Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ford Maverick Vs Toyota RAV4

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 24 Μάιος 2010, 21:27

Πρωτον χωρις να ειμαι σιγουρος για να μπουνε τα αργα πρεπει να κλειδωσετε το κεντρικο να γινει μονιμος 4χ4 αυτο ειναι ακρος απογορευτικο για την ασφαλτο γιατι θα κουρδισετε τα γραναζια. Ολα αυτα για τα πιο συχρονα 4χ4 που δεν εχουνε πλυμνες. Εγω θα προτεινα στον φιλο να παρη ενα Mitsubishi Pinin η Pajero κανα δυο μοντελα πριν που εχουνε αργα, δυναμη (προσοχη καποια Pinin δεν ειχανε αργα) και σε πανε στο βουνο. Εκτος και αν παρη κανα ακομα παλαιοτερο 4χ4 οπως Vitara V6, Pajero sport κτλπ
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Μάιος 2010, 12:36

Καλώς τις λούγκρες με τα FEROZA!!!
Πούλα το και πάρε MAVERICK!
Θα σου μυρίζει λιγάκι ο δίσκος αλλα τα καινούρια κυκλοφορούν με επιλογή αρώματος...Λεβάντα, δυόσμος, γαρύφαλο, μαστίχα Χίου κτλ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό meco » 28 Μάιος 2010, 20:38

heroicentaur έγραψε:Πρωτον χωρις να ειμαι σιγουρος για να μπουνε τα αργα πρεπει να κλειδωσετε το κεντρικο να γινει μονιμος 4χ4 αυτο ειναι ακρος απογορευτικο για την ασφαλτο γιατι θα κουρδισετε τα γραναζια. Ολα αυτα για τα πιο συχρονα 4χ4 που δεν εχουνε πλυμνες. Εγω θα προτεινα στον φιλο να παρη ενα Mitsubishi Pinin η Pajero κανα δυο μοντελα πριν που εχουνε αργα, δυναμη (προσοχη καποια Pinin δεν ειχανε αργα) και σε πανε στο βουνο. Εκτος και αν παρη κανα ακομα παλαιοτερο 4χ4 οπως Vitara V6, Pajero sport κτλπ

Στο forester δεν υπάρχει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Βάζεις τις κοντές απλά πατώντας συμπλέκτη. Στο pinin πάλι για τις κοντές πρέπει προηγουμένως να έχει κλειδωθεί το κεντρικό διαφορικό.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 30 Μάιος 2010, 20:29

MAVERIUS KAMENIUS που θα παει οταν θα σε πετυχω Αγια Παρασκευη θα σου κολλησω ενα αυτοκολλητο που θα λεει ΠΑΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΟΛΛΑΩ ΠΑΝΤΟΥ χιχιχι


Φιλε MECO αυτο για το Forester δεν το γνωριζα πως εχει κοντες χωρις να χρειαστει να κλειδωθει το κεντρικο διαφορικο οποτε ειναι ενα προταιρημα για την οδηγηση στην ασφαλτο.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό meco » 31 Μάιος 2010, 11:37

heroicentaur έγραψε:Φιλε MECO αυτο για το Forester δεν το γνωριζα πως εχει κοντες χωρις να χρειαστει να κλειδωθει το κεντρικο διαφορικο οποτε ειναι ενα προταιρημα για την οδηγηση στην ασφαλτο.

Αυτό ισχύει επιπλέον και στα lada niva (υπάρχει ξεχωριστός λεβιές για το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού) καθώς και στα sorento που είναι εξοπλισμένα με TOD στα οποία όμως η πλήρη απουσία κλειδώματος δημιουργούσε προβλήματα στις απότομες καταβάσεις όπως είχαμε συζητήσει στο παλιό forum to4x4.gr οι οποίες συζητήσεις δυστυχώς έχουν χαθεί.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Μάιος 2010, 14:33

meco, σταμάτα να μιλάς με τις λούγκρες...θα χαλάσεις.
Δεν βλέπεις κι απο τη φωτογραφία;
Τούπανε να πάει να κάνει μπάνιο κι αυτός μπήκε στο νερό με το χρέπι του.
Μονο που δεν μας είπε τι μαγιό φοράει στο τουτού του κι αν είναι αυθεντικό της εταιρείας ή μαϊμού απο το Μοναστηράκι.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 01 Ιουν 2010, 22:04

εαν εχεις να επιλεξεις αναμεσα σε αυτα τα 2 θα προτινα να παρεις maverick και δει το 3λιτρο γιατι ειχα διαβασει οτι τα 2.0 και 2.3 ειχαν καπια ελατοματα στα διαφορικα και στις δυσκοπλακες τα οποα ειναι μοντελα 2003-2005 το maverick το 3λιτρο ειναι πολλη πιο δυνατο και απο το rav και το 2.0 και 2.3 maverick

οσο για την τετρακινηση τους ειναι ιδια μονιμη τετρακινηση χωρις κλειδωμα κεντρικου διαφορικου αυτο ειναι + για την ασφαλτο ενω για εκτος εαν συκωσει εναν τροχο στον αερα ακηνητοποιητε γιατι μεταφερετε ολη ροπη σε αυτος που ειναι στον αερα οσο για την ελξη σκαφους και τα 2 μια χαρα ειναι

εγω εχω ενα pajero sport 3.0λιτρο μοντελο '06 ειναι πολλη δυνατο αυτοκινητο εχει ροπη εχει δυναμη και μπορει να τραβηξει με πισωκινηση ανετα 3Τ βαρος σε ανηφωρες χωρις να μηριζη το δισκο πλατο με ανεση για την ακριβια 2950kg με φρενα και με ικανοποιη ανετα σε ολοους τους τομης ασφαλτο οικογενεια τρειλερ offroad

εγω παλη θα σου προτινα να παρεις ενα μεγαλητερο 4X4 οπως pajero ,pajero sport ,pathfinder, grand vitara new και αλλα τετοια τα οποια να εχουν κατ επιλογην τετρακινηση
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό elisseos » 02 Ιουν 2010, 07:57

mitsusport έγραψε:εαν εχεις να επιλεξεις αναμεσα σε αυτα τα 2 θα προτινα να παρεις maverick και δει το 3λιτρο γιατι ειχα διαβασει οτι τα 2.0 και 2.3 ειχαν καπια ελατοματα στα διαφορικα και στις δυσκοπλακες τα οποα ειναι μοντελα 2003-2005 το maverick το 3λιτρο ειναι πολλη πιο δυνατο και απο το rav και το 2.0 και 2.3 maverick

οσο για την τετρακινηση τους ειναι ιδια μονιμη τετρακινηση χωρις κλειδωμα κεντρικου διαφορικου αυτο ειναι + για την ασφαλτο ενω για εκτος εαν συκωσει εναν τροχο στον αερα ακηνητοποιητε γιατι μεταφερετε ολη ροπη σε αυτος που ειναι στον αερα οσο για την ελξη σκαφους και τα 2 μια χαρα ειναι

εγω εχω ενα pajero sport 3.0λιτρο μοντελο '06 ειναι πολλη δυνατο αυτοκινητο εχει ροπη εχει δυναμη και μπορει να τραβηξει με πισωκινηση ανετα 3Τ βαρος σε ανηφωρες χωρις να μηριζη το δισκο πλατο με ανεση για την ακριβια 2950kg με φρενα και με ικανοποιη ανετα σε ολοους τους τομης ασφαλτο οικογενεια τρειλερ offroad

εγω παλη θα σου προτινα να παρεις ενα μεγαλητερο 4X4 οπως pajero ,pajero sport ,pathfinder, grand vitara new και αλλα τετοια τα οποια να εχουν κατ επιλογην τετρακινηση


Δεν τα λες καλα φιλε μου.... το 2.0 κλειδωνει με κουμπι το κεντρικο διαφορικο ενω τα 2.3 και 3.0 κλειδωνουν αυτοματα και προοδευτικα εως 50-50.
ΔΕΝ ανκινητοποιουνται με εναν τροχο στον αερα.
Τραβαω σκαφος 1 τοννο και δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα σε ανελκυση - καθελκυση οχι μονο σε γλυστρα αλλα και σε παραλιες με βοτσαλα. Γεγονος ειναι οτι ο δισκος την "ακουει" ευκολα ....
Άβαταρ μέλους
elisseos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2006, 21:15
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 02 Ιουν 2010, 09:34

ωχ δεν το ξερα οτι στο maverick κλειδωνει το κεντρικο αλλα οντος στο rav δεν κλειδωνει
και αν στο 2.0 κλειδωνει με κουμπι ειναι καλητερα απο τα αυτοματα
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό SUVord » 02 Ιουν 2010, 11:43

Μία απλή διευκρίνηση σχετικά με το κλείδωμα...
Ολα το Μάβερικ κατασκευής μέχρι και Φθινόπωρο του 2004, ασχέτως κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων κλειδώνουν το κεντρικό τους διαφορικό 50-50 με διακόπτη.
Ολα τα Μάβερικ απο το 2005 και μετά δεν κλειδώνουν το κεντρικό τους διαφορικό.
Πάμε πάλι διαφορετικά: Στρογγυλά φώτα ομίχλης και ρεζέρβα κρεμαστή εξωτερική δεν κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό.
Παραλληλόγραμμα φώτα ομίχλης και ρεζέρβα ανάγκης εσωτερικά στο χώρο των επιβατών
κλειδώνει το κενρικό διαφορικό.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 02 Ιουν 2010, 12:03

αρα το maverick πριν απο το 2004 ειναι καλητερο και εαν ειχε και κοντα θα ηταν ακομα καλητερα
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες