Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ABS

Συντονιστής: SUVord

ABS

Δημοσίευσηαπό juan » 19 Φεβ 2004, 22:31

Από τότε που έχω αλλάξει λάστιχα (all terain) έχω παρατηρήσει ότι το Abs δεν μπαίνει τόσο εύκολα όσο πριν δεν ξέρω που μπορει να οφείλεται. Μάλλον τα μαμίσια λάστιχα είχαν φθαρεί πολύ με απότελεσμα να ενεργοποιήται πιο εύκολα το ABS. Ποια είναι η άποψη σας ?
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό forester » 19 Φεβ 2004, 22:40

Φυσιολογικό.
Όσο καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζουν τα λάστιχα και τα αμορτισέρ σου, τόσο λιγότερο και πιο αργά-οριακά ενεργοποιείται το ABS.
Και με καλύτερα υλικά τριβής, θα πετ'υχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Αλήθεια ποιά λάστιχα έβαλες;
Εντυπώσεις; (πέρα από το καλύτερο φρενάρισμα που ήταν αναμενόμενο...)
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 19 Φεβ 2004, 22:50

forester έγραψε:Φυσιολογικό.
Όσο καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζουν τα λάστιχα και τα αμορτισέρ σου, τόσο λιγότερο και πιο αργά-οριακά ενεργοποιείται το ABS.
Και με καλύτερα υλικά τριβής, θα πετ'υχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Αλήθεια ποιά λάστιχα έβαλες;
Εντυπώσεις; (πέρα από το καλύτερο φρενάρισμα που ήταν αναμενόμενο...)


Brigestone 694 Revo....

Πολύ καλά . Ειδικά στα χιόνια που τα δοκίμασα κρυονέρη πριν από κανένα μήνα . Αλλα περισσότερο την παρασκευή χρειάστηκε να πάω να πάρω ένα γιατρό από την πεντέλη και να τον πάω στην παιανία .. Δεν το περίμενα σε κάνενα σημείο δεν χρειάστηκε να μπλοκάρω σε 50-50 όπως επίσης σε κανένα σημείο δεν ένοισα να γλυστράει. Χαρακτηριστικά αναφέρω στην διαδρομή από παιανία για Αττική 2 φορτηγά του ΄΄Αργος΄΄ διανομή τύπου είχαν μείνει ενω φορούσαν και αλυσίδες και εγω πέρασα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Πρίν με τα μαμίσια γλυστρούσα με το παραμικρό και το ΑΒS ήταν διαρκώς σε λειτουργία :evil: :evil:
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 21 Φεβ 2004, 18:10

Την ιδια ακριβως συμπεριφορα ειχα και εγω.Με τα ΗΡ ειχα πολυ πιο συχνα το ΑΒS σε λειτουργια περα του οτι σε λιγο λασπη στομωναν τα λαστιχα απο λασπη και το φρεναρισμα γινοταν αποσπασματαινιας θριλερ.Με τα AT/R κανενα πλεον προβλημα νομιζω ομως και εδω θα ηθελα και την γνωμη σας οτι επηρεαζει και η γομα του ελαστικου που ακομα ειναι μαλακη δεν ξερω σε ενα δυο χρονια που το λαστιχο θα σκληρηνει απο την χρηση και τον καιρο τι θα γινει.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό forester » 21 Φεβ 2004, 18:14

juan έγραψε:
forester έγραψε:Φυσιολογικό.
Όσο καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζουν τα λάστιχα και τα αμορτισέρ σου, τόσο λιγότερο και πιο αργά-οριακά ενεργοποιείται το ABS.
Και με καλύτερα υλικά τριβής, θα πετ'υχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Αλήθεια ποιά λάστιχα έβαλες;
Εντυπώσεις; (πέρα από το καλύτερο φρενάρισμα που ήταν αναμενόμενο...)


Brigestone 694 Revo....

Πολύ καλά . Ειδικά στα χιόνια που τα δοκίμασα κρυονέρη πριν από κανένα μήνα . Αλλα περισσότερο την παρασκευή χρειάστηκε να πάω να πάρω ένα γιατρό από την πεντέλη και να τον πάω στην παιανία .. Δεν το περίμενα σε κάνενα σημείο δεν χρειάστηκε να μπλοκάρω σε 50-50 όπως επίσης σε κανένα σημείο δεν ένοισα να γλυστράει. Χαρακτηριστικά αναφέρω στην διαδρομή από παιανία για Αττική 2 φορτηγά του ΄΄Αργος΄΄ διανομή τύπου είχαν μείνει ενω φορούσαν και αλυσίδες και εγω πέρασα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Πρίν με τα μαμίσια γλυστρούσα με το παραμικρό και το ΑΒS ήταν διαρκώς σε λειτουργία :evil: :evil:


Ωραία, τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ, από Σεπτέμβρη.
Θα πετάξω μετά το καλοκαίρι τα FULDA, που είναι μεταχειρισμένα κι έφαγαν τα ψωμιά τους, να βάλω τα REVO.
Εννοείται ότι για τις πολεμικές καταστάσεις θα υπάρχουν πάντα τα FEDIMA....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 14 Σεπ 2004, 18:44

Όσο καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζουν τα λάστιχα και τα αμορτισέρ σου, τόσο λιγότερο και πιο αργά-οριακά ενεργοποιείται το ABS.

Αυτό ισχύει για χιονισμένους η λασπωμένους δρόμους ή και σε ασφάλτινους. Γιατί σε συγκεκριμένους ασφάλτινους του ακούω και βαράει και παθαίνω κάτι σαν ... έμφραγμα. Ο χρόνος φρεναρίσματος μοιάζει ατελείωτος. Βέβαια μιλάω για μαμίσια λάστιχα. Διαπίστωσα όμως ότι σε ελάχιστες περιπτώσεις που είχα πατήσει συμπλέκτη, το φρενάαρισμα ήταν πιο σύντομο. Ίσως ήταν και η ιδέα μου. Αλλά σε συγκεκριμένους δρόμνους που τους βλέπω για ολισθηρούς - μιλαω για ασφάλτινους και στεγνούς - το abs κυριολεκτικά βαράει με τις <ώρες>.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Σεπ 2004, 19:47

το καλυτερο φρεναρισμα ειναι με ταχυτητα μεσα γιατι φρεναρει και ο κινητηρας την ορμη του αυτοκινητου,,,σαφως το "έιμπιές "προσφερει το καλυτερο φρεναρισμα ειδικα τα νεας γενιας τετρακαναλα!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό juan » 14 Σεπ 2004, 23:01

vaggos έγραψε:
Όσο καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζουν τα λάστιχα και τα αμορτισέρ σου, τόσο λιγότερο και πιο αργά-οριακά ενεργοποιείται το ABS.


Σίγουρα τα λάστιχα κάνουν την διαφορά. Με τα μαμήσια είχα βαρεθεί βλέπω το ABS να ενεργοποιηται. Τώρα με τα A/T σπάνια εως καθόλου ενεργοποιήται !!
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 15 Σεπ 2004, 16:01

Προς επιβεβαίωση των όσων αναφέρουν οι συνάδελφοι, πρόσθέτω ότι όντως τα μαμίσια λάστιχα είναι εγκληματικά επικίνδυνα και κάθε φαινομενικά άκαιρη επέμβαση του ABS σε όσα αυτοκίνητα τα φορούν, οφείλεται αποκλειστικά σε αυτά. Μέχρι τώρα, η καλύτερη επιλογή σε αντικατάσταση φαίνεται να είναι το BRIDGESTONE 694 ή REVO στο εξωτερικό. Αν σας προτείνουν το 693, να το αποφύγεται παρόλο που είναι σημαντικά πιο φθηνο. Είναι το προηγούμενο του 694 και έχει αποσυρθεί γιατί δεν είχε και τις άριστες επιδόσεις. Και το MICHELIN SYNCRONE είναι κορυφαίο σε βρεγμένο - στεγνό αλλά απλώς αποδεκτό σε χώμα και μάπα στο χιόνι.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες