Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό juan » 05 Οκτ 2004, 20:27

MaverickLover έγραψε:Παιδια περιμενετε να το παρω αυριο 06/10 και να δω τι μου εκαναν τελικα. Και το part No θα παρω και ολα. Θα σας τα γραψω αναλυτικα τι εγινε αυριο το απογευμα και με ποιον να μιλησετε κλπ. .


Μόλις το πάρεις ελα στην συνάτηση του Forum στα Goodys Ag.Stefanou για να μας τα πεις από κόντα και να γλυτώσεις το γράψιμο
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 05 Οκτ 2004, 23:30

juan έγραψε:
MaverickLover έγραψε:Παιδια περιμενετε να το παρω αυριο 06/10 και να δω τι μου εκαναν τελικα. Και το part No θα παρω και ολα. Θα σας τα γραψω αναλυτικα τι εγινε αυριο το απογευμα και με ποιον να μιλησετε κλπ. .


Μόλις το πάρεις ελα στην συνάτηση του Forum στα Goodys Ag.Stefanou για να μας τα πεις από κόντα και να γλυτώσεις το γράψιμο


Εχω σκοπο να ερθω γυρω στις 19:00 για καμια ωρα....μετα της συζυγου μου...Αντε να σας γνωρισω και να πουμε και τα σχετικα περι του θεματος service....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

:)

Δημοσίευσηαπό Lepes » 06 Οκτ 2004, 06:48

Καλημερα..εμενα μου εβγαλε εναν παραξενο τριγμο απο το καθισμα του οδηγου βεβαια δεν ειναι συνεχομενος εμφανιζεται αραια .......το πιο πιθανο ειναι οτι φταινε τα 130 κιλα μου :).
Εγω σημερα θα ερθω με τον κουμπαρο μου καθοτι η γυναικα εχει κατι υποχρεωσεις..
Μακαρι να μαζευτουμε αρκετοι :)
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 06 Οκτ 2004, 07:28

juan έγραψε:
MaverickLover έγραψε:Παιδια περιμενετε να το παρω αυριο 06/10 και να δω τι μου εκαναν τελικα. Και το part No θα παρω και ολα. Θα σας τα γραψω αναλυτικα τι εγινε αυριο το απογευμα και με ποιον να μιλησετε κλπ. .


Μόλις το πάρεις ελα στην συνάτηση του Forum στα Goodys Ag.Stefanou για να μας τα πεις από κόντα και να γλυτώσεις το γράψιμο


Ε! Μην μας ξεχνατε εδω πανω θεσσαλονικη :) .θελουμε και εμεις part No.... :)
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό vaggos » 06 Οκτ 2004, 08:28

Στις 7 είναι ώρα εργασίας και χαράς. Εκτός και αν πάτε μετά σε καμία Πάρνηθα να ... κτυπήσετε κανένα κοψίδι. Στις 10 αν έρθω εγώ μάλλον θα βρω τις γόπες σας.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 06 Οκτ 2004, 14:15

Συναδελφοι,
Μολις γυρισα απο Ford Belmar ευχαριστημενος.
Μου αλλαξαν τα παρακατω:
Part No 4130356 Δισκος συμπλεκτη Maverick 2.0
Part No 4092334 Πλατω συμπλεκτη Maverick 2.0
Part No 4080019 Ταπα
Part No 4080005 Κλιπς Maverick
Part No 4067924 Ρουλεμαν Συμπλεκτη
Part No 3519367 Βαλβολινη
Ολα στην εγγυηση.
Αυτα μου αλλαξαν και φυσικα καμια σχεση ο δισκος με πριν.
Ξεκιναει το αμαξι χωρις ταρακουνηματα και αποτομα (ομαλα).
Τωρα θα δειξει στη πορεια τι θα γινει.
Οσο αφορα το θεμα αναβαθμισης κινητηρα μου ειπαν οτι δεν γνωριζουν κατι τετοιο. Στο Focus που ειχε βγει κατι σχετικα δεν ειχε την αναλογη επιτυχια.
Οπότε καθομαστε με τα 124 αλογακια και καλα ειμαστε.
Αλλες λεπτομερειες θα αναφερω στη συναντηση σημερα.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Οκτ 2004, 17:12

Λοιπον,για το θεμα του συμπλεκτη ο ΚΡΙΚΟΣ-Θεσσαλονικης δεν τον αλλαζει στην εγγυηση αν εχει διπιστωθει οτι πατιναρει........ :( :( :( Λιγο κουφο ακουγεται,αν δεν χαλασει κατι γιατι να το αλλαξω????Μαλλον θελουν να το αποφυγουν και λενε -------ς!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό vaggos » 13 Οκτ 2004, 18:47

Ετυχε και πάτησα ένα καρφάκι. Από αυτά που σου τη δινουν στα νεύρα και ειδικά αν το βλέπεις πρωί πρωί. Το φούσκωσα λίγο με ηλεκτρική αντλία και πήγα στο βουλκανιζατέρ Λάστιχα μαμίσια. Με το που έβγαλε την ρόδα που είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση. Τα λάστιχα είταν φαγωμένα οποιόμορφα και εσωτερικά και εξωτερικά στο πέλμα. Που οφείλεται αυτό; Φταίω εγώ σε κάτι; Οφείλει η αντιπροσωπεία να μου κάνει ζυγοστάθμιση; Το παρατήρησε κάποιος άλλος φίλος το ίδιο; Τα χιλιόμετρά μου είναι 30.000 περίπου και ειναι 5/03.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Οκτ 2004, 09:52

Το λαστιχο αγαπητε ειναι φτιαγμενο απο ευμεταβλητο αλλα ανθεκτικο υλικο ενισχημενο με μεταλικο λινο,,,,,και κτλ.κτλ.
Ομως αν ανεβαινεις συνεχεια πεζοδρομια κοτρονες και κτλ.κτλ. αλλα ιδιως πεζοδρομια ,επιρεαχεις την ομοιθογενεια του ελαστικου γιαυτο και θελεις πιο συχνα ζυγοσταθμιση......
λογικα θα σου την κανει δωρεαν η αντιπρωσοπια..
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 14 Οκτ 2004, 10:31

Αυτό με την ζυγοστάθμιση το παρατήρησα και εγώ το προηγούμενο ΣΚ οπου ταξίδευα στην εθνική οδό και μόλις έπιασα τα 170 χλμ την ώρα το τιμόνι έτρεμε στα χέρια μου.

Τότε νόμισα οτι είναι ιδέα μου ή οτι φταίει ο δρόμος, δεν φαντάστικα οτι με 9000 χλμ. που έχω κάνει συνολικά τα λάστιχα θα ήθελαν ζυγοστάθμιση.

Τον άλλο μήνα που θα το πάω για Service θα πώ στην αντιπροσωπία να μου κάνουν ένα check.
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Οκτ 2004, 10:49

Μαλλον κανεις πλακα...αλλα αν το λες σοβαρα τοτε εχεις προβλημα με τους πισω τροχους.....παντως επιμενω ..μην ανεβενεις πεζοδρομια.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick1710 » 14 Οκτ 2004, 12:48

Ρε παιδια το σκηνικο με τον δισκο/πλατο που ειναι προβληματικος στα ΜΑΒ2001 με εχει ανυσυχησει...εγω δεν εχω κανενα προβλημα...24.000χλμ...λογικα αν παω και ζητησω να τον αλλαξουν προληπτικα...θα με στειλουν απο εκει που ηρθα...και με το ψιλοδικιο τους...

Υ.Γ. οταν λετε σκορτσαρισμα οταν ειναι κρυο τι ακριβως εννοειται?
maverick1710
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 22 Ιουν 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 14 Οκτ 2004, 13:49

vaggos έγραψε:Ετυχε και πάτησα ένα καρφάκι. Από αυτά που σου τη δινουν στα νεύρα και ειδικά αν το βλέπεις πρωί πρωί. Το φούσκωσα λίγο με ηλεκτρική αντλία και πήγα στο βουλκανιζατέρ Λάστιχα μαμίσια. Με το που έβγαλε την ρόδα που είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση. Τα λάστιχα είταν φαγωμένα οποιόμορφα και εσωτερικά και εξωτερικά στο πέλμα. Που οφείλεται αυτό; Φταίω εγώ σε κάτι; Οφείλει η αντιπροσωπεία να μου κάνει ζυγοστάθμιση; Το παρατήρησε κάποιος άλλος φίλος το ίδιο; Τα χιλιόμετρά μου είναι 30.000 περίπου και ειναι 5/03.


Αν παρατηρήσετε τα ΜΥ2001-2003 με προσοχή, οι μπροστινοί τροχοί φαίνονται μετά από λίγα χιλιόμετρα (2.000-3.000) σαν να έχουν ανοίξει, δηλαδή σαν να έχει αλλάξει η γωνία του «καμπερ» (θυμόσαστε τις παλιές BMW που όταν ήταν φορτωμένες άνοιγαν οι πίσω τροχοί?. Κάτι τέτοιο) και τα αμορτισέρ σαν «πεσμένα». Στο ΜΥ2005 μέχρι τώρα δεν το έχω παρατηρήσει (3.500 χλμ) αλλά ίσως είναι νωρίς. Στο παλιό είχαν φαγωθεί τα μπροστινά λάστιχα περισσότερο από την εσωτερική μεριά, όταν πήγα να τα αλλάξω. Αν και τα αμορτισέρ φαίνονταν πεσμένα, στη ΒΕΛΜΑΡ μου είπαν ότι τα μέτρησαν και είναι κανονικά και ούτως ή άλλως «όλα τα Maverick έτσι είναι».

Το τιμόνι κοσκινίζει και στο παλιό και στο καινούργιο, περίπου στα 130-140 χλμ/ώρα από τα πρώτα χιλιόμετρα (αμέσως μετά το στρώσιμο). Φταίνε τα λάστιχα που έχουν μαλακά μάγουλα και το πέλμα παραμορφώνεται σχετικά εύκολα χωρίς να επανέρχεται (είπαμε, τα μαμίσια είναι μάπα!) φταίει και η ζυγοστάθμιση που δεν είναι καλή από το εργοστάσιο. Τα πεζοδρόμια κάνουν κακό όχι στην ζυγοστάθμιση αλλά στην ευθυγράμμιση (τραβάει δεξιά ή αριστερά το τιμόνι). Τα παλιά δεν κατάφερα να τα φέρω στα ίσια τους ποτέ, μέχρι που τα άλλαξα. Τα επόμενα (Michelin Synchrone) χρειάσθηκε να πάω δύο φορές μέχρι να ζυγοσταθμιστούν σωστά και αυτό γιατί όπως μου είπε ο λαστιχάς, δεν είναι καλά ζυγισμένη η «αναρτώμενη μάζα» του τροχού και επηρέαζε το τιμόνι.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Οκτ 2004, 13:59

Επιμενω μην ανεβαινετε συχνα τα πεζοδρομια,,κανουν κακο πρωτα στην ζυγοσταθμηση και αν τα κοπανας συμφωνω και στην ευθηγραμμηση..
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό vaggos » 14 Οκτ 2004, 18:44

Να αυτοδιορθωθώ:

Με το που έβγαλε την ρόδα που είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση

Εννούσα ευθυγράμιση. Πάντως εμένα το τιμόνι δεν τρέμει και στο ανέβασμα των πεζοδρομίων είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Κάτι που κάνω σπάνια. Και εκτός αυτού, σπάνια έχω πάει σε ιδιαίτερα κακοτράχαλο δρόμο...
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες