mav2007 έγραψε:Kαλησπέρα suvford και ευχαριστώ για την αμεση απάντηση σου.Θα δοκιμάσω στην αρχη με το γρασάρισμα των ποιρων και μετά βλέπουμε.Πως τους βγάζω;
1/Αφαίρεση τροχού.
2/Για να δουλέψουμε στο αριστερό δισκόφρενο, στρίβουμε το τιμόνι όλο αριστερά-και για το δεξιό, όλο δεξιά.
3/Στην εσωτερική πλευρά της δαγκάνας, που βλέπει κατά κινητήρα μεριά θα παρατηρήσουμε δύο λαστιχένια καπάκια βίδας, ένα πάνω κι ένα κάτω. Αυτά τα καπάκια προφυλάτουν τις κεφαλές της βίδας. Τα αφαιρούμε και τα δύο σιγά-σιγά για να μην τα καταστρέψουμε.
4/Κι εδώ είμαστε στον γρίφο επιλογής εργαλείου. Κάθε σχεδόν χρόνο η Φορντ άλλαζε και τον τύπο και μέγεθος του πίρου.
Μπορεί να είναι 7άρι ή 8άρι άλλεν αλλα μπορεί να είναι και τορξ 9άρι ή 10άρι, ή, ή,ή και πάει λέγοντας.
5/ Μετά την εξαγωγή τους καθαρίζουμε τους δύο πίρους καλά και τους γρασάρουμε με γράσο ρουλεμάν διαρκείας.
6/Τους επανατοποθετούμε, προσέχοντας να μην το παρακάνουμε στο σφίξιμο.Ιδια προσοχή όπως και στο σφίξιμο των μπουζί. Βάζουμε και τα προστατευτικά καπάκια.
7/Κοιτάς προς τον ουρανό και προσεύχεσαι στο θεό της προτίμησης σου ώστε αυτή να ήταν η αιτία του τρέμουλου για να μην αρχίσεις μετά να βάζεις το χέρι στην τσέπη.
Καλέ γιορτές!
ΥΓ. Κάθε φορά που αλλάζουμε τακάκια πρέπει να κάνουμε και αυτή την συντήρηση στους δύο πίρους κάθε δαγκάνας.