Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προστατευτικές ποδιές

Συντονιστής: SUVord

Προστατευτικές ποδιές

Δημοσίευσηαπό helias » 11 Απρ 2006, 13:43

Έχω ακούσει πολλούς που έχουν τοποθετήσει προστατευτικές ποδιές στα Μαβ και στα 2.0 και στα 2.3.
Γνωρίζει μήπως κάποιος να μας ενημερώσει, ποιά σημεία καλύπτουν και ποιά είναι η πιό καλή ; :?: :idea:
Και αυτό γιατί ως γνωστόν εμείς με τα SUV, είμαστε λίγο άπειροι σε off road καταστάσεις και έτσι πολλές φορές τα χτυπάμε από κάτω όπου βρούμε και όπου προφτάσουμε !!!!! :banging:
Επίσης γνωρίζουμε εαν υπάρχει πρόβλημα με την 5ετή εγγύηση του αυτοκινήτου ;


.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Προστατευτικές ποδιές

Δημοσίευσηαπό SUVord » 11 Απρ 2006, 14:36

Ποδιά για το Μάβερικ δεν υπάρχει ούτε εδώ ούτε στην Αμερική.
Μπορεί όμως να κατασκευασθεί σε ειδικούς που τοποθετούν ποδιές.
Καλύπτονται το κάτω μέρος του κινητήρα,κιβωτίου και διαφορικού.
Το κόστος κυμαίνεται από 300-600 περίπου ευρώ ανάλογα με την κάλυψη που κάποιος επιθυμεί,όπως άξονα μετάδοσης και πίσω διαφορικού.
Ενα σήκωμα, για πολλούς προηγείται της ποδιάς.Το κόστος είναι περίπου 1000 Ευρώ με κέρδος 4 εκ. πίσω και 3 εκ. μπροστά,υπεραρκετά για νορμάλ εκτός δρόμου αναζητήσεις.
Η εγγύηση δεν επειρεάζεται απο την τοποθέτηση ποδιάς.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Προστατευτικές ποδιές

Δημοσίευσηαπό helias » 12 Απρ 2006, 08:22

Σε ευχαριστώ φίλε SUVord, για την ενημέρωσή σου. ::wink:
Σχετικά με το σήκωμα , δεν πιστεύω ότι προηγείται καθότι κάτι τέτοιο έχει κατά την άποψή μου κέρδος 4 εκ. στα δύσκολα περάσματα και δραματική αλλάγή στην on road συμπεριφορά του αυτοκινήτου, λόγω παράλληλης αύξησης και του ύψους του κέντρου βάρους του κ.λ.π.
Αυτό βέβαια αφορά στις δικές μου επιλογές, οι οποίες έχουν να κάνουν κυρίως με 80% άσφαλτο και 20% χώμα. Αυτός νομίζω είναι και ο προσανατολισμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με δεδομένη την έλλειψη σωστής εμπειρίας μου στο χώμα και επειδή όπως έχω ξαναγράψει το άτιμο σε γαργαλάει και πολλές φορές χώνεσαι στα δύσκολα χωρίς να το καταλάβεις , καλό θα ήταν να το προφυλάξω από κάτω , γιατί μέχρι τώρα το έχω σύρει αρκετές φορές με την κοιλιά , του έχω κάνει κάτι ζημιούλες και είναι κρίμα για Μ.Ο. 500ε, που όπως λες στοιχίζει η ποδιά, να το ταλαιπωρώ.

Στο site της Fordclub, διάβασα για ποδιές του Μαβ από αρκετούς κατασκευαστές. Κάποιος έχει βάλει μια από ένα μαγαζί : "4 Wheel Drive", Κηφισίας 135 Μαρούσι. (www.4wheeldrive.gr). Καλύπτει από την βάση του προφυλακτήρα (βγαίνει το προστατευτικό φρύδι) και πιάνει από εκείνο το σημείο, μέχρι και την πίσω βάση του ψαλιδιού. Εχει μόνο μια τρύπα για να ξεβιδώνει η βίδα του κάρτερ.

Κατόπιν τούτου θα ήθελα εμπειρίες και από κάποιους άλλους που ίσως έχουν βάλει και αυτοί, γιατί όπως καταλαβαίνεις καλύτερα είναι να έχουμε γνώμες από πολλούς. ::wink:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: Προστατευτικές ποδιές

Δημοσίευσηαπό SUVord » 12 Απρ 2006, 09:59

helias έγραψε:Σε ευχαριστώ φίλε SUVord, για την ενημέρωσή σου. ::wink:
Σχετικά με το σήκωμα , δεν πιστεύω ότι προηγείται καθότι κάτι τέτοιο έχει κατά την άποψή μου κέρδος 4 εκ. στα δύσκολα περάσματα και δραματική αλλάγή στην on road συμπεριφορά του αυτοκινήτου, λόγω παράλληλης αύξησης και του ύψους του κέντρου βάρους του κ.λ.π.
Αυτό βέβαια αφορά στις δικές μου επιλογές, οι οποίες έχουν να κάνουν κυρίως με 80% άσφαλτο και 20% χώμα. Αυτός νομίζω είναι και ο προσανατολισμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με δεδομένη την έλλειψη σωστής εμπειρίας μου στο χώμα και επειδή όπως έχω ξαναγράψει το άτιμο σε γαργαλάει και πολλές φορές χώνεσαι στα δύσκολα χωρίς να το καταλάβεις , καλό θα ήταν να το προφυλάξω από κάτω , γιατί μέχρι τώρα το έχω σύρει αρκετές φορές με την κοιλιά , του έχω κάνει κάτι ζημιούλες και είναι κρίμα για Μ.Ο. 500ε, που όπως λες στοιχίζει η ποδιά, να το ταλαιπωρώ.

Στο site της Fordclub, διάβασα για ποδιές του Μαβ από αρκετούς κατασκευαστές. Κάποιος έχει βάλει μια από ένα μαγαζί : "4 Wheel Drive", Κηφισίας 135 Μαρούσι. (www.4wheeldrive.gr). Καλύπτει από την βάση του προφυλακτήρα (βγαίνει το προστατευτικό φρύδι) και πιάνει από εκείνο το σημείο, μέχρι και την πίσω βάση του ψαλιδιού. Εχει μόνο μια τρύπα για να ξεβιδώνει η βίδα του κάρτερ.

Κατόπιν τούτου θα ήθελα εμπειρίες και από κάποιους άλλους που ίσως έχουν βάλει και αυτοί, γιατί όπως καταλαβαίνεις καλύτερα είναι να έχουμε γνώμες από πολλούς. ::wink:


Σύμφωνα με τις επιλογές σου,αγαπητέ Ηλία, η ποδιά προηγείται, έχεις δίκιο.
Η συγκεκριμένη εταιρία που αναφέρεις έχει μεταφερθεί στην οδό Πέτρας 29 στον Κολωνό.Εχε υπ΄όψιν σου οτι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο,αρκετά ευαίσθητο σημείο είναι και η κεντρική στήριξη του άξονα μετάδοσης ακριβώς πίσω απο τον σταυρό.Καλό θα ήταν να προστατευθεί και αυτό το σημείο.Σου εύχομαι καλή επιτυχία στις επιλογές σου.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 19 Απρ 2006, 11:14

Σε ευχαριστώ πολύ SUVord. :razz:

Εκτός από τη δεδομένη προστασία που παρέχουν οι ποδιές, υπάρχουν μειονεκτήματα ; :cry:


Κάποιοι μου είπαν για θορύβους στο ταηίδι και τέτοια, είναι αλήθεια ;;; :(

.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Απρ 2006, 12:31

Επιπόλαια κατασκευή και τοποθέτηση:1/ αυξάνει το θόρυβο στο ταξίδι
2/Μειώνει την αποβολή θερμότητας του κινητήρα
3/Επηρεάζει τη λειτουργεία των αερόσακκων
Μελετημένη κατασκευή και τοποθέτηση αποφεύγει όλα τα παραπάνω μειονεκτήματα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Απρ 2006, 15:47

Επηρεάζει τη λειτουργία των αερόσακων??? :? :shock:
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Απρ 2006, 20:22

Η μή σωστή τοποθέτηση επιδρά στη λειτουργεία των αισθητήρων κατα την πρόσκρουση ώστε οι αερόσακκοι ενδεχομένως να μήν ανοίξουν. Και φυσικά σε τέτοια περίπτωση δεν τίθεται θέμα ισχύος της εγγύησης.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό karanti » 03 Οκτ 2006, 17:51

στα τυπικα τωρα:
υπαρχει προβλημα με την εγγυηση της Ford, αν καποιος θελησει να τοποθετησει μια χειροποιητη ποδια ?
εχετε ακουσει κατι σχετικο ?
μιλαμε βεβαια για ποδια που θα τοποθετηθει πανω σε υπαρχουσες υποδοχες του πλαισιου και δεν θα τρυπηθει τιποτε.
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό SUVord » 03 Οκτ 2006, 20:26

karanti έγραψε:στα τυπικα τωρα:
υπαρχει προβλημα με την εγγυηση της Ford, αν καποιος θελησει να τοποθετησει μια χειροποιητη ποδια ?
εχετε ακουσει κατι σχετικο ?
μιλαμε βεβαια για ποδια που θα τοποθετηθει πανω σε υπαρχουσες υποδοχες του πλαισιου και δεν θα τρυπηθει τιποτε.


Ενα τηλεφώνημα στη FORD MOTOR HELLAS στο Περιστέρι θα σου λύσει την απορία.
Για να δείς μία σε 3λιτρο, μπές στο www.xmc.gr.
Υπάρχουσες υποδοχές στο Μάβερικ δεν υπάρχουν. Ολο και κάποια τρύπα θα πρέπει να ανοιχθεί για σωστή ποδια καλής αποτελεσματικότητας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Επίσης λάβε υπόψη και την απώλεια απόστασης απο το έδαφος. 6 χιλιοστά η αλουμινένια κατασκευή συν τουλάχιστον άλλα 15 η απόσταση απο τα μηχανικά μέρη, μιλάμε για περίπου 2 εκατοστά απώλεια ύψους.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό karanti » 04 Οκτ 2006, 21:24

σημερα μιλησα τηλεφωνικα με την Στακορ της Νικαιας απο οπου αγορασα το mav, αλλα και με το service τους στην Καβαλας.
και οι δυο με διαβεβαιωσαν οτι δεν υπαρχει προβλημα με την εγγυηση.
δεν πιστευω να το "γυρισουν" αν τελικα τους χρειαστω.
εσεις τι πιστευετε?
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό SUVord » 05 Οκτ 2006, 00:25

[quote="karanti"]σημερα μιλησα τηλεφωνικα με την Στακορ της Νικαιας απο οπου αγορασα το mav, αλλα και με το service τους στην Καβαλας.
και οι δυο με διαβεβαιωσαν οτι δεν υπαρχει προβλημα με την εγγυηση.
δεν πιστευω να το "γυρισουν" αν τελικα τους χρειαστω.
εσεις τι πιστευετε?[/quot

Αχρείαστοι να είναι.Οχι δεν πρόκειται να τα γυρίσουν.
Τουλάχιστον αυτό έχουν αποδείξει, έμπρακτα, στη Στακόρ μαζί μου.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό karanti » 05 Νοέμ 2006, 14:58

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
το εκανα τελικα.
βρηκα καλο μαστορα και εφιαξα μια χειροποιητη και πολυ ομορφη κατασκευη.
ριξτε μια ματια στις παρακατω φωτογραφιες...
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό helias » 06 Νοέμ 2006, 09:16

ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ;;;;;;

Στείλε μου π.μ, γράψτο φόρα, όπως θες, μόνο πες μου που και πόσο.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό karanti » 06 Νοέμ 2006, 12:01

ειναι ενα παληκαρι στη Μεταμορφωση που λεγεται Λαζαρος και το κινητο του ειναι 6946750260.
δουλευει πολυ καλα το αλουμινιο και σου φιαχνει οτι μπορεις να φανταστεις.
αναλογα με το τι θα του ζητησεις ειναι και η τιμη.
εμενα μου στοιχησε 270 ευρα και η ποδια ξεκιναει απο τον προφυλακτηρα και καλυπτει και το σαζμαν (βιδωνει στη γεφυρα που βρισκεται πισω και κατω του).
δουλεια αριστη και διακριτικη.
αν δεν δεις το αυτοκινητο απο κατω δεν φαινεται τιποτε.
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες