Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO ESCAPE 2005

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 01 Ιουν 2004, 10:21

Ρώτησα και εγώ την Παρασκευή το απόγευμα στον Κοντέλλη για το νέο Maverick και μου είπαν οτι η τιμή για το 2.3 θα είναι γύρω στα 35000 full extra με μεταλλικό χρώμα κτλ.

Όπως είχα πει και παλιότερα εδώ, νομίζω οτι η τιμή αυτή είναι πάρα πολύ ψηλή.
Δεδομένου οτι με 34000 παίρνεις full extra το Cherokee 2.4, με 29000 (μετά την έκπτωση που κάνει τώρα) το Kia Sorento και 33000 το SSangYong Rexton, αν τώρα αποφάσιζα να αγοράσω SUV σίγουρα δεν θα έπαιρνα το Maverick.

Επίσης για κάποιον που ήθελε να πάρει Maverick, πολύ πιο ανταγωνιστικά γίνονται πλέον τα RAV και CRV που μπορεί να έχουν μικρότερο κινητήρα (και αυτό είναι πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα) αλλα καλύτερες επιδόσεις απο το 2.3

Δεν ξέρω, μπορεί στην αρχή να στεναχωρήθηκα με το νέο μοντέλο αλλα τώρα είμαι ικανοποιημένος με την αγορά μου. Γιατί πήρα ένα αυτοκίνητο που πάντα μου άρεσε και τώρα με τις νέες συνθήκες δεν θα το έπαιρνα γιατί έχασε κατα πολύ το Value for Money του.

Άσε που όπως είπε και ένας φίλος μου με την πρώτη ευκαιρία αλλάζεις έναν προφυλακτήρα, φανάρια και ζαντούλες και κανένας δεν ξέρει οτι έχεις το παλιό μοντέλο, εκτός απο την τσέπη σου ...
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 01 Ιουν 2004, 11:14

Mav_Shatz έγραψε:Ρώτησα και εγώ την Παρασκευή το απόγευμα στον Κοντέλλη για το νέο Maverick και μου είπαν οτι η τιμή για το 2.3 θα είναι γύρω στα 35000 full extra με μεταλλικό χρώμα κτλ.

Όπως είχα πει και παλιότερα εδώ, νομίζω οτι η τιμή αυτή είναι πάρα πολύ ψηλή.
Δεδομένου οτι με 34000 παίρνεις full extra το Cherokee 2.4, με 29000 (μετά την έκπτωση που κάνει τώρα) το Kia Sorento και 33000 το SSangYong Rexton, αν τώρα αποφάσιζα να αγοράσω SUV σίγουρα δεν θα έπαιρνα το Maverick.

Επίσης για κάποιον που ήθελε να πάρει Maverick, πολύ πιο ανταγωνιστικά γίνονται πλέον τα RAV και CRV που μπορεί να έχουν μικρότερο κινητήρα (και αυτό είναι πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα) αλλα καλύτερες επιδόσεις απο το 2.3

Δεν ξέρω, μπορεί στην αρχή να στεναχωρήθηκα με το νέο μοντέλο αλλα τώρα είμαι ικανοποιημένος με την αγορά μου. Γιατί πήρα ένα αυτοκίνητο που πάντα μου άρεσε και τώρα με τις νέες συνθήκες δεν θα το έπαιρνα γιατί έχασε κατα πολύ το Value for Money του.

Άσε που όπως είπε και ένας φίλος μου με την πρώτη ευκαιρία αλλάζεις έναν προφυλακτήρα, φανάρια και ζαντούλες και κανένας δεν ξέρει οτι έχεις το παλιό μοντέλο, εκτός απο την τσέπη σου ...




Συμφωνώ απόλυτα . Πολυ καλή οπτική των πραγμάτων !!!
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 01 Ιουν 2004, 12:58

Mav_Shatz έγραψε:Ρώτησα και εγώ την Παρασκευή το απόγευμα στον Κοντέλλη για το νέο Maverick και μου είπαν οτι η τιμή για το 2.3 θα είναι γύρω στα 35000 full extra με μεταλλικό χρώμα κτλ.

Όπως είχα πει και παλιότερα εδώ, νομίζω οτι η τιμή αυτή είναι πάρα πολύ ψηλή.
Δεδομένου οτι με 34000 παίρνεις full extra το Cherokee 2.4, με 29000 (μετά την έκπτωση που κάνει τώρα) το Kia Sorento και 33000 το SSangYong Rexton, αν τώρα αποφάσιζα να αγοράσω SUV σίγουρα δεν θα έπαιρνα το Maverick.

Επίσης για κάποιον που ήθελε να πάρει Maverick, πολύ πιο ανταγωνιστικά γίνονται πλέον τα RAV και CRV που μπορεί να έχουν μικρότερο κινητήρα (και αυτό είναι πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα) αλλα καλύτερες επιδόσεις απο το 2.3

Δεν ξέρω, μπορεί στην αρχή να στεναχωρήθηκα με το νέο μοντέλο αλλα τώρα είμαι ικανοποιημένος με την αγορά μου. Γιατί πήρα ένα αυτοκίνητο που πάντα μου άρεσε και τώρα με τις νέες συνθήκες δεν θα το έπαιρνα γιατί έχασε κατα πολύ το Value for Money του.

Άσε που όπως είπε και ένας φίλος μου με την πρώτη ευκαιρία αλλάζεις έναν προφυλακτήρα, φανάρια και ζαντούλες και κανένας δεν ξέρει οτι έχεις το παλιό μοντέλο, εκτός απο την τσέπη σου ...



Μην τρελαθουμε τελειως!Ενταξει ειπαμε καλα αυτοκινητα η ford αλλα για κανενα λογο και ποσο μαλλον για αυτοκινητο, θα ετρεχα να πουλησω το ενα για να αγορασω το πιο καινουργιο μοντελλο.Δεν μπαινω σε αυτό το λουκι για κανενα λογο.
Ηθελα περσι αυτοκινητο το ειδα, με αρεσε, το πηρα πιστευοντας οτι αξιζει τα λεφτα του και οχι οτι θα αποκτησει συλλεκτικη :roll: :roll: ή χρηματιστηριακη αξια. Αλλωστε θα εβγαινε καποτε το καινουργιο μοντελλο και το δικο μου θα επερνε την θεση στην αγορα.
Συν το οτι μαλλον φετος δεν θα παω διακοπες :banging: και ετσι μαλλον θα περιμενω μηπως αλλαξει μεχρι του χρονου :roll: :roll:

Τιποτε σε αυτο τον ματαιο κοσμο δεν ειναι σιγουρο...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 01 Ιουν 2004, 20:13

maverickman έγραψε:
Mav_Shatz έγραψε:Ρώτησα και εγώ την Παρασκευή το απόγευμα στον Κοντέλλη για το νέο Maverick και μου είπαν οτι η τιμή για το 2.3 θα είναι γύρω στα 35000 full extra με μεταλλικό χρώμα κτλ.

Όπως είχα πει και παλιότερα εδώ, νομίζω οτι η τιμή αυτή είναι πάρα πολύ ψηλή.
Δεδομένου οτι με 34000 παίρνεις full extra το Cherokee 2.4, με 29000 (μετά την έκπτωση που κάνει τώρα) το Kia Sorento και 33000 το SSangYong Rexton, αν τώρα αποφάσιζα να αγοράσω SUV σίγουρα δεν θα έπαιρνα το Maverick.

Επίσης για κάποιον που ήθελε να πάρει Maverick, πολύ πιο ανταγωνιστικά γίνονται πλέον τα RAV και CRV που μπορεί να έχουν μικρότερο κινητήρα (και αυτό είναι πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα) αλλα καλύτερες
επιδόσεις απο το 2.3


Δεν ξέρω, μπορεί στην αρχή να στεναχωρήθηκα με το νέο μοντέλο αλλα τώρα είμαι ικανοποιημένος με την αγορά μου. Γιατί πήρα ένα αυτοκίνητο που πάντα μου άρεσε και τώρα με τις νέες συνθήκες δεν θα το έπαιρνα γιατί έχασε κατα πολύ το Value for Money του.

Άσε που όπως είπε και ένας φίλος μου με την πρώτη ευκαιρία αλλάζεις έναν προφυλακτήρα, φανάρια και ζαντούλες και κανένας δεν ξέρει οτι έχεις το παλιό μοντέλο, εκτός απο την τσέπη σου ...



Μην τρελαθουμε τελειως!Ενταξει ειπαμε καλα αυτοκινητα η ford αλλα για κανενα λογο και ποσο μαλλον για αυτοκινητο, θα ετρεχα να πουλησω το ενα για να αγορασω το πιο καινουργιο μοντελλο.Δεν μπαινω σε αυτό το λουκι για κανενα λογο.
Ηθελα περσι αυτοκινητο το ειδα, με αρεσε, το πηρα πιστευοντας οτι αξιζει τα λεφτα του και οχι οτι θα αποκτησει συλλεκτικη :roll: :roll: ή χρηματιστηριακη αξια. Αλλωστε θα εβγαινε καποτε το καινουργιο μοντελλο και το δικο μου θα επερνε την θεση στην αγορα.
Συν το οτι μαλλον φετος δεν θα παω διακοπες :banging: και ετσι μαλλον θα περιμενω μηπως αλλαξει μεχρι του χρονου :roll: :roll:

Τιποτε σε αυτο τον ματαιο κοσμο δεν ειναι σιγουρο...



Αν το μοντελο αλλαζε μεσα σε 4 μηνες απο τη μερα που το αγοραζες τι θα έκανες. Αν σου δινοταν η ευκαιρια να δωσεις μολις 2500 - 3000 ευρω επιπλεον για να εχεις το καινουργιο τι θα έκανες? Φαντασου οτι το 2,0λτ που εχω τωρα full extra μου κοστισε 31,790 ευρω με το κλειδι στο χερι. Πουλωντας το 31,000 το λιγοτερο 30,000 που μου το ζητα ο αντιπροσωπος, δινω 2,000 - 3,000 παραπανω και εχω αυτοκινηταρα και φετινο μοντελο. Εδω σκεφτομαι σοβαρα να ανεβω κατηγορια στο 3.0 lt....
Συμφωνω μαζι σου αν το αυτοκινητο το ειχα αγορασει περσι . Θα το ειχα παρει αποφαση. Και δεν θα το σκεφτομουνα καν για αλλαγη. Αλλα τωρα δεν νομιζω να με συμφερει να το κρατησω.

Εσυ τι λες?
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 03 Ιουν 2004, 14:03

Ετσι οπως το θετεις εισαι σωστος αλλα, και χωρις να θελω να σε φοβησω,σκεφτομαι μηπως ειναι νωρις να αγορασεις κατι που ακομα καλα καλα δεν εχει κυκλοφορησει :?: δεν το εχεις δει καλα καλα ρε αδελφε... μηπως θα ηταν καλυτερα να περιμενουμε να δουμε βεβαια καταλαβαινω οτι οι ημερομηνιες τρεχουν και οι αξιες πεφτουν αλλα σκεψου και αυτο που σου λεω :!: :!:
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό juan » 03 Ιουν 2004, 17:55

maverickman έγραψε:Ετσι οπως το θετεις εισαι σωστος αλλα, και χωρις να θελω να σε φοβησω,σκεφτομαι μηπως ειναι νωρις να αγορασεις κατι που ακομα καλα καλα δεν εχει κυκλοφορησει :?: δεν το εχεις δει καλα καλα ρε αδελφε... μηπως θα ηταν καλυτερα να περιμενουμε να δουμε βεβαια καταλαβαινω οτι οι ημερομηνιες τρεχουν και οι αξιες πεφτουν αλλα σκεψου και αυτο που σου λεω :!: :!:


Εμεις δεν κάναμε κάτι ανάλογο :twisted: :twisted:

Εγω το πήρα σχεδόν στα πρώτα 300 αυτοκίνητα που είχαν πουληθεί !!

Αμα σου κωλήσει τελικά κάτι δεν σε κρατάει τίποτα ....

Η επιλογή του αυτοκινήτου είναι μια πολύ προσωπική υπόθεση που επιρεάζεται από πολλά αντικημενικά κρητίρια και από ακόμα πιο πολλά υποκειμενικά ... Είναι θέμα αισθητικής και ψυχολογίας ...
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 03 Ιουν 2004, 20:58

Παιδια εχετε δικιο,

Ετσι λοιπον σημερα που πηγα στον αντιπροσωπο (τυχαινει να ειναι σχεδον διπλα στην δουλεια μου και φανταστειτε του εχω γινει στενος κορσες...) μου ειπε και αλλα. Εχουν μεινει στο τελωνειο 13 αυτοκινητα 2.0LT ακομα. Το καινουργιο μοντελο παρουσιαζεται επισημως μεσα στο μηνα. Το κομματι που εφερε απο Γερμανια 3,0λτ εχει κολλησει στο τελωνειο γιατι το υπουργειο δεν εχει πινακιδες! (Ελλαδαρα !).
Τελος παντων παρολα αυτα δεν μαφηνει να αγορασω το νεο Mav αν δεν περασουν 2-3 μηνες. Και αυτο γιατι καταληγει σε αυτα που λετε. Όλες οι <παιδικες αρρωστιες> που θα φανουν δεν χρειαζεται να τις αντιμετωπισω εγω. Δηλαδη λογω του οτι ειναι καινουργια η μηχανη (και γενικα το αμαξι) μπορει να παρουσιαστουν προβληματα διαφορα και καλο θα ειναι να το παρω μετα το χρονικο διαστημα που σας ειπα 2-3 μηνες δηλαδη.
Καλο θα ειναι λοιπον να περιμενω λιγακι ακομα (εχεις δικιο Maverickman). Ξερετε τωρα αν και 36 χρονων κανω σα μικρο παιδι που περιμενει το παιχνιδι του....
Παρολα αυτα θα παρω μια γευση απο το 3.0λτ, οταν θα το φερει αυτην την βδομαδα η την αλλη, θα τραβηξω και καμια φωτογραφια για να σας το δειξω......
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 04 Ιουν 2004, 15:54

Στο θέμα του αυτοκινήτου δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
Ο καθένας κρίνει τι του αρέσει περισσότερο.

Εγώ πήρα το maverick τέλος Δεκέμβρη και όλοι μου έλεγαν οτι κάνω λάθος γιατί για μερικές μέρες η άδεια θα γράφει 2003 και το βασικότερο οτι θα πληρώσω δύο φορές τέλη κυκλοφορίας.
Δεν άκουσα κανέναν όμως και έκανα αυτό που μου άρεσε και το ευχαριστήθηκα το αυτοκίνητο.

Αν τώρα ο άλλος έχει βάλει στο μυαλό του να χτυπήσει το facelift μοντέλο θα το κάνει χωρίς να υπολογίσει κόστος, παιδικές ασθένειες και άλλα.

Εγώ δεν θα το έκανα, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Εγώ αυτά τα 3000-4000 της διαφοράς θα τα διέθετα για να πάρω ένα σκαφάκι και να πλατσουρίζω καλοκαιράκι που είναι...
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 05 Ιουν 2004, 21:48

περι ορεξεως λοιπον ....κολοκυθοπιτα.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

!!!

Δημοσίευσηαπό juan » 10 Ιουν 2004, 23:37

Μεταφερω εδω το θέμα διότι είναι σχετικό..


iperodigos
50cc



Εγγραφή: 05 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 5

Δημοσιεύθηκε: 10 Ιούν 2004 08:01 pm Θέμα δημοσίευσης: ΝΕΟ MAVERICK 2005 μέσα στο 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

MAVERIKADES ΗΡΘΕ ΝΑΙ ΝΑΙ ΗΡΘΕ!!! Το νέο MAVERICK ήρθε!!!!!!!!!!!!!τα εμπρος φώτα ειναι καταπληκτικά,τα πίσω προς μεγάλη απορία μου ίδια με τα παλιά?! Δυστηχώς τα λάστιχα είναι και στο νέο 3λιτρο 215-70-16,κατά τα άλλα,όχι τόσο καλά όργανα (πιο μικρά) ωραία όμως η αίσθηση των καθισμάτων,τέρμα οι πλαινοί αερόσακοι,πλέον οροφής,και καλός ο επιλογέας κάτω των ταχυτήτων,όχι όμως κάτι το σούπερ,σε γενικές γραμμες μικροδιαφορές εντός,και καταλαβένεις ότι είναι νέο μόνο αν το δεις από μπροστά,γιατί πίσω ο διαφορετικός προφυλακτήρας δεν γίνεται κατανοητός διότι τα φώτα είναι ίδια με τα παλιά!!!!!!! Νεότερα μόλις το οδηγήσω μάλλον από Δευτέρα!!!!
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 11 Ιουν 2004, 12:05

ΚΑΙ προσθέτω ότι, έχει κανονικό τροχό ρεζέρβα(σωωωστό!!) με ζάντα αλουμινίου παρακαλώ αλλά τοποθετημένη έξω πίσω και κάτω από το πορτ μπακάζ(θα γίνετε χάλια όταν περνας νερά).Ηχοσύστημα το παλιό 6006,καλύτερη συρόμενη εταζέρα πίσω σαν του φόρεστερ,τιμόνι ίδιο,πόρτες ίδιες,οροφή ίδια,και΄βέβαια ΟΧΙ κλιμά,άρα με βλέπω να τοποθετώ πάλι τσεκ τεμπ!! Νεότερα μόλις το οδηγήσω και στις λάσπες το σκίσω!!!!!!!!Οσο βέβαια επιτρέπει ο κατασκευαστής να ζωρίσω μετά τα 18κμ που γράφει το κοντέρ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ

Δημοσίευσηαπό juan » 11 Ιουν 2004, 20:23

iperodigos έγραψε:ΚΑΙ προσθέτω ότι, έχει κανονικό τροχό ρεζέρβα(σωωωστό!!) με ζάντα αλουμινίου παρακαλώ αλλά τοποθετημένη έξω πίσω και κάτω από το πορτ μπακάζ(θα γίνετε χάλια όταν περνας νερά).Ηχοσύστημα το παλιό 6006,καλύτερη συρόμενη εταζέρα πίσω σαν του φόρεστερ,τιμόνι ίδιο,πόρτες ίδιες,οροφή ίδια,και΄βέβαια ΟΧΙ κλιμά,άρα με βλέπω να τοποθετώ πάλι τσεκ τεμπ!! Νεότερα μόλις το οδηγήσω και στις λάσπες το σκίσω!!!!!!!!Οσο βέβαια επιτρέπει ο κατασκευαστής να ζωρίσω μετά τα 18κμ που γράφει το κοντέρ!!!


2 Ερωτήσεις :

1. Που είναι το νέο MAV να πάμε να το δούμε και εμείς ?

2. Που βρίσκετε ο τσεκ τεμπ ? ... που κοντά στην Ν.Ερυθραία


Αν και νέος στο Forum Μας έβαλες φωτιά και με τα 2 θέματα..
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 14 Ιουν 2004, 06:51

κανενας δεν μιλησε για το χειροφρενο, για το καζανακι του καταλυτη αλλα και και για το αν πως περιοριζεται ο χωρος της μηχανης.
Θεματα που κατα καιρους τεθηκαν και πιστευω οτι ενα σωστο face lift θα τα εχει συμπεριλαβει στα "προς βελτιωσιν"....
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Re: ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Ιουν 2004, 14:07

ΚΥΡΙΟΙ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΣ

ΤΟ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΒΑΡΝΑΛΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-2106208707 ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ) KAI ΚΟΣΤΙΖΕΙ 150ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ


ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ 2005 ΜΑΒ.ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ -ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΟΧΟΣ 2 ΜΑΒ 3ΛΙΤΡΩΝ.ΚΑΙ ΤΟΥ 2004 ΚΑΙ ΤΟΥ 2005.

ΜΑΒΕΡΙΚΑΔΕΣ 2001-4 ΤΡΕΧΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΚΕΙΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΤΟΥ 2005,ΤΕΡΙΑΖΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΔΕΙΓΗΤΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 2005.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ


ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΟ ΑΠΑΛΗ ΣΑΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΣΕΡΟΚΥ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΠΙΟ ΨΗΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΠΟΙΟΤΙΚΩΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ(ΜΟΝΟ (ΑΥΤΟ) ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ))
ΑΠΙΘΑΝΗ Η ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΠΡΟΣ, ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ!!
ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΚΑΤΩ



ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ (ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ)
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΩΝ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΕΝΔΗΞΕΩΝ ΤΩΝ ΦΑΝΩΝ ΟΜΙΧΛΗΣ ΕΜΠΡΟΣ- ΠΙΣΩ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΟΝ-ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΕΝΤ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ ΟΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ ΟΡΟΦΗΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΑΙΝΩΝ ΚΑΘΗΣΜΑΤΩΝ
ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΩ(ΤΕΡΜΑ Η ΘΗΚΗ ΨΙΛΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ?)
ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙ ΡΟΛΟΙ ΟΥΤΕ ΚΛΙΜΑ

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΚΩΣ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ. ΓΙΑΤΙ?
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ

ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΑΒ. Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΩΣ ΕΞΕΙΣ
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΙ ΣΠΙΝΙΑΡΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΤΕ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΝ ΟΙ ΠΙΣΩ. ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 20ΧΛΜ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΟΛΗΣΑΜΕ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΓΚΑΖΙΑ, Η ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ!!!!!Η ΛΥΣΗ ΗΤΑΝ ΑΠΑΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥΣ Η ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΚΑΖΙ ΒΡΟΧΗ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΛΑΣΠΕΣ ΧΙΟΝΙ ΚΤΛ.
ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ.2005 ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΟΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΙΚ ΝΤΑΟΥΝ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΗΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΖΟΡΙΣΜΑΤΑ (ΛΟΓΟ ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ 81 ΧΛΜ) ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΟΘΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΙ ΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΤΣΕΡΟΚΥ ΣΕ ΘΕΣΗ (ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΤΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ.
ΚΑΚΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ.
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΕΟΤΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ 2005 ΣΥΝΤΟΜΑ.


ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ 2001-4 ΝΑ ΠΑΡΑΓΚΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 3ΛΙΤΡΟ ΤΟΥ 2001-4 ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΙΟΥΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΟΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΚΟΛΑΝΕ!!!!!!!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 14 Ιουν 2004, 17:04

iperodigos έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΣ

ΤΟ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΒΑΡΝΑΛΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-2106208707 ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ) KAI ΚΟΣΤΙΖΕΙ 150ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ


ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ 2005 ΜΑΒ.ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ -ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΟΧΟΣ 2 ΜΑΒ 3ΛΙΤΡΩΝ.ΚΑΙ ΤΟΥ 2004 ΚΑΙ ΤΟΥ 2005.

ΜΑΒΕΡΙΚΑΔΕΣ 2001-4 ΤΡΕΧΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΚΕΙΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΤΟΥ 2005,ΤΕΡΙΑΖΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΔΕΙΓΗΤΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 2005.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ


ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΟ ΑΠΑΛΗ ΣΑΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΣΕΡΟΚΥ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΠΙΟ ΨΗΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΠΟΙΟΤΙΚΩΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ(ΜΟΝΟ (ΑΥΤΟ) ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ))
ΑΠΙΘΑΝΗ Η ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΠΡΟΣ, ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ!!
ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΚΑΤΩ



ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ (ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ)
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΩΝ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΕΝΔΗΞΕΩΝ ΤΩΝ ΦΑΝΩΝ ΟΜΙΧΛΗΣ ΕΜΠΡΟΣ- ΠΙΣΩ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΟΝ-ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΕΝΤ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ ΟΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ ΟΡΟΦΗΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΑΙΝΩΝ ΚΑΘΗΣΜΑΤΩΝ
ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΩ(ΤΕΡΜΑ Η ΘΗΚΗ ΨΙΛΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ?)
ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙ ΡΟΛΟΙ ΟΥΤΕ ΚΛΙΜΑ

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΚΩΣ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ. ΓΙΑΤΙ?
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ

ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΑΒ. Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΩΣ ΕΞΕΙΣ
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΙ ΣΠΙΝΙΑΡΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΤΕ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΝ ΟΙ ΠΙΣΩ. ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 20ΧΛΜ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΟΛΗΣΑΜΕ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΓΚΑΖΙΑ, Η ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ!!!!!Η ΛΥΣΗ ΗΤΑΝ ΑΠΑΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥΣ Η ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΚΑΖΙ ΒΡΟΧΗ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΛΑΣΠΕΣ ΧΙΟΝΙ ΚΤΛ.
ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ.2005 ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΟΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΙΚ ΝΤΑΟΥΝ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΗΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΖΟΡΙΣΜΑΤΑ (ΛΟΓΟ ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ 81 ΧΛΜ) ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΟΘΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΙ ΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΤΣΕΡΟΚΥ ΣΕ ΘΕΣΗ (ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΤΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ.
ΚΑΚΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ.
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΕΟΤΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ 2005 ΣΥΝΤΟΜΑ.


ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ 2001-4 ΝΑ ΠΑΡΑΓΚΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 3ΛΙΤΡΟ ΤΟΥ 2001-4 ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΙΟΥΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΟΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΚΟΛΑΝΕ!!!!!!!!!!!



Συναδελφε iperodige,
Γνωρισα σημερα τους κουμπαρους σου στον Σπανουδακη στ Νεα Ερυθραια. Παραλιγω να σε δω και εσενα εκει για 5 λεπτα, αλλα ειχες φυγει με το Νεο Mav. Πηγα και εβαλα σημερα το τσεκ τεμπ το οποιο λειτουργει παρα πολυ καλα. Το σερβις του μαγαζιου πολυ καλο και γρηγορο και πολυ νοικοκυρης ο Χαρης. Πες μου τι εχεις κανει με τα κενα που αφηνει αριστερα δεξια μεσα στη θηκη?
Οσο αφορα τα αρνητικα του νεου Mav οντως ετσι ειναι τα πραγματα. Δυσκολο το βλεπω να πηγαινω να το αλλαζω οπως εχω πει και σε αλλη ενοτητα. Το ειδα και εγω και οντως με χαλασαν πολυ το πολυ αυτοματο 4χ4 συστημα χωρις manual επιλογη, η ρεζερβα που ειναι πισω και απο κατω (αλλα παλι καλα που ειναι κανονικη με ζαντα) και τα λαστιχα που ειναι μικροτερου μεγεθους απο το προηγουμενο 215 70 16.
Σε γενικες γραμμες το αμαξι μου αρεσε αλλα να σας πω την αληθεια εξακολουθει και μαρεσει και το δικο μου τωρα περισσοτερο !! Μαλλον με τα λεφτα που θα εδινα με την διαφορα παλιου νεου θα παρω τελικα κατι αλλο και σε αυτο κατεληξα γιατι οι διαφορές εξωτερικα ειναι λιγες ενας προφυλακτηρας με νεα φωτιστικα ολο το αλλο το ιδιο. Και φυσικα το μοναδικο σοβαρο αβανταζ του παλιου με το καινουργιο το μαγικο διακοπτακι επιλογης 4χ4.

Παρολα αυτα σου ευχομαι ολοψυχα να το χαρεις και να μας διηγησε τις εμπειριες σου στο Φορουμ αυτο.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ (ΤΑ ΚΕΝΑ στη θηκη).

Φιλικα Παναγιωτης
Mavericklover for ever....
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες