Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σωστή διάσταση ελαστικών.

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό patrinos » 28 Δεκ 2006, 18:12

Γιατι ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει κανει αλλαγη σε 235/65/16 αλλά εχετε προχωρησει οι πιο πολλοι σε 225/70/16 ή 235/70/16;;;με την αλλαγη του βηματος του αυτοκινητου δεν εχετε "χαλασει" την οδικη του συμπεριφορα;...Μηπως αυτοι που λετε οτι κερδισατε σε τελικη ταχυτητα αυξανοντας τη διαδταση απο 215 σε 35 απλά δεν δειχνει το κοντερ τα πραγματικα χιλιομετρα;(ενα gps θα ηταν διαφωτιστικο...).Για πειτε τελικα...Τι γινεται με αυτες τις αλλαγες στη διασταση;;;Γιατι ακομα και στα σερβις τα εξουσιοδοτημενα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν δινει οδηγια για αλλαγη της διαστασης...Τι συμβαινει τελικα;Γιατι ναι μεν λεμε να γεμισει ο θολος αλλά μηπως χανουμε ΠΟΛΛΑ και κεδριζουμε μονο ομορφια;... Χωμα;Λασπη;Χιονι;Τι γινεται εκει με φαρδυτερο πελμα;... :? :? :? Για δωστε οδηγιες.... :roll:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SUVord » 28 Δεκ 2006, 19:53

patrinos έγραψε:Γιατι ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει κανει αλλαγη σε 235/65/16 αλλά εχετε προχωρησει οι πιο πολλοι σε 225/70/16 ή 235/70/16;;;με την αλλαγη του βηματος του αυτοκινητου δεν εχετε "χαλασει" την οδικη του συμπεριφορα;...Μηπως αυτοι που λετε οτι κερδισατε σε τελικη ταχυτητα αυξανοντας τη διαδταση απο 215 σε 35 απλά δεν δειχνει το κοντερ τα πραγματικα χιλιομετρα;(ενα gps θα ηταν διαφωτιστικο...).Για πειτε τελικα...Τι γινεται με αυτες τις αλλαγες στη διασταση;;;Γιατι ακομα και στα σερβις τα εξουσιοδοτημενα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν δινει οδηγια για αλλαγη της διαστασης...Τι συμβαινει τελικα;Γιατι ναι μεν λεμε να γεμισει ο θολος αλλά μηπως χανουμε ΠΟΛΛΑ και κεδριζουμε μονο ομορφια;... Χωμα;Λασπη;Χιονι;Τι γινεται εκει με φαρδυτερο πελμα;... :? :? :? Για δωστε οδηγιες.... :roll:


Χρόνα πολλά σου Πατρινέ και καλή χρονιά μ'οτι λάστιχα κι αν έχεις.
Τα ερωτήματα που θέτεις είναι ουσιαστικά και καίρια.
Καμμία διάσταση δεν είναι η σωστή για όλες τις συνθήκες.
Καλό το φαρδύτερο πέλμα για το χιόνι την άμμο και το χώμα αλλα και το στενό για τη λάσπη και τις κακοτραχαλιές.Οσο για την άσφαλτο, φαρδύ στο στεγνό και στενό στο βρεγμένο.
Ανάλογα με τις διαδρομές που κάνεις συχνότερα υποτίθεται οτι επιλέγεις και τα ελαστικά σου.
Στο θέμα του βήματος επίσης θα πρέπει να θυσιάσεις κάτι για να έχες κάτι άλλο.Σε πολλές εκτος δρόμου διαδρομές έχεις κακοτράχαλα εδάφη με νεροφαγώματα, χαντάκια κλπ, όπου το μεγαλύτερο ελαστικό με πλούσιο προφίλ βοηθά παρα πολύ, θυσιάζοντας όμως κάτι απο την εκμετάλλευση της πλήρους ροπής του αυτοκινήτου οπότε θα πρέπει να την ανακτήσεις απο κάπου, αν τη χρειάζεσε και εδώ αρχίζουν τα πανηγύρια...
Τα συνεργεία των αντιπροσωπειών αποφεύγουν, και πολύ καλά κάνουν, να προτείνουν οτιδήποτε δεν αναφέρεται στο βιβλίο το κατασκευαστή.
Οσο ν' αφορά μάλιστα την πρόσφυση τώρα το χειμώνα και τη σύγχυση που επικρατεί η πλειοψηφία χρησιμοποιεί αλυσίδες στο χιόνι κάνοντας τη κατάσταση χειρότερη απο το να μήν τις βάζουν. Αυτές είναι για τον πάγο.

Τώρα ,για την ομορφιά...είναι κάτι τελείως υποκειμενικό.Μερικά αξεσουάρ πχ. δείχνουν ωραία αλλά μειώνουν κατα πολύ τις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Χρόνια σου πολλά και πάλι και με το καλό νας μας έρθει το καρναβάλι!!!

ΥΓ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 30 Δεκ 2006, 16:18

Καλά όλα αυτά φίλε SUVord, αλλά αυτό με το καρναβάλι :shock: παραπάει, βιάζεσαι φίλε μου βιάζεσαι πολύ και όταν συμμετέχεις σε αγώνες είναι σωστό, αλλιώς θα γεράσεις γρήγορα. :lol:

Φίλε Πατρινέ, προσωπική μου άποψη είναι να μην αλλάξεις διάσταση στα ελλαστικά, να αφήσεις την ίδια. Όλα τα άλλα είναι για πιο ειδικές περιπτώσεις και για να μπλέκεις με προβλήματα.
Στο 235/65/16 έχεις δίκιο, δεν αλλάζει το "βήμα" του αυτοκινήτου, αλλά το μόνο μειονέκτημα είναι το προφίλ, το οποίο φέρνει τις συγκρούσεις του ελλαστικού με τις πέτρες πιο κοντά στη ζάντα. Ήδη έκοψα ένα πλαινό του εμπρός δεξιού ελλαστικού με πέτρα :evil: και έτσι ούτε και αυτό το συνιστώ.

άντε και καλό Πάσχα!!! :lol:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 30 Δεκ 2006, 21:52

helias έγραψε:άντε και καλό Πάσχα!!! :lol:


Αααα,εσύ τη πάς μακριά τη βαλίτσα.Ουτε παπάκι δεν κάνει τέτειο προσπέρασμα.
Και πότε πέφτει στο 2007;

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΤΑ ΔΙΠΟΔΑ
ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ
ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ
ΚΟΡΡΡΡΡΡΡΕΑΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΝΟΘΑ
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό patrinos » 02 Ιαν 2007, 12:14

helias έγραψε:Φίλε Πατρινέ, προσωπική μου άποψη είναι να μην αλλάξεις διάσταση στα ελλαστικά, να αφήσεις την ίδια. Όλα τα άλλα είναι για πιο ειδικές περιπτώσεις και για να μπλέκεις με προβλήματα.
:lol:

καπως ετσι το σκεφτομαι κι εγω...Μαλλον στην ιδια διασταση θα παω...και ΜΑΛΛΟΝ για Pirelli Scorpion A/T ή Bridgestone Dueler 694 A/T :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό patrinos » 03 Ιαν 2007, 19:51

maverick4wd έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον SUVord στις παρατηρήσεις του τη μεταβολή της διάστασης από 215 σε 235. Με το 235 λάστιχο (TOYO Open Country) το αυτοκίνητο... δεν βρίσκει από κάτω (έχει ψηλώσει 1,5 εκ. στην ακτίνα του τροχού) και γενικά έχει πολύ πιο σταθερό πάτημα. .

Πώς "ψηλωσε" το αυτοκινητο...εξηγησε μας;... :oops: :oops: :oops: Διοτι εφοσον το προφιλ δεν αλλαξε και παρεμεινε 70αρι και η ζαντα επισης στην ιδια διασταση και το μονο που αλλαξε ειναι το πλάτος του ελαστικου ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΑΣ πώς αλλαξε το υψος του αυτοκινητου;;;;;;;;;;;;;;;;;; :!: :!: :!: Γιατι απο αυτα που ξερω,ισως να κανω και λαθος ε;...-το υψος αλλαζει μονο οταν μεταβαλλεται το προφιλ του ελστικου ή αλλαζει το μεγεθος της ζαντας...Εσυ πώς το καταφερες να το ψηλωσεις με ιδια τα δυο αυτα χαρακτηριστικα;... :?:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 04 Ιαν 2007, 13:47

patrinos έγραψε:Πώς "ψηλωσε" το αυτοκινητο...εξηγησε μας;... :oops: :oops: :oops: Διοτι εφοσον το προφιλ δεν αλλαξε και παρεμεινε 70αρι και η ζαντα επισης στην ιδια διασταση και το μονο που αλλαξε ειναι το πλάτος του ελαστικου ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΑΣ πώς αλλαξε το υψος του αυτοκινητου;;;;;;;;;;;;;;;;;; :!: :!: :!: Γιατι απο αυτα που ξερω,ισως να κανω και λαθος ε;...-το υψος αλλαζει μονο οταν μεταβαλλεται το προφιλ του ελστικου ή αλλαζει το μεγεθος της ζαντας...Εσυ πώς το καταφερες να το ψηλωσεις με ιδια τα δυο αυτα χαρακτηριστικα;... :?:


δεν άλλαξε μόνο το πλάτος του ελαστικού αλλά και το προφίλ. Απο 215/70 σε 235/70 αλλάζει και το ύψος του ελαστικού. Πρέπει να κάνουμε τις πράξεις για να το δούμε:

215 x 0,70 = 150,5

235 x 0,70 = 164,5

164,5 - 150,5 = 14 χιλιοστά

14/2 = 7χιλιοστα (διαιρούμε δια 2 καθώς μιλάμε για την διάμετρο, δηλαδή μεγαλώνει η διάμετρος κατα 7 χιλιοστά στην προκειμένη περίπτωση)

το 235/70 σηκώνει το αυτοκίνητο 7 χιλιοστά

Θα πρέπει να επισημανθεί πως οι διαστάσεις μεταξύ εταιριών όπως επίσης και διαφόρων μοντέλων ακόμα και στην ίδια εταιρία διαφέρουν ακόμα κι αν εχούν τον ίδιο αριθμό. π.χ. το 235/70 BF Goodrich All Terrain είναι λίγο πιο μικρό σε διάμετρο απο το 235/70 BF Goodrich Mud Terrain λόγο μεγαλύτερου τακουνιού του δεύτερου.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Ιαν 2007, 14:01

PANIAIN έγραψε:215 x 0,70 = 150,5

235 x 0,70 = 164,5

164,5 - 150,5 = 14 χιλιοστά

14/2 = 7χιλιοστα (διαιρούμε δια 2 καθώς μιλάμε για την διάμετρο, δηλαδή μεγαλώνει η διάμετρος κατα 7 χιλιοστά στην προκειμένη περίπτωση)

το 235/70 σηκώνει το αυτοκίνητο 7 χιλιοστά

Αν δεν κάνω λάθος δε διαιρείς δια 2. Τα 164.5mm είναι το προφίλ (όχι η διάμετρος) και επομένως 14mm μεγαλύτερο προφίλ σημαίνει ψήλωμα 14mm.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 04 Ιαν 2007, 14:44

Ότι διάσταση μας βγάζει την διαιρούμε δια δύο. Γιατί η ακτίνα είναι που μετράμε για αυτό και διαιρούμε.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Ιαν 2007, 16:11

Κοίτα εδώ:
http://www.izook.com/gearcalc.htm
Κάτω κάτω έχει υπολογισμό της διαμέτρου του ελαστικού με βάση τη διάσταση.
Διάμετρος 215/70/16: 27.85inches (707.4mm)
Διάμετρος 235/70/16: 28.95inches (735.4mm)
(1inche=25.4mm)
Διαφορά διαμέτρου 28mm. Αυτό είναι που διαιρείται δια 2 για να βρεις το ψήλωμα: 28/2=14mm ψήλωμα.
Aναλυτικά η διάμετρος για το 235/70/16:
Προφίλ: 235mm x 0.70 = 164.5mm (το κάθε προφίλ) / 2x164.5mm=329mm (τα δύο προφίλ)
Ζάντα: 16inches x 25.4 = 406.4mm
Σύνολο: 329mm + 406.4mm = 735.4mm
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 04 Ιαν 2007, 17:54

Pajerinho έγραψε:Κοίτα εδώ:
http://www.izook.com/gearcalc.htm
Κάτω κάτω έχει υπολογισμό της διαμέτρου του ελαστικού με βάση τη διάσταση.
Διάμετρος 215/70/16: 27.85inches (707.4mm)
Διάμετρος 235/70/16: 28.95inches (735.4mm)
(1inche=25.4mm)
Διαφορά διαμέτρου 28mm. Αυτό είναι που διαιρείται δια 2 για να βρεις το ψήλωμα: 28/2=14mm ψήλωμα.
Aναλυτικά η διάμετρος για το 235/70/16:
Προφίλ: 235mm x 0.70 = 164.5mm (το κάθε προφίλ) / 2x164.5mm=329mm (τα δύο προφίλ)
Ζάντα: 16inches x 25.4 = 406.4mm
Σύνολο: 329mm + 406.4mm = 735.4mm


Ξανακοιτάω τους υπολογισμούς μου και πρέπει να έχεις δίκιο.. :roll:
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Re: Σωστή διάσταση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 05 Ιαν 2007, 11:40

PANIAIN έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Διαφορά διαμέτρου 28mm. Αυτό είναι που διαιρείται δια 2 για να βρεις το ψήλωμα: 28/2=14mm ψήλωμα.
:roll:


Αυτό είναι το σωστό, 14 χιλ στην ακτίνα, 28 χιλ στη διάμετρο. Αυτό συμβαίνει διότι το μεσαίο νούμερο στην περιγραφή της διάστασης του ελαστικού (εν προκειμένω το "70") δεν είναι μονάδα μέτρησης κάποιας διάστασης αλλά ο λόγος της σχέσης πέλμα/ζάντα.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 05 Ιαν 2007, 19:59

AS MILISI KE O IPERODIGOS!!!!!

KALI HRONIA PALI...KE LEME!!! A) 235.70.16 AT/ BFG ...B) 225.75.16 BFG AT C) 235.70.16 DUELER HP....D) 225.75.16 DUELER HP


TELOS!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό patrinos » 05 Ιαν 2007, 21:31

iperodigos έγραψε:AS MILISI KE O IPERODIGOS!!!!!

KALI HRONIA PALI...KE LEME!!! A) 235.70.16 AT/ BFG ...B) 225.75.16 BFG AT C) 235.70.16 DUELER HP....D) 225.75.16 DUELER HP


TELOS!!!!!

Καλησπερα υπεροδηγε... :wink: Με εχει προβληματισει ΠΟΛΥ και η αλλαγη διαστασης αλλά και ο τυπος ελαστικου.Ψαχνοντας στο εποριο ειδα οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ το Pirelli Scopion ATR σε διασταση 215/70/16 γιατι δεν βγαινει σε αυτη,αλλά και σε 225/70 που θα το ηθελα ΔΕΝ υπαρχει πουθενα...στον κοσμο αν και ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ... :cry: ...Μονο τα Bridgestone Dueler A/T 694 βγαινουν σε 215/70/16 & 225/70/16...οπότε προς τα εκει παω οσον αφορα τον τυπο ελαστικου αλλά και τις δικες μου αναγκες... :wink: οσον αφορα ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ δεν ξερω τι να επιλεξω...215 ή 225 και σε τι προφιλ;70;75;;...και γιατι;...ασε που οι εξουσιοδοτημενοι της Ford...ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ απο αλλαγη διαστασης και ρυθμιση κοντερ...
ΛΟΙΠΟΝ;Μπορει καποιος να μου πει ;;;;Μπας και αποφασισω τελικα;Περι διαστασης;;;;Γιατι περι τυπου,αν και ηθελα πολυ περισσοτερο τα Pirelli Scorpion...αφου ειναι εξαφανισμενα...μαλλον παω προς Bridgestone... :roll:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 06 Ιαν 2007, 14:34

iperodigos έγραψε:AS MILISI KE O IPERODIGOS!!!!!

KALI HRONIA PALI...KE LEME!!! A) 235.70.16 AT/ BFG ...B) 225.75.16 BFG AT C) 235.70.16 DUELER HP....D) 225.75.16 DUELER HP


TELOS!!!!!


To 215/70 κυρίως για τα δίλιτρα και τα 2.3 είναι ιδανικό απο άποψη εκμετάλευσης ροπής. Αυτές οι διαστάσεις που αναφέρεις θέλουν και κινητήρα να τις "κουβαλάει" 8)
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες