Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KIT βελτίωσεις???MAV

Συντονιστής: SUVord

KIT βελτίωσεις???MAV

Δημοσίευσηαπό maveros » 17 Φεβ 2006, 05:38

Να ένα θέμα δύο χρονών,που σταμάτησε οταν βγήκε το 2.3Ακουσε κανείς τίποτε καινούργιο για βελτίωση στο 2.0l για περισσότερη ροπή και ιπποδύναμη που την χρειάζετε σίγουρα.??
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

motor tuning for mav!

Δημοσίευσηαπό Igor_Giganski_Antiatom » 17 Φεβ 2006, 15:56

Ο 2.0λ duratec δεν είναι; μέχρι και τον 2.5 που είναι 4κυλινδρος σε σειρά duratec(αν θυμάμαι καλά) έχουν το ίδιο μπλοκ κινητήρα. Άρα αλλάζοντας στρόφαλο, μπιέλες, πιστόνια(κλπ,κλπ)με αυτά από την πιο μεγάλη έκδοση κινητήρα μπορείς να τον υπερκυβίσεις χωρίς να πας το μπλοκ η τις κεφαλές στον τόρνο(δηλαδή αρκετά αξιόπιστα), το κιβώτιο είναι το ίδιο οπότε αλλάζεις και συμπλέκτη και είσαι οκ
Μια πιο extreme λύση είναι ο μηχανικός υπερσυμπιεστής που έχω δει κίτ μέχρι στιγμής μόνο για zetec αλλά οι διαφορές του με τον duratec είναι σχετικά λίγες οπότε
Με λίγες μετατροπές στο κίτ (μάλλον μόνο στο προγραμματιζόμενο ecu) θα ταιριάζει.
http://www.supercharger.com/Shop/ViewPr ... exID=47906
αυτό είναι το link για τον υπερσυμπιεστή
μέχρι στιγμής αυτά έχω βρει αλλά στο νετ υπάρχει πληθώρα σελίδων για βελτιώσεις
και λογικά σελίδα για βελτιώσεις μόνο πάνω στο maverick καλό ψάξιμο μεγάλε!
be a racer not a poser(death to cafe posers)! GAS GAS EC 250 01' "ERZBERG CERTIFIED"
Άβαταρ μέλους
Igor_Giganski_Antiatom
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 13 Απρ 2005, 03:08
Τοποθεσία: Athens

look at this too!

Δημοσίευσηαπό Igor_Giganski_Antiatom » 17 Φεβ 2006, 16:13

Α μπες και εδώ http://www.kentcams.com/ και κοίτα στην κατηγορία by car-ford-focus 2.3duratec ή by car-ford-mondeo 2.0 duratec είναι εκκεντροφοροι ειδικα για tuning
be a racer not a poser(death to cafe posers)! GAS GAS EC 250 01' "ERZBERG CERTIFIED"
Άβαταρ μέλους
Igor_Giganski_Antiatom
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 13 Απρ 2005, 03:08
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 28 Αύγ 2006, 17:41

Από το clubford βρήκα το παρακάτω.
Θα το βάλει κανείς???
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Re: motor tuning for mav!

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 30 Αύγ 2006, 13:49

"Ο 2.0λ duratec δεν είναι; μέχρι και τον 2.5 που είναι 4κυλινδρος σε σειρά duratec(αν θυμάμαι καλά) έχουν το ίδιο μπλοκ κινητήρα. "

Ο 2.0L είναι από την παλιά σειρά Zetec και όχι από την πιο νέα Duratec, στην οποία ανήκουν ο 2.3L και ο 3.0L. Πρόκειται για άλλο κινητήρα, οπότε οι όποιες επεμβάσεις στον παλαιό 2.0 πρέπει να γίνουν με ανταλλακτικά της σειράς Zetec. Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή στροφαλοφόρων, μπιελοπίστονων κλπ είναι πολυδάπανη και με αμφίβολο αποτέλεσμα. Άσε που και η εγγύηση πάει περίπατο. Η πιο απλή και (φαινομενικά) ασφαλής επέμβαση που έχω ακούσει είναι η αλλαγή φίλτρου σε συνδυασμό με κάποιο πρόγραμμα και η αντικατάσταση της πλαστικής εισαγωγής με κάποια μεταλλική που φορούσαν ορισμένα γρήρορα μοντέλα της φόρντ με Zetec κινητήρες. Επίσης, το κιβώτιο ταχυτήτων του 2.3 είναι άλλο μοντέλο από αυτό που φορά το 2.0. Η μόνη δυνατή επέμβαση στη μετάδοση είναι η αντικατάσταση του δίσκου - πλατώ με κάποιο πιο ανθεκτικό after market.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 30 Αύγ 2006, 13:52

KONSTANTINOS έγραψε:Από το clubford βρήκα το παρακάτω.
Θα το βάλει κανείς???


Με αυτά τα χρήματα (υπολόγισε την αποστολή και τοποθέτηση επίσης) θα έπερνες τρίλιτρο και θα σου έμεναν και για βενζίνη!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Santa » 30 Αύγ 2006, 18:44

<<Όλα τα είχε η Μαριωρή>> η αναβάθμιση της έλειπε.
Πολλά τα λεφτα ρε παιδιά....Πολλά....Μια χαρά πάει το 2,0 αλλωστε που θα τα χρησιμοποιήσει κανείς τόσα αλογα με τέτοιο αυτοκίνητο....Συμφωνώ με την αλλαγή του φίλτρου αέρος που θα δώσει αλλο <αέρα> στο αμάξι.
Δίσκος πλατώ απαραίτητα αλλαγή, μιας και της μάνας του είναι για κλάματα..
Προσοχή όμως στην εγγυηση....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 30 Αύγ 2006, 22:11

Τελικά δεν είναι καιρός για έξοδα.Μιά χαρά με πάει και έτσι.Καλύτερα να μαζέψω κάμποσα ευρουδάκια και μετά από κάτι χρόνια να πάρω κανένα μεγαλύτερο.Ας μην είμαι και αχάριστος.Οτι του έχω ζητήσει το έχει κάνει.Μπορεί να ζορίζεται λίγο παραπάνω αλλά μέχρι στιγμής όλα καλά.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό Santa » 31 Αύγ 2006, 00:42

KONSTANTINOS έγραψε:Τελικά δεν είναι καιρός για έξοδα.Μιά χαρά με πάει και έτσι.Καλύτερα να μαζέψω κάμποσα ευρουδάκια και μετά από κάτι χρόνια να πάρω κανένα μεγαλύτερο.Ας μην είμαι και αχάριστος.Οτι του έχω ζητήσει το έχει κάνει.Μπορεί να ζορίζεται λίγο παραπάνω αλλά μέχρι στιγμής όλα καλά.


Σωστός !!!!
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες