Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΕΝΙΚΕΣ (+ΕΙΔΙΚΕΣ) ΑΠΟΡΙΕΣ MAV

Συντονιστής: SUVord

ΓΕΝΙΚΕΣ (+ΕΙΔΙΚΕΣ) ΑΠΟΡΙΕΣ MAV

Δημοσίευσηαπό patrinos » 13 Απρ 2005, 07:08

κατ'αρχας καλημερα σε ολους στο forum.ειμαι νεο μελος στη σελιδα και φυσικα νεος ιδιοκτητης ενος black mav 2.3.εχω μερικες αποριες και πιστευω οτι οι παλιοτεροι φιλοι κατοχοι mav θα μπορουν να βοηθησουν.πρωτα απο ολα να πω οτι σε γενικες γραμμες ειμαι πληρως ικανοποιημενος απο το νεο μου συντροφο εντος και εκτος ασφαλτου με καθε επιφυλαξη μεχρι να με συνηθισει και να το μαθω.μηπως λοιπον καποιος απο εσας εχει ασχοληθει με αλλαγη φιλτρου αερα και αν ναι τι εχει επιλεξει με τι κερδος και απωλειες στο χαρακτηρα του mavi;κατα δευτερον ειχα παει μια βολτιτσα τις προαλλες σε χιονοδρομικο (χελμος) και με ετρωγε ο κ.... μου να το βαλω στο φρεσκο χιονακι που γυαλιζε επιδεικτικα αλλα...το φοβηθηκα.μηπως οι εμπειριες καποιου-καποιων μπορουν να με διαφωτισουν σχετικα με το πως συμπεριφερεται το αμαξακι μας στο χιονι,στη λασπη και γενικα για το χαρακτηρα και την ικανοτητα του σε off-road καταστασεις.ενταξει εχω ξεφυλλισει καμμια 20αρια τεστ για το mav αλλα στην πραξη τι γινεται;και επισης ενα μεγαλο θεμα που θελω τη γνωμη ολων ειναι το θεμα service.εννοειται οτι θα γινονται σε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο (ford κοντελλης-πατρα) λογω και της 5ετους εγγυησεως αλλα για πειτε μου-καθε 15.000κμ καθε 20.000κμ καθε χρονο κλπ κλπ.τι ισχυει ρε παιδια τελικα;γενικα και επειδη εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα με τελευταιο το 106 rallye 16v το οποιο και ειχε απολυτη αναγκη απο πιστη εφαρμογη service λογω χρησης και χαρακτηρα ειμαι ομως και ανθρωπος,οπβς οι περισσοτεροι γνωστες πιστευω,που εχοντας αρκετες γνωσεις σε μηχανολογικα και οδηγικη τεχνικη,δεν μου αρεσει να μας πιανουν κοροϊδα καποιοι μονο και μονο για μια απλη επισκεψη ανευ λογου και ουσιας στο συνεργειο.εννοω δηλαδη οτι ποια η αποψη σας για τη συχνοτητα ουσιαστικου service του mav;να κανω και ανοιχτη προσκληση σε ολους για καμμια συναντησουλα ετσι να τα λεμε απο κοντα και να λεμε και τις εμπειριες μας βοηθωντας ο ενας τον αλλο να βελτιωνεται σε θεματα οδηγησης,τεχνικης,εμπειριας και εκμαθησης του mav.προσωπικα μενω πατρα αλλα επειδη η ελλαδα εκτος απο πανεμορφη ειναι και μικρη καλο θα ηταν να ξεσκουριαζουμε και να βγαινουμε καμμια συναντηση ολοι,κατα το δυνατο,παρεα.σε κεφι,καλη παρεα και εκδρομη.αλλωστε mav εχουμε,οχι γεραματα...καλημερα σε ολους ευχαριστω εκ των προτερων για οποια γνωμη και βοηθεια γραφτει και να ειστε σιγουροι οτι οποιαδηποτε αποψη θα ληφθει εκ μερους μου υπ'οψην.αλλωστε η εμπειρια αποκτιεται και μεσα απο την υπευθυνη γνωση των γυρω μας.αρκει αυτος που λεει κατι να το λεει υπευθυνα οντας γνωστης του θεματος.φιλαρακια υα τα λεμε.χαιρετιζω ολους και καλες βολτες απαντες.-
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 13 Απρ 2005, 17:41

Πατρινε καλοταξιδο!!!!εγω ειχα και το προηγουμενο 3.0λιτρο μεχρι πριν λιγες μερες γιατι το εδωσα στον κουνιαδο μου και πλεον εχω το 2005 μοντελο 3.0 και μπορω να σου πω τα εξεις!!!!παρα πολυ καλο στο χιονι πατημενο η μη.........παρα πολυ καλο στις λασπες...αλλα προσοχη εχω την εντυπωση οτι απο σταση το κλειδωμα ηταν πιο πρακτικο....ενω σε κινηση το νεο σηστυμα ανωτερο.........πολυ καλο στο βρεγμενο (κανει και κολιδια γιατι μπαινει η 4τρακινηση και σπρωχνει επισοδιακα!!!) ενω στα πολυ δυσκολα ανηφορες πετρες κλπ δε μασαει και παει σε σημειο βεβαια που δεν ειναι η ανηφορα απαγορευτικη και φας τον συμπλεκτη σου........προβληματιζει λιγο η μικρη αεροτομη στο κατω μερος του εμπρος προφυλακτηρα που βρισκει ευκολα......
Αιντε καλα ταξιδια!!!!και αλλαξε γρηγορα τα λαστιχα σου με κατι πιο σοβαρο γιατι τα λαστιχα που φοραει το μοντελο στην Αμερικη ειναι 235-70-16
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό patrinos » 14 Απρ 2005, 15:39

Καλησπέρα.Ευχαριστώ iperodige για τις ευχες και τις συμβουλές.Μήπως έχεις κάτι σχετικά με τα service;κάθε πότε πρέπει να γίνονται-εσ΄θ ακολουθείς χιλιομετρικά ή χρονικά αυτά που προτείνει η Ford;Τι ισχύει με την εγγύηση της πενταετίας;Οι υπόλοιποι στο site μήπως έχουν κάτι να προσθέσουν σχετικά με αυτά που ρώτησα με το αρχικό μύνημα;Δηλαδή από εμπειρία και γνώσεις πώς πάει ρε παιδιά;Όλοι οι κάτοχοι mav έχουν καμμιά γνώμη να ρίξουν ή τζάμπα οι απορίες μου;
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 17 Απρ 2005, 08:08

patrinos έγραψε:Καλησπέρα.Ευχαριστώ iperodige για τις ευχες και τις συμβουλές.Μήπως έχεις κάτι σχετικά με τα service;κάθε πότε πρέπει να γίνονται-εσ΄θ ακολουθείς χιλιομετρικά ή χρονικά αυτά που προτείνει η Ford;Τι ισχύει με την εγγύηση της πενταετίας;Οι υπόλοιποι στο site μήπως έχουν κάτι να προσθέσουν σχετικά με αυτά που ρώτησα με το αρχικό μύνημα;Δηλαδή από εμπειρία και γνώσεις πώς πάει ρε παιδιά;Όλοι οι κάτοχοι mav έχουν καμμιά γνώμη να ρίξουν ή τζάμπα οι απορίες μου;

σχετικα topic θα βρεις πιο κατω στο φορουμ.ειδικα παντως για τα λαδια η αποψη μου ειναι παντα συνθετικα και να τα αλλαζεις καθε 5000-7500Km.προσωπικα τα αλλαζω καθε 6500 (μια στην αντιπροσωπια στις 20000 και δυο μονος μου).
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες