Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κόλλημα γκαζιού!

Συντονιστής: SUVord

Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό helias » 05 Δεκ 2011, 22:55

Πάνε κάνα δυο τρία χρόνια που το μαβεράκι μου παρουσίαζε τα κρύα πρωινά κάποιο κόλλημα του γκαζιού. Πήγα τότε στα πλαίσια της εγγύησης και μου το έφτιαξαν. Όλα καλά π'ηγαιναν μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα που μου το ξαναπαρουσίασε.
Τα πολύ κρύα πρωινά, το γκάζι κάποιες φορές παρουσιάζει ένα εκνευριστικό αλλά και επικίνδυνο κόλλημα (δηλαδή δεν πατιέται με τίποτα, σαν να πατάς τούβλο). Αφού ζεσταθεί το αυτοκίνητο, μετά όλα μέλι γάλα.
Τότε, εαν θυμάμαι καλά, μου είχαν πεί ότι κολλάει η πεταλούδα γκαζιού και ήθελε λίπανση. :oops:
Γνωρίζει κάτι κάποιος για επίλυση του προβλήματος;;; :?
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 06 Δεκ 2011, 12:31

Κανένα κρύο στην Ελλάδα δεν δικαιολογεί το συγκεκριμένο σύμπτωμα.
Θεωρώ οτι ένας έλεγχος της διαδρομής της ντίζας του γκαζιού επιβάλεται και ίσως και αντικατάστασής του.Η λίπανση για τέτοιου είδους δυσλειτουργεία δεν είναι η λίπανση, που απλώς κρύβει την αιτία του προβλήματος.
Ενημέρωσέ μας Ηλία για το αποτέλεσμα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό helias » 06 Δεκ 2011, 14:05

Φίλε SUVord, έχω σκεφτεί την ντίζα γκαζιού, αλλά πιστεύω ότι τέτοιου είδους πρόβλημα θα παρουσίαζε κολλήματα γκαζιού και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει. :?
Μόνο τα κρύα πρωινά, αφού βάλω μπροστά και δώσω κάνα δυο γκαζιές, μετά κολλάει το γκάζι (δηλαδή δεν πατιέται καθόλου), το αφήνω δυο τρία λεπτά να ζεσταθεί και ξεκολλάει. Στη συνέχεια και αφού κινηθώ για πέντε δέκα λεπτά μπορεί να κολλήσει στιγμιαία, αλλά μετά και αφού ζεσταθεί αρκετά, δεν ξανακολλάει για όλη την ημέρα.
Σημειωτέον ότι όλο το καλοκαίρι δεν το παρουσιάζει, άρα είναι χειμωνιάτικο το σύμπτωμα :oops: πιστεύω ότι είναι γρίπη !!! προχθές που έβαλα βενζίνη διέλυσα ένα Depon αναβράζον στο τεπόζιτο και διαπίστωσα ότι αυτή τη βδομάδα (που είχε ζέστες :wink: ) δεν κόλλησε! Με την πρώτη ευκαιρία θα του κάνω γενική αίματος και θα ενημερώσω. 8)

Υ.Γ. Πυρετό πάντως δεν έχει ανεβάσει!
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό twmnmik » 06 Δεκ 2011, 15:29

βασικα και σε μενα το παρουσιαζει καποιες φορες τον χειμωνα αλλα στιγμιαια στην εκινηση το νιωθω λιγο βαρυ. Δεν κολαει συνεχεια αλλα σαν να νιωθεις ενα κοληματακι στιγμιαιο. Το κανει για λιγα δευτερα και μετα ολα καλα.
Οταν ρωτησα μου ειπαν οτι ειναι ισως επειδη ειναι κρυο το αμαξι μιας και μετα δεν το ξαναπαρουσιαζει

Για μαθε και πες μας τι παιζει μιας και ακομα ειμαστε μεσα στην εγγυηση και τον αλλο μηνα θα παει για σερβις
Άβαταρ μέλους
twmnmik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 15 Ιουν 2011, 07:10
Τοποθεσία: kalamaria thessaloniki

Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 16 Δεκ 2011, 18:24

Τί έγινε τελικά;
Βγάλατε άκρη με το κόλλυμα του πεντάλ του γκαζιού ή ακόμη...
Αντε κι έρχονται τα κρύα.

ΥΓ.:Ρε μπάς κι έχει μπεί καμμια τσόχα απο πατάκι ή άλλο αντικείμενο κάπου και γελάμε ομαδικά.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό helias » 20 Δεκ 2011, 16:56

Δεν πήγα ακόμη στο συνεργείο. Το πρόβλημα συνεχίζει μόνο τις υγρές μέρες. Για παράδειγμα χθες με τις βροχές κόλλαγε συνέχεια.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό helias » 12 Μαρ 2012, 09:16

Επιτέλους τέλος στο εκνευριστικό «κόλλημα» γκαζιού !!! :evil:

Ανοίξαμε στο συνεργείο την πεταλούδα του αέρα και διαπιστώσαμε ότι έβρισκε λίγο - σκάλωνε, στα τοιχώματα του σωλήνα εισαγωγής. Επιπρόσθετα τα κατάλοιπα (μαυρίλα) επιδείνωναν την κατάσταση.
Βγάλαμε την πεταλούδα τρίψαμε με ελαφρύ γυαλόχαρτο την περιφέρειά της, λιπάναμε και το πρόβλημα λύθηκε.
Τώρα το γκάζι είναι μαλακό και μεταξένιο.
Κρύο ζέστη δεν καταλαβαίνει τίποτα !!! :P
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 12 Μαρ 2012, 15:18

Αν τολμάς ξαναβάλε μαζούτ στο αυτοκίνητο.Είπαμε οικονομία, αλλα όχι κι έτσι!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 12 Μαρ 2012, 16:51

Από εκεί νομίζω περνάει μόνο αέρας ... ή κάνω λάθος :oops:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Μαρ 2012, 15:56

Οχι Ηλία δεν κάνεις λάθος...εφόσον έχουμε το πεντάλ του γκαζιού πατημένο...
...Με τα δύσκολα να ξεκινούν μόλις αφήσουμε το γκάζι.Τότε είναι που ένα μέρος των αναθυμιάσεων περιέχοντας λάδι, καύσιμο και αέρα προσπαθεί να διαφύγει απο όπου βρεί.Οσο πιο πολλές οι στροφές του κινητήρα και όσο πιο απότομο το άφημα του πεντάλ τόσο πιο μεγάλη "επιστροφή" έχουμε.
Οσο ν'αφορά το τρίψιμο εσωτερικά του σωλήνα της εισαγωγής του αέρα καλό θα ήταν να μήν είχε γίνει διότι η επιφάνεια αυτή είναι στιλβωμένη.Δεν τίθεται θέμα ζημιάς αλλα πρέπει τώρα να ελέγχεται και να καθαρίζεται μια φορά το χρόνο ανάλογα με τα χιλιόμετρα γιατί πιο εύκολα θα πιάνει μουτζούρα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 13 Μαρ 2012, 16:54

AAAAAAAAA!!!! :shock: γιαυτό και οι μαυρίλες πάνω στην πεταλούδα :wink:

Εμείς πάντως δεν τρίψαμε εσωτερικά το σωλήνα εισαγωγής, αλλά περιφερειακά το στεφάνι της πεταλούδας (η οποία είναι πλαστική). Μην σκεφτείς όμως σοβαρό ξύσιμο αλλά με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο απαλά ίσα να φύγουν τα πολλά κατάλοιπα και να γυαλίσουμε περισσότερο παρά να τρίψουμε.
Όπως και νάχει, το εκνευριστικό αλλά και επικίνδυνο θέμα του κολλήματος του γκαζιού λύθηκε και εαν το τίμημα είναι η ετήσια συντήρησή του , δεν υπάρχει πρόβλημα διότι συμμετείχα σε όλη τη διαδικασία και μου είναι πλέον εύκολο να βγάζω την πεταλούδα και να την καθαρίζω . Αν και κανένα συνεργείο δεν πιστεύω ότι θα σου χρεώσει αυτή την εργασία όταν του το πάς για σέρβις. 8)
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Ιούλ 2012, 13:59

Εδω και λίγες μέρες η Διευθυνση Ασφαλείας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ, (NHTSA), ερευνά σωρεία καταγγελειών για κόλλημα του γκαζιού σε ψηλές στροφές στα 3λιτρα Escape,(Maverick για εμάς) κατασκευής 2001-2004.Αξίζει να σημειωθεί οτι το γκάζι είχε πρόβλημα και αρχές του 2005 είχε γίνει ανάκληση όλων, ακόμα και στην Ευρώπη για αντικατάσταση της μονάδας του γκαζιού.Το πρόβλημα εντοπίζεται μόνο στα 3λιτρα μοντέλα εκείνων των ετών, που έχουν τα ορθογώνια φώτα ομίχλης και τη ρεζέρβα μέσα στο αυτοκίνητο κάτω απο το πατάκι του πορτ-μπαγκάζ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Ιούλ 2012, 15:37

SUVord έγραψε:Εδω και λίγες μέρες η Διευθυνση Ασφαλείας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ, (NHTSA), ερευνά σωρεία καταγγελειών για κόλλημα του γκαζιού σε ψηλές στροφές στα 3λιτρα Escape,(Maverick για εμάς) κατασκευής 2001-2004.Αξίζει να σημειωθεί οτι το γκάζι είχε πρόβλημα και αρχές του 2005 είχε γίνει ανάκληση όλων, ακόμα και στην Ευρώπη για αντικατάσταση της μονάδας του γκαζιού.Το πρόβλημα εντοπίζεται μόνο στα 3λιτρα μοντέλα εκείνων των ετών, που έχουν τα ορθογώνια φώτα ομίχλης και τη ρεζέρβα μέσα στο αυτοκίνητο κάτω απο το πατάκι του πορτ-μπαγκάζ.

Δωστε τα ρε τα ρημαδια και παρτε land rover να δειτε την υγεια σας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Κόλλημα γκαζιού!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Ιούλ 2012, 19:09

Το σκέφτομαι ρε Βαγγέλη αλλα με προβληματίζει το γεγονός οτι δεν γαίνουν πια σε ΚΙΤΡΙΝΟ χρώμα...και ουτε μηχανή espresso διαθέτουν.Εχω όμως βάλει στο μάτι ένα πατίνι...άλλο πράμα!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες