεία της λαμαρίνας έχει φύγει βερνίκι και μπογιά σε μέγεθος αρακά...και φαίνεται καθαρά η λαμαρίνα σκέτη. Εννοείται ότι σε αυτά τα σημεία δεν αναγνωρίζεται κακόβουλη ενέργεια (π.χ. γδάρσιμο με πρόκα κλπ). Φαναρτζήδες που έχουν δει το αυτοκίνητο δεν μπορούν να το εξηγήσουν. Μου πρότειναν δε να μην το βάψω γιατί θα χάσω από την αξία του αυτοκινήτου αλλά να το παρατηρώ........
Τώρα για την δυσκολία πρώτης και δεύτερης ταχύτητας τα έχετε πει ξανά εσείς.
Τέλος να σας ενημερώσω ότι πρόσφατα άλλαξα και τα μαμίσια λάστιχα με τα 693 της Bridgestone και διεπίστωσα μεγάλη διαφορά......

Τώρα ψάχνω μήπως αλλάξω και το απαράδεκτο ηχοσύστημα......με κανένα που να δέχεται mp3, να έχει usb port κλπ....Εάν κανένας από εσάς έχει συγκεκριμένες προτάσεις ας με ενημερώσει.....

Καλό κουράγιο σε όλους
Φιλικά
Γεράσιμος
Άβαταρ μέλους
Kathigitis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 17:15
Τοποθεσία: Mytilene

Re: Ιστορικό βλαβών

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 24 Φεβ 2014, 17:48

Πορτοκαλί λαμπάκι κινητήρα και σε εμένα!
Δοκίμασα με την μέθοδο της αποσύνδεσης της μπαταρίας, με το erase του scanner, αλλά επιμένει. Μετά απο σκανάρισμα...κωδικός P0403
Ford Maverick 2.3 XLT
Άβαταρ μέλους
asterixx25
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 15:47

Re: Ιστορικό βλαβών

Δημοσίευσηαπό SUVord » 25 Φεβ 2014, 11:54

asterixx25 έγραψε:Πορτοκαλί λαμπάκι κινητήρα και σε εμένα!
Δοκίμασα με την μέθοδο της αποσύνδεσης της μπαταρίας, με το erase του scanner, αλλά επιμένει. Μετά απο σκανάρισμα...κωδικός P0403


Κλασσική περίπτωση ελατωματικού σωληνοειδούς διακόπτη ελέγχου επανακυκλοφορίας καυσαερίων-λειτουργίας ανοιγοκλεισίματος της βαλβίδας EGR.Δύο είναι οι πιθανές αιτίες της βλάβης, αν εξαιρέσουμε κάποιο κομμένο καλωδιάκι.
1/Νερό ή υγρασία έχει μπεί στις επαφές του διακόπτη.
2/Ο σωληνοειδής είναι βουλωμένος.
Και στις δύο περιπτώσεις βγάλσιμο και καθάρισμα είναι το πρώτο πράγμα που θα δοκίμαζα.
Προσοχή.Ολα τα παραπάνω δεν αναφέρονται στην βαλβίδα EGR, αλλά στον σωληνοειδή διακόπτη που ελέγχει την λειτουργία της EGR.

ΥΓ.: Σε περίπτωση που ο σωληνοειδής χρειάζεται να αντικατασταθεί το κόστος του είναι γύρω στα 50 ευρώ και εύκολα κάποιος μπορεί να τον αλλάξει μόνος του.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Ιστορικό βλαβών

Δημοσίευσηαπό mave66 » 23 Μαρ 2014, 16:43

Γεια σας... Να αναφερω κι εγω ενα προβλημα κι οποιος μπορει να βοηθησει (mav 2.0 1/2004, 125.000 xlm)...
Πατωντας αποτομα το γκαζι (με ταχυτητα μεσα και πιο εντονα με τριτη), ανεβαινουν οι στοφες του κινητηρα αλλα οχι μαζι και η ταχυτητα του αμαξιου και πολυ γρηγορα πεφτουν οι στροφες και επιταχυνει ομαλα (και μαλλον αργα). Το φαινομενο παρουσιαστηκε εντονα πριν καμια βδομαδα και στο συνεργειο (που μου ειχαν πει καποια στιγμη οτι θα θελω δισκο), κατεβασαν σαζμαν και τελικα ''καρφωθηκε'' ο υπαρχον δισκος (αλλαγη φερμουιτ μονο) και αλλαξαμε και το ρουλεμαν.. Αλλα το φαινομενο ξαναεμφανιστηκε τις τελευταιες μερες :banging: ... να σημειωσω οτι ουτε check engine λαμπακι εχει εμφανιστει ποτε, ουτε αλλη ενδειξη στο ταμπλω...
Επειδη θα μπει το αμαξι στο συνεργειο για αλλο λογο (κατι ξερει ο Παναγιωτης) και με το λιγο που εψαξα, θα πω να του κανουν και :
α) καθαρισμο πεταλουδας
β) καθαρισμο βαλβιδας EGR (μαλλον δεν εχει ρολο, αλλα δεν εχω κανει και ποτε)
γ) καθαρισμο μοτερ ρελαντι
υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να τσεκαρω ή καμια ιδεα για το που οφειλεται το παραπανω?? (πχ κανας αισθητηρας??)
mave66
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Απρ 2013, 12:17

Re: Ιστορικό βλαβών

Δημοσίευσηαπό panost » 23 Μαρ 2014, 21:08

mave66 έγραψε:Γεια σας... Να αναφερω κι εγω ενα προβλημα κι οποιος μπορει να βοηθησει (mav 2.0 1/2004, 125.000 xlm)...
Πατωντας αποτομα το γκαζι (με ταχυτητα μεσα και πιο εντονα με τριτη), ανεβαινουν οι στοφες του κινητηρα αλλα οχι μαζι και η ταχυτητα του αμαξιου και πολυ γρηγορα πεφτουν οι στροφες και επιταχυνει ομαλα (και μαλλον αργα). Το φαινομενο παρουσιαστηκε εντονα πριν καμια βδομαδα και στο συνεργειο (που μου ειχαν πει καποια στιγμη οτι θα θελω δισκο), κατεβασαν σαζμαν και τελικα ''καρφωθηκε'' ο υπαρχον δισκος (αλλαγη φερμουιτ μονο) και αλλαξαμε και το ρουλεμαν.. Αλλα το φαινομενο ξαναεμφανιστηκε τις τελευταιες μερες :banging: ... να σημειωσω οτι ουτε check engine λαμπακι εχει εμφανιστει ποτε, ουτε αλλη ενδειξη στο ταμπλω...
Επειδη θα μπει το αμαξι στο συνεργειο για αλλο λογο (κατι ξερει ο Παναγιωτης) και με το λιγο που εψαξα, θα πω να του κανουν και :
α) καθαρισμο πεταλουδας
β) καθαρισμο βαλβιδας EGR (μαλλον δεν εχει ρολο, αλλα δεν εχω κανει και ποτε)
γ) καθαρισμο μοτερ ρελαντι
υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να τσεκαρω ή καμια ιδεα για το που οφειλεται το παραπανω?? (πχ κανας αισθητηρας??)

Καλησπέρα ,
δεν έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτ/το αλλά από την περιγραφή φαίνεται να είναι καθαρά θέμα συμπλέκτη . Θα έλεγα να ελέγξουν τις αντλίες συμπλέκτη (πάνω και κάτω) μην κολλάει κάποια ή θέλει καμία ρύθμιση το κενό στο πεντάλ . Εκτός αν κάτι δεν πήγε καλά στην επισκευή του δίσκου ή έχει πρόβλημα και στο πλατό η το βολάν.
panost
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013, 19:29

Re: Ιστορικό βλαβών

Δημοσίευσηαπό SUVord » 24 Μαρ 2014, 14:47

Εφόσον για λίγες μέρες μετα που καρφώθηκε ο δίσκος δούλευε και το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε, ή ο δίσκος τάχει φτύσει και δεν παίρνει κάρφωμα ή το πεντάλ θέλει ρύθμιση έτσι κι αλλιώς μετα απο την εργασία που έγινε.Η ρύθμιση του πεντάλ είναι βασική εργασία καθότι αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει στο πεντάλ την οδοντωτή ημισέληνο που αυτόματα ρυθμίζει την θέση του.
Να προσθέσω και τυχούσα αμέλεια-αφηρημάδα εκ μέρους του συνεργείου:Υπάρχουν δύο ηλεκτρικές φίσες στην περιοχή του μοχλού που ενώνεται με τον slave cylinder.Μπορεί να μήν ξανακουμπώθηκαν σωστά και κάποια να ξεσυνδέθηκε.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες