Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΟΝ OFF

Συντονιστής: SUVord

ΟΝ OFF

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 25 Νοέμ 2004, 20:05

Kαλυτερος τροπος για εκκινηση με Μαβ. 2003 ειναι σε σταση (σε φαναρι ας πουμε) να πατας το ον....και να ξεκινας με οσα γκαζια θελεις και αφου κανεις την αλλαγη της 2ρας τοτε να γυρισεις οφ....τελεια εκκινηση και τελος το τρελοσπιναρισμα και το χασιμο χρονου!!!! 0-100 σε 11 sec.στα 2.0λιτρα και 9.5sec. στα 3.0λιτρα
Εγκυημενα κανενα προβλημα κανενα!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: ΟΝ OFF

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 25 Νοέμ 2004, 20:27

iperodigos έγραψε:Kαλυτερος τροπος για εκκινηση με Μαβ. 2003 ειναι σε σταση (σε φαναρι ας πουμε) να πατας το ον....και να ξεκινας με οσα γκαζια θελεις και αφου κανεις την αλλαγη της 2ρας τοτε να γυρισεις οφ....τελεια εκκινηση και τελος το τρελοσπιναρισμα και το χασιμο χρονου!!!! 0-100 σε 11 sec.στα 2.0λιτρα και 9.5sec. στα 3.0λιτρα
Εγκυημενα κανενα προβλημα κανενα!!!!


Αμα μου μαζευω σε κανα φαναρι διαφορικά θα γελασει και το παρδαλό κατσίκι!!!!! Το έχεις δοκιμάσει?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 25 Νοέμ 2004, 20:43

Είπε εγγυημένα. Τώρα αν δω κανένα διαφορικό δίπλα από καμιά ελιά θα καταλάβω. Πάντως εγώ με το δικό μου χωρίς σπινιάρισμα χωρίς τίποτα, πρώτος ξεκινάω πρώτος φτάνω. Και γενικά σε επιτάχυνση μόνος στην πόλη δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Και πριν οδηγούσα αυτοκίνητο 180 ίππων. Στην εθνική ναι. Με φορτίο έχει πρόβλημα στο προσπέρασμα .
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 26 Νοέμ 2004, 13:14

vaggos έγραψε:Είπε εγγυημένα. Τώρα αν δω κανένα διαφορικό δίπλα από καμιά ελιά θα καταλάβω. Πάντως εγώ με το δικό μου χωρίς σπινιάρισμα χωρίς τίποτα, πρώτος ξεκινάω πρώτος φτάνω. Και γενικά σε επιτάχυνση μόνος στην πόλη δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Και πριν οδηγούσα αυτοκίνητο 180 ίππων. Στην εθνική ναι. Με φορτίο έχει πρόβλημα στο προσπέρασμα .


Με ισιο τιμονι και σε βρεγμενο θα καταλαβεις την διαφορα....
49.000χλμ με 3λιτρο και σε βρεγμενο τερρεν ετσι λειτουργω και δεν ειχα κανενα προβλημα......σε στεγνο δεν ξεκινω με τερμα γκαζια απλα γκαζωνω προοδευτικα και γινεται καπνος!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 27 Νοέμ 2004, 20:32

Νομιζω,πως ουσιαστικη διαφορα υπαρχει μονο σε περιπτωσεις ολισθηρου οδοστρωματος.....γιατι το 2λιτρο ειναι πολυυυυυ βαρυ.Μετρημενο με επιταχυνσιομετρο σε καλη ασφαλτο πηρα ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα!!!Το 4χ4 κοβει το αυτοκινητο.Πραγματικη διαφορα υπαρχει μονο σε μεγαλη ιπποδυναμη.Δοκιμαστε με το 2λιτρο να ανεβειτε πολυ μεγαλες κλισεις οπου το ΜΑ υστερει,θα διαπιστωσετε οτι ΜΑ εχει πιο πολλες πιθανοτητες να βγει με το "αυτο" παρα με το 4χ4 οπου χανει μερος της δυναμης του. :P :P :P
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 28 Νοέμ 2004, 14:05

MAVERICKios έγραψε:Νομιζω,πως ουσιαστικη διαφορα υπαρχει μονο σε περιπτωσεις ολισθηρου οδοστρωματος.....γιατι το 2λιτρο ειναι πολυυυυυ βαρυ.Μετρημενο με επιταχυνσιομετρο σε καλη ασφαλτο πηρα ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα!!!Το 4χ4 κοβει το αυτοκινητο.Πραγματικη διαφορα υπαρχει μονο σε μεγαλη ιπποδυναμη.Δοκιμαστε με το 2λιτρο να ανεβειτε πολυ μεγαλες κλισεις οπου το ΜΑ υστερει,θα διαπιστωσετε οτι ΜΑ εχει πιο πολλες πιθανοτητες να βγει με το "αυτο" παρα με το 4χ4 οπου χανει μερος της δυναμης του. :P :P :P



ΑΚΡΙΒΩς ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 3ΛΙΤΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΑ . ΓΙΑΥΤΟ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΗ ΑΝΗΦΟΡΑ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΕΙΔΩΝΑ......ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverickman » 01 Δεκ 2004, 10:20

MAVERICKios έγραψε:Νομιζω,πως ουσιαστικη διαφορα υπαρχει μονο σε περιπτωσεις ολισθηρου οδοστρωματος.....γιατι το 2λιτρο ειναι πολυυυυυ βαρυ.Μετρημενο με επιταχυνσιομετρο σε καλη ασφαλτο πηρα ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα!!!Το 4χ4 κοβει το αυτοκινητο.Πραγματικη διαφορα υπαρχει μονο σε μεγαλη ιπποδυναμη.Δοκιμαστε με το 2λιτρο να ανεβειτε πολυ μεγαλες κλισεις οπου το ΜΑ υστερει,θα διαπιστωσετε οτι ΜΑ εχει πιο πολλες πιθανοτητες να βγει με το "αυτο" παρα με το 4χ4 οπου χανει μερος της δυναμης του. :P :P :P


:) ειναι κατι που το παρατηρησα και εγω...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες