Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CRUISE CONTROL

Συντονιστής: SUVord

CRUISE CONTROL

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 06 Δεκ 2004, 20:50

Το CR.C ηταν κατι που πιστευα οτι θα το πληρωνα και δεν θα χρησιμοποιουσα σχεδον ποτε!!Τελικα διαπιστωνω οτι εκανα λαθος και αν αλλαξω α/το θα ηθελα παλι να εχει τετοιο....Θα ηθελα την γνωμη οσων το εχουν και επισης αν πιστευουν πως η χρηση του κανει την οδηγηση πιο οικονομικη ή οχι.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 06 Δεκ 2004, 22:25

Οταν πήρα το δικό μου mav ο πωλητής δεν έκανε καν τον κόπο να ασχοληθεί με το cr.c γιατί μου είπε ότι δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ.Κατά ένα μέρος έχει δίκιο.Στην περιοχή μου δεν βολεύει να πούμε την αλήθεια αλλά όταν το καλοκαίρι πήγα από Γρεβενά-Θεσσαλονίκη το ευχαριστήθηκα.
Για το θέμα κατανάλωσης νομίζω ότι πρέπει να καίει παραπάνω αν λάβουμε την θέση του γκαζιού όταν είναι ενεργοποιημένο.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 07 Δεκ 2004, 00:31

KONSTANTINOS έγραψε:Οταν πήρα το δικό μου mav ο πωλητής δεν έκανε καν τον κόπο να ασχοληθεί με το cr.c γιατί μου είπε ότι δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ.Κατά ένα μέρος έχει δίκιο.Στην περιοχή μου δεν βολεύει να πούμε την αλήθεια αλλά όταν το καλοκαίρι πήγα από Γρεβενά-Θεσσαλονίκη το ευχαριστήθηκα.
Για το θέμα κατανάλωσης νομίζω ότι πρέπει να καίει παραπάνω αν λάβουμε την θέση του γκαζιού όταν είναι ενεργοποιημένο.


Όντως μου είναι πολύ χρήσιμο σε μεγάλα ταξίδια. Δε συμφωνω όμως οτι εχουμε κατανάλωση παραπάνω γιατι επιλέγουμε μια ταχύτητα πχ 130-140 και όλα απο εκει και εμπρός γίνονται μόνα τους. Δεν χρησιμοποιούμε το γκάζι χωρίς λόγο γιατι κάνει την δουλειά μόνο του. Αρα λοιπόν περισσότερες γκαζιές περισσότερη κατανάλωση, λιγότερες γκαζιές λιγότερη κατανάλωση. Το τελευταίο επιτυγχάνεται με το Cruise control...
Θα θελα όμως να δουλευε και το τιμόνι με Cr.c ..... Πλάκα θαχε.....θα κάναμε εξερέυνηση στα χαντάκια .....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 07 Δεκ 2004, 01:26

Nομιζω,πως η καταναλωση μειωνεται μονο αν ταξιδευεις σε ευθειες.Αν υπαρχουν ανηφορες (και δεν πεφτει κατω απο 20 χλμ η διαφορα ταχυτητας ωστε να απενεργοποιηθει) πρεπει να "καιει" παραπανω στην προσπαθεια του να κρατησει τα χλμ--χωρις να μπορει να κατεβασει ταχυτητα.--βυθιζει το γκαζι οσο...παει και....μαλλον τοτε καει!
Τωρα,για cr.con.....για το τιμονι...να πατας κουμπι και να στριβεις...νομιζω οτι δεν θα αργησει να γινει και αυτο :evil: :!: :!:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό mavlover » 07 Δεκ 2004, 19:40

Και εμένα με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Στην αρχή το θεωρουσα μεγάλη μαλακία γιατί απλά δεν το ήξερα. Τώρα που ταξιδεύω συχνα Αθήνα Θσαλλονίκη το χρησιμοποιώ. Δεν ξέρω εάν είναι οικονομικό ή όχι όμως είμαι σίγουρος οτι με επιλεγμένα συνεχώς πχ. τα 130 χμ/ω κάνεις πιο γρήγορα να καλύψεις μια άπόσταση από το να πηγαινεις 120-160-80 κτλ....δηλαδή με διακοπές.Σημαντικό είναι το και το rsm. Κρατάει στην μνήμη την δοθείσα ταχύτητα έτσι ώστε όταν φρενάρεις, το πατάς και σε πάει στην ταχύτητα που ήσουν με την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση...

ΥΓ: ΠΟΤΕ να μην πατήσετε γκάζι ενώ είναι ενεργοποιημένο το cruise control.Το έκανα εν αγνοία μου σε προσπέραση στην εθνική διότι είχα ξεχάσει ότι ήταν ανοιχτό. Τα βλέπεις όλα!!!!!!!!!!. Κάντε το σε ανοιχτό δρόμο να το δείτε.
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό vaggos » 08 Δεκ 2004, 19:25

Σε μεγάλο ταξίδι είναι ιδιαίτερα χρήσιμο. Ακόμα και στο ποτάμι αργά το βράδυ. Ο κατασκευαστής συνιστά να μην χρησιμοποιείται όταν ο δρόμος έχει πολλές στροφές ο δρόμος, ή κίνηση. Πάντως εγώ το χρησιμοπιώ καθημερινά. Και όταν θέλω να επιταχύνω πατάω γκάζι χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και χωρίς φυσικά να δώ τίποτα. Με το χέρι επιταχύνει πολύ αργά και σε κατήφορο επιβραδύνει ελάχιστα. Ισως αρκετά χρήσιμο θα ήταν αν κτύπαγε και alarm πάνω από κάποιο όριο ταχύτητας. Το πρόστιμο τσούζει. Ισως - λέμε τώρα - χρήσιμο να ήταν και ... αλκοολόμετρο. Και έναν τεμπέλη βρε γμτ. Και κυρίως σε άλλη θέση το τασάκι...
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 08 Δεκ 2004, 19:33

Πάντως για μένα είναι απαράδεκτο η μη ύπαρξη θερμοκρασιών μέσα-έξω από την εταιρία και η στήριξη των καθισμάτων μπροστά-πίσω.Σε αυτή την κατηγορία τιμής έπρεπε να ήταν καλύτερο.Σε ερώτηση-συζήτηση με την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έτσι είναι στο αμέρικα.Εδώ ελλάda άλλες συνήθειες...................
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό juan » 08 Δεκ 2004, 20:20

mavlover έγραψε:
ΥΓ: ΠΟΤΕ να μην πατήσετε γκάζι ενώ είναι ενεργοποιημένο το cruise control.Το έκανα εν αγνοία μου σε προσπέραση στην εθνική διότι είχα ξεχάσει ότι ήταν ανοιχτό. Τα βλέπεις όλα!!!!!!!!!!. Κάντε το σε ανοιχτό δρόμο να το δείτε.


Για να μην τα δούμε όλλα και εμεις δεν θα ήταν να καλύτερο να μας περιγράψεις τι παθαίνει εαν πατήσουμε γκάζι ?

Α εγω το ήξερα το σύστημα από προηγούμενο αυτοκίνητο και πράγματι πρέπει να καταναλώνει περισσότερο όταν είναι ενεργοποιημένο
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό mavlover » 08 Δεκ 2004, 23:28

Εγώ ήμουν σε προσπέραση. Πάτησα το γκάζι και το αμάξι έκανε ένα πολύ μεγάλο μουγκρητο και μπρουμήτησε. Είχα τετάρτη στο κιβώτιο και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε σαν να έχω κενό και να πατάω γκάζι. Δεν ανταποκρινονταν στο πάτημα του γκαζιού με επιτάχυνση αλλά μόνο με ανέβασμα στροφών.
Όσο για τη στήριξη καθισμάτων μεγάλη μαλακία. Απορώ γιατί το είχαν μονο στο 3λιτρο. Ενταξει, ηλίθιοι οι Αμερικάνοι αλλά τόσο πολύ? Γενικα η κονσόλα όλη στο δίλιτρο ήταν απότυχια. Δεν υπάρχουν ωραίοι χωροι αποθηκευσης μικροαντικειμένων αφου όλα πέφτουν. και το μήκος του λεβιέ είναι σαν να είσαι σε νταλίκα. Όσο γιατην αισθηση του δεν θα το συζητήσω... Τι να κάνουμε τώρα? Τα υποτιμήσαμε όλα αυτά για ένα κωλοδιακόπτη.

ΑΑΑΑ ξέχασα: Η JEEP κάνει την ίδια πουστιά με την Φορντ . Εάν έχετε δει βγάζει σε 50 άτοκες το liberty (cherokee ala Greek) για να τα πουλησει όλα αφού τον Φλεβάρη βγαίνει ένα νέο εντέλως διαφορετικό σχεδιαστικα cherokee μαζί με το αδερφακι του to GRAND Cherokee..!!!
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 09 Δεκ 2004, 12:20

mavlover έγραψε:Εγώ ήμουν σε προσπέραση. Πάτησα το γκάζι και το αμάξι έκανε ένα πολύ μεγάλο μουγκρητο και μπρουμήτησε. Είχα τετάρτη στο κιβώτιο και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε σαν να έχω κενό και να πατάω γκάζι. Δεν ανταποκρινονταν στο πάτημα του γκαζιού με επιτάχυνση αλλά μόνο με ανέβασμα στροφών.
Όσο για τη στήριξη καθισμάτων μεγάλη μαλακία. Απορώ γιατί το είχαν μονο στο 3λιτρο. Ενταξει, ηλίθιοι οι Αμερικάνοι αλλά τόσο πολύ? Γενικα η κονσόλα όλη στο δίλιτρο ήταν απότυχια. Δεν υπάρχουν ωραίοι χωροι αποθηκευσης μικροαντικειμένων αφου όλα πέφτουν. και το μήκος του λεβιέ είναι σαν να είσαι σε νταλίκα. Όσο γιατην αισθηση του δεν θα το συζητήσω... Τι να κάνουμε τώρα? Τα υποτιμήσαμε όλα αυτά για ένα κωλοδιακόπτη.

ΑΑΑΑ ξέχασα: Η JEEP κάνει την ίδια πουστιά με την Φορντ . Εάν έχετε δει βγάζει σε 50 άτοκες το liberty (cherokee ala Greek) για να τα πουλησει όλα αφού τον Φλεβάρη βγαίνει ένα νέο εντέλως διαφορετικό σχεδιαστικα cherokee μαζί με το αδερφακι του to GRAND Cherokee..!!!


Εγω δεν εχω παρατηρησει τιποτα σχετικα με το πατημα του γκαζιου όταν το cr.c είναι στο on. Καθε αλλο μαλιστα επιταχύνει κανονικα σε οποιαδήποτε ταχυτητα... Μαλλον θα ήσουν σε ανηφόρα και θα επρεπε να αλλαξεις ταχύτητα απο 4η σε 3η και ίσως για αυτο σου μουγκρισε. Απλα το εχω παρατηρησει και εγω όταν η ταχύτητα που έχει μεσα το κιβώτιο δεν είναι η σωστή για την στιγμή εκείνη (δεν μπορεί να την κατεβάσει μόνο του) και την πετάει σε νεκρά...οπότε και εσύ πάτησες το γκάζι και βρέθηκες χωρίς ταχυτητα στο κιβώτιο!! Δοκιμασε το και δες σε πορεία με μικρή ταχύτητα βάλε 5η ενω θα χρειάζεσαι 3η και θα δεις για πότε θα σε πετάξει σε νεκρά!
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: .

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Δεκ 2004, 20:32

KONSTANTINOS έγραψε:Πάντως για μένα είναι απαράδεκτο η μη ύπαρξη θερμοκρασιών μέσα-έξω από την εταιρία και η στήριξη των καθισμάτων μπροστά-πίσω.Σε αυτή την κατηγορία τιμής έπρεπε να ήταν καλύτερο.Σε ερώτηση-συζήτηση με την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έτσι είναι στο αμέρικα.Εδώ ελλάda άλλες συνήθειες...................



ΒΑΛΕ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ!!!150ΕΥΡΩ....2106208707...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 10 Δεκ 2004, 22:21

Θα το έβαζα αλλά μου είναι αδύνατο να κατέβω Αθήνα καθημερινή και πάνω από 24 ώρες.Δουλειά βλέπεις!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό mavlover » 11 Δεκ 2004, 00:02

Ρε παιδιά όλο ακούω τσεκ τεμπ και δεν ξέρω τι είναι. Πείτε μου σας παρακαλώ να μάθω.

Επειδή το θυμήθηκα: Ασχολείται κανείς με χειμερινό σκί? Πήρα τηλεφωνο την Φορντ να ρωτήσω για σχάρες σκί οι οποίες εφαρμόζουν πάνω στις γνωστές μπάρες που εχει η μαβερια. Τις έχω δει στο αμερικάνικο site και αυτοί μου είπαν ότι ούτε καν έχουν στην Ελλάδα. Κουφάθηκα.Που θα τα βάζω τα σκί? Ξέρετε κανένα που μπορεί να βρώ??/
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Δεκ 2004, 00:16

Aν πατησεις γκαζι εχοντας ενεργοποιημενο το κρ.κον.δεν γινεται....τιποτα ιδιαιτερο!!ΠΡΟΒΛΗΜΑ υπαρχει μονο αν εχοντας το κρ.κον.πατησεις συμπλεκτη.....Αν εχεις μεγαλη ταχυτητα γινεται αποτομη αποσυμπλεξη και εχουμε αποτομη αυξηση στροφων.Αυτο νομιζω ειναι και το μονο προβλημα στο κατα τα αλλα απλο συστημα κρ.κον.του ΜΑ.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 11 Δεκ 2004, 00:16

mavlover έγραψε:Ρε παιδιά όλο ακούω τσεκ τεμπ και δεν ξέρω τι είναι. Πείτε μου σας παρακαλώ να μάθω.

Επειδή το θυμήθηκα: Ασχολείται κανείς με χειμερινό σκί? Πήρα τηλεφωνο την Φορντ να ρωτήσω για σχάρες σκί οι οποίες εφαρμόζουν πάνω στις γνωστές μπάρες που εχει η μαβερια. Τις έχω δει στο αμερικάνικο site και αυτοί μου είπαν ότι ούτε καν έχουν στην Ελλάδα. Κουφάθηκα.Που θα τα βάζω τα σκί? Ξέρετε κανένα που μπορεί να βρώ??/


Υπαρχουν στο εμπόριο είδικά πιασίματα που εφαρμοζονται στο μπροστινό καπό του αυτοκινήτου και τοποθετείς εκεί διαγώνια τα πέδιλα. Ρώτα σε αξεσουάρ αυτοκινήτων. Τα έχω δεί και είναι πολύ ωραία και πρακτικά.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες