Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

maverick 2003 2.0

Συντονιστής: SUVord

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 04 Νοέμ 2014, 01:07

Μα σου ξαναλεω οτι στα χρονια που ψαχνεις αυτες τις φθορες αποκλειεται να μην τις βρεις, ειδικα σε αμαξι που η μεταπωλιτικη του αξια λογω κυβισμου ειναι τοσο χαλια. Τι προτιμας να παρεις ενα αμαξι με 120000 χλμ αλλα χωρις ολα αυτα τα μαζεματα (την στιγμη αγορας! ή ενα με τα μισα χιλιομετρα και ας θελει αυτα τα λεφτα? Το τελικο σου κερδος πιστευω θα ειναι κατω απο 1000 ευρω. Στη θεση σου θα το επερνα και θα αλλαζα το καζανακι και την τρομπα αρχικα και μετα απο καποιο καιρο τα σινεμπλοκ. Τα χιλιομετρα του κινητηρα-αυτοκινητου ειναι πιο σημαντικα απο τα περιφεριακα!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 973
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό SUVord » 04 Νοέμ 2014, 14:36

Αγαπητέ DIMP σου εύχομαι να βρείς τελικά αυτό που επιθυμείς και συμφωνώ και επαυξάνω σε όσα σου έγραψε παραπάνω ο Mudnolis.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1364
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 05 Δεκ 2014, 11:34

Καλημέρα παιδιά ,

μετά από αρκετό καιρό επανήλθα !!! Η αγορά έγινε πριν 3 ημέρες ! Θεωρώ ότι είναι καλή η επιλογή , Maverick μοντέλο 2004 , full extra ( δερμάτινα , cruise controll κλπ ) τελική τιμή 4.200 € με 69.000 χλμ . Έχει ήδη μπει για το σχετικό service , θα αλλάξω και ιμάντες για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο !!!!

Όποιος έχει κάποια tips γενικά και έχει διάθεση να το κοινοποιήσει είμαι όλος αυτιά .

SUVORD , με λάστιχα τι προτείνεις ;;;
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό SUVord » 05 Δεκ 2014, 12:35

Καλορίζικο και καλοτάξιδο.
Επειδή το καλοκαίρι του 2004 άλλαξε το μοντέλο το δικό σου είναι το δίλιτρο,(με ορθογώνια φώτα ομίχλης και δίλιτρο κινητήρα ή το 2.3 με στρογγυλλά φώτα ομίχλης;
Οσο ν΄αφορά τα ελαστικά αν ανατρέξεις πίσω στις αναρτήσεις του θέματός σου θα δείς την γνώμη μου για το θέμα των ελαστικών.
Και πάλι με γειά!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1364
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 06 Δεκ 2014, 01:18

Καλησπέρα .

Είναι το μοντέλο των 2.000 κυβικών με τα στρογγυλά φώτα !!

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση !!

Για λάστιχα είδα τη πρόταση σου !!! Σε πρώτη φάση λέω να βάλω ή ένα Michelin 70-30 ή ένα Yokohama 80-20 !!
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό SUVord » 06 Δεκ 2014, 14:32

Χωρίς να θέλω να γίνω κουραστικός, αν ο κινητήρας του είναι δίλιτρος 1/τα φώτα ομίχλης είναι ορθογώνια, 2/τα πίσω φρένα είναι ταπμούρα, 3/υπάρχει επιλογέας κλειδώματος της τετρακίνησης 50-50 μπρος-πίσω, 4/τα μπουλόνια των τροχών καλύπτονται με τάσι που φέρει το λογότυπο της Φόρντ και 5/ οι πινακίδες κυκλοφορίας είναι του παλαιού τύπου χωρίς το σήμα με τα αστεράκια της ευρωπαϊκής ένωσης.Αν τίποτα απο τα παραπάνω δεν υφίστανται τότε πολύ θα επιθυμούσα να το δώ απο κοντά γιατί κάποια αλλαγή έχει γίνει.
Και τα δύο λάστιχα που αναφέρεις είναι πολύ καλα αρκεί να παραμείνεις στις διαστάσεις 215/70/16.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1364
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 06 Δεκ 2014, 18:41

Ακριβώς έτσι όπως το παρουσιάζεις είναι ! Ίσως εγώ δεν σου εξήγησα καλά !

Είναι το παρακάτω . Τα χλμ είναι 69000 και όχι 90000.

Εκτός δρόμου ποιά είναι η δυνατότητα το οχήματος ; Ρωτώ διότι έχω ακούσει τα απίστευτα ! Και πολύ καλά και πολύ άσχημα !!!!



http://www.xe.gr/automoto/used-cars-FOR ... 14528.html

Ευχαριστώ SUVORD .
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό SUVord » 07 Δεκ 2014, 18:23

Επειδή υπάρχει "εκτός δρόμου¨ και "ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ" να διασαφηνισθούν ορισμένα πράγματα.Σε στεγνό τερέν με μεγάλες λακούβες, πλάγιες κλίσεις και πέτρες το αυτοκίνητο πετάει χάρις στην πολύ καλά σχεδιασμένη ανάρτησή του.Αν τώρα πάμε στις βαθιές λάσπες και το παχύ χιόνι το αυτοκίνητο υποφέρει κυριολεκτικά.Η μικρή ροπή του σε σχέση με τον ενάμιση τόνο βάρους κάνει τα πράγματα ιδιαίτερα ζοφερά.
Και μιας και μιλάμε για εκτός δρόμου μήν κλειδώσεις την τετρακίνηση ποτέ εκτός κι αν πρέπει να περάσεις μέσα απο βούρκο.Και ποτέ μήν την κλειδώσεις σε ασφάλτινο τερέν βρεγμένο ή παγωμένο.Εξαίρεση σε παγωμένη κατηφόρα με κλίση 20% και πάνω.Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ασε τον διακόπτη στο AUTO.
Η τετρακίνησή του δεν έχει και ιδιαίτερα σοφιστικέ λογισμικό σε αντίθεση με τα Μαβερικ μετα το 2004 που η εταιρεία άλλαξε προμηθευτή τετρακίνησης.
Το δικό σου, όπως και το δικό μου οταν ξεκινούν απο στάση με τον διακόπτη στο AUTO ρολλάρουν μπροστοκίνητα μέχρι να διαπισώσει το λογισμικό οτι πρέπει να εμπλακούν και οι πίσω τροχοί.Στα μετα το 2004 μοντέλα το αυτοκίνητο απο στάση ξεκινά τετρακίνητο ανεξαρτήτως τερέν και κατόπιν απομπλέκεται το πίσω διαφορικό αν δεν χρειάζετα.
Παρκαρισμένος σε ανηφορικό δύσκολο ή γλυστερό οδόστρωμα καλό είνα κλειδώσεις την τετρακίνηση πριν ξεκινήσεις και μετα την απομπλέκεις.
Παρεπιπτόντως μου αρέσει το χρώμα του, αφου μάλιστα είναι και ίδιο με τοδικό μου αλλα σε πιό αγρατζούνιστη και γυαλιστερή μορφή.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1364
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 07 Δεκ 2014, 21:30

Ερωτήσεις :

1) για ενεργοποιήσω την τετρακίνηση να φανταστώ το όχημα θα πρέπει να είναι σε στάση ;
2) όταν η τετρακίνηση είναι ενεργοποιημένη το τιμόνι μέχρι πόσες μοίρες μπορώ να το στρίψω ;
3) η τετρακίνηση , άρα , ενεργοποιείται στις δύσκολες καταστάσεις ΑΥΣΤΗΡΑ !
4) η κατανάλωση του οχήματος ;
5) στο δικό σου έχεις βάλει LPG ; Αν ναι η γνώμη σου ποιά είναι ;
6) γνωρίζεις αν μπορώ να βάλω το υποβραχιόνιο από το 2.3 , εννόω όλο το διαχωριστικό ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό ;

Ευχαριστώ πολύ για όλη την ενημέρωση . Δεν νομίζω στα χέρια μου να πάει σε ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ διαδρομές , σε εκτός δρόμου όμως θα πάει . Δλδ λίγο χιόνι και λίγη λάσπη !!! \:D/
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 07 Δεκ 2014, 21:34

Επίσης ,

το χρώμα αυτό είναι πολύ καλό κι εγώ αυτό θα ήθελα και τελικά έκατσε , ήδη το γνωρίζεις όμως από το δικό σου !!!!! \:D/
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό SUVord » 08 Δεκ 2014, 12:32

DIMP έγραψε:Ερωτήσεις :

1) για ενεργοποιήσω την τετρακίνηση να φανταστώ το όχημα θα πρέπει να είναι σε στάση ;
2) όταν η τετρακίνηση είναι ενεργοποιημένη το τιμόνι μέχρι πόσες μοίρες μπορώ να το στρίψω ;
3) η τετρακίνηση , άρα , ενεργοποιείται στις δύσκολες καταστάσεις ΑΥΣΤΗΡΑ !
4) η κατανάλωση του οχήματος ;
5) στο δικό σου έχεις βάλει LPG ; Αν ναι η γνώμη σου ποιά είναι ;
6) γνωρίζεις αν μπορώ να βάλω το υποβραχιόνιο από το 2.3 , εννόω όλο το διαχωριστικό ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό ;

Ευχαριστώ πολύ για όλη την ενημέρωση . Δεν νομίζω στα χέρια μου να πάει σε ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ διαδρομές , σε εκτός δρόμου όμως θα πάει . Δλδ λίγο χιόνι και λίγη λάσπη !!! \:D/


1/Η τετρακίνηση μπορει να ενεργοποιηθεί απρόσκοπτα κι οταν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει αρκεί η ενέργεια αυτή να μην γίνει οταν το όχημα βρίσκεται πάνω σε κλειστή στροφή.
2/Στρίψτο όσες μοίρες θέλεις σε ολισθηρό οδόστρωμα.Οχι πάνω απο 45 μοίρες σε στεγνή άσφαλτο.
3/Ορθόν οσον αφορά την ενεργοποίηση απο τον οδηγό που συνεπάγεται κλείδωμα του συνεκτικού συμπλέκτη με μετάδοση 50-50 μπρός πίσω.
4/Αν σε φυσιολογικές καταστάσεις δείς κατανάλωση πάνω απο 10,5 λίτρα στα 100 χλμ κάτι πρέπει μάλλον να φταίει.
5/Οχι και ούτε ποτέ το σκέφτηκα.Οι ΖΕΤΕC και DURATEC κινητήρες δεν προσφέρονται για μιά απλή μετατροπή σε LPG.
6/Μπορείς, αλλα οταν ρωτήσεις πόσο κοστίζει μαζί με την εγκατάστασή του θα χρειαστείς λεξοτανίλ και υπογλώσσια.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1364
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 08 Δεκ 2014, 15:56

Xa xa xa , είσαι κορυφαίος !

SUVORD ευχαριστώ πολύ για όλη τη βοήθεια , να είσαι καλά !!

Με βοηθήσατε πάρα πολύ !
Αύριο πάω και για λάστιχα , τελικά Marshal KL51 80-20 !! :rockout:
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 14 Δεκ 2014, 23:07

Καλησπέρα ,

πρώτη εκτός δρόμου βόλτα ! Λάσπη , μικροί - μέτριοι νερολακκοι , χώμα φρεσκοργωμένο και μετά απο βροχή ! Εντυπώσεις , πολυ ικανοποιημένος !!!

SUVORD, το δοχείο νερού για τα πιτσιλιστίρια είναι δραματικά τόσο μικρό ή εγώ έχω κάποιο πρόβλημα ;
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό SUVord » 15 Δεκ 2014, 15:35

Το δοχείο χωράει κοντα στα δυόμισυ λίτρα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1364
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2003 2.0

Δημοσίευσηαπό DIMP » 15 Δεκ 2014, 20:04

Τότε μάλλον κάτι παίζει !!! Εγώ με το που το πατήσω 2-3 φορές τελειώνει το νερό !!!!!
DIMP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 29 Οκτ 2014, 14:18

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης