Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λειτουργεια 4κινησης στη θεση Auto.

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Μαρ 2004, 18:33

maverickman έγραψε:Εγω και trail καμνω και σκαρφαλωνω και παχυ χιονι περναω μπορει λιγο να ζοριζομαι αλλα το γουσταρω. Καλως η κακως διαλεξα αυτο το αυτοκινητο και με εχει παει παντου δια του λογου το αληθες



forester έγραψε:Ε! αυτό ακριβώς λέω.....
Είδα τις φωτογραφίες. Αυτό φίλε maverickman το λες offroad και μάλιστα trial :?: :?: :shock: :shock: :shock: :shock:
Σε λασπωμένους χωματόδρομους με νερόλακκους μήκους 2 μέτρων και χιόνι με βάθος ως το ύψος της ζάντας σου???
Και ζορίσεσαι?????
Παιδιά, χωρίς υπερβολή και ίχνος υποτίμισης, απλά δεν κάνετε off road!!!
Eκτός αν πάτε σε πίστες trial (το οποίο ούτε κι εγώ κάνω....) και δεν έτυχε να υπάρχουν φωτογραφίες.....
Αν ζορίζετε δίσκους κλπ σε καταστάσεις όπως στις φωτογραφίες, τότε στις λασπωμένες ανηφοριές και στο μισό μέτρο χιόνι που μπήκα φέτος.... μάλλον θα σας τραβάω :D :D :D
Κι αυτό δεν είναι υπερβολή, μιας και τράβηξα NIVA με απλά λάστιχα σε λασποανηφόρα 50 μέτρα με κλίση 40 μοίρες.....
Και υπάρχουν μάρτυρες γι αυτό, χώρια που την Κυριακή θα είμαστε πάλι εκεί!
Juan θα έρθεις? Τώρα δεν έχει λάσπη και θα ανέβεις εύκολα μάλλον :wink:

1.Πρωτα από όλα βάζω τα δυο post για να φανει η λάθος ορολογία που χρησιμοποιήθηκε..... Αλλο trail και άλλο trial νομίζω.
2. Αν δεν είναι υποτίμηση, υπερβολη και ειρωνία το τελευταίο σχόλιο....μπορεί να γνωρίζεστε βεβαια και ο juan ξέρω πως δεν παρεξηγεί, αλλά...
3. Στο forum των 4Τ σχετικά με το αν χρειάζεται ή όχι το αργό δεν νομίζω πως έγινε τόσο μεγάλο θέμα. Περισσότερο ήταν η συνηθισμένη συζήτηση : το δικό μου είναι ο θεός των 4Χ4 και ο συνηθισμένος καβγάς χωρίς αποτέλεσμα. Εχει ειπωθεί σε όλα τα φόρουμ, που είμαστε όλοι μέλη και τα παρακολουθούμε, μεγάλη συζήτηση και κάθε φορά μπαινει σφήνα το πόσο καλο ειναι το forester (ή το ..... ή το .........) σε σχέση με άλλα. Θα πω απλά πως όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά ως αυτοκίνητα, το ίδιο και οι οδηγοί.
4. Εδώ γίνεται μια συζήτηση περι του τρόπου χειρισμού των δυνατοτήτων της τετρακίνησης του Maverick και έχει ενδιαφέρον να ακουγονται οι εμπειρίες από αυτά. Τωρα πάει να γίνει "κοκκορομαχίες" εδω μέσα.
5. Το τι κανει ο καθένας με το αυτοκίνητο του φίλε forester (και δεν το λέω ποτέ επιθετικά) είναι δικό του καπέλο. Μπορεί για έσενα αυτο που κάνει ο Maverickman να είναι βολτίτσα ρομαντική για κάποιον άλλον να είναι και αδύνατο να ακολουθήσει αν φοβάται μην το γρατσουνίσει.
6. Οι δίσκοι δεν ζορίζονται σαφώς σε αυτες τις συνθήκες των φωτογραφιών. Οι αργές βοηθούν σε κάποιες καταστάσεις (και σίγουρα σε αυτες τις βόλτες δεν χρειαζόταν ούτε το Lock, εκτος από κάποιες ανηφοριές και μόνο για λόγους ασφάλειας). Και στην ίδια παραλία που εγω πχ δεν κόλλησα σαφώς δεν θεωρώ πως έχω καλύτερο από του φίλου μου του Μπαμπη!!!Απλά εκτος από το όχημα, παιζει ρόλο ο οδηγός, τα λάστιχα, η εμπειρία, η σωστή χρήση όλων των παραπάνω και αρκετές φορές και η ΤΥΧΗ!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 25 Μαρ 2004, 20:06

Δεν θέλω να το παίξω χωματερός (και φυσικά δεν είμαι) αλλά ξέρω πολλούς γνωστούς μου που πήραν maverick μόνο και μόνο γιατί τους άρεσε (σαν σουλούπι-μόδα) και οι οποίοι δεν έχουν πατήσει και ούτε πρόκειται να πατήσουν χώμα.Μιλάω ούτε για απλό χωματόδρομο.Φυσικά δεν τους κατακρίνω και σε τυχόν βόλτα μαζί δεν τους πιέζω καθόλου.Αγάπα τον φίλο σου με τα ελατώματα-προτερήματα του.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό maverickman » 25 Μαρ 2004, 20:58

να και κατι κατι καλο οσον αφορα τις δημοσιες συζητησεις στο internet.Oταν νομισεις οτι ξεφευγουν απο το θεμα απλα δεν συμετεχεις

Πιστευω παντως οτι εδω,σε αυτη την θεματικη ενοτητα αυτο που συζηταμε δεν ειναι το εαν το forester Μπορει να τραβηξει niva αλλα πως λειτουργει το συστημα τετρακινησης απο το ford maverick

Τωρα επι του θεματος που διαφενεται εαν θελεται μπορουμε να ανοιξουμε ενα νεο θεμα στην ενοτητα SUV και να τα πουμε καλυτερα εκει.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό juan » 25 Μαρ 2004, 23:42

forester έγραψε:μάλλον θα σας τραβάω :D :D :D
Κι αυτό δεν είναι υπερβολή, μιας και τράβηξα NIVA με απλά λάστιχα σε λασποανηφόρα 50 μέτρα με κλίση 40 μοίρες.....
Και υπάρχουν μάρτυρες γι αυτό, χώρια που την Κυριακή θα είμαστε πάλι εκεί!

Θοδωρή ξέρεις καλά ότι Συνήθως πάμε για να περάσουμε όμορφα και να απολαύσουμε την φύση, και όχι να λέμε μετά σαν τους ψαράδες ή τους κυνηγούς .... έπιασα ένα........ τόσοο μεγάλο :shock: ...... και αλλα τέτοια ωραία πράγματα :shock: Συγχαρητήρια για τον άθλο....

forester έγραψε:Juan θα έρθεις? Τώρα δεν έχει λάσπη και θα ανέβεις εύκολα μάλλον :wink:


Θύμησε μου πότε δεν πέρασα εύκολα από κάπου που ήσουν και εσύ :?:
Αφου δεν έχει λάσπη τι να έρθω να κάνω ? :lol: :lol:
Και τέλος και εαν έρθω και κολήσω και χρειαστεί να με τραβήξεις θα έχω την τύχη του NIVA :( :( να κοκορευεσαι ότι κατάφερες να .. .....

Τελος πάντον ρε θοδωρη ειλικρινά δεν σε παρεξηγω (όπως σωστα λέει και ο x-trail ) είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα λες καλοπροαίρετα αλλα απλά δεν μπορείς να ξεπεράσεις το πάθος που έχεις με τα subaru.. Είναι όμως πολύ εύκολο να σε παρεξηγήσει κάποιος σε διαβάζει πρώτη φορά.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό forester » 25 Μαρ 2004, 23:45

Καλά, καλά...
Ήταν σίγουρο ότι θα επέρχοταν "θύελα", αλλά δεν είχα πρόθεση για κοκορομαχίες!
Σαφώς η επιλογή και η χρήση του αυτ/του είναι γούστο και καπέλο.
Απλά μου δόθηκε η ευκαιρία να χρησιμοποιήσω εμπειρίες άλλων, για να υποστηρίξω κάτι που είπα αλλού, αλλά με συνομιλητές περίπου τα ίδια πρόσωπα...
Και η συζήτηση εκεί αφορούσε την ερώτηση κάποιου, που για να επιλέξει αυτοκίνητο, ρωτούσε και για τις εκτός δρόμου δυνατότητες των SUV.
Εκεί είχε σχέση ο ισχυρισμός μου για το βοηθητικό κιβώτιο.....
Εδώ ίσως όχι, απλά μια ευκαιρία είδα.
Όπως επίσης για το τι εννοεί ο καθένας λέγοντας εκτός δρόμου.... Ούτε έκανα το Forester Samurai ή Disovery....
Το trial με το trail, όντως καμία σχέση....Έτσι όπως το έγραψε ο maverickman , εγώ κατάλαβα ότι εννοούσε trial και έγραψε ανάποδα...
Συγνώμη για τη σύγχυση!
Το είπα και εξ' αρχής , ότι θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου....
Τελειώνει εδώ λοιπόν η παρούσα συζήτηση, ως άσχετη και με το θέμα.
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 26 Μαρ 2004, 00:12

maverickman έγραψε:να και κατι κατι καλο οσον αφορα τις δημοσιες συζητησεις στο internet.Oταν νομισεις οτι ξεφευγουν απο το θεμα απλα δεν συμετεχεις .


Συμφωνώ απόλυτα

Ξαναγυρίζουμε στο θέμα μας,, Σήμερα το δοκίμασα σε βαθιά άμμο σε κάποια παραλία και δεν χρειάστηκε να το lockaro!!!

Καλά ήταν ... Δοκίμασα και το κολπάκι με το απότομο ξεκίνημα με 4000στροφές ....Πράγματι σχεδόν κάνει σαν άλμα !!
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό forester » 26 Μαρ 2004, 23:05

Αυτό που περιέγραψα πιο πάνω και θεωρήθηκε ότι έκανα άθλο, ήταν απλά μια περιγραφή γεγονότος, για να γίνει κατανοητή η αναγκαιότητα και η χρήση του βοηθητικού....
Μπορούσε οποιοδήποτε από τα παρεβρισκόμενα οχήματα με τα κατάλληλα λάστιχα (MUD) , να κάνει το ίδιο πράγμα.
Επίσης νομίζω ότι δύσκολα θα ανέβαινε κάποιος χωρίς αργά, τη λασπωμένη ανηφόρα.
Και ενώ είμαι εντός θέματος, νομίζω...., θα σας έλεγα να αποφεύγετε τέτοιες εκκινήσεις με 4000 σαλ, γιατί με το άλμα που αισθάνεστε και κάνετε όντως, το τουτου σας υποφέρει, τουλάχιστον....
Μια δύσκολη κατάσταση, όταν βρεθεί κάποιος και το απαιτεί, προκειμένου να μην μείνει κάνει τα πάντα... Το θέμα είναι να μην καταπονείς τόσο το όχημα, για να το έχεις κι αύριο....
Ειδικά για την άμμο, προτιμάτε πιέσεις 15-20 psi, για να "φαρδαίνει" περισσότερο το ελαστικό και να δίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, με σκοπό το πλανάρισμα στην άμμο. Βεβαίως η ταχύτητα σταθερή και αυξημένη και προσοχή στο σημείο που θα επιλέξεις για στάση!
Πρέπει να μην είναι τουλάχιστον ανηφορικό και να είναι το δυνατόν σκληρότερο....
Τέλος η πρόσκληση για την Κυριακή, στο λόγο της τιμής μου, δεν είχε ίχνος ειρωνίας.
Υπάρχει αντίστοιχη ανοιχτή πρόσκληση στην ενότητα SUV καθώς και στο www.tο4x4.gr, στην αντίστοιχη ενότητα ΕΚΔΡΟΜΕΣ.
Η παρέα ήδη συγκροτήθηκε και είμαστε 12-14 αυτοκίνητα. Όποιος θέλει ας ακολουθήσει. Όσο για τη διαδρομή, η σύνθεση αποτελεί εγγύηση ότι θα είναι ενδιαφέρουσα...
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 29 Μαρ 2004, 11:46

Ρε παιδιά, έλειψα πέντε μέρες και έχασα το πανηγύρι! Έχει και την πλάκα του πάντως η φαγωμάρα όπως τα σχολιαρόπαιδα (του δημοτικού!) για το ποιος έχει το καλύτερο "παιχνίδι". Περίμενα όμως να πει και κάποιος ότι θα φέρει το "τουτου" του μπαμπά του που είναι μεγάλο και θα μας πατήσει όλους!
Πέσατε όλοι οι MaverickAcholic να φάτε τoν Forester, κανείς σας όμως δεν του είπε για τους τεράστιους προβόλους μπρος και πίσω που είναι και το σημαντικότερο πρόβλημα του μοντέλου αυτού.
Από την άλλη πλευρά και εμεις, και τα X-TRAIL, FREELANDER κλπ θα ήταν ψεμα να μην πούμε ότι έστω και μία φορά δεν ευχηθήκαμε να είχαμε ένα κοντό κιβώτιο. Προσωπικά , έχω ψάξει (χωρίς όμως αποτέλεσμα) μήπως μπορέσω να κοντύνω την τελική σχέση μετάδοσης του διαφορικού προκυμένου να βελτιωθεί η ελκτική ικανότητα του αυτοκινήτου. Έχω γράψει μάλιστα πιο πάνω και για την έρευνα που έκανα για πιο σκληρό δίσκο-πλατώ. Και εκεί τζίφος.
Ο καλύτερος συνδυασμός είναι αδιαμφισβήτητα η βόλτα με διαφορετικά αυτοκίνητα. Εκεί που πάσχει το ένα, συμπληρώνει το άλλο.

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 29 Μαρ 2004, 15:16

Δεν αναφέρθηκε προφανώς, για να μην επεκταθει η συρραξη!!!! :D
Πχ έχω πετύχει, στο φόρουμ που αναφέρει ο forester, να πέσω στον φανατικό Xtrailer!!!! και όταν ανέφερα πως πχ τα πλαστικά στο εσωτερικό αναφέρονται ως ευπαθή σε γρατσουνιές ζήτησε να μάθει που το διάβασα κλπ. Λες και είπα κάτι κακό. Ασε που είχε διαβάσει όλα τα φόρουμ, τέστ και ότι υπάρχει σχετικό με Xtrail και για να πω την αλήθεια μερικά μου φάνηκανε υπερβολικά.
Θεωρώ επίσης χαζό να υπάρχει φαγωμάρα για όλα αυτά και σαφώς δεν ειμαι φανατικός του Xtrail. Ειμαι ευχαριστημένος από αυτό, πιστευω πως όποιος θέλει να κάνει σοβαρό offroad χωρίς να τρέμει σε δυσκολίες, για ζημιές κλπ δεν θα πάρει SUV.
Οι αργές είναι κάτι που το θέλουμε αρκετές φορές όσοι έχουμε SUVλάκια για την σιγουριά, και ας μην τις χρησιμοποιούσαμε!!!!
Το θέμα είναι να μην καταπονείς τόσο το όχημα, για να το έχεις κι αύριο....

Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Αν και μερικές φορές ειδικά στα πρώτα βήματα, θέλεις να μάθεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Αλλά τότε καλύτερα με δευτερο, "διασωστικό", για ασφάλεια. Για τις παραλίες υπόψη το αλάτι τρώει το μέταλλο!!!!! όπως και η άμμος που μπαίνει σε μηχανικά μέρη
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 07 Μάιος 2004, 16:29

Εγω πραγματικά δεν έχω ακόμα καταλάβει πως λειτουργεί αυτό το μαραφέτι.

Απο την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι πρέπει να το χρησιμοποιείς μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και για μικρή απόσταση.

Αυτή η "μικρή απόσταση" πώς οριοθετείται ?
Για 100 μέτρα ? Για 1 χιλιόμετρο ? Για 10 χιλιόμετρα ??

Και αν οι ΄"εξαιρετικές περιπτώσεις" (π.χ. πάγος ή γλίτσα) καταλαμβάνουν στο οδόστρωμα αρκετά χιλιόμετρα και εγώ γουστάρω να έχω μόνιμη τετρακίνηση για να αισθάνομαι πιο άνετα στον δρόμο τι γίνεται?

Το manual πάλι δεν αναφέρει καθόλου αυτούς τους περιορισμούς ούτε για τις "εξαιρετικές περιπτώσεις", ούτε για την "μικρή απόσταση"

Επίσης δεν έχω καταλάβει το πώς μπαίνει.

Εν κινήσει ? Μόνο απο στάση ??

Στον κολλητό μου είπαν (απο την Βελμάρ που το πήρε) οτι μπορείς να το βάλεις εν κινήσει μέχρι τα 30 χλμ.

Εγω όταν έκανα test drive ενα Maverick στον Κοντέλλη, το ενεργοποίησα με 80 χλμ και δεν είχε κανένα πρόβλημα και όταν ρώτησα τον διευθυντή πωλήσεων που ήταν μαζί μου, επίσης είπε οτι μπορείς να το βάλεις εν κινήσει χωρίς κανένα πρόβλημα

Πάλι το manual δεν λέει τίποτα πάνω στο θέμα.

Εγώ πάντως το χρησιμοποιώ πάντα και με την πρώτη ευκαιρία και στα χιόνια και στην βροχή και για πολλά χιλιόμετρα συνεχόμενα (10-15 χλμ.) και δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα.

Ελπίζω μόνο να μην μείνω καμια μέρα με το διαφορικό στο χέρι ....
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 07 Μάιος 2004, 22:23

Από όσο ξέρω το σύστημα είναι κοντινο με του Xtrail. Μπορείς να το βάζεις εν κινήση. Και θεωρώ πως αν το χρειάζεσαι πραγματικά δεν θα κινήσε με 80 αλλά μάλλον 50 ή και λιγότερο. Στο auto μεταβάλει την μεταφορά μπρος-πίσω ανάλογα με τις συνθήκες (που είναι χρήσιμο ακόμα και σε βρεγμένο δρόμο-καλύτερο κράτημα σαφώς-). Για Lock καλύτερα να το βάζει νωρίτερα από εκει που (νομίζεις ότι) το χρειάζεσαι και να το βγάζεις μετά, γιατί σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες καταπονήσεις αν δεν ειναι απαραίτητη η χρήση του (πχ κομμάτι λάσπης ανηφορικό). Σε εναν απλό χωματόδρομο χωρίς λάσπες κλπ το έχεις και χωρίς τετρακίνηση. Γενικά όμως θα έλεγα πως το πολύ παιχνίδι με τα κουμπιά λόγω του ότι δεν ειναι μηχανική αλλαγή αλλά ηλεκτρονική, μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο σύστημα.
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό maverickman » 08 Μάιος 2004, 07:45

xtrail έγραψε:Από όσο ξέρω το σύστημα είναι κοντινο με του Xtrail. Μπορείς να το βάζεις εν κινήση. Και θεωρώ πως αν το χρειάζεσαι πραγματικά δεν θα κινήσε με 80 αλλά μάλλον 50 ή και λιγότερο. Στο auto μεταβάλει την μεταφορά μπρος-πίσω ανάλογα με τις συνθήκες (που είναι χρήσιμο ακόμα και σε βρεγμένο δρόμο-καλύτερο κράτημα σαφώς-). Για Lock καλύτερα να το βάζει νωρίτερα από εκει που (νομίζεις ότι) το χρειάζεσαι και να το βγάζεις μετά, γιατί σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες καταπονήσεις αν δεν ειναι απαραίτητη η χρήση του (πχ κομμάτι λάσπης ανηφορικό). Σε εναν απλό χωματόδρομο χωρίς λάσπες κλπ το έχεις και χωρίς τετρακίνηση. Γενικά όμως θα έλεγα πως το πολύ παιχνίδι με τα κουμπιά λόγω του ότι δεν ειναι μηχανική αλλαγή αλλά ηλεκτρονική, μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο σύστημα.


σωστος ο Χtrail! Θα συμπληρωνα σχετικα οτι σε γενικες γραμμες ειναι καλυτερα να εισαι auto Εκτός τον περιπτώσεων που δεν πρεπει να φτασεις στο σημειο μα σπινιαρουν οι ροδες σου (βλπ αμμος - παχυ χιονι - παχυα λασπη - ανεβασμα με μεγάλη γωνια σε σαθρο εδαφος και φυσικα καποια υπερπηδηση εμποδιου νεροφαγωμα κλπ )
Προσοχη: το κλειδωμα εν κινησει μπορει να προκαλεσει προβληματα οταν βρισκεσαι επανω στην λασπη για παραδειγμα, οπου μπορει το αυτοκινητο(φυσικα καρτω απο πολυ ειδικές συνθηκες) να σου πεταξει το πίσω μερος.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες