Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO ESCAPE 2005

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 21 Ιουν 2004, 14:08

[
Εγω θεωρώ ότι το ουσιαστικό είναι

+ Mav 2001 = κλείδωμα τετρακίνησης

+ Mav 2005 = απόδοση του κινητήρα


Όλα τα άλλα είναι θέμα βασικά αισθητικής, όρεξης , ....

Σχετικά με τα ανωτέρω σχόλια, προσθέτω:
1. Το κλείδωμα τετρακίνησης δεν είναι πλέον προσόν για το ΜΥ2001 διότι το ΜΥ2005 το προσφέρει αυτόματα (πιο γρήγορα από το παλιό ΑΥΤΟ) και παράλληλα στέλνει την μεγαλύτερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Το παλιό στο ΟΝ είχε μόνο ίση κατανομή σε εμπρός-πίσω άξονα, αλλά αν οι διαγώνιοι τροχοί ήταν στον αέρα, τότε δεν περπάταγε! Στο καινούργιο τέτοιο φαινόμενο δεν συμβαίνει.
2. Το ΜΥ2005 έχει καλύτερα φώτα (4 προβολείς + 2 ομίχλης) από το ΜΥ2001 (2 ασθενείς προβολείς + 2 ομίχλης).
3. Το ΜΥ2005 έχει πιο φαρδιά μπροστά αμορτισέρ και άλλο stabiliser.
4. Το ΜΥ2005 έχει εκτεταμένες δομικές ενισχύσεις που βελτιώνουν την στρεπτική ακαμψία και ΚΥΡΙΩΣ την μέτρια παθητική ασφάλεια του ΜΥ2001. Προσθέστε και τους αερόσακους κουτρίνα.
5. Όλοι οι μεντεσέδες του ΜΥ2005 είναι αλλαγμένοι και η εφορμογή των θυρών πιο καλή.
6. Το ΜΥ2005 επιτέλους έχει τεμπέλη!
7. Το ΜΥ2005 έχει καλύτερα καθίσματα, πιο πλούσια και στιβαρά, ενώ η ταπετσαρία/δέρμα είναι καλύτερης ποιότητας.
8. Το ΜΥ2005 έχει κανονική ρεζέρβα.
9. Το ΜΥ2005 έχει πίσω δίσκους!
10. Το ΜΥ2005 ΔΕΝ έχει πρίζα στο πορτπαγκαζ και έχει μικρότερο χώρο αποσκευών γιατί υπάρχει ένα κάλυμμα πάχους 8-10 εκατοστών (το οποίο αφαιρείται) κάτω από την μοκέτα.
11. Το μοτέρ 2.3 ΔΕΝ είναι του Mondeo, είναι εντελώς καινούργιο με τέσσερις ξεχωριστούς πολλαπλασιαστές, έναν για κάθε μπουζί και πέντε (αντί για 4) αντίβαρα εξισορρόπισης για πιο ήσυχη λειτουργία.
Τα περί εμφάνισης και αισθητικής είναι προσωπικά. Όλα τα άλλα όμως νομίζω ότι πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν διότι ούτε επιφανειακά είναι, ούτε αμελητέα.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 21 Ιουν 2004, 15:42

Eκτος βεβαια των προαναφερθεντων,αλλαγων,ευχομαι-για τους νεους ιδιοκτητες ΜΑ να αλλαξουν και τα εξης. 1.Εμπρος καθισματα 2.Ρυθμιση και γενικως τροπος λειτουργειας του κλιματισμου και των αεραγωγων του-ειναι κατα την γνωμη μου καπως αβολος.3.Ταπα ανοιγματος του ρεζερβουαρ,θα μπορουσε να ηταν ποιο πρακτικο! 4.Αισθηση του τιμονιου στην ασφαλτο-δειχνει ελαφρυ και ασαφες κατα την γνωμη μου.Θα μπορουσε να ειναι καλυτερο σε αισθηση.5.Στα τοσα χρηματα που δινεις ειναι κριμα να μην υπαρχει ενα trip computer η ενα θερμομετρο εξωτερ.θερμοκρ.εστω! εδω το βρισκεις στα 1400αρια....Αυτα μου ηρθαν για την ωρα,μπορει μερικα να ειναι ασημαντα αλλα ας τα λεμε καποιοι μπορει να ακουνε.(σε κατι εντυπα που στελνει η Φορντ κατα καιρους στις παρατηρησεις τους τα ειχα γραψει,αν το κανουμε ολοι οι επομενοι θα εχουν καλυτερα αυτοκινητα....)
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 22 Ιουν 2004, 12:40

Καλημέρα!
Πάνω κάτω είναι όπως τα λες,
αλλά το δικό μου Μ2005 3λιτρο δεν έχει τεμπέλη εκτός αν ενοείς το καπάκι του κεντρικού ντουλαπιού,επίσης αμφιβάλλω για το αν η τετρακίνηση είναι της μορφής xdrive,πιστεύω ότι είναι και αυτό ΜΙΑ υπερβολή της FORD,για να μας πίσει ότι έχει τελεια τετρακίνηση.Υποσχέθηκα , πως μόλις κάνω τα πρώτα 1000χλμ,θα την τεστάρω ΟΡΙΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και θα σας πω!!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ για ολα τα άλλα πλην του 2.3 που είμαι σίγουρος ότι είναι του ΜΟΝΤΕΟ με πολλες αλλαγές που ανέφερες.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 23 Ιουν 2004, 12:07

iperodigos έγραψε:Καλημέρα!
Πάνω κάτω είναι όπως τα λες,
αλλά το δικό μου Μ2005 3λιτρο δεν έχει τεμπέλη εκτός αν ενοείς το καπάκι του κεντρικού ντουλαπιού,επίσης αμφιβάλλω για το αν η τετρακίνηση είναι της μορφής xdrive,πιστεύω ότι είναι και αυτό ΜΙΑ υπερβολή της FORD,για να μας πίσει ότι έχει τελεια τετρακίνηση.Υποσχέθηκα , πως μόλις κάνω τα πρώτα 1000χλμ,θα την τεστάρω ΟΡΙΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και θα σας πω!!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ για ολα τα άλλα πλην του 2.3 που είμαι σίγουρος ότι είναι του ΜΟΝΤΕΟ με πολλες αλλαγές που ανέφερες.



ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!
ΣΤΟ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΛΑΒΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ,,,,,,,ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΥΠΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ,ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.(ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΗΤΟ)
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 23 Ιουν 2004, 12:46

Κοίτα να δεις,
Στο προσπέκτ της Φορντ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη! Όμως είναι γεγονός ότι μπορεί να μεταφέρεται η κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και όχι σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Ειδικά για τον κάθε τροχό ξεχωριστά, την ανακοίνωση την είχα βρει σε ένα βέλγικό site και σε ένα καναδικό. Δυστυχώς, πάει καιρός και δεν θυμάμαι που ακριβώς. Στην περίπτωση που ισχύει η κατανομή στον πίσω άξονα μόνο και όχι σε κάθε τροχό (έστω και με την χρήση του ABS), τότε κάνανε μια τρύπα στο νερό! Αυτό το έκανε και το παλιο, όταν το είχες στο ΑUΤΟ. Δηλαδή τώρα τι άλλαξε? Έγινε απλά πιο γρήγορη η εμπλοκή? Ούτως ή άλλως και στο ΜΥ2001-2003, ήταν ακαριαία. Τι τσαμπουνάνε τώρα για ηλεκρονική διαχείριση της τετρακίνησης και κολοκύθια! Καλύτερα να μένανε στο παλιό σύστημα.
Σχετικά με το ΜΟΤΕΡ, αν είναι του ΜONDEO ή όχι, ξαναρώτησα την αντιπροσωπία και λένε πάλι όχι. Είναι εντελώς καινούργιο. Στην τελίκή πάντως, λίγο μας ενδιαφέρει. Γερό να ΄ναι κι ότι να ΄ναι!
Για την τετρακίνηση, όταν πας εκτός δρόμου, προσπάθησε να φέρεις στον αέρα 2 διαγώνιους τροχούς να δεις αν η ροπή μεταφέρεται στους άλλους δύο. Δεν είναι ανάγκη να το ζορίσεις για να το πετύχεις. Τότε μόνο θα δούμε τι συμβαίνει. Μήπως και το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου λέει κάτι? Αν θες, μπορείς να κατεβάσεις το βιβλίο οδηγιών του αμερικάνικου από το site της φορντ στην αμερική. Το είχα κάνει για το προηγούμενο και ήταν 240 σελίδες!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick1710 » 23 Ιουν 2004, 13:51

Παιδια αν το μοτερ ειναι καινούργιο προσοχη...δεν ξερουμε τι μπορει να μας βγει!!! Στο 2λιτρο αν δεν κανω λαθος το μοτερ ειναι απο το focus...και η συγκεκριμένη μηχανή εχει κανει 100.000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα...υπομονή 3-4 μήνες(και λιγοι ειναι) για το καινούργιο...καποιοι πρεπει να την πατήσουν-ευχομαι να μην ειναι απο το forum μας-για να "σωθουν" οι υπόλοιποι...
maverick1710
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 22 Ιουν 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό sailman » 23 Ιουν 2004, 15:04

Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
sailman
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιουν 2004, 14:43
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 23 Ιουν 2004, 20:01

maverick4wd έγραψε:Κοίτα να δεις,
Στο προσπέκτ της Φορντ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη! Όμως είναι γεγονός ότι μπορεί να μεταφέρεται η κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και όχι σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Ειδικά για τον κάθε τροχό ξεχωριστά, την ανακοίνωση την είχα βρει σε ένα βέλγικό site και σε ένα καναδικό. Δυστυχώς, πάει καιρός και δεν θυμάμαι που ακριβώς. Στην περίπτωση που ισχύει η κατανομή στον πίσω άξονα μόνο και όχι σε κάθε τροχό (έστω και με την χρήση του ABS), τότε κάνανε μια τρύπα στο νερό! Αυτό το έκανε και το παλιο, όταν το είχες στο ΑUΤΟ. Δηλαδή τώρα τι άλλαξε? Έγινε απλά πιο γρήγορη η εμπλοκή? Ούτως ή άλλως και στο ΜΥ2001-2003, ήταν ακαριαία. Τι τσαμπουνάνε τώρα για ηλεκρονική διαχείριση της τετρακίνησης και κολοκύθια! Καλύτερα να μένανε στο παλιό σύστημα.
Σχετικά με το ΜΟΤΕΡ, αν είναι του ΜONDEO ή όχι, ξαναρώτησα την αντιπροσωπία και λένε πάλι όχι. Είναι εντελώς καινούργιο. Στην τελίκή πάντως, λίγο μας ενδιαφέρει. Γερό να ΄ναι κι ότι να ΄ναι!
Για την τετρακίνηση, όταν πας εκτός δρόμου, προσπάθησε να φέρεις στον αέρα 2 διαγώνιους τροχούς να δεις αν η ροπή μεταφέρεται στους άλλους δύο. Δεν είναι ανάγκη να το ζορίσεις για να το πετύχεις. Τότε μόνο θα δούμε τι συμβαίνει. Μήπως και το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου λέει κάτι? Αν θες, μπορείς να κατεβάσεις το βιβλίο οδηγιών του αμερικάνικου από το site της φορντ στην αμερική. Το είχα κάνει για το προηγούμενο και ήταν 240 σελίδες!





ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
Μάλον έκαναν μια τρύπα στο νερό αλλά αν θέλεις πήγεναι στην σελίδα 5 της ίδιας ενότητας και δες τις εντυπώσεις μου από το πρώτο ραντεβού μου με το νέο Μάβερικ!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 23 Ιουν 2004, 20:09

sailman έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Γεια σου SAILMAN!
Με λίγα λόγια
Αυτόματο σημαίνει... πίνεις καφέ,διαβάζεις εφημερίδα,τρως κρουασαν,πατάς γκάζι και σε πάει!!!

Ταχυτητες σημαίνει...όλα τα παραπάνω χωρίς να διαβάζεις εφημερίδα,πατάς συμπλέκτη και το πας όπως θες να το πας!!!!

Και αν το πας και απότα χωράφια καλύτερα να το πας,παρά να σε πάει!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 24 Ιουν 2004, 00:45

sailman έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Γεια σου Sailman,
Θα κανουμε κυβερνηση τελικα με τοσα maverick!!
Λοιπον θα σε συμβουλευα να παρεις το 2.3. Μπορεις να διαβασεις προσεκτικα ολες τις κουβεντες που ειχαμε με ολους τους συναδελφους περι αυτου. Ο προσφατος νεοαποκτηθεις ενος νεου 3.0λτ ειναι ο iperodigos οποιος απο οτι εχω καταλαβει του αρεσει παρα πολύ αλλα εχει και παραπονα. Καιει πολλα και οι διαφορες γενικα με το 2.3λτ ειναι σχετικα μικρες. Τωρα για το αν το αιρκοντισιον γινεται κλιμα υπαρχουν διαφορα αξεσουαρ που μπορεις να βρεις σε καταστηματα αξεσουαρ. Ριξε μια ματια στην ενοτητα αξεσουαρ. Υπαρχει μια συσκευη που μπαινει ομορφα στην κερματοθηκη του ταμπλω αλλα μονο στα παλια mav. Αν και το αιρκοντισιον του Maverick μπορεις να το ρυθμισεις αναλογα με την θερμοκρασια που θες απο το κουμπι του ζεστου κρυου. Αυτο μολις πιασει την επιθυμητη θερμοκρασια σταματαει και ξεκινα παλι μολις αρχισουν να ζεστανουν τα πραγματα. Επειδη δεν εχει συζητηθει κατι τετοιο στο forum αν κανω λαθος μπορει καποιος να με διορθωσει.
Τελος παντων μπορεις καλλιστα να καταληξεις σε καποιο συμπερασμα και αν εχεις οποιαδηποτε ερωτηση μπορεις να την γραψεις και να εισαι σιγουρος οτι θα σου απαντησουν οι καταλληλοι σε γνωσεις! Η σιγουρη συμβουλη μου ειναι οτι οπως και ναχει να παρεις maverick. Τωρα ποιο, ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Ιουν 2004, 10:40

MaverickLover έγραψε:
sailman έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Γεια σου Sailman,
Θα κανουμε κυβερνηση τελικα με τοσα maverick!!
Λοιπον θα σε συμβουλευα να παρεις το 2.3. Μπορεις να διαβασεις προσεκτικα ολες τις κουβεντες που ειχαμε με ολους τους συναδελφους περι αυτου. Ο προσφατος νεοαποκτηθεις ενος νεου 3.0λτ ειναι ο iperodigos οποιος απο οτι εχω καταλαβει του αρεσει παρα πολύ αλλα εχει και παραπονα. Καιει πολλα και οι διαφορες γενικα με το 2.3λτ ειναι σχετικα μικρες. Τωρα για το αν το αιρκοντισιον γινεται κλιμα υπαρχουν διαφορα αξεσουαρ που μπορεις να βρεις σε καταστηματα αξεσουαρ. Ριξε μια ματια στην ενοτητα αξεσουαρ. Υπαρχει μια συσκευη που μπαινει ομορφα στην κερματοθηκη του ταμπλω αλλα μονο στα παλια mav. Αν και το αιρκοντισιον του Maverick μπορεις να το ρυθμισεις αναλογα με την θερμοκρασια που θες απο το κουμπι του ζεστου κρυου. Αυτο μολις πιασει την επιθυμητη θερμοκρασια σταματαει και ξεκινα παλι μολις αρχισουν να ζεστανουν τα πραγματα. Επειδη δεν εχει συζητηθει κατι τετοιο στο forum αν κανω λαθος μπορει καποιος να με διορθωσει.
Τελος παντων μπορεις καλλιστα να καταληξεις σε καποιο συμπερασμα και αν εχεις οποιαδηποτε ερωτηση μπορεις να την γραψεις και να εισαι σιγουρος οτι θα σου απαντησουν οι καταλληλοι σε γνωσεις! Η σιγουρη συμβουλη μου ειναι οτι οπως και ναχει να παρεις maverick. Τωρα ποιο, ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.






Καλημέρα
συμφωνώ και προσθέτω ότι το τσεκ τεμπ που κάνει το ac σε klima το έβαλα στο νέο MAB δίπλα από το κουμπί του αερόσακου συνοδηγού,,,είναι τέλεια θέση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



πάρε MAVERICK 2.3 ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟ ΒΕΝΖΙΝΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό sailman » 24 Ιουν 2004, 15:45

Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση,
Κατ΄αρχήν φίλο βενζινά δεν έχω και ''δεν θέλω να αποκτήσω''. Η αλήθεια είναι ότι δεν σκέφτηκα καθόλου το κόστος χρήσης, που τελικά είναι σημαντικότατο και εφόσον οι διαφορές μεταξύ του 2,3L και 3L δεν είναι τόσο σημαντικές, μάλλον καταλήγω στο 2,3L.
Ελπίζω να είναι καλή η επιλογή του MAV, γενικότερα εννοώ και να μπορώ να κινήσω αξιοπρεπώς ένα σκάφος 1,4tn.
Ο καθένας με τον πόνο του!
sailman
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιουν 2004, 14:43
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 24 Ιουν 2004, 23:26

iperodigos έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
sailman έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Γεια σου Sailman,
Θα κανουμε κυβερνηση τελικα με τοσα maverick!!
Λοιπον θα σε συμβουλευα να παρεις το 2.3. Μπορεις να διαβασεις προσεκτικα ολες τις κουβεντες που ειχαμε με ολους τους συναδελφους περι αυτου. Ο προσφατος νεοαποκτηθεις ενος νεου 3.0λτ ειναι ο iperodigos οποιος απο οτι εχω καταλαβει του αρεσει παρα πολύ αλλα εχει και παραπονα. Καιει πολλα και οι διαφορες γενικα με το 2.3λτ ειναι σχετικα μικρες. Τωρα για το αν το αιρκοντισιον γινεται κλιμα υπαρχουν διαφορα αξεσουαρ που μπορεις να βρεις σε καταστηματα αξεσουαρ. Ριξε μια ματια στην ενοτητα αξεσουαρ. Υπαρχει μια συσκευη που μπαινει ομορφα στην κερματοθηκη του ταμπλω αλλα μονο στα παλια mav. Αν και το αιρκοντισιον του Maverick μπορεις να το ρυθμισεις αναλογα με την θερμοκρασια που θες απο το κουμπι του ζεστου κρυου. Αυτο μολις πιασει την επιθυμητη θερμοκρασια σταματαει και ξεκινα παλι μολις αρχισουν να ζεστανουν τα πραγματα. Επειδη δεν εχει συζητηθει κατι τετοιο στο forum αν κανω λαθος μπορει καποιος να με διορθωσει.
Τελος παντων μπορεις καλλιστα να καταληξεις σε καποιο συμπερασμα και αν εχεις οποιαδηποτε ερωτηση μπορεις να την γραψεις και να εισαι σιγουρος οτι θα σου απαντησουν οι καταλληλοι σε γνωσεις! Η σιγουρη συμβουλη μου ειναι οτι οπως και ναχει να παρεις maverick. Τωρα ποιο, ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.






Καλημέρα
συμφωνώ και προσθέτω ότι το τσεκ τεμπ που κάνει το ac σε klima το έβαλα στο νέο MAB δίπλα από το κουμπί του αερόσακου συνοδηγού,,,είναι τέλεια θέση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



πάρε MAVERICK 2.3 ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟ ΒΕΝΖΙΝΑ!!!



Γεια σου iperodige.
Που ειναι το κουμπι του αερόσακου συνοδηγού και δεν το εχω δεί?
Στο 2.0 δεν εχω δει τετοιο κουμπι?
Αν ειναι ποιο ωραιο σε εκεινο το σημειο να το βαλω και εγω γιατι στη θηκη με τα κερματα δε μαρεσει και πολυ...
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 24 Ιουν 2004, 23:29

iperodigos έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
sailman έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Γεια σου Sailman,
Θα κανουμε κυβερνηση τελικα με τοσα maverick!!
Λοιπον θα σε συμβουλευα να παρεις το 2.3. Μπορεις να διαβασεις προσεκτικα ολες τις κουβεντες που ειχαμε με ολους τους συναδελφους περι αυτου. Ο προσφατος νεοαποκτηθεις ενος νεου 3.0λτ ειναι ο iperodigos οποιος απο οτι εχω καταλαβει του αρεσει παρα πολύ αλλα εχει και παραπονα. Καιει πολλα και οι διαφορες γενικα με το 2.3λτ ειναι σχετικα μικρες. Τωρα για το αν το αιρκοντισιον γινεται κλιμα υπαρχουν διαφορα αξεσουαρ που μπορεις να βρεις σε καταστηματα αξεσουαρ. Ριξε μια ματια στην ενοτητα αξεσουαρ. Υπαρχει μια συσκευη που μπαινει ομορφα στην κερματοθηκη του ταμπλω αλλα μονο στα παλια mav. Αν και το αιρκοντισιον του Maverick μπορεις να το ρυθμισεις αναλογα με την θερμοκρασια που θες απο το κουμπι του ζεστου κρυου. Αυτο μολις πιασει την επιθυμητη θερμοκρασια σταματαει και ξεκινα παλι μολις αρχισουν να ζεστανουν τα πραγματα. Επειδη δεν εχει συζητηθει κατι τετοιο στο forum αν κανω λαθος μπορει καποιος να με διορθωσει.
Τελος παντων μπορεις καλλιστα να καταληξεις σε καποιο συμπερασμα και αν εχεις οποιαδηποτε ερωτηση μπορεις να την γραψεις και να εισαι σιγουρος οτι θα σου απαντησουν οι καταλληλοι σε γνωσεις! Η σιγουρη συμβουλη μου ειναι οτι οπως και ναχει να παρεις maverick. Τωρα ποιο, ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.






Καλημέρα
συμφωνώ και προσθέτω ότι το τσεκ τεμπ που κάνει το ac σε klima το έβαλα στο νέο MAB δίπλα από το κουμπί του αερόσακου συνοδηγού,,,είναι τέλεια θέση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



πάρε MAVERICK 2.3 ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟ ΒΕΝΖΙΝΑ!!!



Γεια σου iperodige.
Που ειναι το κουμπι του αερόσακου συνοδηγού και δεν το εχω δεί?
Στο 2.0 δεν εχω δει τετοιο κουμπι?
Αν ειναι ποιο ωραιο σε εκεινο το σημειο να το βαλω και εγω γιατι στη θηκη με τα κερματα δε μαρεσει και πολυ...
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 25 Ιουν 2004, 11:16

Το νέο ΜΑΒ 2005,πλέον στην θέση των κερμάτων έχει κενό,και κουμπί αισθητήρα αερόσακου συνοδηγού,που δεν έχει το προηγούμενο 2003,,,πάντως μην κολλάς ,και εγ
ω στο 3λιτρο το έχω εκεί που το έχεις κι εσύ!!!κανείς δεν καταλαβαίνει ότι είναι εξτρα!!Αν έχεις αλλάξει το ραδιοσιντί με άλλο και έχεις βάλει το πρόσθετο κομάτι που καλείπτει το κενό που έχει μείνει από το παλιό cd,τότε μπορεις να το τοποθετήσεις στο κέντρο του κοματιού αυτού,,αλλά καλύτερα ρώτησε τα παιδιά στην Ερυθραία και θα σου πουν ακριβώς τι και που!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες

cron