Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO ESCAPE 2005

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 25 Ιουν 2004, 14:07

iperodigos έγραψε:
iperodigos έγραψε:Καλημέρα!
Πάνω κάτω είναι όπως τα λες,
αλλά το δικό μου Μ2005 3λιτρο δεν έχει τεμπέλη εκτός αν ενοείς το καπάκι του κεντρικού ντουλαπιού,επίσης αμφιβάλλω για το αν η τετρακίνηση είναι της μορφής xdrive,πιστεύω ότι είναι και αυτό ΜΙΑ υπερβολή της FORD,για να μας πίσει ότι έχει τελεια τετρακίνηση.Υποσχέθηκα , πως μόλις κάνω τα πρώτα 1000χλμ,θα την τεστάρω ΟΡΙΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και θα σας πω!!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ για ολα τα άλλα πλην του 2.3 που είμαι σίγουρος ότι είναι του ΜΟΝΤΕΟ με πολλες αλλαγές που ανέφερες.



Σε νεότερη επικοινωνία με την Φορντ, επιμένουν ότι η τετρακίνηση στο ΜΥ2005 κατανέμει την ροπή ανά τροχό και όχι απλά ανά άξονα, όπως τα ΜΥ2001-2003. Αυτό μου είπαν ότι τους δήλωσαν και στο εκπαιδευτικό σεμινάριο της αντιπροσωπείας που ενημερώθηκαν οι τεχνικοί και οι πωλητές για το νέο μοντέλλο. Αν πάνε όλα καλά, το παραλαμβάνω σε ένα μήνα!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 25 Ιουν 2004, 14:31

ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ!ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΑΣΤΟ!!ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ 700ΧΛΜΣΕ 12 ΜΕΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΨΕΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 65ΔΡΧ ΤΟ ΧΛΜ....ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ 3ΛΙΤΡΟ ΕΚΑΙΓΑ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ? ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΡΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3.5/4000 ΣΤΡΟΦΕΣ,ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΟΛΟ ΣΤΟ ΚΙΚ ΝΤΑΟΥΝ ΤΟ ΕΙΧΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό juan » 26 Ιουν 2004, 11:53

sailman έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι νέο μέλος από Θεσσαλονίκη. Καταρχήν μπράβο σε όλους εδώ μέσα για το επίπεδο και τις διαφωτιστικότατες απόψεις που ανταλλάσονται!!
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo '96 και υποψήφιος, άμεσα, αγοραστής του νέου MAV. Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην τελική μου επιλογή (βλέπε στραβάδι στα 4x4). Βλέποντας οτι η διαφορά τιμής μεταξύ του 2,3L και του 3L δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική κλίνω προς το 3L, το πρόβλημά μου όμως είναι το αυτόματο κιβώτιο (δεν το έχω χωνέψει), θα μου ήταν πολύτιμη η γνώμη σας. Και κάτι ακόμη, μπορεί να μετατραπεί το air cont. σε κλίμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!



Καλώσήρθες στην παρέα μας.

Εδω θα βρεις σε πάρα πολλά θέματα απαντήσεις που θα σε βοηθήσουν να πάρεις την σωστή απόφαση.

Εδω μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας ,που πολλές φορές είναι πραγματικό χρυσάφι αφού είναι μακριά από σκοπιμότητες .
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ!

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 28 Ιουν 2004, 13:55

ΔΕΙΤΕ...ΚΑΙ ΣΥΝΓΚΡΙΝΕΤΕ.
ΕΓΩ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΟΥΚΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 10 Αύγ 2004, 15:28

ΜΠΡΑΒΟ,στο νεο ΜΑ,εδω τουλαχιστον Θεσσαλονικη δειχνει να εχει ξεκινησει καλα και να πουλαει!Κατω Αθηνα τι λεει??
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 12 Αύγ 2004, 16:44

iperodigos έγραψε:ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ!ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΑΣΤΟ!!


Τελικα τι εγινε το δοκιμασες ?????
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 12 Αύγ 2004, 18:45

ΑΣΕ,ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ,,,,,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΙΑΣΤΟ,,,ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΝΓΧΟ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ...
ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ ,,,,,ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΠΙΝΙΑΡΕ ΚΑΘΟΛΟΥ(ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΕΝΕ ΑΜΕΣΩΣ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ)
ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΟΝROAD,,,ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΙΟ OFFROAD ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ....ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΠΙΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ..
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ...ΥΠΕΡΟΔΗΓΟΣ
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 12 Αύγ 2004, 18:55

Δηλαδη το tribute τωρα που πωλειτε και ειναι η παλαιοτερη εκδοση λογικα με το κουμπι που λες ειναι καλυτερη επιλογη ?? η FORD MAV το παλιο (υπαρχει πουθενα??)
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 12 Αύγ 2004, 19:11

ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ -------------------------ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΜΑΒ2005 ΣΤΑ 2,3ΛΙΤΡΑ ΛΟΓΟ ΙΔΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ 3ΛΙΤΡΟ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΑΓΟΡΑΣ,,,,,,,,,Η Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ 3ΛΙΤΡΟΥ ΤΡΙΜΠΙΟΥΤ ΛΟΓΩ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΙΧΟ 2005-3ΛΙΤΡΟ ....ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΑΜΑΞΙ...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 12 Αύγ 2004, 19:16

Ναι μονο αυτοματο γιατι η γυναικα μου δεν οδηγει τιποτε αλλο , και τωρα ενα αυτοματο ΑΣΤΡΑ οδηγει , το TRIBUTE το εχουν σε τιποτα προσφορα λογω που θα ερθει το καινουριο ???
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 13 Αύγ 2004, 00:01

iperodigos έγραψε:ΑΣΕ,ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ,,,,,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΙΑΣΤΟ,,,ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΝΓΧΟ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ...
ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ ,,,,,ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΠΙΝΙΑΡΕ ΚΑΘΟΛΟΥ(ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΕΝΕ ΑΜΕΣΩΣ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ)
ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΟΝROAD,,,ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΙΟ OFFROAD ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ....ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΠΙΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ..
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ...ΥΠΕΡΟΔΗΓΟΣ
Αν ο καθε τροχος ειχε ξεχωριστη...προσφυση τοτε το Maverick θα ηταν Ηummer και θα το πουλουσαν....ακριβα!Συμφωνω με τον φιλο μας οτι παμε για μια πιο ασφαλτινη εκδοση.Στο βουνο θα πλεονεκτει εναντι του 2λιτρου μονο λογω καλυτερης ροπης και ανεσης της αναρτησης.Για να κρεμασουν οι διαγωνιοι τροχοι για δοκιμη ανεβειτε διαγωνια σε μικρο υψωμα.Εκει τελειωνουν ολα πολυ γρηγορα ακομα και για κανονικα 4χ4,θελει μπλοκε,ARB....και βαλε,οποτε ας μην εχουμε πολλες απαιτησεις απο τα ΜΑ μας!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverickman » 14 Αύγ 2004, 00:07

MAVERICKios έγραψε:
iperodigos έγραψε:ΑΣΕ,ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ,,,,,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΙΑΣΤΟ,,,ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΝΓΧΟ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ...
ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ ,,,,,ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΠΙΝΙΑΡΕ ΚΑΘΟΛΟΥ(ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΕΝΕ ΑΜΕΣΩΣ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ)
ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΟΝROAD,,,ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΙΟ OFFROAD ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ....ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΠΙΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ..
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ...ΥΠΕΡΟΔΗΓΟΣ
Αν ο καθε τροχος ειχε ξεχωριστη...προσφυση τοτε το Maverick θα ηταν Ηummer και θα το πουλουσαν....ακριβα!Συμφωνω με τον φιλο μας οτι παμε για μια πιο ασφαλτινη εκδοση.Στο βουνο θα πλεονεκτει εναντι του 2λιτρου μονο λογω καλυτερης ροπης και ανεσης της αναρτησης.Για να κρεμασουν οι διαγωνιοι τροχοι για δοκιμη ανεβειτε διαγωνια σε μικρο υψωμα.Εκει τελειωνουν ολα πολυ γρηγορα ακομα και για κανονικα 4χ4,θελει μπλοκε,ARB....και βαλε,οποτε ας μην εχουμε πολλες απαιτησεις απο τα ΜΑ μας!!


κυριε συντονιστα...

να ανοιξει αμεσως μια ενοτητα με θεμα MAVERICK vs HUMMER :lol: :lol: :lol:
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 16 Αύγ 2004, 10:03

Στο DRIVE που κυκλοφορεί, έχει ένα ενδιαφέρον συγκριτικό με X-TRAIL, RAV, TUSCON κλπ. Κάποιες παρατηρήσεις είναι καλές, κάποιες είναι αρλούμπες. Πάντως το ΜΑ το βγάζουν για μια φορά ακόμη ως το πιο χωμάτινο SUV, με τις μεγαλύτερες διαδρομές αμορτισέρ και στην τελική νομίζω ότι έτσι είναι, ιδίως τώρα που έχει και πιο μαλακή ανάρτηση. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι δημοσιογράφοι δεν συμπαθούν το traction control. Στην περίπτωση του TUSCON μάλιστα το ψιλοθάβουν. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό λείπει από το ΜΑ για να είναι "οδοστρωτήρας". Με το παλιό (2.0) είχα κάνει διαδρομές με τον ξάδερφό μου (freelander MY2002). Παρόλο που το μοτέρ το freelander είναι πιο αδύναμο, το traction control τον βοηθούσε πολύ ενώ εγώ για να τον φτάσω τρελαινόμουν στο σπινιάρισμα. Στο τέλος, μαζί φτάναμε ή κολλάγαμε, αλλά εγώ με περισσότερο "εντυπωσιακό" τρόπο!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 16 Αύγ 2004, 10:16

Για την ιστορία το ταμπλώ στο νέο Μαβ2005 έχει και ας μην λειτουργεί την ένδειξη του τράξιον κοντρόλ!! πάνω αριστερά. Λέτε να υπάρχει δυνατότης να μπει τούτο?!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό juan » 16 Αύγ 2004, 14:58

maverick4wd έγραψε:Στο DRIVE που κυκλοφορεί, έχει ένα ενδιαφέρον συγκριτικό με X-TRAIL, RAV, TUSCON κλπ. Κάποιες παρατηρήσεις είναι καλές, κάποιες είναι αρλούμπες. Πάντως το ΜΑ το βγάζουν για μια φορά ακόμη ως το πιο χωμάτινο SUV, με τις μεγαλύτερες διαδρομές αμορτισέρ και στην τελική νομίζω ότι έτσι είναι, ιδίως τώρα που έχει και πιο μαλακή ανάρτηση. !


Επίσης σε μια αξιολόγηση όλων των τετρακίνητων στην ετήσια έκδοση του 4χ4 δίνουν με άριστα το 10 στις 2 κατηγορίες on road και off road την ακόλουθη βαθμολογία :

7 On Road
8 Off Road

Μια πολύ καλή αρμονία , ισορρπία και με μια πολύ καλή ανταγωνιστική τιμή..
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες